Salih445
Süper Üye
- 21 Mar 2021
- 621
Bugün arayan soran olmadığı için ben arayıp sorduğumda aynen şunları söylediler
servis: Sizin makine bugün de gelmez, yarın da gelmez, ondan sonraki gün de gelmez. Hala testleri devam ediyor.
ben: Dün video attınız ben de tamir ettiğinizi düşündüm o yüzden aradım kusura bakmayın, peki o videoda güzel çalışıyordu?
servis: Ben beyaz eşyacımıza vereyim sizi
ben: abi merhaba, dün video atmıştın o yüzden aradım, müsaitsen neyini değiştirdin diye sorayım dedim.
b. eşyacı: Kardeşim senin makinenin içindeki o kablo sesini kestim, yerinden kurtulmuştu hallettim. Ama ben sana açık konuşayım dün videoda gördüğün gibi ben bi sarsıntı hissetmedim. Ama bugün çalıştırdım ayağı az dengesiz olunca direk sarsıntılar başlıyor. Senin için rahat etsin diye amortisör siparişi vereceğim yine de. En geç haftaya cumaya eline ulaşır. Yeni makineler çok hassas.
ben: Değiştirin, ben istiyorum.
b. eşyacı: Dediğim gibi için rahat olsun diye yapacağım, hafta içi gelir amortisörler, değiştirir getiririm.
Yani arkadaşlar, ilk 4-5 ay önce bu sebepten arıza kaydımı oluşturdum. Oluştururken de amortisör takımı getirsinler diye belirttim. Kadın not etti. İlkinde ayağını iyi ayarlayın deyip gelmedi. İkincide Ordu Japon Elektronikten gelen arkadaşlar bana elimizde yedek parça yok sipariş ile geliyor dedi. Dün videodaki hali bana tamir yapılmış gibi geldi (makinemi tanıyorsam eğer). Ben, bu arkadaşın ben amortisör değişiminde ısrarcı oldukça onun; ben hiç değiştirmedim bu zamana kadar, hiç bozulmuyorlar demesi ile aramızda geçen diyalogların sonucunda, kendisinin de arızalı olduğunu kabul edip değişimini yaptığını ama 12 yaşından beri bu işi yaptığı için, benim ona tek seferde arızayı söylemem onu incitebileceği için ve gurur yapacağı için beni 2-3 gün oyalayarak geri getireceğini düşünüyorum. LG Ordu servisinin çalışanlarını bir gözden geçirmesini düşünüyorum. Yetkili servis edası ile değil de 2. elci gibi tavır takınması beni makineyi onlara emanet ettiğim için pişman etmek üzere ve pandemi döneminde evde 9 güne kadar makinesiz geçireceğimi duyunca sabrım zorlanmakta.
servis: Sizin makine bugün de gelmez, yarın da gelmez, ondan sonraki gün de gelmez. Hala testleri devam ediyor.
ben: Dün video attınız ben de tamir ettiğinizi düşündüm o yüzden aradım kusura bakmayın, peki o videoda güzel çalışıyordu?
servis: Ben beyaz eşyacımıza vereyim sizi
ben: abi merhaba, dün video atmıştın o yüzden aradım, müsaitsen neyini değiştirdin diye sorayım dedim.
b. eşyacı: Kardeşim senin makinenin içindeki o kablo sesini kestim, yerinden kurtulmuştu hallettim. Ama ben sana açık konuşayım dün videoda gördüğün gibi ben bi sarsıntı hissetmedim. Ama bugün çalıştırdım ayağı az dengesiz olunca direk sarsıntılar başlıyor. Senin için rahat etsin diye amortisör siparişi vereceğim yine de. En geç haftaya cumaya eline ulaşır. Yeni makineler çok hassas.
ben: Değiştirin, ben istiyorum.
b. eşyacı: Dediğim gibi için rahat olsun diye yapacağım, hafta içi gelir amortisörler, değiştirir getiririm.
Yani arkadaşlar, ilk 4-5 ay önce bu sebepten arıza kaydımı oluşturdum. Oluştururken de amortisör takımı getirsinler diye belirttim. Kadın not etti. İlkinde ayağını iyi ayarlayın deyip gelmedi. İkincide Ordu Japon Elektronikten gelen arkadaşlar bana elimizde yedek parça yok sipariş ile geliyor dedi. Dün videodaki hali bana tamir yapılmış gibi geldi (makinemi tanıyorsam eğer). Ben, bu arkadaşın ben amortisör değişiminde ısrarcı oldukça onun; ben hiç değiştirmedim bu zamana kadar, hiç bozulmuyorlar demesi ile aramızda geçen diyalogların sonucunda, kendisinin de arızalı olduğunu kabul edip değişimini yaptığını ama 12 yaşından beri bu işi yaptığı için, benim ona tek seferde arızayı söylemem onu incitebileceği için ve gurur yapacağı için beni 2-3 gün oyalayarak geri getireceğini düşünüyorum. LG Ordu servisinin çalışanlarını bir gözden geçirmesini düşünüyorum. Yetkili servis edası ile değil de 2. elci gibi tavır takınması beni makineyi onlara emanet ettiğim için pişman etmek üzere ve pandemi döneminde evde 9 güne kadar makinesiz geçireceğimi duyunca sabrım zorlanmakta.