A ataseven Yok kardeşim marka olarak sıkıntı yok servisteki muhatap olduğumuz insanlar sıkıntılı şu hali ile bile memnunum ben klimamdan ama servise nezaman elime geçse ateş püskürmeye hazırım o derece yanimidea kaliteyimi bozdu şikayetler bu aralar fazlalaştı.
Bu bana pek donanım arızası gibi gelmedi nedense.Adem Helvacı aynen abi haftaici inşallah kart değişim yapılacak benimki güncelleme yaparım buraya yazılım belki olmazda abi acaba içindeki entegre nin birimi arızalı
Ürünler aynı ürün. Yani parti değişikliği olmadı hiç.midea kaliteyimi bozdu şikayetler bu aralar fazlalaştı.
Adem Helvacı olabilir abi düşün sene fan ayarını manuel seviye artırmadan %21 yapsam bile sensör vs tinlamiyor gibi flap?%20 olacak illakiBu bana pek donanım arızası gibi gelmedi nedense.
Bir algıl sorunu var gibi.
Yalnız fan ayarının %21 gibi bir ayara sahip olması da ne bileyim yaniAdem Helvacı olabilir abi düşün sene fan ayarını manuel seviye artırmadan %21 yapsam bile sensör vs tinlamiyor gibi flap?%20 olacak illaki
Adem Helvacı abi bu arada hakaten bu %1 den %100 e kadar olan manuel ayar çok hoşuma gittiAdem Helvacı olabilir abi düşün sene fan ayarını manuel seviye artırmadan %21 yapsam bile sensör vs tinlamiyor gibi flap?%20 olacak illaki
Merhabalar yazdıklarınızı okudum yazdığınız gibi sorunların çıkması da, kişiye bağlı ufak sıkıntıların çıkmasıda muhtemeldir. Bu vb. Durumlarda forummuzda ki bulunana müşteri memnuniyeti linkinden de talep oluşturmanızı ve şikayetinizi yazmanızı rica ederim. İletişim ve adress bilgilerinizi ve yaşanan ndurumu bana erincmark@gmail.com üzerinden ulaştırabilirsiniz bende yetkili arkadaşlara iletiyor olacağım. Sizin şikayetiniz tam olarak kişiden kaynaklansada bölge müdürlerimiz mutlaka ilgileneceklerdir. TeşekkürlerAdem Helvacı olabilir abi düşün sene fan ayarını manuel seviye artırmadan %21 yapsam bile sensör vs tinlamiyor gibi flap?%20 olacak illaki
Nasıl kişiden kaynaklanıyor sevgili Erinç anlayamadım?Merhabalar yazdıklarınızı okudum yazdığınız gibi sorunların çıkması da, kişiye bağlı ufak sıkıntıların çıkmasıda muhtemeldir. Bu vb. Durumlarda forummuzda ki bulunana müşteri memnuniyeti linkinden de talep oluşturmanızı ve şikayetinizi yazmanızı rica ederim. İletişim ve adress bilgilerinizi ve yaşanan ndurumu bana erincmark@gmail.com üzerinden ulaştırabilirsiniz bende yetkili arkadaşlara iletiyor olacağım. Sizin şikayetiniz tam olarak kişiden kaynaklansada bölge müdürlerimiz mutlaka ilgileneceklerdir. Teşekkürler
Merhabalar yazdıklarınızı okudum yazdığınız gibi sorunların çıkması da, kişiye bağlı ufak sıkıntıların çıkmasıda muhtemeldir. Bu vb. Durumlarda forummuzda ki bulunana müşteri memnuniyeti linkinden de talep oluşturmanızı ve şikayetinizi yazmanızı rica ederim. İletişim ve adress bilgilerinizi ve yaşanan ndurumu bana erincmark@gmail.com üzerinden ulaştırabilirsiniz bende yetkili arkadaşlara iletiyor olacağım. Sizin şikayetiniz tam olarak kişiden kaynaklansada bölge müdürlerimiz mutlaka ilgileneceklerdir. Teşekkürler
Nasıl kişiden kaynaklanıyor sevgili Erinç anlayamadım?
Üründe kusur var şimdi neden burada ihale kişiye bırakılmaya çalışıyor ki ?
Servis bu eve kaç kere gitti baktı. Üründe tüketicinin bahsettiği sorunların tamamının olduğunu servis de teyit etti. İlhan Müdürüm ile görüştüm ve üründeki konudan haberdar olup konuyu takip ettiğini söyledi, servis yine gitti topraklama çektir dedi ki yukarıdaki mesajımda yaşanan sorunun topraklama ile ilgili çıkmayacağını yazmıştım zaten çıkmadı da.
KİŞİDEN KAYNAKLANSA DA derken kişinin tek suçu bize güvenip MİDEA klima tercih etmek mi yani?
Adem Helvacı abim sanırım bir yanlış anlaşılma oldu burda benim sorunum servisci arkadaşla idi, ilhan bey sağolsun aradı ilgilendi Erinç bey lede konuştuk uzun uzun adem abim sende başından beri test ler ile bana yardımcı oldun ayrıca İlhan beyide aradın herkese ayrıca teşekkür ederim.bu şekilde kızgın olma sebebim tamamen servisin sorun yönetimi olduNasıl kişiden kaynaklanıyor sevgili Erinç anlayamadım?
Üründe kusur var şimdi neden burada ihale kişiye bırakılmaya çalışıyor ki ?
Servis bu eve kaç kere gitti baktı. Üründe tüketicinin bahsettiği sorunların tamamının olduğunu servis de teyit etti. İlhan Müdürüm ile görüştüm ve üründeki konudan haberdar olup konuyu takip ettiğini söyledi, servis yine gitti topraklama çektir dedi ki yukarıdaki mesajımda yaşanan sorunun topraklama ile ilgili çıkmayacağını yazmıştım zaten çıkmadı da.
KİŞİDEN KAYNAKLANSA DA derken kişinin tek suçu bize güvenip MİDEA klima tercih etmek mi yani?
Adem Helvacı benimde abi 20 gün 24saat çalıştı 110kwyalniz set değeri gece 25 gündüz 27 vsYalnız fan ayarının %21 gibi bir ayara sahip olması da ne bileyim yani
Seni bilmem dostum ben seviyorum bu klimayı
Aralık ayının 10 gününün sonucu 55 veya 58kw gibi bir şey çıktı 22 testinde. aylık ortalama 180kw olacak sanırım. 23 de test edeceğim Ocak ayında.
24 bizi rahatsız etmişti ama bakalım onu nasıl yapacağız.
Şaka yapıyorsun?Adem Helvacı,
Adem Helvacı abim sanırım bir yanlış anlaşılma oldu burda benim sorunum servisci arkadaşla idi, ilhan bey sağolsun aradı ilgilendi Erinç bey lede konuştuk uzun uzun adem abim sende başından beri test ler ile bana yardımcı oldun ayrıca İlhan beyide aradın herkese ayrıca teşekkür ederim.bu şekilde kızgın olma sebebim tamamen servisin sorun yönetimi oldu
Adem Helvacı benimde abi 20 gün 24saat çalıştı 110kwyalniz set değeri gece 25 gündüz 27 vs
Adem Helvacı aynen öyle abi toplam 20gun 24saat tamamen merakimdan kapatmadim ha arada 1kez servis geldi en fazla 30dk ara vermişim dir bide sigortası ni indirmiştim flap için 20dk da o desek watmetre fatura geldiği gün 110.34 idi o gün sıfırladım birde geceleri min fanda kalmak zorunda kaldı şu%20 seyinden dolayı üstüne evde yalıtım parke vs de yokBenimki daha iyi?Şaka yapıyorsun?
Ciddimisin gerçekten?
O zaman benim klimada sorun ararım zira 10 günde 58kw ve 22 ye setli.
Sen 25 27 kullanıp 20 günde 110kw yok artık
Aslında Mideaya ara verip vestelin 1 günlük 22 ye setli tüketimini çekesim geldi şimdi
Hiç gözüm yokAdem Helvacı aynen öyle abi toplam 20gun 24saat tamamen merakimdan kapatmadim ha arada 1kez servis geldi en fazla 30dk ara vermişim dir bide sigortası ni indirmiştim flap için 20dk da o desek watmetre fatura geldiği gün 110.34 idi o gün sıfırladım birde geceleri min fanda kalmak zorunda kaldı şu%20 seyinden dolayı üstüne evde yalıtım parke vs de yokBenimki daha iyi?
@Şaka yapıyorsun?
Ciddimisin gerçekten?
O zaman benim klimada sorun ararım zira 10 günde 58kw ve 22 ye setli.
Sen 25 27 kullanıp 20 günde 110kw yok artık
Aslında Mideaya ara verip vestelin 1 günlük 22 ye setli tüketimini çekesim geldi şimdi
Adem Helvacı teskkurler abim cümlemize inşallah Ayrica video çek abi be severek izliyorum seni bildirim gelince seviniyorum.aleykum selam diyorum ve cümleten iyi gecelerHiç gözüm yok
Kardeşim sorunsuz nice güzel günlerde kullanırsın inşallah.
Gelecek olan değerli ustama saygılarımı selamlarımı ilet