n11 yanlış ürün gönderimi / cimer'e ve Thh'ye başvurdum.

R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
N11 tarafından reddedildi değil mi?

evet ürün mağazaya ulaşmadı diyor çözüm destek merkezi bana ulaşacakmış da falan. hep aynı cümleler.

iade_talebi02.jpg
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
slowfood slowfood cimerden cevap geldi.

Sayın İlgili;
Başvurunuz incelenmiş olup tüketici işlemleri kapsamında bir mal/hizmet ile ilgili şikâyetinizin olduğu anlaşılmıştır.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Yönetmelikler ile belirlenen haklarınız ve şikâyetlere ilişkin çözüm yollarıyla ilgili olarak Bakanlığımız internet sitesinde adresinde yer alan tüketici rehberinin ilgili bölümlerinden detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Bununla birlikte; 6502 sayılı Kanun uyarınca tüketici uyuşmazlıklarının çözüm mercileri “Tüketici Hakem Heyetleri”, “Dava Şartı Olarak Arabuluculuk” ve “Tüketici Mahkemeleri” dir. 01.01.2023 tarihi itibarıyla, değeri 66.000 TL altındaki tüketici uyuşmazlıklarında tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki il/ilçe tüketici hakem heyetine başvurulması zorunludur. Tüketici hakem heyetlerine başvurular masrafsız olup, şahsen veya avukat aracılığıyla; elden, posta yoluyla veya elektronik ortamda e-Devlet sistemi üzerinden tüketici hakem heyetlerine başvuru imkânı bulunmaktadır.
Bu kapsamda; şikâyetinizle ilgili olarak, e-Devlet şifrenizle bağlantısından veya yazılı dilekçeyle tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz.
Bilgilerinizi rica ederiz.
Ticaret Bakanlığı
Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
slowfood slowfood cimerden cevap geldi.

Sayın İlgili;
Başvurunuz incelenmiş olup tüketici işlemleri kapsamında bir mal/hizmet ile ilgili şikâyetinizin olduğu anlaşılmıştır.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Yönetmelikler ile belirlenen haklarınız ve şikâyetlere ilişkin çözüm yollarıyla ilgili olarak Bakanlığımız internet sitesinde adresinde yer alan tüketici rehberinin ilgili bölümlerinden detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.
Bununla birlikte; 6502 sayılı Kanun uyarınca tüketici uyuşmazlıklarının çözüm mercileri “Tüketici Hakem Heyetleri”, “Dava Şartı Olarak Arabuluculuk” ve “Tüketici Mahkemeleri” dir. 01.01.2023 tarihi itibarıyla, değeri 66.000 TL altındaki tüketici uyuşmazlıklarında tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki il/ilçe tüketici hakem heyetine başvurulması zorunludur. Tüketici hakem heyetlerine başvurular masrafsız olup, şahsen veya avukat aracılığıyla; elden, posta yoluyla veya elektronik ortamda e-Devlet sistemi üzerinden tüketici hakem heyetlerine başvuru imkânı bulunmaktadır.
Bu kapsamda; şikâyetinizle ilgili olarak, e-Devlet şifrenizle bağlantısından veya yazılı dilekçeyle tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz.
Bilgilerinizi rica ederiz.
Ticaret Bakanlığı
Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü
Doğrudan görseller ve diğer kanıtlarla T.H.H. başvurunuzu yapsanız? Cimerden gelecek cevapta aşağı yukarı aynı minvalde olacak diye düşünüyorum.
Öyle olmuş.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
biliyorsun bu işi :) iademi alabilirmiyim sence
Estağfurullah. Sadece mevzuata bir nebze hakimiz diyebilirim. Siz T.H.H. başvurunuzu yapın. N11 birçok durumda başvuru yapılana kadar kılını kıpırdatmıyor. Daha sonra oradaki karar çıkmadan çözüm üretiyor. Eksiksiz olarak başvurunuzu yapın, görselleri ekleyin. Normal koşullarda çözümlenmesi gerekir ancak anahtar nokta kargodan teslim aldığınız paketin içerisinden sipariş ettiğiniz ürünün çıkmadığını kesin olarak kanıtlayabilmeniz.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
Estağfurullah. Sadece mevzuata bir nebze hakimiz diyebilirim. Siz T.H.H. başvurunuzu yapın. N11 birçok durumda başvuru yapılana kadar kılını kıpırdatmıyor. Daha sonra oradaki karar çıkmadan çözüm üretiyor. Eksiksiz olarak başvurunuzu yapın, görselleri ekleyin. Normal koşullarda çözümlenmesi gerekir ancak anahtar nokta kargodan teslim aldığınız paketin içerisinden sipariş ettiğiniz ürünün çıkmadığını kesin olarak kanıtlayabilmeniz.

başvurumun ön izlemesini özel olarak gönderdim hocam. Kargoyu iade etmeden önce fotoğraflarını çektim kanıt için bunu atlamamak gerekiyor.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
slowfood slowfood "Savunması İstendi" bakalım n11 oyalamaya devam ediyor beni hiç bir geri dönüş yapmıyor ben aradağımda ilgileniyoruz sonuca varınca dönüş yapacağız diyorlar.


history.jpg
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
slowfood slowfood "Savunması İstendi" bakalım n11 oyalamaya devam ediyor beni hiç bir geri dönüş yapmıyor ben aradağımda ilgileniyoruz sonuca varınca dönüş yapacağız diyorlar.


history.jpg
Bu aşamada n11 size geri dönüş yapabilir de yapmayabilir de. Ancak büyük ihtimalle sorunu çözüp savunmayı o yönde gönderebilirler. Bekleyin.
 
Geri
Üst Alt