G Çevrimdışı

Garda

Yeni Üye
6 Ağu 2021
3
Merhaba, selamlar. Adem beyi Televizyon incelemelerinden biliyordum (bir teknoseyir yayınında dikkati çekmişti tarafsızlığı, bilgisi). Bunaltıcı sıcaklardan dolayı yazlığa klima alma ihtiyacı doğdu. Araştırma yaparken Adem beyin YouTube kanalına bakayım dedim ve midea prime incelemeleri ile karşılaştım. Klimanın performansını ve firma yetkililerin hoş tutumunu beğendim. Orada bu forumdan haberdar oldum ve bu başlığın tüm sayfalarını okudum. Klima konusu anladığım bir konu değil, o yüzden birkaç soru soracağım.
1- Bulunduğum taşınmaza kaç btu luk klima gideceğini bilmiyorum. Çatı katı var, mutfak salonla birlikte falan.
2- Fgeurope sitesinde Edirne ilinde ve Enez ilçesinde yetkili servis gözükmüyor. Sitesinde ücretsiz keşif yazıyor ama bulunduğum ilçede (Enez) servis ve/veya satış yeri olmadığından dolayı yine de ücretsiz keşif yapıyorlar mı?
3- Bulunduğum yere yakın olan il veya ilçeden midea klima satın alındığında (mesela Tekirdağ) montaj için farklı ilçeye geliyor mu servis?
4-Yeni üyelere yüzde 15 lik indirim hala devam ediyor mu? :)
Bu mesajım üzerine Erinç beyle iletişime geçtik, sağolsun yardımcı oldu, daha sonra beni Çanakkale servisinden aradılar. Bulunduğum yerden uzak oldukları için ücretsiz keşife zorlamadım ve tatildeydim onlar aradığında. Sadece komşuda 12 btu şık klima takılı dedim, onlarda isterseniz gelip 12 btu luk klima sizede takalım dediler ve 5500 TL fiyat verdiler. Bende başka bir firmaya keşif yaptırayım onlardan da fiyat alayım dedim.
Tatil dönüşü 2 farklı firmaya ücretsiz keşif için talepte bulundum, biri geldi ve salon (yazlık ev ve mutfak salonda) için 18 btu luk klima olur dedi. Diğer firma gelecek daha.
Adem abi Adem Helvacı Adem Helvacı sana sormak istiyorum;
-başka firma keşfine göre 18 btu luk midea klima alınır mı?
-midea servisi bulunduğum yerde olmadığı için ilerde sıkıntı yaşar mıyım?
- bu durumda almamı tavsiye eder misin midea klimayı?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bu mesajım üzerine Erinç beyle iletişime geçtik, sağolsun yardımcı oldu, daha sonra beni Çanakkale servisinden aradılar. Bulunduğum yerden uzak oldukları için ücretsiz keşife zorlamadım ve tatildeydim onlar aradığında. Sadece komşuda 12 btu şık klima takılı dedim, onlarda isterseniz gelip 12 btu luk klima sizede takalım dediler ve 5500 TL fiyat verdiler. Bende başka bir firmaya keşif yaptırayım onlardan da fiyat alayım dedim.
Tatil dönüşü 2 farklı firmaya ücretsiz keşif için talepte bulundum, biri geldi ve salon (yazlık ev ve mutfak salonda) için 18 btu luk klima olur dedi. Diğer firma gelecek daha.
Adem abi Adem Helvacı Adem Helvacı sana sormak istiyorum;
-başka firma keşfine göre 18 btu luk midea klima alınır mı?
-midea servisi bulunduğum yerde olmadığı için ilerde sıkıntı yaşar mıyım?
- bu durumda almamı tavsiye eder misin midea klimayı?
Rut bölge dediğimiz uzak mesafelerde hepimiz istediğimiz gün servis gelemiyor olmasından şikâyetçiyiz malum.

Bildiğiniz üzere ben de bir rut bölgede yaşıyorum. 5 senedir yaşadığım ve Fethiye merkeze toplasanız 30km mesafesi olan bu ilçede nedense tek bir kargo firmasının, tek bir markanın yetkili servisi yok. Bir tanesi (BOSCH) açılış çalışmalarına ancak başladı düşünün.

Yani sizi gayet iyi anlayabiliyorum.

Farklı marka servisinin kapasite tespiti ile başka marka ürün taktırmak konusu biraz tartışmalı olur zira X markasının 18 lik klimasının performansının ancak yetebileceği alana Y markasının 12 lik kliması rahat rahat yetebiliyor bunu yıllar içerisinde defalarca gördük.

ADI 18 lik olan klimalar yerine gerçek 12 llik klimaların etkisinin daha yüksek olduğunu da biliyoruz yine.

Ancak gelen ustalarımızın tespiti doğru ise, alana illa 18 lik klima gerekli ise ona elbette lafım yok.

Midea konusu hep belirttiğim üzere güven vermiyor ise (Servis yapılanması anlamında) bence taktırmamanız gerekir.

Yalnız, Klima taktıracağınız diğer markaların servislerinin de çağırdığınızda şak diye geleceğinden emin olmanız gerekir ;)

Sorun yaşama kısmına gelince.

Yıllar yıllar yılların verdiği tecrübe ile belirtmek gerekirse İLK MONTAJ esnasında kusursuz hizmet verilmiş bir tüketici evine bir yetkili servis, şebeke kaynaklı veya sıradışı bir durum olmadıkça yıllar boyunca zaten girmiyor. Konuya bu gözle bakarsak Midea taktırmakta sakınca yok.

Fakat örnek olarak benim adını anmadığım markanın klimasından taktırırsak ilçede bir yetkili servis bulunması şart olabilir zira geliş gidiş sayıları akrabalık derecenizi dahi yükseltebilir diye düşünüyorum.

Servis hizmet kalitesi anlamında Arçelik markasına çok güvenirim fakat klimalarını beğenmiyorum.

Diğer ithal markalar için yine sanırım servis mesafe sorunu yaşayacaksınız.

Yani ya servisi yakın diye verimi kuşkulu ürün almak, ya da veriminden emin olduğunuz ancak servis konusundan tereddüt ettiğiniz marka arasında karar vermek :alala

Sizin işiniz de zor Allah kolaylık versin :)
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Bu mesajım üzerine Erinç beyle iletişime geçtik, sağolsun yardımcı oldu, daha sonra beni Çanakkale servisinden aradılar. Bulunduğum yerden uzak oldukları için ücretsiz keşife zorlamadım ve tatildeydim onlar aradığında. Sadece komşuda 12 btu şık klima takılı dedim, onlarda isterseniz gelip 12 btu luk klima sizede takalım dediler ve 5500 TL fiyat verdiler. Bende başka bir firmaya keşif yaptırayım onlardan da fiyat alayım dedim.
Tatil dönüşü 2 farklı firmaya ücretsiz keşif için talepte bulundum, biri geldi ve salon (yazlık ev ve mutfak salonda) için 18 btu luk klima olur dedi. Diğer firma gelecek daha.
Adem abi Adem Helvacı Adem Helvacı sana sormak istiyorum;
-başka firma keşfine göre 18 btu luk midea klima alınır mı?
-midea servisi bulunduğum yerde olmadığı için ilerde sıkıntı yaşar mıyım?
- bu durumda almamı tavsiye eder misin midea klimayı?
Benim tek ekleyebilceiğim şey, tüketici Erinç olarak yazacağım, lütfen marka kimliğim ile bu mesajı anlamayın. Bu yaz başka firmalara ait çözdüğümüz sorunları düşününce bu kadar sattığı ürünün arkasında duran başka marka ile karşılaşmadım. Bu çalışmadan çok önce, Bosch klima garanti sürei 2-3 gün geçti diye fahiş fiyatla parça değişimi yapmaya kalktığında, sorunumuzu oldukça düşük maliyetle FGeurope bayisi ile çözmüştük. Açıkçası son karar her zaman sizindir, Adem abinin üzerine laf olmaz, ancak doğru bayiden ürünü temin ettiğiniz sürece FGeurope aldığınız ürünü sizin adınıza sistemine kaydedecek ve her zaman yanınızda olacaktır. Saygılarımla kolaylıklar dilerim
 
B Çevrimdışı

baran5454 

Süper Üye
14 Kas 2019
559
İşin açıkçası kimseyi karalamak istemem ama şöyle bir sıkıntı var. İşler forumda Erinç Erinç bey üzerinden dönüyor. Bana bu durum çok sağlıklı gelmiyor. Ben klima almak için Erinç Erinç beye mail attım geri dönüş olmadı. Sonra dedim ne gerek var bu bir firma ve resmi olarak onlara ulaşayım. Sonuçta Erinç Bey bugün var yarın yok artı görmemiş veya müsait olmamış olabilir. Ama klima hep bizimle. Kendilerine sitelerinde bulunan WhatsApp hattından mesaj attım yine geri dönüş olmadı. Daha sonra mail attım yine dönüş olmadı. Bu durumda benim kafamda firmanın kurumsallığı noktasında epey bir yol gösterici oldu. Çünkü ben her problemim de Adem Helvacı Adem Helvacı hocamı rahatsız etmek istemem. Yada Erinç Erinç bey online mi acaba demek istemem.
Evet klima gerçekten iyi olabilir ama benim açımdan firma bir kaç kişinin çabasıyla dönen bir firma yarın ne olur belirsiz. İnşallah daha iyi olur ama bana güven vermedi açıkçası.
O yüzden tekrar dan seçimimi LG den yana kullandım. Yoksa benim açımdan iyi bir karşılaştırma olacaktı.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
İşin açıkçası kimseyi karalamak istemem ama şöyle bir sıkıntı var. İşler forumda Erinç Erinç bey üzerinden dönüyor. Bana bu durum çok sağlıklı gelmiyor. Ben klima almak için Erinç Erinç beye mail attım geri dönüş olmadı. Sonra dedim ne gerek var bu bir firma ve resmi olarak onlara ulaşayım. Sonuçta Erinç Bey bugün var yarın yok artı görmemiş veya müsait olmamış olabilir. Ama klima hep bizimle. Kendilerine sitelerinde bulunan WhatsApp hattından mesaj attım yine geri dönüş olmadı. Daha sonra mail attım yine dönüş olmadı. Bu durumda benim kafamda firmanın kurumsallığı noktasında epey bir yol gösterici oldu. Çünkü ben her problemim de Adem Helvacı Adem Helvacı hocamı rahatsız etmek istemem. Yada Erinç Erinç bey online mi acaba demek istemem.
Evet klima gerçekten iyi olabilir ama benim açımdan firma bir kaç kişinin çabasıyla dönen bir firma yarın ne olur belirsiz. İnşallah daha iyi olur ama bana güven vermedi açıkçası.
O yüzden tekrar dan seçimimi LG den yana kullandım. Yoksa benim açımdan iyi bir karşılaştırma olacaktı.
Kesinlikle dikkate alınması gereken çok önemli bir geri dönüş bu.

Doğru, Erinç bu gün var yarın yok. Adem Helvacı da aynı şekilde ancak markanın kurumsallığı, adının kalıcılığı ve ulaşılabilirlik düzeyi ile paraleldir.
 
B Çevrimdışı

baran5454 

Süper Üye
14 Kas 2019
559
Hemde Adem hocam ulaşılabilirlikte sorun yasanınca insan satış sonrası hizmet kısmını da düşünüyor. Ayrıca kapalı kutu gibi bir satış politikası olunca tereddüt ediyor. Konuyu açmam gerekirse ben bayiden dahi ürün satın alıyor olsam mutlaka internetten fiyat araştırması yaparak giderim keseme hangisi daha uygunsa onu alırım. İlla bayiden görerek almam gereken bir ürünse bile piyasa araştırmasını yapar şu kadar pahalıya aldım ama en azından görerek aldım derim.

Ancak ben Media klimalarda piyasa fiyat araştırması yapamıyorum. Buda yine kurumsallık noktasında beni düşündürüyor. Bence internet satışı da geliştirilmeli hemde internet alışverişin arttığı bu dönemde. Gerekirse FG Europe kendi kurumsal kimliği ile GittiGidiyor, Hepsiburada, n11 gibi platformlarda satış hizmeti vermeli. Kurulum ücretsiz bir şekilde tabiki. Çoğu tüketici internet araştırması yapıyor çünkü.
 
E Çevrimdışı

EminYILDIRIM

Aktif Üye
17 Ağu 2021
50
35
Bu mesajım üzerine Erinç beyle iletişime geçtik, sağolsun yardımcı oldu, daha sonra beni Çanakkale servisinden aradılar. Bulunduğum yerden uzak oldukları için ücretsiz keşife zorlamadım ve tatildeydim onlar aradığında. Sadece komşuda 12 btu şık klima takılı dedim, onlarda isterseniz gelip 12 btu luk klima sizede takalım dediler ve 5500 TL fiyat verdiler. Bende başka bir firmaya keşif yaptırayım onlardan da fiyat alayım dedim.
Tatil dönüşü 2 farklı firmaya ücretsiz keşif için talepte bulundum, biri geldi ve salon (yazlık ev ve mutfak salonda) için 18 btu luk klima olur dedi. Diğer firma gelecek daha.
Adem abi Adem Helvacı Adem Helvacı sana sormak istiyorum;
-başka firma keşfine göre 18 btu luk midea klima alınır mı?
-midea servisi bulunduğum yerde olmadığı için ilerde sıkıntı yaşar mıyım?
- bu durumda almamı tavsiye eder misin midea klimayı?
Vallahi ben fg europe merkezi dahil 5km capimda 4 tane midea yetkili servisi olmasina ragmen bir talihsizlik yaşadım :) birkac sayfa geride mevcut ışık hizinda çözüduler sagolsun, bu sirket bu politika ile gerekirse itibari icin baska sehirden bile araba gonderir izlenimi birakti bende. Ama tabi isin icinde forum, erinc bey ve adem helvaci faktoru var.

Ayrica Adem abinin dedigi yillarca servis ugramamasi konusu bence bircok kisinin gozden kacirdigi olay oluyor. Benim onceki klimam baymak elegant plus 12000 btu idi (aux uretimi) 5sene boyunca filtre bile temizlemedim (soylerken utanmadim degil.) garanti bitti ama makine hala calisiyor 5 senedir.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Vallahi ben fg europe merkezi dahil 5km capimda 4 tane midea yetkili servisi olmasina ragmen bir talihsizlik yaşadım :) birkac sayfa geride mevcut ışık hizinda çözüduler sagolsun, bu sirket bu politika ile gerekirse itibari icin baska sehirden bile araba gonderir izlenimi birakti bende. Ama tabi isin icinde forum, erinc bey ve adem helvaci faktoru var.

Ayrica Adem abinin dedigi yillarca servis ugramamasi konusu bence bircok kisinin gozden kacirdigi olay oluyor. Benim onceki klimam baymak elegant plus 12000 btu idi (aux uretimi) 5sene boyunca filtre bile temizlemedim (soylerken utanmadim degil.) garanti bitti ama makine hala calisiyor 5 senedir.
Mesela Mitsubishi Daıkın Toshiba gibi klimalardaki en önemli etken bu dur.

İstisna durumlar dışında o klimaları takarlar, giderler, bir daha da gelmezler zira gelmelerini gerektirecek bir şey olmaz.

Durum bu olunca isterse servis 300km ötede olsun. Yeter ki o güveni versin marka.
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
İşin açıkçası kimseyi karalamak istemem ama şöyle bir sıkıntı var. İşler forumda Erinç Erinç bey üzerinden dönüyor. Bana bu durum çok sağlıklı gelmiyor. Ben klima almak için Erinç Erinç beye mail attım geri dönüş olmadı. Sonra dedim ne gerek var bu bir firma ve resmi olarak onlara ulaşayım. Sonuçta Erinç Bey bugün var yarın yok artı görmemiş veya müsait olmamış olabilir. Ama klima hep bizimle. Kendilerine sitelerinde bulunan WhatsApp hattından mesaj attım yine geri dönüş olmadı. Daha sonra mail attım yine dönüş olmadı. Bu durumda benim kafamda firmanın kurumsallığı noktasında epey bir yol gösterici oldu. Çünkü ben her problemim de Adem Helvacı Adem Helvacı hocamı rahatsız etmek istemem. Yada Erinç Erinç bey online mi acaba demek istemem.
Evet klima gerçekten iyi olabilir ama benim açımdan firma bir kaç kişinin çabasıyla dönen bir firma yarın ne olur belirsiz. İnşallah daha iyi olur ama bana güven vermedi açıkçası.
O yüzden tekrar dan seçimimi LG den yana kullandım. Yoksa benim açımdan iyi bir karşılaştırma olacaktı.
Açıkçası burda yanlış bir durum var. Eğer mailinizi almış isem hemen ilgilendim ilgilendirdim. Ayrıca WhatsApp hattına da yazmışsanız mesai saatleri için mutlaka ordanda arkadaşlarımıza ve diğer müşterilere geri dönüldü. Sanırım sizle mailleştik te hatırlıyorum sizin mailleriniz ben de spama düşüyordu. Ben burda hergün takipteyim ve takipte de olacağım.
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Hemde Adem hocam ulaşılabilirlikte sorun yasanınca insan satış sonrası hizmet kısmını da düşünüyor. Ayrıca kapalı kutu gibi bir satış politikası olunca tereddüt ediyor. Konuyu açmam gerekirse ben bayiden dahi ürün satın alıyor olsam mutlaka internetten fiyat araştırması yaparak giderim keseme hangisi daha uygunsa onu alırım. İlla bayiden görerek almam gereken bir ürünse bile piyasa araştırmasını yapar şu kadar pahalıya aldım ama en azından görerek aldım derim.

Ancak ben Media klimalarda piyasa fiyat araştırması yapamıyorum. Buda yine kurumsallık noktasında beni düşündürüyor. Bence internet satışı da geliştirilmeli hemde internet alışverişin arttığı bu dönemde. Gerekirse FG Europe kendi kurumsal kimliği ile GittiGidiyor, Hepsiburada, n11 gibi platformlarda satış hizmeti vermeli. Kurulum ücretsiz bir şekilde tabiki. Çoğu tüketici internet araştırması yapıyor çünkü.
Baran bey yaşanan durum için ben özür dilerim, mailiniz ne yazıkki maillerim içinde kaybolmuş. Keşke burdan da tekrar yazsaydınız. WhatsApp üzerinden mesai saatleri içinde tüm müşterilere döndüklerini biliyorum. Ancak sizin için tekrar kontrol ettireceğim yinede. Bu yorum biraz emeğime karşı kırıcı bir yorum olsada değerli bir yorumdur. Çünkü burda çok kişinin deneyimleri ortada, forumdaki herkes için özellikle bir gayret gösteriyorum.

Ama kurumsal olarakta aynı durum diğer müşteriler için geçerli ve büyük bir emek gösteriliyor. Hatta müşterisi olmamış ama midea klimayı geçmişte eski distiribütorlerden de almış kişiler için emek veriyorlar. Keşke önce bana burdan bir dm ile yazsaydınız , antakyada ki diğer müşterimiz gibi size de erkenden yardımcı olabilseydik.
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
İşin açıkçası kimseyi karalamak istemem ama şöyle bir sıkıntı var. İşler forumda Erinç Erinç bey üzerinden dönüyor. Bana bu durum çok sağlıklı gelmiyor. Ben klima almak için Erinç Erinç beye mail attım geri dönüş olmadı. Sonra dedim ne gerek var bu bir firma ve resmi olarak onlara ulaşayım. Sonuçta Erinç Bey bugün var yarın yok artı görmemiş veya müsait olmamış olabilir. Ama klima hep bizimle. Kendilerine sitelerinde bulunan WhatsApp hattından mesaj attım yine geri dönüş olmadı. Daha sonra mail attım yine dönüş olmadı. Bu durumda benim kafamda firmanın kurumsallığı noktasında epey bir yol gösterici oldu. Çünkü ben her problemim de Adem Helvacı Adem Helvacı hocamı rahatsız etmek istemem. Yada Erinç Erinç bey online mi acaba demek istemem.
Evet klima gerçekten iyi olabilir ama benim açımdan firma bir kaç kişinin çabasıyla dönen bir firma yarın ne olur belirsiz. İnşallah daha iyi olur ama bana güven vermedi açıkçası.
O yüzden tekrar dan seçimimi LG den yana kullandım. Yoksa benim açımdan iyi bir karşılaştırma olacaktı.
Baran bey WhatsApp yazışmasını bana atabilir misiniz, mümkün olursa
 
Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
Hemde Adem hocam ulaşılabilirlikte sorun yasanınca insan satış sonrası hizmet kısmını da düşünüyor. Ayrıca kapalı kutu gibi bir satış politikası olunca tereddüt ediyor. Konuyu açmam gerekirse ben bayiden dahi ürün satın alıyor olsam mutlaka internetten fiyat araştırması yaparak giderim keseme hangisi daha uygunsa onu alırım. İlla bayiden görerek almam gereken bir ürünse bile piyasa araştırmasını yapar şu kadar pahalıya aldım ama en azından görerek aldım derim.

Ancak ben Media klimalarda piyasa fiyat araştırması yapamıyorum. Buda yine kurumsallık noktasında beni düşündürüyor. Bence internet satışı da geliştirilmeli hemde internet alışverişin arttığı bu dönemde. Gerekirse FG Europe kendi kurumsal kimliği ile GittiGidiyor, Hepsiburada, n11 gibi platformlarda satış hizmeti vermeli. Kurulum ücretsiz bir şekilde tabiki. Çoğu tüketici internet araştırması yapıyor çünkü.
Baran bey şimdi durumu inceletmeye başladım. Yeniden teşekkür ederim
 
B Çevrimdışı

baran5454 

Süper Üye
14 Kas 2019
559
Baran bey yaşanan durum için ben özür dilerim, mailiniz ne yazıkki maillerim içinde kaybolmuş. Keşke burdan da tekrar yazsaydınız. WhatsApp üzerinden mesai saatleri içinde tüm müşterilere döndüklerini biliyorum. Ancak sizin için tekrar kontrol ettireceğim yinede. Bu yorum biraz emeğime karşı kırıcı bir yorum olsada değerli bir yorumdur. Çünkü burda çok kişinin deneyimleri ortada, forumdaki herkes için özellikle bir gayret gösteriyorum.

Ama kurumsal olarakta aynı durum diğer müşteriler için geçerli ve büyük bir emek gösteriliyor. Hatta müşterisi olmamış ama midea klimayı geçmişte eski distiribütorlerden de almış kişiler için emek veriyorlar. Keşke önce bana burdan bir dm ile yazsaydınız , antakyada ki diğer müşterimiz gibi size de erkenden yardımcı olabilseydik.

Sizin emeğinizi hiçe saymak değil bence bu mesaj ama burdaki sorun şu oluyor. Yani forum firmanin değil şuan belki temsil ediyorsunuz ama yarın etmeyebilirsiniz. Sıkıntı burada başlıyor. İyi şeyler yapıyorsunuz ama bu bir eksiklik ben bu forumu kullanmıyor ama klima almak istiyor olabilirim. Yoksa ben sizin ne kadar yardımcı olma odaklı cabaladiginizi görüyorum. Hatta geçen bir kaç servis sorunu hızla çözmeniz de memnun etti bizleri. Ama siz olmasanız da ben firmaya ulaşmak isteyebilirim. Bu durumu firma göz önüne alması lazım. Yoksa benim sizden yana bir şikayetim yok. Benim yazmamdaki amaç ta şirkete iletilmesi düşüncesiyledi.

Baran bey WhatsApp yazışmasını bana atabilir misiniz, mümkün olursa

Yakın zamanda telefon değişikliği yaptım. Eski telefonumda kaldı konuşmalar tatil dönüşü atabilirim. Çünkü yaklaşık bir iki hafta oluyor mesele. Sadece ısrarcı olmadım. Israrcı olsaydım ulaşabilirdim size veya adem hocama dm atardım.

Ben şöyle düşünüyorum. Hatay da servis ve bayi yok sanırım tam ulaşamadığım için sitede yazanlar üzerinden fikir yürütüyorum. En yakın Adana'dan gelecekler. Ben bugün satın almak için ulaşamadıysam yarın arıza ve ya başka bir ihtiyaç duyduğumda peşlerinde koşmak zorunda kalabilirim. Ve yarın bu forum olmayabilir. O yüzden eleştirim.
 
Geri
Üst Alt