sizinki biraz şanssızlık olmuş.. tüm elektronik ürünlerde ben şansa çok inanırım.. aynı tv'den bende aldım ve inanılmaz memnunum.. inşallah uzun yıllar kullanmak nasip olur.. bundan önce tonla para ödediğim samsung tv 4 yılda bozuldu fahiş masraflar istendi tamir için..
inşallah sizin sorunda kısa sürede çözülür...
Aslında
Camet kardeşimiz yaşadığı konunun siniri ile konuya yaklaşıyor lakin, her ne kadar yaşanan konu elbette ki can sıkıcı olsa da, kurumun sorunu çözmek, tüketiciyi olumlu yönde etkileyebilmek adına büyük çaba sarfettiği de inkar edilemez.
her birimiz MEŞHUR diye bilinen markalarda teknik sorunlar yaşarız ki benim bazı markalarla yaşadıklarım ve sonuçları hem forumda hem youtube da mevcuttur, Kusura bakılmasın da muhatap alı8p suratımıza bakmıyor adamlar, hasbehal kader arızalı olduğuna ikna olup da servis yolladılar da yine de ben haklı çıktım, servisin BOZUK dediği sağlam çıktı ve ben halen aynı arıza ile sıfır satın aldığım malı o kusuru ile kullanmak zorunda kalıyroum.
Bırakın sorunumu çözmeyi, şikayet maillerime telefonlarıma dönüş yapmıyor adamlar. Ama Öte yandan bakarsak AVRUPA markası, ithal ürün, çelik kasa damdan düşse bir şey olmaz mantığı ile ürünler çatır çatır satılmaya devam ediliyor hem de aynı arıza ile.
Sota ile bu konuyu çok tartıştık, Bir marka düşünün ki o üretimin HATALI olduğunu bile bile hem soruna çözüm üretmiyor, hem de aynı malı aynı şekli ile haalen satmaya devam ediyor.
Bu da bir müşteri hizmetleri yaklaşımı, VESTEL in size uyguladığı, sorununuzu hangi şekilde çözmek istersiniz diye size seçenek sunmaları da bir müşteri hizmetleri anlayışı.
Lütfen kusura bakmayın darılmayın
Camet kardeşim lakin bence haksız eleştiriyorsunuz.
Bir tv niz arızalı çıktı veya arıza yaptı herne ise, kaldı ki kendi beyanınızda dahi voltaj dalgalanmasından giti demiştiniz yani burada besleme kartı bozulmasın ne yapsın? Tamam bozulması konusunda besleme kartını dandik yaptılar diyelim (ki yok öyle bir şey) çözüm için size alternatif sunmaları kadar güzel bir olay var mı?
Ne istersiniz?
1- HEMEN yeni kart ile değişim
2- Küçük ev aleti hediyeli X TV ile değişim
3- 55'' Y model TV ile değişim, ama 10 gün sürer
Yani bilemiyorum Türkiye de kaç marka gösterebilirsiniz ki bana, müşterisine bu şekilde yaklaşan?
Tamam oturup VESTEL i hep birlikte eleştirelim, Mesela Z20 lere bir türlü vermeyi beceremedikleri yazılım desteği için eleştirelim. Aynı sorun için 2 farklı yetkilinin arayıp birisinin var dediğine diğeri yok dediği için eleştirelim. 50 yerine 55 teklif ettiklerinde bir tüketiciden ücret farkı istenip diğerinden istenmemesini eleştirelim.
Lakin sizin konuda VESTEL in eleştirilecek bir tarafı yok azizim.