slowfood
Moderatör
- 23 May 2022
- 7,881
Nasıl bir yol izleyeceksiniz? Servis ile iletişime geçtiniz mi?
Nasıl bir yol izleyeceksiniz? Servis ile iletişime geçtiniz mi?
Yok takim olarak değiştirdim. 5 led sirasi var. Bunlarin takildigi dikey parcadan bahsediyorumLed takım olarak değişir siz tek mi değiştirdiniz.
Led şeridin ucundaki soketin takıldığı plaketten (Kart) Bahsediyorsunuz ledlerin takıldığı kısımda kararma varsa ledler arasıra yanmama hatası yapar kararmış kısımları temizleyip lehim ile dolgu yapılması gerekir ek kablo ile de güçlendirme yapılabilir.Yok takim olarak değiştirdim. 5 led sirasi var. Bunlarin takildigi dikey parcadan bahsediyorum
Yerel karartmayı kapatırsanız siyah kalitesi düşüyor ve Vestel ayarında bir IPS tv oluyor;
En iyi siyahları VA panelde alırsınız. Yok ben illa IPS istiyorum derseniz, Samsung QN85B veya QN85C bakın.
Nasıl bir yol izleyeceksiniz? Servis ile iletişime geçtiniz mi?
LG Müşteri Hizmetlerine WhatsApp canlı destekten ulaştım, durumu açıklar uzun bir paragraf yazdım kendilerine. Resimleri de ekledim. Sizi bekleteceğim dediler, bu esnada konuyu teknik birimlere iletmişler. Teknik birimler durumun normal olabileceğini; fakat görsel üzerinden bunun tespitini yapamayacaklarını, dilersem servisin gelip incelemesinin daha sağlıklı olacağını ilettiler bana. Arıza kaydı oluşturmak isteyip istemeyeceğimi sordular. Arıza kaydı açtırdım ben de. Yaşadığım bölgede bulunan yetkili bir servis numarası tarafımı arayıp aydınlanmaların normal olabileceğini yineledi ve servis gelir kusur bulamazsa 300 TL servis ücreti alacağını ifade etti. Hep bu senaryo üzerinden gittiklerinden ötürü ben de kusurlu bulunması halinde ne yapılabileceğini sordum. İlk 6 ay içinde cihaz değişimi yapılır dediler. Yarın için teknik servis gelip cihazı değerlendirecek.Yerel karartmayı kapatırsanız siyah kalitesi düşüyor ve Vestel ayarında bir IPS tv oluyor;
Yerel karartmayı açarsanız bu sefer de ışığı kontrol edemiyor ve kenarlardan saçılma yapıyor;
Başım ağrımasın derseniz bir önceki mesajımda belirttiğim yolu izleyin; mağazaya iade edip başka marka tv alacağınızı söyleyin. Veya şansınızı deneyip cihazın aynı model ile değiştirilmesini talep edin.
Keşke daha fazla yardım edebilsek.
Elimizden bir şey gelebildi ise ne mutlu. Şu ana kadar izlediğiniz yol gayet mantıklı ve doğru. Gelişmelerle ilgili bizleri bilgilendirebilirseniz mevcut bilgimizi paylaşarak duruma katkımızı devam ettirmek isteriz.LG Müşteri Hizmetlerine WhatsApp canlı destekten ulaştım, durumu açıklar uzun bir paragraf yazdım kendilerine. Resimleri de ekledim. Sizi bekleteceğim dediler, bu esnada konuyu teknik birimlere iletmişler. Teknik birimler durumun normal olabileceğini; fakat görsel üzerinden bunun tespitini yapamayacaklarını, dilersem servisin gelip incelemesinin daha sağlıklı olacağını ilettiler bana. Arıza kaydı oluşturmak isteyip istemeyeceğimi sordular. Arıza kaydı açtırdım ben de. Yaşadığım bölgede bulunan yetkili bir servis numarası tarafımı arayıp aydınlanmaların normal olabileceğini yineledi ve servis gelir kusur bulamazsa 300 TL servis ücreti alacağını ifade etti. Hep bu senaryo üzerinden gittiklerinden ötürü ben de kusurlu bulunması halinde ne yapılabileceğini sordum. İlk 6 ay içinde cihaz değişimi yapılır dediler. Yarın için teknik servis gelip cihazı değerlendirecek.
Bu esnada ortamı iyice karanlık yapacağım; fakat maalesef okuduklarım, dinlediklerim ve şu an konuştukları kusurlu değil senaryosuna bakarsak maalesef uğraştıracaklar, mağdur edecekler gibi duruyor.
Normal olarak nitelendirirlerse kendilerinden normal olduğuna dair bir rapor düzenlemelerini isteyip bu raporla ve elimdeki verilerle Tüketici Hakem Heyeti'ne gitmeyi planlıyorum. Umarım gerçekçi ve dürüst davranıp bu panelin kusurunu kabullenirler. Teşekkürler slowfood , Unforgotten
Keşke daha fazla yardım edebilsek. Maalesef anlattıklarınızdan çıkarabildiğim kadarıyla, sizin de söylediğiniz gibi servis gelip 300 TL'yi alacak ve cihazda sorun olmadığını söyleyecek. Gündüz gelecekleri için parlamalar da gece göründüğü kadar çok görünmeyecek. THH'ye gideceksiniz gibi duruyor. Satın aldığınız mağaza ile iletişime geçmeyi denediniz mi ?LG Müşteri Hizmetlerine WhatsApp canlı destekten ulaştım, durumu açıklar uzun bir paragraf yazdım kendilerine. Resimleri de ekledim. Sizi bekleteceğim dediler, bu esnada konuyu teknik birimlere iletmişler. Teknik birimler durumun normal olabileceğini; fakat görsel üzerinden bunun tespitini yapamayacaklarını, dilersem servisin gelip incelemesinin daha sağlıklı olacağını ilettiler bana. Arıza kaydı oluşturmak isteyip istemeyeceğimi sordular. Arıza kaydı açtırdım ben de. Yaşadığım bölgede bulunan yetkili bir servis numarası tarafımı arayıp aydınlanmaların normal olabileceğini yineledi ve servis gelir kusur bulamazsa 300 TL servis ücreti alacağını ifade etti. Hep bu senaryo üzerinden gittiklerinden ötürü ben de kusurlu bulunması halinde ne yapılabileceğini sordum. İlk 6 ay içinde cihaz değişimi yapılır dediler. Yarın için teknik servis gelip cihazı değerlendirecek.
Bu esnada ortamı iyice karanlık yapacağım; fakat maalesef okuduklarım, dinlediklerim ve şu an konuştukları kusurlu değil senaryosuna bakarsak maalesef uğraştıracaklar, mağdur edecekler gibi duruyor.
Normal olarak nitelendirirlerse kendilerinden normal olduğuna dair bir rapor düzenlemelerini isteyip bu raporla ve elimdeki verilerle Tüketici Hakem Heyeti'ne gitmeyi planlıyorum. Umarım gerçekçi ve dürüst davranıp bu panelin kusurunu kabullenirler. Teşekkürler, slowfood , Unforgotten
Bu kısımda bir ekleme yapmak isterim. Servis eğer o ücreti talep ederse, mutlaka bir makbuz, smm resmi bir belge karşılığı vereceğinizi bildirin. Belge karşılığı olmadan herhangi bir ödeme yapmayın. Daha sonra bu konuda bir ihtilaf olması halinde bu bedelin de tazminini isteyebilirsiniz.Keşke daha fazla yardım edebilsek. Maalesef anlattıklarınızdan çıkarabildiğim kadarıyla, sizin de söylediğiniz gibi servis gelip 300 TL'yi alacak ve cihazda sorun olmadığını söyleyecek. Gündüz gelecekleri için parlamalar da gece göründüğü kadar çok görünmeyecek. THH'ye gideceksiniz gibi duruyor. Satın aldığınız mağaza ile iletişime geçmeyi denediniz mi ?
Kesinlikle, THH tarafından büyük ihtimalle tüketici lehine karar çıkacak diye umuyorum zaten.Bu kısımda bir ekleme yapmak isterim. Servis eğer o ücreti talep ederse, mutlaka bir makbuz, smm resmi bir belge karşılığı vereceğinizi bildirin. Belge karşılığı olmadan herhangi bir ödeme yapmayın. Daha sonra bu konuda bir ihtilaf olması halinde bu bedelin de tazminini isteyebilirsiniz.
Çok teşekkür ederim tekrardan, kesinlikle paylaşacağım. Bilgilerinizin önemi çok.Elimizden bir şey gelebildi ise ne mutlu. Şu ana kadar izlediğiniz yol gayet mantıklı ve doğru. Gelişmelerle ilgili bizleri bilgilendirebilirseniz mevcut bilgimizi paylaşarak duruma katkımızı devam ettirmek isteriz.
Maalesef Unforgotten, ben de bu senaryonun gerçekleşeceği kanaatindeyim. Kusurlu kelimesini telaffuz bile etmediler. Durum bu hale gelirse şu saatten sonra LG marka kürdan bile sokmam evime. Müşteri memnuniyeti ve kurumsallık çok değerli olgular. Bu arada kesinlikle sizden çok yardım aldım, çokça da teşekkür ederim hepinize.Keşke daha fazla yardım edebilsek. Maalesef anlattıklarınızdan çıkarabildiğim kadarıyla, sizin de söylediğiniz gibi servis gelip 300 TL'yi alacak ve cihazda sorun olmadığını söyleyecek. Gündüz gelecekleri için parlamalar da gece göründüğü kadar çok görünmeyecek. THH'ye gideceksiniz gibi duruyor. Satın aldığınız mağaza ile iletişime geçmeyi denediniz mi ?
Videoyu youtube' a yükleyip paylaşabilirsiniz. Benim gördüğüm kadarıyla Panelde cell burning dediğimiz yanma benzeri bir arıza mevcut. COF kaynaklı ya da fiziksel hasar kaynaklı olabilir. Panel değişimi veya tamiri ile düzelebilir. Daha detaylı bilgi için By_Trol ustamızın da bilgisini rica edelim.
Merhaba anlam veremediğim bir arızam var video olarak mevcut ama yükleyemedim. Tv çalışıyor görüntü ve ses var fakat alttaki bir kısımda renkler canlı sağ en üst tarafta görüntü geriden geliyor ve renkleri çok tuhaf.
tv modelim hi level 48uhl950 arıza nedir, nasıl tamir olunur yardımcı olur musunuz ? Teşekkürler.
Panel arızalı sağ altta işaretlediğiniz kısımda korozyon var. Panel onarılamaz değişmesi gerekir.
Merhaba anlam veremediğim bir arızam var video olarak mevcut ama yükleyemedim. Tv çalışıyor görüntü ve ses var fakat alttaki bir kısımda renkler canlı sağ en üst tarafta görüntü geriden geliyor ve renkleri çok tuhaf.
tv modelim hi level 48uhl950 arıza nedir, nasıl tamir olunur yardımcı olur musunuz ? Teşekkürler.