Erinç
Aktif Üye
- 25 Kas 2020
- 262
- 39
Adem abi ben düzenli olara burda yaşadığımız olumlu olumsuz her şeyi aktarıyorum. Üzerinde çalışılmaya başlandı, az önce Turgut beyle de konuştuk. Tüm uyarıları merkez ekip düzenli olarak bayi ve servislik alan kişilere yapıyor.Abi en büyük ve şu an için tek beklentim bir an önce FGE nin aksiyon alması ve 2022 yazına tüm bu olumsuzlukların çözülmüş hali ile tüketicilerin karşısına ciddi bir revizyona uğramış halde çıkmasıdır.
Artık çürük elmalar mı ayıklanır, ciddi yaptırımlar mı uygulanır orasını tüketici olarak biz bilemeyiz malum.
Biz tüketiciler olarak FG yetkililerine şunu ispat ettik diye düşünüyorum.
Eğer iyi malı iyi fiyata iyi kalitede hizmet ile alabiliyorsak bizden daha sadık bir kitle bulamazsınız. Yeter ki aramızdaki güven ortamı zedelenmesin.
FG de tüketicinin ispat ettiği bu durum karşısında aksiyon almalı, bu güveni daha sağlam temellere taşımak için elini taşın altına koymalı.