Sedat.' Alıntı:
shrapci' Alıntı:
shrapci' Alıntı:
Hocam bende anlamadim 2. Gelen servis anormal diyor merkezdeki telefonla görüştüğüm kisi normal ses geliyor dedi bilgilendirmeyi böyle yapmislar bende söyledim durumu birdaha servis gönderecek bu sefer daha yetkili birini gönderecemis durumu mekezdeki kisiye telefonla anlik bildirecekmis bakalim durum nereye gidecek.
İyi günler hocam ünite içerisindeki soğutucu sıvının akış yönü değişmesi ne demektir? Bu akış yönü sürekli isitmada çalıştığında degisir mi?
Sorununuzla hala ilgilenilmedi mi, bende ef veya fh düşünüyorum ürünlerde arıza çıkabilir önemli olan arkasında durulması size yaptıkları muameleye göre tercih yapacağım lütfen gelişmeleri buraya yazın, ancak şunu belirmek istiyorum yukarıda konuştuğunuz ado nickli üye donanımhaberden biliyorum bu konularda kültürlü biri teknik anlamda söyledikleri doğrudur ben anlamam eleştirememde zamanında bana da yardımcı oldu sağolsun, fakat anladığım kadarıyla özellikle bazı markları sevmiyor bunlardan biri mitsubishi e. üzerine gerçekten fazla gidiyor yukarıda yazmış bu tür sorunlar bütün me'lerde var bakın ucuza aldım benimkisinde yok sorunsuz, şimdi bu mudur karşılaştırma gittin lüx araba aldın ilk haftada sorun çıkardı garibanda şahin aldı ikinci el şimdi rahat rahat geziyor evet lüx alan için talihsiz ama burada şans sonrasında markanın ürünün arkasında durması devreye giriyor, sonra şikayetvarı örnek göstermiş şikayet varda müşteriyle en fazla ilgilenip sorun çözen me başka markalara bakın cevap bile yazmamışlar, bunları polemik yaratmak için yazmıyorum ama kötülemeye kadar gitmiş arkadaş, ha pahalı ve bu fiyatlara değer mi tartışılır ama bütün me'ler böyle sorunlu demek nedir.
Selamlar;
Sevmediğim marka yoktur zira sevgi aslında yaklaşım şeklimizi tanımlayacak doğru sözcük olmayabilir.
''Bazı markaları tercih etmiyor'' denebilir, doğrudur. ME markasına para vermem, lakin asla kalitesini inkar etmemi mühendisliğini inkar etmem.
Sorun şu ki, ederinden çok çok fazla talep ettikleri satış rakamlarını da kabul etmiyorum elbette.
İsmimin VESTELCİ veya ME DÜŞMANI olarak anılması yerine, Yanlışı nerede görüyorsa olduğu gibi yazan birisi olarak anılması aslında tercih ederdim lakin bu şekilde algılanması sizlerin hatası değil benim kusurumdur, elimden geldiğince düzeltmeye çalışırım.
VESTEL konusunu daha önce açıklamıştım, VESTEL personeli değilim, sadece yıllarca emek vermenin neticesi bilgim çok üst düzeyde, bu nedenle doğru bilgi paylaşımı nedeniyle ismim VESTEL ile çok fazla yan yana anılıyor, bu da sanki VESTEL satın alınırsa ben kazanıyormuşum hissi uyandırıyor sanırım :kıskıs:
Bahsi geçen problem, aslında ısrarla vurgulanan ME kalitesi ve ME Müşteri Hizmetleri kalitesini aramamıza neden olan somut bir örnek aslında.
ME den hareketle ''Her müşteri her zaman haklımıdır?'' konusunu açtım ki burada ME ye yapılan haksızlığı vurguladığım da gözünüzden kaçmış muhtemelen.
Bana markanın ne olduğu değil, tüketiciye neyi reva gördüklerini paylaşmak daha doğru geliyor, Elbette şu an ŞV sitesine gitsek dünyanın en kaliteli otomobil üreticilerinden MERCEDES dahi şikayet ediliyordur mutlaka, bakmadım ama vardır diye düşünüyorum. Bu kadar kendinden emin düşünmemin nedeni ise odak noktasında İNSAN olmasıdır. Hiç kimseyi TAM mutlu etmenin mümkün olmaığını biliyoruz neticede.
Bu arada nerede ''Bütün ME lerde sorun var, Ben ucuz aldım benimkinde yok'' yazdığımı inanın merak ettim?
Peki Özetlemek gerekirse ğer, Konu sahibi arkadaşın sorununun çözümü, sizce bu kadar uzaması gerekecek bir konumudur?
Kinaye yok samimiyete soruyorum.
: