Vedatank
Aktif Üye
- 15 Ocak 2020
- 380
- 66
Ben geçen yıl kombide arıza var diye dosya açtırdım ilk sordukları garantisi varmı idi bende garantisi yok deyince dosya açıldı daha sonra kombide arıza olmadığını anladık ve dosyayı kapattırdık garantili ürünlerde sanırım ödeme yapmıyorlar. Veya tamirat yönüne gidilmiyor diye biliyorum.Bu tarz bilgi veren olunca minnet duyuyorum.
Peki geçende bir müşterinin buzdolabı arızalandı 1300 TL fiyat çıktı tabi vestelin pahalı ve ihraç ürünüydü fiyat normaldi sigorta kapsayacak diye sevindi şu anda sigortadan para alamadı çünkü dediklerine göre bütün firmalar beyaz esya ve elektronik ürünlerde 5 yıl ömür veriliyormuş doğru mudur? Yoksa onun sözleşmesi mi öyleydi?