Önemli Lcd ve led televizyonlarda görüntü , ses , sinyal sorunları ve çözümleri

slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
slowfood slowfood , Samurai Unforgotten , W Winston . Çok teşekkür ederim hepinize. İlgilendiniz, yardımcı oldunuz.

01-1.jpg
01-2.jpg
01-3.jpg
01-4.jpg
01-5.jpg
01-6.jpg
01-7.jpg
01-8.jpg
01-9.jpg
01-10.jpg
Nasıl bir yol izleyeceksiniz? Servis ile iletişime geçtiniz mi?
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
14,797
Yok takim olarak değiştirdim. 5 led sirasi var. Bunlarin takildigi dikey parcadan bahsediyorum
Led şeridin ucundaki soketin takıldığı plaketten (Kart) Bahsediyorsunuz ledlerin takıldığı kısımda kararma varsa ledler arasıra yanmama hatası yapar kararmış kısımları temizleyip lehim ile dolgu yapılması gerekir ek kablo ile de güçlendirme yapılabilir.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,657
40
slowfood slowfood , Samurai Unforgotten , W Winston . Çok teşekkür ederim hepinize. İlgilendiniz, yardımcı oldunuz.
Yerel karartmayı kapatırsanız siyah kalitesi düşüyor ve Vestel ayarında bir IPS tv oluyor;
01-8.jpg


Yerel karartmayı açarsanız bu sefer de ışığı kontrol edemiyor ve kenarlardan saçılma yapıyor;
01-9.jpg


Başım ağrımasın derseniz bir önceki mesajımda belirttiğim yolu izleyin; mağazaya iade edip başka marka tv alacağınızı söyleyin. Veya şansınızı deneyip cihazın aynı model ile değiştirilmesini talep edin.

Keşke daha fazla yardım edebilsek.
 
Q Çevrimdışı

Quadriceps

Yeni Üye
15 Tem 2023
10
34
En iyi siyahları VA panelde alırsınız. Yok ben illa IPS istiyorum derseniz, Samsung QN85B veya QN85C bakın.

Nasıl bir yol izleyeceksiniz? Servis ile iletişime geçtiniz mi?

Yerel karartmayı kapatırsanız siyah kalitesi düşüyor ve Vestel ayarında bir IPS tv oluyor;
01-8.jpg


Yerel karartmayı açarsanız bu sefer de ışığı kontrol edemiyor ve kenarlardan saçılma yapıyor;
01-9.jpg


Başım ağrımasın derseniz bir önceki mesajımda belirttiğim yolu izleyin; mağazaya iade edip başka marka tv alacağınızı söyleyin. Veya şansınızı deneyip cihazın aynı model ile değiştirilmesini talep edin.

Keşke daha fazla yardım edebilsek.
LG Müşteri Hizmetlerine WhatsApp canlı destekten ulaştım, durumu açıklar uzun bir paragraf yazdım kendilerine. Resimleri de ekledim. Sizi bekleteceğim dediler, bu esnada konuyu teknik birimlere iletmişler. Teknik birimler durumun normal olabileceğini; fakat görsel üzerinden bunun tespitini yapamayacaklarını, dilersem servisin gelip incelemesinin daha sağlıklı olacağını ilettiler bana. Arıza kaydı oluşturmak isteyip istemeyeceğimi sordular. Arıza kaydı açtırdım ben de. Yaşadığım bölgede bulunan yetkili bir servis numarası tarafımı arayıp aydınlanmaların normal olabileceğini yineledi ve servis gelir kusur bulamazsa 300 TL servis ücreti alacağını ifade etti. Hep bu senaryo üzerinden gittiklerinden ötürü ben de kusurlu bulunması halinde ne yapılabileceğini sordum. İlk 6 ay içinde cihaz değişimi yapılır dediler. Yarın için teknik servis gelip cihazı değerlendirecek.
Bu esnada ortamı iyice karanlık yapacağım; fakat maalesef okuduklarım, dinlediklerim ve şu an konuştukları kusurlu değil senaryosuna bakarsak maalesef uğraştıracaklar, mağdur edecekler gibi duruyor.
Normal olarak nitelendirirlerse kendilerinden normal olduğuna dair bir rapor düzenlemelerini isteyip bu raporla ve elimdeki verilerle Tüketici Hakem Heyeti'ne gitmeyi planlıyorum. Umarım gerçekçi ve dürüst davranıp bu panelin kusurunu kabullenirler. Teşekkürler, slowfood slowfood , Samurai Unforgotten
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
LG Müşteri Hizmetlerine WhatsApp canlı destekten ulaştım, durumu açıklar uzun bir paragraf yazdım kendilerine. Resimleri de ekledim. Sizi bekleteceğim dediler, bu esnada konuyu teknik birimlere iletmişler. Teknik birimler durumun normal olabileceğini; fakat görsel üzerinden bunun tespitini yapamayacaklarını, dilersem servisin gelip incelemesinin daha sağlıklı olacağını ilettiler bana. Arıza kaydı oluşturmak isteyip istemeyeceğimi sordular. Arıza kaydı açtırdım ben de. Yaşadığım bölgede bulunan yetkili bir servis numarası tarafımı arayıp aydınlanmaların normal olabileceğini yineledi ve servis gelir kusur bulamazsa 300 TL servis ücreti alacağını ifade etti. Hep bu senaryo üzerinden gittiklerinden ötürü ben de kusurlu bulunması halinde ne yapılabileceğini sordum. İlk 6 ay içinde cihaz değişimi yapılır dediler. Yarın için teknik servis gelip cihazı değerlendirecek.
Bu esnada ortamı iyice karanlık yapacağım; fakat maalesef okuduklarım, dinlediklerim ve şu an konuştukları kusurlu değil senaryosuna bakarsak maalesef uğraştıracaklar, mağdur edecekler gibi duruyor.
Normal olarak nitelendirirlerse kendilerinden normal olduğuna dair bir rapor düzenlemelerini isteyip bu raporla ve elimdeki verilerle Tüketici Hakem Heyeti'ne gitmeyi planlıyorum. Umarım gerçekçi ve dürüst davranıp bu panelin kusurunu kabullenirler. Teşekkürler slowfood slowfood , Samurai Unforgotten
Elimizden bir şey gelebildi ise ne mutlu. Şu ana kadar izlediğiniz yol gayet mantıklı ve doğru. Gelişmelerle ilgili bizleri bilgilendirebilirseniz mevcut bilgimizi paylaşarak duruma katkımızı devam ettirmek isteriz.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,657
40
LG Müşteri Hizmetlerine WhatsApp canlı destekten ulaştım, durumu açıklar uzun bir paragraf yazdım kendilerine. Resimleri de ekledim. Sizi bekleteceğim dediler, bu esnada konuyu teknik birimlere iletmişler. Teknik birimler durumun normal olabileceğini; fakat görsel üzerinden bunun tespitini yapamayacaklarını, dilersem servisin gelip incelemesinin daha sağlıklı olacağını ilettiler bana. Arıza kaydı oluşturmak isteyip istemeyeceğimi sordular. Arıza kaydı açtırdım ben de. Yaşadığım bölgede bulunan yetkili bir servis numarası tarafımı arayıp aydınlanmaların normal olabileceğini yineledi ve servis gelir kusur bulamazsa 300 TL servis ücreti alacağını ifade etti. Hep bu senaryo üzerinden gittiklerinden ötürü ben de kusurlu bulunması halinde ne yapılabileceğini sordum. İlk 6 ay içinde cihaz değişimi yapılır dediler. Yarın için teknik servis gelip cihazı değerlendirecek.
Bu esnada ortamı iyice karanlık yapacağım; fakat maalesef okuduklarım, dinlediklerim ve şu an konuştukları kusurlu değil senaryosuna bakarsak maalesef uğraştıracaklar, mağdur edecekler gibi duruyor.
Normal olarak nitelendirirlerse kendilerinden normal olduğuna dair bir rapor düzenlemelerini isteyip bu raporla ve elimdeki verilerle Tüketici Hakem Heyeti'ne gitmeyi planlıyorum. Umarım gerçekçi ve dürüst davranıp bu panelin kusurunu kabullenirler. Teşekkürler, slowfood slowfood , Samurai Unforgotten
Keşke daha fazla yardım edebilsek. Maalesef anlattıklarınızdan çıkarabildiğim kadarıyla, sizin de söylediğiniz gibi servis gelip 300 TL'yi alacak ve cihazda sorun olmadığını söyleyecek. Gündüz gelecekleri için parlamalar da gece göründüğü kadar çok görünmeyecek. THH'ye gideceksiniz gibi duruyor. Satın aldığınız mağaza ile iletişime geçmeyi denediniz mi ?
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Keşke daha fazla yardım edebilsek. Maalesef anlattıklarınızdan çıkarabildiğim kadarıyla, sizin de söylediğiniz gibi servis gelip 300 TL'yi alacak ve cihazda sorun olmadığını söyleyecek. Gündüz gelecekleri için parlamalar da gece göründüğü kadar çok görünmeyecek. THH'ye gideceksiniz gibi duruyor. Satın aldığınız mağaza ile iletişime geçmeyi denediniz mi ?
Bu kısımda bir ekleme yapmak isterim. Servis eğer o ücreti talep ederse, mutlaka bir makbuz, smm resmi bir belge karşılığı vereceğinizi bildirin. Belge karşılığı olmadan herhangi bir ödeme yapmayın. Daha sonra bu konuda bir ihtilaf olması halinde bu bedelin de tazminini isteyebilirsiniz.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,657
40
Bu kısımda bir ekleme yapmak isterim. Servis eğer o ücreti talep ederse, mutlaka bir makbuz, smm resmi bir belge karşılığı vereceğinizi bildirin. Belge karşılığı olmadan herhangi bir ödeme yapmayın. Daha sonra bu konuda bir ihtilaf olması halinde bu bedelin de tazminini isteyebilirsiniz.
Kesinlikle, THH tarafından büyük ihtimalle tüketici lehine karar çıkacak diye umuyorum zaten.
 
Q Çevrimdışı

Quadriceps

Yeni Üye
15 Tem 2023
10
34
Elimizden bir şey gelebildi ise ne mutlu. Şu ana kadar izlediğiniz yol gayet mantıklı ve doğru. Gelişmelerle ilgili bizleri bilgilendirebilirseniz mevcut bilgimizi paylaşarak duruma katkımızı devam ettirmek isteriz.
Çok teşekkür ederim tekrardan, kesinlikle paylaşacağım. Bilgilerinizin önemi çok.

Keşke daha fazla yardım edebilsek. Maalesef anlattıklarınızdan çıkarabildiğim kadarıyla, sizin de söylediğiniz gibi servis gelip 300 TL'yi alacak ve cihazda sorun olmadığını söyleyecek. Gündüz gelecekleri için parlamalar da gece göründüğü kadar çok görünmeyecek. THH'ye gideceksiniz gibi duruyor. Satın aldığınız mağaza ile iletişime geçmeyi denediniz mi ?
Maalesef Unforgotten, ben de bu senaryonun gerçekleşeceği kanaatindeyim. Kusurlu kelimesini telaffuz bile etmediler. Durum bu hale gelirse şu saatten sonra LG marka kürdan bile sokmam evime. Müşteri memnuniyeti ve kurumsallık çok değerli olgular. Bu arada kesinlikle sizden çok yardım aldım, çokça da teşekkür ederim hepinize.
Ortamı perde ve çeşitli edevatlarla karanlık hale getireceğim.
Satın aldığım mağaza Vatan Computer. Sıklıkla böyle durumlarda asla yardımcı olmadıkları, teknik servislere yönlendirme sağladıkları için iletişime geçmedim. Basamak atlayayım deyip direkt LG Müşteri Hizmetleriyle muhatap olmayı düşündüm açıkçası.
 
M Çevrimdışı

mute06

Yeni Üye
23 Tem 2023
3
36
IMG_20230723_210441.jpg
merhaba. LG nanocell sm8000pla model TV ye sahibim. Yaklaşık 4 yıldır sorunsuz kullanıyorum. Son günlerde TV'nin alt kısmında fotoğrafta görüldüğü üzere beyaz ışımalar oluştu. Sorun hakkında bilgi verebilecek olan varsa çok memnun olurum
 
S Çevrimdışı

serhatok

Yeni Üye
28 Şub 2018
13
IMG_6964.jpg
IMG_6965.jpg


tvc616533eceb9beff.jpg

Merhaba anlam veremediğim bir arızam var video olarak mevcut ama yükleyemedim. Tv çalışıyor görüntü ve ses var fakat alttaki bir kısımda renkler canlı sağ en üst tarafta görüntü geriden geliyor ve renkleri çok tuhaf.

tv modelim hi level 48uhl950 arıza nedir, nasıl tamir olunur yardımcı olur musunuz ? Teşekkürler.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
IMG_6964.jpg
IMG_6965.jpg


tvc616533eceb9beff.jpg

Merhaba anlam veremediğim bir arızam var video olarak mevcut ama yükleyemedim. Tv çalışıyor görüntü ve ses var fakat alttaki bir kısımda renkler canlı sağ en üst tarafta görüntü geriden geliyor ve renkleri çok tuhaf.

tv modelim hi level 48uhl950 arıza nedir, nasıl tamir olunur yardımcı olur musunuz ? Teşekkürler.
Videoyu youtube' a yükleyip paylaşabilirsiniz. Benim gördüğüm kadarıyla Panelde cell burning dediğimiz yanma benzeri bir arıza mevcut. COF kaynaklı ya da fiziksel hasar kaynaklı olabilir. Panel değişimi veya tamiri ile düzelebilir. Daha detaylı bilgi için By_Trol By_Trol ustamızın da bilgisini rica edelim.
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
14,797
IMG_6964.jpg
IMG_6965.jpg


tvc616533eceb9beff.jpg

Merhaba anlam veremediğim bir arızam var video olarak mevcut ama yükleyemedim. Tv çalışıyor görüntü ve ses var fakat alttaki bir kısımda renkler canlı sağ en üst tarafta görüntü geriden geliyor ve renkleri çok tuhaf.

tv modelim hi level 48uhl950 arıza nedir, nasıl tamir olunur yardımcı olur musunuz ? Teşekkürler.
Panel arızalı sağ altta işaretlediğiniz kısımda korozyon var. Panel onarılamaz değişmesi gerekir.
 
Geri
Üst Alt