Sota' Alıntı:
shrapci' Alıntı:
Sota' Alıntı:
1 ıhtımal
defrost anında ıcerıye basınclı gaz kactı dıyecem 4 yolludan ıc unıte calısmaya devam edıyor deyınce o ıhtımalı elıyoruz
takıbe devam edın sık sık basınıza gelırse servıs talep edersınız.
Bir daha klima boyle bir ses yapmadi bilmiyorum klima hiç deforst yapmadı yaptiysada ben hiç fark etmedim burasi zaten en düşük 3 dereceye düştü daha. Birde servis sorunu görmek istiyor sorunu anlatiyorum adamlar bir 15 dk bakiyor sorun yok diyip gidiyorlar bende elimde bir video olmadan servis çağırmak istemiyorum bunu me servisi ögretti bana
Onlara Hak Vermek Gerekir
Ariza Goruo
Tehşis koymaladiri gerekir ki ona gore
Ise koyulsunlar
Tekrarinda mutlaka video alin
Enazindan bizde gormis oluruz olayi
Yahu ben servise video verdim de ne oldu? Servisin sahibi trip atıyor görüşmüyor benimle
:
Alın size video,44 üncü saniyeden sonrasına bakın.
[video=youtube]https://youtu.be/tVUE1r_sz6M[/video]
Üstün eğitimli sayın servis,''Kedidir kedi'' der gibi ''Voltajdandır'' dedi bana
:
Ben bilerek sessiz kalıyorum şu an, sakin sakin hiyerarşik düzene göre ilerliyorum, bu gün yine servis kaydı açtırdım MH deki muhterem bana ''kış aylarında dış üniteler ses yapar'' dedi
:
Bana dedi
:
:
Hiç birşey demedim,''Başka markanın servisiyim beyefendi bu ses kış seside değil, defrost sesi de değil' dedim, ''2 dakika beklermisiniz'' dedi ve 2 dakika sonunda arıza kaydımı oluşturup randevu verdi.
Yalnız randevu sistemleri Allah için güzel çalışıyor, Düşünsenize bana randevu verdiler Sabah 09:00 ile akşam 19:00 arasında gelirlermiş arkadaşlar :kıskıs:
Bende öyle veriler birikti ki ilgili marka bazında, Olayın sonuçlanmasını bekliyorum konu açmak için.
Eeee biz neden aldık bu klimayı zaten? Farklı markaların performansları ve satış sonrası verdikleri hizmetleri görebilmek için değil mi?
: