Cimere sığdığı kadar aşağıdaki gibi gönderdim.
Merhaba
n11 e ticaret sitesi n11 mağazası üzerinden çocuğum için bir oyuncak aldım özellikle sorun yaşamamak için mağaza olarak n11 tercih etmiştim yanılmışım. "Cry Babies ağlayan bebekler Moda serisi lady cyb23000" ürününü kuponlar ile birlikte 890,91 TL'ye aldım. Sipariş tarihi 20 Temmuz 2023 perşembe. Sipariş kodu: 201415791711. Ürün pazartesi kargoya verilecek yazıyordu. Çarşamba günü verildi. 29 Temmuz cumartesi günü kargo bana ulaştı ve gördüğüm manzara beni ve kızımı şok etti. Gördüğüm ürün "Cry Babies ağlayan yumuş bebekler 83042 lady" başka bir alt model ürün gönderilmiş. Fiyatına baktığımda ise 389,90 TL. idi hemen n11 müşteri hizmetlerine durumu bildirdim.
29 Temmuzda oluşturduğum kayıt için 1 Ağustos da çözüm merkezi beni arayarak yaşanan durum için özür dileyerek bir çözüme kavuşturunca sizi arayacağız dedi ve bir süresini belirtmedi.
N11 üzerinden görüştüğüm müşteri hizmetlerinin tek söyledikleri çözüm ekibine durumu ilettik size dönüş yapacaklar dedi.
21229153 talebiniz çözüm ekibimize iletilmiştir.
İlgili birimler gerekli incelemeleri sağlayarak iletişim numaranızdan bilgi iletecektir.
3 Ağustos 2023 Müşteri hizmetleri aradı ürünü iade talebi oluşturacağımı belirtti N11 mağazasının değişim yapmadığını belirtti. 20 Temmuzda verdiğim sipariş için 15 gün de hala ürünümü alamadığım ve bu süreç mental olarak çok yıprandığım için ne fiyatını ne de kullandığım kuponları düşünmedim değişim yapıp bir de onu tekrar yanlış gelme olasılığından dolayı bir an önce iadeyi N11 sitesi üzerinden oluşturdum Sendeo kargo olduğu için gelip ev adresinden alacaklarmış.
Bugün 08.08.2023 Saat 14:00 Sendeo kargo kapıdan iadeyi teslim aldı.
İade oluşturduktan sonra;
7 Ağustos kayıt 8 Ağustos evden teslim alma 9 Ağustos Sendeo Kargo ürünü göndermiş bana mesaj gelmedi Sendeo müşteri ile görüşerek bilgi ve takip numarasını aldım.
11.08.2023 Tarihinde N11'e teslim edildi kargo.
İade Talep Edildi
N11, 15 Ağustos 2023 tarihine kadar iade talebini yanıtlayacak.
Bugün 15 Ağustos ben bir şey onaylamadım ama siparişime baktığımda 2 gün ek süre onaylamışlar.
İade Talebi Ertelendi
N11, tarafından talep edilen 2 günlük ek süreyi onayladınız.
16 Ağustos saat 23.30 civarında N11 mobil uygulama üzerinden durumu kontrol etmek için baktığımda
Reddedildi
N11, 16 Ağustos 2023 tarihinde iade talebini reddetti.
Red Sebebi: İade Ürün Mağazaya Ulaşmadı
İade ürün henüz tarafımıza ulaşmamıştır.
Notunu gördüm
Kargo Şirketi : Sendeo Kargo
Takip Numarası : 237718353504
kargo numarasından kontrol ederseniz Teslim Tarihi 11.08.2023 18:19 olduğunu görürsünüz.
N11 internet sitesi üzerinden canlı desteğe durumu izah etmeye çalışırken başka bir müşteri hizmetlerine yönlendirdi tekrar aynı durumu yazarak ona da anlatmak zorunda kaldım.
Geldiğimiz noktada tekrar iade talebi oluşturdu müşteri hizmetleri ve N11, 24 Ağustos 2023 tarihine kadar iade talebini yanıtlayacak.
N11 hatası yüzünden bu durumu 30 güne yakındır takip ediyorum ve ne ürünümü ne paramı alamadım mağdurum.
----
belki buna mağazaya sorduğum soruların cevapların görsellerini de ekleyebilirim