n11 yanlış ürün gönderimi / cimer'e ve Thh'ye başvurdum.

R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
Merhaba N11 internet sitesi üzerinden sipariş verdim. Özellikle sorun yaşamamak için mağaza olarak N11 tercih etmiştim yanılmışım. "Cry Babies ağlayan bebekler Moda serisi lady cyb23000" ürününü kuponlar ile birlikte 890,91 TL'ye aldım. Sipariş tarihi 20 Temmuz 2023 perşembe. Sipariş kodu: 201415791711. Ürün pazartesi kargoya verilecek yazıyordu. Çarşamba günü verildi. 29 Temmuz cumartesi günü kargo bana ulaştı ve gördüğüm manzara beni ve kızımı şok etti. Gördüğüm ürün "Cry Babies ağlayan yumuş bebekler 83042 lady" başka bir alt model ürün gönderilmiş. Fiyatına baktığımda ise 389,90 TL.

10 yıldır eticaret alışverişi yapıyorum ilk defa yanlış ürün geliyor ilginç 29 temmuz müşteri hizmetlerine kayıt oluşturdum 2 iş günü içinde döneceklermiş bana hem geç kargoya veriyorlar hem yanlış ürün gönderiyorlar.

Amazon almanyadan ürün sorunsuz 14 günde geliyor ben n11 ile 11 gündür bir kargo ve yanlış ürün sorununu çözmeye çalışıyorum.


aldigim_urun.jpg
gelen_urun.jpg
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
şimdi aradılar çözüm merkezinden üzgün olduklarını çözüme kavuşturmaya çalışıyorlarmış en kısa sürede döneceklermiş ne kadar süre dedim belli değil diyor bu hafta sonuna kadar çözmezseniz hakem heyetine gidecem dedim.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
thh hiç başvuru yapmadım bir örneği var mı nasıl yapabilirim.
Bildiğim kadarıyla e-devlet üzerinden şu link ile giriş yaptığınızda sistem yönlendiriyor;


dosya ekle kısmından görselleri ekleyebiliyorsunuz. Yaşanan süreci birebir anlatın. Farklı ürün görsellerini ve kodlarını belirtin. Sanıyorum o şekilde süreç ilerler. Mevcut durumda n11 hizmet sağlayıcısıyız hikayesi okuyacak ama Hakem heyeti sonuca bağlar diye düşünüyorum. Diğer yollar tamamen şikayet>cevap aşamasında kalıyor.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
Cimere sığdığı kadar aşağıdaki gibi gönderdim.

Merhaba
n11 e ticaret sitesi n11 mağazası üzerinden çocuğum için bir oyuncak aldım özellikle sorun yaşamamak için mağaza olarak n11 tercih etmiştim yanılmışım. "Cry Babies ağlayan bebekler Moda serisi lady cyb23000" ürününü kuponlar ile birlikte 890,91 TL'ye aldım. Sipariş tarihi 20 Temmuz 2023 perşembe. Sipariş kodu: 201415791711. Ürün pazartesi kargoya verilecek yazıyordu. Çarşamba günü verildi. 29 Temmuz cumartesi günü kargo bana ulaştı ve gördüğüm manzara beni ve kızımı şok etti. Gördüğüm ürün "Cry Babies ağlayan yumuş bebekler 83042 lady" başka bir alt model ürün gönderilmiş. Fiyatına baktığımda ise 389,90 TL. idi hemen n11 müşteri hizmetlerine durumu bildirdim.

29 Temmuzda oluşturduğum kayıt için 1 Ağustos da çözüm merkezi beni arayarak yaşanan durum için özür dileyerek bir çözüme kavuşturunca sizi arayacağız dedi ve bir süresini belirtmedi.
N11 üzerinden görüştüğüm müşteri hizmetlerinin tek söyledikleri çözüm ekibine durumu ilettik size dönüş yapacaklar dedi.

21229153 talebiniz çözüm ekibimize iletilmiştir.
İlgili birimler gerekli incelemeleri sağlayarak iletişim numaranızdan bilgi iletecektir.

3 Ağustos 2023 Müşteri hizmetleri aradı ürünü iade talebi oluşturacağımı belirtti N11 mağazasının değişim yapmadığını belirtti. 20 Temmuzda verdiğim sipariş için 15 gün de hala ürünümü alamadığım ve bu süreç mental olarak çok yıprandığım için ne fiyatını ne de kullandığım kuponları düşünmedim değişim yapıp bir de onu tekrar yanlış gelme olasılığından dolayı bir an önce iadeyi N11 sitesi üzerinden oluşturdum Sendeo kargo olduğu için gelip ev adresinden alacaklarmış.

Bugün 08.08.2023 Saat 14:00 Sendeo kargo kapıdan iadeyi teslim aldı.

İade oluşturduktan sonra;
7 Ağustos kayıt 8 Ağustos evden teslim alma 9 Ağustos Sendeo Kargo ürünü göndermiş bana mesaj gelmedi Sendeo müşteri ile görüşerek bilgi ve takip numarasını aldım.

11.08.2023 Tarihinde N11'e teslim edildi kargo.

İade Talep Edildi
N11, 15 Ağustos 2023 tarihine kadar iade talebini yanıtlayacak.

Bugün 15 Ağustos ben bir şey onaylamadım ama siparişime baktığımda 2 gün ek süre onaylamışlar.

İade Talebi Ertelendi
N11, tarafından talep edilen 2 günlük ek süreyi onayladınız.

16 Ağustos saat 23.30 civarında N11 mobil uygulama üzerinden durumu kontrol etmek için baktığımda

Reddedildi

N11, 16 Ağustos 2023 tarihinde iade talebini reddetti.
Red Sebebi: İade Ürün Mağazaya Ulaşmadı
İade ürün henüz tarafımıza ulaşmamıştır.

Notunu gördüm

Kargo Şirketi : Sendeo Kargo
Takip Numarası : 237718353504

kargo numarasından kontrol ederseniz Teslim Tarihi 11.08.2023 18:19 olduğunu görürsünüz.

N11 internet sitesi üzerinden canlı desteğe durumu izah etmeye çalışırken başka bir müşteri hizmetlerine yönlendirdi tekrar aynı durumu yazarak ona da anlatmak zorunda kaldım.
Geldiğimiz noktada tekrar iade talebi oluşturdu müşteri hizmetleri ve N11, 24 Ağustos 2023 tarihine kadar iade talebini yanıtlayacak.

N11 hatası yüzünden bu durumu 30 güne yakındır takip ediyorum ve ne ürünümü ne paramı alamadım mağdurum.

----

belki buna mağazaya sorduğum soruların cevapların görsellerini de ekleyebilirim
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Cimere sığdığı kadar aşağıdaki gibi gönderdim.

Merhaba
n11 e ticaret sitesi n11 mağazası üzerinden çocuğum için bir oyuncak aldım özellikle sorun yaşamamak için mağaza olarak n11 tercih etmiştim yanılmışım. "Cry Babies ağlayan bebekler Moda serisi lady cyb23000" ürününü kuponlar ile birlikte 890,91 TL'ye aldım. Sipariş tarihi 20 Temmuz 2023 perşembe. Sipariş kodu: 201415791711. Ürün pazartesi kargoya verilecek yazıyordu. Çarşamba günü verildi. 29 Temmuz cumartesi günü kargo bana ulaştı ve gördüğüm manzara beni ve kızımı şok etti. Gördüğüm ürün "Cry Babies ağlayan yumuş bebekler 83042 lady" başka bir alt model ürün gönderilmiş. Fiyatına baktığımda ise 389,90 TL. idi hemen n11 müşteri hizmetlerine durumu bildirdim.

29 Temmuzda oluşturduğum kayıt için 1 Ağustos da çözüm merkezi beni arayarak yaşanan durum için özür dileyerek bir çözüme kavuşturunca sizi arayacağız dedi ve bir süresini belirtmedi.
N11 üzerinden görüştüğüm müşteri hizmetlerinin tek söyledikleri çözüm ekibine durumu ilettik size dönüş yapacaklar dedi.

21229153 talebiniz çözüm ekibimize iletilmiştir.
İlgili birimler gerekli incelemeleri sağlayarak iletişim numaranızdan bilgi iletecektir.

3 Ağustos 2023 Müşteri hizmetleri aradı ürünü iade talebi oluşturacağımı belirtti N11 mağazasının değişim yapmadığını belirtti. 20 Temmuzda verdiğim sipariş için 15 gün de hala ürünümü alamadığım ve bu süreç mental olarak çok yıprandığım için ne fiyatını ne de kullandığım kuponları düşünmedim değişim yapıp bir de onu tekrar yanlış gelme olasılığından dolayı bir an önce iadeyi N11 sitesi üzerinden oluşturdum Sendeo kargo olduğu için gelip ev adresinden alacaklarmış.

Bugün 08.08.2023 Saat 14:00 Sendeo kargo kapıdan iadeyi teslim aldı.

İade oluşturduktan sonra;
7 Ağustos kayıt 8 Ağustos evden teslim alma 9 Ağustos Sendeo Kargo ürünü göndermiş bana mesaj gelmedi Sendeo müşteri ile görüşerek bilgi ve takip numarasını aldım.

11.08.2023 Tarihinde N11'e teslim edildi kargo.

İade Talep Edildi
N11, 15 Ağustos 2023 tarihine kadar iade talebini yanıtlayacak.

Bugün 15 Ağustos ben bir şey onaylamadım ama siparişime baktığımda 2 gün ek süre onaylamışlar.

İade Talebi Ertelendi
N11, tarafından talep edilen 2 günlük ek süreyi onayladınız.

16 Ağustos saat 23.30 civarında N11 mobil uygulama üzerinden durumu kontrol etmek için baktığımda

Reddedildi

N11, 16 Ağustos 2023 tarihinde iade talebini reddetti.
Red Sebebi: İade Ürün Mağazaya Ulaşmadı
İade ürün henüz tarafımıza ulaşmamıştır.

Notunu gördüm

Kargo Şirketi : Sendeo Kargo
Takip Numarası : 237718353504

kargo numarasından kontrol ederseniz Teslim Tarihi 11.08.2023 18:19 olduğunu görürsünüz.

N11 internet sitesi üzerinden canlı desteğe durumu izah etmeye çalışırken başka bir müşteri hizmetlerine yönlendirdi tekrar aynı durumu yazarak ona da anlatmak zorunda kaldım.
Geldiğimiz noktada tekrar iade talebi oluşturdu müşteri hizmetleri ve N11, 24 Ağustos 2023 tarihine kadar iade talebini yanıtlayacak.

N11 hatası yüzünden bu durumu 30 güne yakındır takip ediyorum ve ne ürünümü ne paramı alamadım mağdurum.

----

belki buna mağazaya sorduğum soruların cevapların görsellerini de ekleyebilirim
Bence biraz daha özetleyebilir ve kurumsal bir dille yazabilirseniz daha iyi olur. Hatta alınan aksiyonları varsa gönderi, ekran görüntüsü ile iletirseniz daha etkili olur.
 
O Çevrimdışı

Ocico 

Aktif Üye
24 Ağu 2021
159
10 yıl kadar önce bir alışveriş sitesinden Tıraş Makinesi sipariş etmiştim, kesici başlık yoktu üzerinde.

Geri yolladım, yenisi geldi, kesici başlık var ancak haznesi kıl doluydu, onu da geri yolladım, para iadesi aldım.

Kimseye güven kalmadı bu zamanda bile...
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
412
10 yıl kadar önce bir alışveriş sitesinden Tıraş Makinesi sipariş etmiştim, kesici başlık yoktu üzerinde.

Geri yolladım, yenisi geldi, kesici başlık var ancak haznesi kıl doluydu, onu da geri yolladım, para iadesi aldım.

Kimseye güven kalmadı bu zamanda bile...

bunları düşünerek mağaza seçimini n11 in kendi mağazasını seçtim sonuç bu işte. En iyisi amazon
 
M Çevrimdışı

Merlot 

Aktif Üye
26 Ara 2018
265
50
İki hafta önce trendyoldan yine kendisinin sattığı (satan başkalarıda vardı ama kurumsal firma sorun yaşamam diye) baskülü 309 aldım satış sayfasında hızlı kargo olduğu ve ödeme bölümüne geldiğimde üçgünde teslim edileceği yazdı ama hala gelmedi
Bugün mh aradım adamlar kargonun kaybolduğunu size iade yapılacak isterseniz yeniden alın dedi kaybolduysa yeniden gönderin hata sizin dedim yok biz öyle çalışmıyoruz dedi ne söylesem fayda etmedi
Baskül aldıktan 3-4 gün sonra fiyatı 399 çıkmıştı ş***sizler bilerek yaptı bunu çünkü bahaneleri çok saçma zam geldi diye göndermediler resmen müşteriyi enayi yerine koyuyorlar
Bunu nereye şikayet edebilirim veya etsem ceza almalarını sağlayabilir miyim
 
Son düzenleme:
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
İki hafta önce trendyoldan yine kendisinin sattığı (satan başkalarıda vardı ama kurumsal firma sorun yaşamam diye) baskülü 309 aldım satış sayfasında hızlı kargo olduğu ve ödeme bölümüne geldiğimde üçgünde teslim edileceği yazdı ama hala gelmedi
Bugün mh aradım adamlar kargonun kaybolduğunu size iade yapılacak isterseniz yeniden alın dedi kaybolduysa yeniden gönderin hata sizin dedim yok biz öyle çalışmıyoruz dedi ne söylesem fayda etmedi
Baskül aldıktan 3-4 gün sonra fiyatı 399 çıkmıştı ş***sizler bilerek yaptı bunu çünkü bahaneleri çok saçma zam geldi diye göndermediler
Bunu nereye şikayet edebilirim veya etsem ceza almalarını sağlayabilir miyim
T.H.H.' a başvuru yapın.


Yasal dayanağı için aşağıdaki yönetmeliğin 16. Maddesi (4) (Değişik:RG-23/8/2022-31932)(1) bölümüne bakabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt