nordmende nm58351 ledde ışık sızması sorunu

G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
a101 den nordmende 58 inc bir tv aldım. fakat ekranda beyaz bulutumsu bir nokta var. pazartesi müşlteri hizmetlerini arayacağım iade ve değişim talep etmeyi düşünüyorum. bu noktada yaklaşımım doğru mu? Adem Helvacı Adem Helvacı 'nın adamlar mallarının arkasında lafına güvendima ldım ben bu tv yi. kurulumunu videoya alıp ben yaptım. 3-4 saattir kurcalıyorum yeni fark ettim ışık mevzusunu.

linkini koyuyorum görüntünün, değişim yapılır mı sizce?
 
G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
bugün güç bela servisi getirtebildim eve adam geldi bir tane ölü piksel var bunun için değişim olmaz böyle kullanacaksınız dedi. yaz diyorum ölü piksel vardır diye yazmama böyle birşeyi diyor ben keriz değilim sıfır aldığım ürünü ölü pikselli kabul edecek halim yok herifin konuşmalarını ses kaydına aldım.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Filmdeki ölü piksel değil gibi görüyorum,farklı bir şey var,tozlanma da olabilir.İade hakkınız var ,geri verin bence.
Bu arada naçizane şunu da yazayım,biz en azından ben ve diğer dostlarım sırf bu yazılanlardan ötürü "tavsiye" vermiyoruz,derler ya "iyi olan Allahtan,kötü olan kuldan" diye :)
Servis elbette firmayı temsil eder ama bir "firma" değildir kabaca,durumu ve videoyu firmaya gönder bakalım,vazgeçme olumsuz cevap gelince,tekrar gönder, tekrar gönder.
Burada yazdığım benim düşüncelerimdir,ama sıkıntılı ürünün sana denk gelmesi de biz eskilerin tabiri ile "şans işi" dir,bunda Adem Helvacı Adem Helvacı nın dahli yoktur,ki sevgili adem de artık uzun zamandır tavsiye niteliğinde yorum yapmamaktadır.
 
G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
hayır ölü piksel,aşağıdaki fotoğraflarda en alttaki piksel kaybı videodaki yerre denk geliyor. servis geldi bunu almazlar 5 taneye kadar sorun değil diyor, adamın tavrından o kadar belli ki umursamadığı bana sony lg samsungda da oluyor bud iyor sonra 5000 tane tv kurdum ilk defa ölü piksel görüyorum diyor. dedim ki ben niye bu kadar para verdiğim şeye sizin bile ilk defa görüyorum dediğiniz ayıplı ürünü kabul edeyim yapacak birşey yok diyor bana. . daha alalı 5 gün oldu adam böyle kullanacaksın ben rapor yazmam diyor. adamın konuşmalarını kaydettim nasıl geri almıyorlarmış göreceğiz. a101 den almıştım servis tavrına sinirlendim kraldan faza kralcı ustumuzde baskı var yazmam dıyor. yani ölü piksel var mı diyorum var diyor. tamam tespitini yaz diyorum hayır yazmam diyor adam. bu durumda ma alektronik nasıl malının arkasında duruyor?

Filmdeki ölü piksel değil gibi görüyorum,farklı bir şey var,tozlanma da olabilir.İade hakkınız var ,geri verin bence.
Bu arada naçizane şunu da yazayım,biz en azından ben ve diğer dostlarım sırf bu yazılanlardan ötürü "tavsiye" vermiyoruz,derler ya "iyi olan Allahtan,kötü olan kuldan" diye :)
Servis elbette firmayı temsil eder ama bir "firma" değildir kabaca,durumu ve videoyu firmaya gönder bakalım,vazgeçme olumsuz cevap gelince,tekrar gönder, tekrar gönder.
Burada yazdığım benim düşüncelerimdir,ama sıkıntılı ürünün sana denk gelmesi de biz eskilerin tabiri ile "şans işi" dir,bunda Adem Helvacı Adem Helvacı nın dahli yoktur,ki sevgili adem de artık uzun zamandır tavsiye niteliğinde yorum yapmamaktadır.
ben Adem Helvacı Adem Helvacı abimizi suçlamadım yanlış anlaşılma olmuş, elbette elektronik cihazdır hatalı çıkabilir ancak kanalda izlediğim videolardan sonra onvo malının arkasında duruyor dediği için yapısal ya da üretim kaynaklı bir sorun çıkarsa en kötü cihazı değiştirirm diye düşündüm yoksa kimseyi suçlamak(ne haddimize) vs diye bir düşüncem yok. yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın. fakat servisin yaptığı şey çok ayıp ölü piksel var mı diyorum evet diyor tamam iade değişim vs yaz demiyorum servis raporu tut deki burada ölü piksel var hayır yazamam diyor yani servis bunu yapıyorsa biz kime anlatacağız derdimizi?

1e1f296aecaa26384.png
2e675893f816f31a2.png
41d1b893d92fafc6e.png
5b44270d241a64043.png
3674af931cfb71532.png


televizyona black screen diye bir program kurdum gözümün kaçırdığını telefonun kamerası çok rahat yakalıyor ekranın hali bu.
 
Son düzenleme:
G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
A101 le gorustum onlar biz servis raporu olmadan almayiz diyor, servis raporu yazmayi reddediyor diyorum bizlik bisey yok yapabilecegimiz birsey de yok diyor, servis olacak kraldan fazla kralci yukaridaki fotolara ragmen sadece 1 tane ölü piksel var diyor, istanbuldaki fabrikadaki mudurunu aramaliymis aradin mi diyorum toplantida diyor konusamamis, ma elektronigi aradim musteri hizmetlerini teldeki kiza durumu anlatoyorum servis yazmam diyorsa yazmaz bizimle ilgisi yok diyor. Bu tv yi aldigim gune lanet olsun. Tuketici hakem heyetine yazacagim birazdan baska turlu kurtulmaz bu para
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Elinizdeki delil nitelikli görseller ile bir dilekçe yazıp hakem heyetine konuyu aktarın ve dosya sonuçlanana kadar ürünü kullanmaya devam edin.


Dilekçenizde şu aşağıdaki hususu dile getirmeyi unutmayın.

yargitay.jpg
 
G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
Elinizdeki delil nitelikli görseller ile bir dilekçe yazıp hakem heyetine konuyu aktarın ve dosya sonuçlanana kadar ürünü kullanmaya devam edin.


Dilekçenizde şu aşağıdaki hususu dile getirmeyi unutmayın.

yargitay.jpg
adem hocam dün yolladım başvuruyu,

ben iadeden sonra yine ma elektronikten alacaktım ürünü fakat servis o kadar lakayt o kadar terbiyesiz biri ki bir daha ürün alırsam gene bu adamla muhatap olmak zorunda kalacağım, sırf bu nedenle servisle bir daha muhatap olmamak adına ürünü almayı düşünmüyorum. zaten asıl sorun servisin ölü piksel var diye rapor yazmayı reddetmesi, a101 iade almayı kabul ediyor ama rapor olması gerek diyor. servis ise yazmam deyip geçiyor ma alektronik zaten umursamadı(kendi servislerine söz geçiremediklerine inanmamızı bekliyorlar sanırım adamın tavrına bakılırsa yukarıdakilerin kesin emri var) o nedenle fotoğrafları ekledim, servise yazdıklarımı gösteren whatsapp goruntulerı var a101 ile yapılan mailleşmeler, fatura ve lazım olursa diye yapılan bütün görüşmelerin ses kaydı mevcut, eve gelen servisin konuşmaları dahil. ma elektronik vs bilmezdim ben hatta bu tv markalarının hepsini sizin sayenizde tanıdık. ma elektronik sayenizde çok olumlu bir algı oluşturmuştu ama böyle iş bilmez iki üç personel yüzünden bir çuval inciri berbat ediyorlar. ben tv den memnundum fakat bu servisle muhatap olmak istemediğim için başka alternatiflere bakacağım.


şu şekilde yazdım hakem heyetine, a101 müşteri hizmetlerinede bildirdim durumu;

12 temmuz 2022 günü a101.com.tr den satın aldığım mehmet atmaca elektronik a.ş. üretimi
NORDMENDE NM58351 58"UHD ANDROID LED TV'nin teslimatı 16 temmuz 2022 cumartesi
günü horoz lojistik tarafından tarafıma yapıldı. ürünün kutu açılımını kameraya çekerek ben yaptım,
görüntüler tv açılana kadar elimde mevcuttur. Bu noktaya kadar tv de her hangi bir sorun çıkmadı, cihaz
çalışıyordu. Daha sonra cihazın sağ üst tarafından bulutumsu bir iz olduğunu fark ettim. Cumartesi günü
olduğu için mehmet atmaca elektronik aş. müşteri hizmetlerine ulaşamadım. İnternette bu konuya dair
kurulmuş web forumlarında Görüntüdeki bulutumsu şeyin led ışık sızması ya da ölü piksel olabileceği
söylendi, pazartesi günü normende'nin bornova yetkili servisini aradım durumu anlatıp bana vermiş
olduğu whatsapp numarasına videoyu yolladım. Sonrasın da a101 müşteri hizmetlerini aradım ve
durumu onlarada izah ettim kayıt açtılar ve servisi çağırmamı servisin sorunlu olan konu hakkında tespit
ve arıza tutanağı tutması gerektiğini başka türlü cayma hakkımdan ya da ürün değişimi gibi haklarımdan
faydalanmamın mümkün olmadığını söylediler. 14 gün içinde bu hakkımın olduğunu ürünün yapısal bir
soruna sahip olduğunu ve memnun olmadığımı söylediğim halde yapacak bir şey olmadığını yetkili
servis tutanağı olmazsa ürünü almayacaklarını söylediler. bu konuşma 18 temmuz saat 12:07 de
08508082101 nolu a101 müşteri hizmetleri numarasıyla 13 dakika 45 saniye sürmüş. sonuç olarak
servisle bu konuyu görüşmem gerektiğine ikna edildim, zaten süreçte bu şekilde işliyor.
aynı gün saat 12:21 de normende bornova yetkili servisi olan esen elektrik ile görüştüm durumu anlattım,
bana geleceğini ve bakacağını söyledi. Çarşamba gününe kadar defalarca aramak zorunda kaldım
servisin gelmesi için çarşamba akşam üzeri evime geldi. tv ye baktı bunda "bir tane ölü piksel var
bundan bir şey olmaz 5 adete kadar ölü pksel sorun değil" dedi. bende 1 tane de olsa ürüne 5700 lira
verdiğimi ürünün ayıplı mal olduğunu a101 'in iade almak için servis tutanağı istediğini, ölü piksel
sorunuyla alakalı tutanak tutmasını ve durum tespiti yapmasını istedim. hayır yapamam dedi. neden diye
sordum mehmet atmaca elektronik tarafından baskıya uğradığını bu sebeple onlarla görüşmeden böyle
bir tutanak yazamayacağını söyledi. bende herkesi topu birbirine atıp kenara çekildiğini tüketci olarak ne
suçum olduğunu anlatıken elimden bir şey gelmez fabrika ile görüştükten sonra size haber veririm dedi,
bu dilekçeyi yazmadan evvel gün içinde arayıp sonucu sorduğum halde, görüşemediğini söyleyip beni
geçiştirdi.
a101 müşteri hizmetleri şikayetime konu dosyayı kendilerine servis tutanağı vermediğimi söyleyip
kapattılar. daha sonra a101 müşteri hizmetlerini aradığımda servisle alakaları olmadığını o tutanak
olmadan iade almayacaklarını servis tutanak tutmuyorsa mehmet atmaca elektronikle görüşmemi
söylediler. bende ürünü a101 den aldığımı kendilerinin mehmet atmaca elektronikle iletişime geçip
servisin tutanak tutmasını sağlamalarını söyledim. böyle bir şey yapamayacaklarını konunun kendileriyle
alakaları olmadığını söyleyip ilgilenmediler. ürünün ekranı black screen denilen uygulama ile
karartıldığında birden fazla ölü piksel olduğu görülüyor ancak normende'nin bornova servisi "ben bir
tane ölü piksel gördüm başka bir şey yok" diyerek inkar ediyor durumu. mehmet atmaca eektronik
müşteri hizmetlerine servislerinin tutanak tutmayı reddettiğini söylüyorum bizlik bir şey yok servisle
görüşün" diyor.
"sizin şirket olarak bu tip raporlar vermemeniz için baskı yaptığınızı söylüyor" diyorum
"baskı var dediyse o raporu yazamaz elbette" diyor. "benim durumum ne olacak rapor olmadan a101
cihazı geri almıyor" diyorum
"bilmiyorum bizlik bir durum yok" diyorlar.
ekdeki gmail ile a101 müşteri hizmetlerine yolladığım pdf belgesinde cihazın ekranındaki ölü pikselleri
görebilirsiniz.
ben bu insanlara güvenmediğim için servisin eve geldiği andan itibaren konuşmalarımızı ses kaydına
aldım başka türlü kanıtlama şansım yok çünkü servis whatsapp yazışmalarında kesinlikle cevap vermiyor
görüş belirtmiyor kanıt olacak en ufak bir şey bırakmıyor , eğer ben böyle bir şey demedim derse ses
kaydında konuyla alakalı her söylediği mevcuttur.

ölü piksel nedeniyle satın alınan tv'nin bedel iadesi konusunda yargıtay 13. Hukuk Dairesi 2013/1750
E., 2013/10680 K. no lu kararınında dikkate alınmasını rica ediyorum.
Tüm bu durumlar göz önüne alınarak; ürünün şahsıma teslim edilmesi sonrası kusur tespiti ile hem
üretici hemde satıcı şirketlere durumu arz etmiş olmama rağmen, her iki şirketinde konuyu kendilerinin
dışında görerek mağduriyetimi giderme yoluna gitmedikleri için cihazımın bedel iadesinin, güncel kur ve
ekonomik şartlar nedeniyle tv fiyatlarınında hızla artabileceği göz önüne alınarak ivedilikle yapılmasını
arz ederim.

BEDEL İADESİNİ İÇEREN SÖZLEŞMEDEN DÖNME
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
adem hocam dün yolladım başvuruyu,

ben iadeden sonra yine ma elektronikten alacaktım ürünü fakat servis o kadar lakayt o kadar terbiyesiz biri ki bir daha ürün alırsam gene bu adamla muhatap olmak zorunda kalacağım, sırf bu nedenle servisle bir daha muhatap olmamak adına ürünü almayı düşünmüyorum. zaten asıl sorun servisin ölü piksel var diye rapor yazmayı reddetmesi, a101 iade almayı kabul ediyor ama rapor olması gerek diyor. servis ise yazmam deyip geçiyor ma alektronik zaten umursamadı(kendi servislerine söz geçiremediklerine inanmamızı bekliyorlar sanırım adamın tavrına bakılırsa yukarıdakilerin kesin emri var) o nedenle fotoğrafları ekledim, servise yazdıklarımı gösteren whatsapp goruntulerı var a101 ile yapılan mailleşmeler, fatura ve lazım olursa diye yapılan bütün görüşmelerin ses kaydı mevcut, eve gelen servisin konuşmaları dahil. ma elektronik vs bilmezdim ben hatta bu tv markalarının hepsini sizin sayenizde tanıdık. ma elektronik sayenizde çok olumlu bir algı oluşturmuştu ama böyle iş bilmez iki üç personel yüzünden bir çuval inciri berbat ediyorlar. ben tv den memnundum fakat bu servisle muhatap olmak istemediğim için başka alternatiflere bakacağım.


şu şekilde yazdım hakem heyetine, a101 müşteri hizmetlerinede bildirdim durumu;

12 temmuz 2022 günü a101.com.tr den satın aldığım mehmet atmaca elektronik a.ş. üretimi
NORDMENDE NM58351 58"UHD ANDROID LED TV'nin teslimatı 16 temmuz 2022 cumartesi
günü horoz lojistik tarafından tarafıma yapıldı. ürünün kutu açılımını kameraya çekerek ben yaptım,
görüntüler tv açılana kadar elimde mevcuttur. Bu noktaya kadar tv de her hangi bir sorun çıkmadı, cihaz
çalışıyordu. Daha sonra cihazın sağ üst tarafından bulutumsu bir iz olduğunu fark ettim. Cumartesi günü
olduğu için mehmet atmaca elektronik aş. müşteri hizmetlerine ulaşamadım. İnternette bu konuya dair
kurulmuş web forumlarında Görüntüdeki bulutumsu şeyin led ışık sızması ya da ölü piksel olabileceği
söylendi, pazartesi günü normende'nin bornova yetkili servisini aradım durumu anlatıp bana vermiş
olduğu whatsapp numarasına videoyu yolladım. Sonrasın da a101 müşteri hizmetlerini aradım ve
durumu onlarada izah ettim kayıt açtılar ve servisi çağırmamı servisin sorunlu olan konu hakkında tespit
ve arıza tutanağı tutması gerektiğini başka türlü cayma hakkımdan ya da ürün değişimi gibi haklarımdan
faydalanmamın mümkün olmadığını söylediler. 14 gün içinde bu hakkımın olduğunu ürünün yapısal bir
soruna sahip olduğunu ve memnun olmadığımı söylediğim halde yapacak bir şey olmadığını yetkili
servis tutanağı olmazsa ürünü almayacaklarını söylediler. bu konuşma 18 temmuz saat 12:07 de
08508082101 nolu a101 müşteri hizmetleri numarasıyla 13 dakika 45 saniye sürmüş. sonuç olarak
servisle bu konuyu görüşmem gerektiğine ikna edildim, zaten süreçte bu şekilde işliyor.
aynı gün saat 12:21 de normende bornova yetkili servisi olan esen elektrik ile görüştüm durumu anlattım,
bana geleceğini ve bakacağını söyledi. Çarşamba gününe kadar defalarca aramak zorunda kaldım
servisin gelmesi için çarşamba akşam üzeri evime geldi. tv ye baktı bunda "bir tane ölü piksel var
bundan bir şey olmaz 5 adete kadar ölü pksel sorun değil" dedi. bende 1 tane de olsa ürüne 5700 lira
verdiğimi ürünün ayıplı mal olduğunu a101 'in iade almak için servis tutanağı istediğini, ölü piksel
sorunuyla alakalı tutanak tutmasını ve durum tespiti yapmasını istedim. hayır yapamam dedi. neden diye
sordum mehmet atmaca elektronik tarafından baskıya uğradığını bu sebeple onlarla görüşmeden böyle
bir tutanak yazamayacağını söyledi. bende herkesi topu birbirine atıp kenara çekildiğini tüketci olarak ne
suçum olduğunu anlatıken elimden bir şey gelmez fabrika ile görüştükten sonra size haber veririm dedi,
bu dilekçeyi yazmadan evvel gün içinde arayıp sonucu sorduğum halde, görüşemediğini söyleyip beni
geçiştirdi.
a101 müşteri hizmetleri şikayetime konu dosyayı kendilerine servis tutanağı vermediğimi söyleyip
kapattılar. daha sonra a101 müşteri hizmetlerini aradığımda servisle alakaları olmadığını o tutanak
olmadan iade almayacaklarını servis tutanak tutmuyorsa mehmet atmaca elektronikle görüşmemi
söylediler. bende ürünü a101 den aldığımı kendilerinin mehmet atmaca elektronikle iletişime geçip
servisin tutanak tutmasını sağlamalarını söyledim. böyle bir şey yapamayacaklarını konunun kendileriyle
alakaları olmadığını söyleyip ilgilenmediler. ürünün ekranı black screen denilen uygulama ile
karartıldığında birden fazla ölü piksel olduğu görülüyor ancak normende'nin bornova servisi "ben bir
tane ölü piksel gördüm başka bir şey yok" diyerek inkar ediyor durumu. mehmet atmaca eektronik
müşteri hizmetlerine servislerinin tutanak tutmayı reddettiğini söylüyorum bizlik bir şey yok servisle
görüşün" diyor.
"sizin şirket olarak bu tip raporlar vermemeniz için baskı yaptığınızı söylüyor" diyorum
"baskı var dediyse o raporu yazamaz elbette" diyor. "benim durumum ne olacak rapor olmadan a101
cihazı geri almıyor" diyorum
"bilmiyorum bizlik bir durum yok" diyorlar.
ekdeki gmail ile a101 müşteri hizmetlerine yolladığım pdf belgesinde cihazın ekranındaki ölü pikselleri
görebilirsiniz.
ben bu insanlara güvenmediğim için servisin eve geldiği andan itibaren konuşmalarımızı ses kaydına
aldım başka türlü kanıtlama şansım yok çünkü servis whatsapp yazışmalarında kesinlikle cevap vermiyor
görüş belirtmiyor kanıt olacak en ufak bir şey bırakmıyor , eğer ben böyle bir şey demedim derse ses
kaydında konuyla alakalı her söylediği mevcuttur.

ölü piksel nedeniyle satın alınan tv'nin bedel iadesi konusunda yargıtay 13. Hukuk Dairesi 2013/1750
E., 2013/10680 K. no lu kararınında dikkate alınmasını rica ediyorum.
Tüm bu durumlar göz önüne alınarak; ürünün şahsıma teslim edilmesi sonrası kusur tespiti ile hem
üretici hemde satıcı şirketlere durumu arz etmiş olmama rağmen, her iki şirketinde konuyu kendilerinin
dışında görerek mağduriyetimi giderme yoluna gitmedikleri için cihazımın bedel iadesinin, güncel kur ve
ekonomik şartlar nedeniyle tv fiyatlarınında hızla artabileceği göz önüne alınarak ivedilikle yapılmasını
arz ederim.

BEDEL İADESİNİ İÇEREN SÖZLEŞMEDEN DÖNME
Şu yorum size mi ait acaba?
Youtube da gerekli cevabı yazmadan evvel yine de sorayım istedim sonra kalp kırgınlığı olmasın.

112233.jpg
 
G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
evet hocam bana ait, kalp kırmalık bir durum yok videoları izleyip aldım tv yi, sizide suçlamıyorum direk onvo servisinin ve şirketinin durumu söylüyorum, lafımında arkasındayım onvo servisi ben fabrikadan baskı görüyorum rapor falan tutamam diyorsa sadece ben değil herkese bunu yapıyor olabilirler. hatta bugün linkedinden müşteri hizmetleri müdürünede mesaj attım durumu onada anlattım telefon numaramaıda yazdım ulaşmak isterse diye.
ilk mesajda da söylediğim gibi sizi suçlamak gibi bir derdim yok, sizlik bir durumda yok. fakat size harika davranıp bakın arkadaşlar adamlar mallarının arkasında duruyor diyen bu insanlar müşteri hizmetlerini aradığımda servis ya da başka konu olunca bizene diyorsa onvo alınmaz. yalan söylediğimi düşünüyorsanız; 21 temmuzda onvo müşteri hizmetlerinin kayıtlarınıd inleyebilirler. hayatımda ne onvo ne nordmende duydum ben(annemlerin tv si varmış o kadar eski bir marka) bu insanlar sizinle harika iletişim kurmuş olabilirler, şuan bunalrı yazarkende aynı düşüncedeyim sizde mert açıksözlü birisine benziyorsunuz ben onvoya falan değil sizin lafınıza konuşmanıza baktım. yine sizin konuşmanıza bakarak iade sonrası cihaz tercihinde bulunacağım ve sorun çıkarsa yine sizi değil şirkette kabahat bulacağım. üstünüze alınmanızı gerektiren bir şey yok ben sizi kırdıysam gereği şekilde editlerim fakat ana tema şu o mesajda da dediğim gibi onvo cihazlarının arkasında durmuyor. şirketlerin kabahatlerini kişisel almayın lütfen mesela bir örnek vereyim daewoo marka bir tv incelemesi var siz ocak ayında video çekmişsiniz o dönem bu cihazlar lg panelle geliyormuş şuan karma panele geçmiş 4 farklı şirketten geliyormuş paneller daha çokta hkc den. sizin döneminizde ips lg paneller var diye aylar sonra bu durumu değiştiren şirketin politikası nedeniyle kim size söz söyleyebilir? bizi yanılttın vs diyerek. şirketler kabul etmek gerekir ki adem helvacıya baktıkları ya da yaklaştıkalrı gibi sıradan sesi çıkmayan müşteriye bakmıyor/yaklaşmıyor. o nedenle benim sözüm şirkete, adem helvacıya inanmayın yalancı demiyorum, onvo almayın diyorum.

eğer yazdıklarım ya da şirkete olan tepkim rahatsızlık veriyorsa forumdan ayrılabilirim.

saygılar adem hocam.
 
Son düzenleme:
G Çevrimdışı

Grkntx

Yeni Üye
16 Tem 2022
25
40
Demek ki ben doğru anlamışım olayı ve doğru tespit yapmışım :)
o yorum bugüne ait 10 saat öncesine, gerekli açıklamayıda yaptım. hatta adem hocayla alakası olmadığına dair düzeltmede yaptım. servis şirket değildir temsil etmez diyorsunuz bende şirketin müşteri hizmetleriyle görüştüğümü servisin davranışını hiçte şaşırtıcı bulmadıklarını söylüyorum. hatta destekler şekilde konuştular.

şimdi elimde 5700 lira ödeyip aldığım bir tv var, bu tv de ölü piksel var, youtube da 4k yı açınca sesin gelmesi ve görüntünün donması var, internet ağ hızının 50 mbit olduğu evde 70 80 kbları gören bir tv internet hızı var(sürekli bu hızda değil, bazen 1mb olduğuda oluyor) bunların hepsi üretimle alakalı olbilir sizinde dediğiniz gibi şans işi. fakat servisin söyledikleri, onvo müşteri hizmetlerinin umursamazlığı bunlar normal mi? sadece tv yi bire bir ölü pikselsiz ve sorunları çözülmüş şekilde istedim. ben tv izleyen biri değilim hd kanallar çamur gibi onu umursamıyorum mesela. ben 4k youtube film vs izleyen tv yide günde 2 saat kullanmak için almış biriyim. ürünü aldığım a101 ve ma elektronik bizlik bir şey yok diyor ben kime anlatacağım derdi mi? üreten ve satan nasıl diyebilir müşterisine bizlik bir şey yok diye, benlik mi birşey bu?

ilk mesajdan sonrada söyledim adem hocama ne bir lafım var ne sözüm, sizlerin alındığı durum ben adem helvacıya bakıp aldım bu tv yi cümlesi sanırım. e bu doğru. samimi gördüm lafına güvendim aldım. hatta videonun altına bakarsanız hemen herkes aynı şeyleri yazıyor. biz nerden tanıyalım onvo, nordmende markalarını ya da ma elektroniği. adem hocanın sözüne güveniyoruz en azındna ben öyle yaptım alışverişi. fakat onvo bin pişman etti, bana deselerdi ki "bu tip bir sorun olduğuna üzgünüz çözmek için elimizden geleni yapalım" o noktada dersin ki iyi niyetli bu insanlar. müşteri hizmetleri arayıp ölü piksel var ancak servisiniz sizlerden baskı gördüğünü söylediği için tespit ya da arıza tutanağı yazmayacağını söylüyor bu nedenle tv yi iade edemiyorum diyorum, gayet normal bir şeymiş gibi yazamaz elbette diyor. ben olmayan bir şeyi yazmasını istemedim sahtekarlık yapsın demedim ses kayıtlarında da var olan ölü piksel durumunu belirtsin dedim sadece.

madem 5 tane ölü piksele kadar normal ve bunun bir yaptırımı yok yazarsın tutanağı verirsin bana napıyorsan yap dersin gidersin yazmam diyor çünkü ayıplı mal olduğunu bu kişide biliyor. ben ma elektronik ve onun servisinin arasında kalmak zorunda değilim ki. şimdi onvo tv alınmaz deme sebebim tam olarak bu. tv deki arıza ya da sorunlar değil. arıza sonrası olaya yaklaşımları. eminim lg, samsung ya da vestelde de bu sorunlar oluyordur. ancak onların servis ya da müşteri hizmetleride rapor yazmaması normal diyebilir mi? ben kanunen izlenilmesi gereken prosedürü talep ettim, yapmıyor adam. bakın 3 gün önce arayıp size haber vereceğim dedi umurunda bile değil haber gelmeyeceğini biliyordum zaten.

bakın siz bile önerinizde firmaya gerekirs tekrar tekrar durumu bildir vazgeçme diyorsunuz. ben para verip sinir sahibi olacaksam o firmayı her türlü eleştirim. demek ki firmanında umurunda değil başkaları ne düşünür diye. o sebeple söyledim ben onvo vs tanımam adem hocanın sözü daha önemli en azından iyiye iyi kötüye kötü diyen biri, o samimiyeti görüp aldım tv yi. bana mehmet atmaca ben malımın arkasındayım dese "ya he he" der geçerim bunlar ticaret yapan insanlar seninle işleri malı satana kadar, adem hoca bizden biri, bizim tarafımızda. youtube daki yorumada yazdım aynısını 10 ay önce ekonomi bu halde değildi, belkide diyorum ekonomi berbat olunca kendilerince ufak tefek sorunlar için değişim ve iade prosedürlerini zorlaştırmışlardır. fakat bu onların sorunu hukuki haklarımı kullanmama engel olmak suç.

son kez yazıyorum adem hocama da bir şey dediğim yok, onvo'ya bütün lafım.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
o yorum bugüne ait 10 saat öncesine, gerekli açıklamayıda yaptım. hatta adem hocayla alakası olmadığına dair düzeltmede yaptım. servis şirket değildir temsil etmez diyorsunuz bende şirketin müşteri hizmetleriyle görüştüğümü servisin davranışını hiçte şaşırtıcı bulmadıklarını söylüyorum. hatta destekler şekilde konuştular.

şimdi elimde 5700 lira ödeyip aldığım bir tv var, bu tv de ölü piksel var, youtube da 4k yı açınca sesin gelmesi ve görüntünün donması var, internet ağ hızının 50 mbit olduğu evde 70 80 kbları gören bir tv internet hızı var(sürekli bu hızda değil, bazen 1mb olduğuda oluyor) bunların hepsi üretimle alakalı olbilir sizinde dediğiniz gibi şans işi. fakat servisin söyledikleri, onvo müşteri hizmetlerinin umursamazlığı bunlar normal mi? sadece tv yi bire bir ölü pikselsiz ve sorunları çözülmüş şekilde istedim. ben tv izleyen biri değilim hd kanallar çamur gibi onu umursamıyorum mesela. ben 4k youtube film vs izleyen tv yide günde 2 saat kullanmak için almış biriyim. ürünü aldığım a101 ve ma elektronik bizlik bir şey yok diyor ben kime anlatacağım derdi mi? üreten ve satan nasıl diyebilir müşterisine bizlik bir şey yok diye, benlik mi birşey bu?

ilk mesajdan sonrada söyledim adem hocama ne bir lafım var ne sözüm, sizlerin alındığı durum ben adem helvacıya bakıp aldım bu tv yi cümlesi sanırım. e bu doğru. samimi gördüm lafına güvendim aldım. hatta videonun altına bakarsanız hemen herkes aynı şeyleri yazıyor. biz nerden tanıyalım onvo, nordmende markalarını ya da ma elektroniği. adem hocanın sözüne güveniyoruz en azındna ben öyle yaptım alışverişi. fakat onvo bin pişman etti, bana deselerdi ki "bu tip bir sorun olduğuna üzgünüz çözmek için elimizden geleni yapalım" o noktada dersin ki iyi niyetli bu insanlar. müşteri hizmetleri arayıp ölü piksel var ancak servisiniz sizlerden baskı gördüğünü söylediği için tespit ya da arıza tutanağı yazmayacağını söylüyor bu nedenle tv yi iade edemiyorum diyorum, gayet normal bir şeymiş gibi yazamaz elbette diyor. ben olmayan bir şeyi yazmasını istemedim sahtekarlık yapsın demedim ses kayıtlarında da var olan ölü piksel durumunu belirtsin dedim sadece.

madem 5 tane ölü piksele kadar normal ve bunun bir yaptırımı yok yazarsın tutanağı verirsin bana napıyorsan yap dersin gidersin yazmam diyor çünkü ayıplı mal olduğunu bu kişide biliyor. ben ma elektronik ve onun servisinin arasında kalmak zorunda değilim ki. şimdi onvo tv alınmaz deme sebebim tam olarak bu. tv deki arıza ya da sorunlar değil. arıza sonrası olaya yaklaşımları. eminim lg, samsung ya da vestelde de bu sorunlar oluyordur. ancak onların servis ya da müşteri hizmetleride rapor yazmaması normal diyebilir mi? ben kanunen izlenilmesi gereken prosedürü talep ettim, yapmıyor adam. bakın 3 gün önce arayıp size haber vereceğim dedi umurunda bile değil haber gelmeyeceğini biliyordum zaten.

bakın siz bile önerinizde firmaya gerekirs tekrar tekrar durumu bildir vazgeçme diyorsunuz. ben para verip sinir sahibi olacaksam o firmayı her türlü eleştirim. demek ki firmanında umurunda değil başkaları ne düşünür diye. o sebeple söyledim ben onvo vs tanımam adem hocanın sözü daha önemli en azından iyiye iyi kötüye kötü diyen biri, o samimiyeti görüp aldım tv yi. bana mehmet atmaca ben malımın arkasındayım dese "ya he he" der geçerim bunlar ticaret yapan insanlar seninle işleri malı satana kadar, adem hoca bizden biri, bizim tarafımızda. youtube daki yorumada yazdım aynısını 10 ay önce ekonomi bu halde değildi, belkide diyorum ekonomi berbat olunca kendilerince ufak tefek sorunlar için değişim ve iade prosedürlerini zorlaştırmışlardır. fakat bu onların sorunu hukuki haklarımı kullanmama engel olmak suç.

son kez yazıyorum adem hocama da bir şey dediğim yok, onvo'ya bütün lafım.
Polemiğe girmeyeyim ,ilk okuduğumda zaten doğru anlamışım olayı.Tabii her türlü hakkını mutlaka ara,başta da yazdım zaten ,hakkındır para kolay kazanılmıyor,hele bu zamanda.
Ben hak araman konusunda ne kadar yanında isem,anladığım ve yazdığım konuda da o kadar yazdıklarımın arkasındayım.Şimdi bana "abi, neden böyle düşündün" diyebilirsin, ilk mesajını cevap yazmadan önce hanıma da okuttum "sen ne anlıyorsun bu mesajdan" dedim ,bana "ademe kızmış" dedi :)
Tekrar yazayım sevgili Grkntx, "her türlü hakkını mutlaka ara" ,ama aşağıdaki yorumunu da hem ben hem hanım okuduk ikimiz de maalesef "haklı"olduğumuzu anladık,çünkü o yorumdan da videoyu yayınlayan (ki öyle demişsin "bu videolara inanıp almayın") sonuçta sevgili adem :)
Ama şunu kabul edebilirdim ,yani "abi,kendimi ifade edemedim" demen.
Neyse,sevgili G Grkntx, biz her zaman senin(tüketicinin) yanındayız,bunu gönülden yazdığım da bil lütfen,düzeyli muhabbet için de ayrıca teşekkür ederim :ok
 
Geri
Üst Alt