İnternetimi Netspeed'e Taşıdım (Süreç ve Netspeed Hakkında)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
vanosfer Çevrimdışı

vanosfer 

Aktif Üye
17 Ocak 2019
284
1 yılı deviriyorum. Bu gönderiyi oluşturduğumda, "Acaba Netspeed nasıl? Türk Telekom'dan sonra hızım düşer mi?" falan derken ilaç gibi geldi.
1 yıl sonunda sorunsuz devam ettiğimi aktarmak için en başa yazma gereği duydum. Tavsiyeye devam. 30 KASIM 2021
Merhaba
,
Türk Telekom'dan Netspeed'e internetimi taşıma süreci hakkında yaşadığım tecrübeyi paylaşmak istedim.
Öncelikle İnternetinizi Netspeed'e taşıyacaksanız,
12 ay boyunca her ay faturanıza 5TL indirim sağlamak için referans numarasıyla taşıma işlemi yapmanızı öneririm.
Hatta Netspeed'e geçtikten sonra sizler de kendi referans kodunuz ile kayıt yapılan her abonelik için faturanıza ekstra 5TL indirim sağlayabilirsiniz.

Hem benim faturama, hem de size faturalarınıza 5TL indirim sağlayacak
referans kodum: M4V6QV

Gelelim transfer sürecine:

Neden internet servis sağlayıcımı neden değiştirdim?

Türk Telekom'da olan taahhüt süremizin sonuna geldik. Verdikleri teklifler oldukça yüksek tutarlardı. Bu nedenle yeni bir internet servis sağlayıcıya geçmeyi düşündük.

Neden Netspeed'e geçiş yaptım?
Sanırım bir çok kişi gibi ilk olarak Türknet ile görüştüm. Teklifleri gayet iyiydi ama Türk telekom'da internet faturasına ek bir ev telefonu olması nedeniyle Türknet transfer sağlayamayacağını aktardı.
Bu kez taşıma değil de yeni bir modemle Türknet'e geçiş yapmayı planladık. İçime sinmeyen bir şeyler vardı. Çok fazla şikayet gibi.. Ek olarak bir sorun çıktığında, sahada destek ekibi olmadığından duruma göre sorunlar uzun süre aksaklığa neden oluyor diye Türknet'ten vazgeçtim.
Netspeed'i daha önceki yıllarda duymuştum. Evet bazı noktalarda Netspeed için de şikayetler vardı ama saha destek ekibinin olması, fiber altyapıya sahip olmanın daha az sıkıntı içerme oranı vs derken Netspeed'te karar verdim.

Netspeed'te süreç nasıl işledi?
Türk Telekom'dan Netspeed'e geçişim 1 iş günü sürdü. Belgeleri Netspeed'e karşı ödemeli gönderdim.
Ulaşmasının ardından teyit için aradılar ve geçiş işlemlerini kendileri başlattı. Cuma başlayan işlem, 1 iş günü olarak Pazartesi sabah Netspeed'e geçişle tamamlandı.

Modem desteği nasıl oldu?
Modemi Türk Telekom'a iade etme gibi bir şey olmadı. Türk Telekom'dan verilen fiber modem Netspeed'e transfer oldu.

Kurulum süreci nasıl oldu?
Modem de transfer olduğundan eve Netspeed'den falan gelip kurulum yapmadılar. Direkt merkezden sinyal taşıma yoluyla internet servis sağlayıcımız değişmiş oldu. Bu da iş güç derken eve gidip kurulum ekibine nasıl zaman ayıracağım sıkıntısını ortadan kaldırdı.

Hangi tarifedeyim?
24mbps hız olan Fiber Eko tarifeyi tercih ettim. Oldukça ideal geldi, fiber altyapı Türk Telekom'da da 24mbit hızdan memnundum. İnternet geçişi sağlandıktan sonra yaptığım testte 24-25mbps indirme, 6mbps yükleme hızı aldım. Benim idealimi karşıladı.
79 TL(Tarife) + 9.9TL (Modem kiralama ücreti) 88TL'ye taahhütsüz geçiş sağladım.
Referans koduyla geçiş sağladığım için aylık faturam 83TL olarak gelecek.

Referans kodu nedir?

Netspeed'in yaptığı bir kampanyadır.
Referans koduyla gerçekleştirilen yeni aboneliklerde hem referans sahibine hem de yeni aboneye faturada 12 ay boyunca 5TL indirim sağlanıyor.
Ayrıca aboneliğiniz sonrası sizin referans kodunuzla yeni üyelikler olursa, abone başına faturanıza 5TL indirim veriliyor.

Şu an faturam 83TL.
Şayet referans kodumla abone olan olursa, hem abone olana hem de benim faturama 5TL daha indirim olacak.

Transfer süreciyle ilgili sorularınızı konu üzerinden ya da mesajla yanıtlayabilirim.
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

aykurth

Yeni Üye
29 Kas 2020
13
28
İki yıldır netspeed müşterisiyim. Üye olurken evrakları imzalayıp Denizli'ye kargolamıştım şimdi sistem değişmiş sanırım :) İki kez toplamda 2-3 saat süren bir kesinti dışında hiç sorun yaşamadım. Ne günde günde on tane reklam mesajı ne saçma sapan değişken fiyat politikası var. Aldığım hizmet belli, ödediğim para belli ve kafam rahat. Bütün firmaların aşırı zam yaptığı o meşhur dönemde tepki sonucu geçmiştim. O zamanlar 66 TL ödüyordum şuan 76 TL ödüyorum. Paketim 35 mbit, hızım 30-35 arası değişken. Kesinlikle tavsiye ederim.
 
vanosfer Çevrimdışı

vanosfer 

Aktif Üye
17 Ocak 2019
284
Dün akşam saat 21.00 civarı, 16-19 mbps arasında hız alabildim. İlerleyen saatlerde normale döndü internet hızım.
 
S Çevrimdışı

sahsiyet

Aktif Üye
24 Tem 2019
119
38
Bende netspeed de 2.ayım, 75Mbit e kadar vdsl tarifesini kullanıyorum 66+71 mbit hızı speedtest üzerinde alıyorum, lakin her gün 20.30 - 23.00 arası 7 olan ping değerim 44 e çıkıyor hızımda 10-20-30 mbit civarlarına düşüyor can sıkıcı bir durum. İptv de bu durumu anlayabiliyorum direk donmalar başlıyor lte bağlantıya geçince donma kesiliyor mesela, Güzdüzleri sorunsuz. Bu altyapı sağlayıcısından mı, yoksa netspeed den mi bilgisi olan var mıdır ?
 
vanosfer Çevrimdışı

vanosfer 

Aktif Üye
17 Ocak 2019
284
Benim bilgim yok bu konuda. Dünkü yaşadığım şey yoğunluk nedeniyle oluştu diye düşündüm. Sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle artan internet kullanımı olarak. Netspeed'e yazdınız mı hiç?
Bende netspeed de 2.ayım, 75Mbit e kadar vdsl tarifesini kullanıyorum 66+71 mbit hızı speedtest üzerinde alıyorum, lakin her gün 20.30 - 23.00 arası 7 olan ping değerim 44 e çıkıyor hızımda 10-20-30 mbit civarlarına düşüyor can sıkıcı bir durum. İptv de bu durumu anlayabiliyorum direk donmalar başlıyor lte bağlantıya geçince donma kesiliyor mesela, Güzdüzleri sorunsuz. Bu altyapı sağlayıcısından mı, yoksa netspeed den mi bilgisi olan var mıdır ?
 
S Çevrimdışı

sahsiyet

Aktif Üye
24 Tem 2019
119
38
Benim bilgim yok bu konuda. Dünkü yaşadığım şey yoğunluk nedeniyle oluştu diye düşündüm. Sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle artan internet kullanımı olarak. Netspeed'e yazdınız mı hiç?
Hocam yeni yazdım ama çözebileceklerini pek düşünmedim call center daki ilgili vdsl bağlantı şifremi bile değiştiremiyor.
 
vanosfer Çevrimdışı

vanosfer 

Aktif Üye
17 Ocak 2019
284
Hocam yeni yazdım ama çözebileceklerini pek düşünmedim call center daki ilgili vdsl bağlantı şifremi bile değiştiremiyor.
Bu tarz firmaların müşteri hizmetleri sadece kayıt açıp, başvuru vs. alıyorlar. Yazı ile kayıt oluşturunca saha destek ekipleri vs. teknik kısımla ilgileniyor.
 
akrep2018 Çevrimdışı

akrep2018 

Süper Üye
16 Eyl 2018
1,239
62
Ben de Türk Telekom'dan taahhüdüm bitince yüksek fiyatları nedeniyle Netspeed'e geçeli 2 yıl oluyor.İlk bir yıl taahüt verince 12 ay sabit ücret ve aktivasyon bedeli ödemeden 35 mbps'e kadar sınırsız vdsl tarifesinden kullanmaya başladım.Benim modemde Türk Telekom'dan ücretini vererek aldığım fiber modem.Taahhüt bitince ufak bir zam yaptılar.Diğer operatörleri inceleyince en uygunun Netspeed olduğunu gördüm ve halen kullanmaya devam ediyorum.Tavsiye ederim.
 
S Çevrimdışı

sahsiyet

Aktif Üye
24 Tem 2019
119
38
Hocam yeni yazdım ama çözebileceklerini pek düşünmedim call center daki ilgili vdsl bağlantı şifremi bile değiştiremiyor.
Hocam çağrıyı açıyorum çözülmeden kapatan bir firma gelen cevap..

Sayın Abonemiz, Yaşamış olduğunuz hız sorununun farkındayız. Konuyla ilgili çalışmalarımız devam etmekte ve en kısa süre içinde çözümlenecektir. Anlayışınız için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.

Çözülmeden kapatıldı
 
vanosfer Çevrimdışı

vanosfer 

Aktif Üye
17 Ocak 2019
284
Hocam çağrıyı açıyorum çözülmeden kapatan bir firma gelen cevap..

Sayın Abonemiz, Yaşamış olduğunuz hız sorununun farkındayız. Konuyla ilgili çalışmalarımız devam etmekte ve en kısa süre içinde çözümlenecektir. Anlayışınız için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.

Çözülmeden kapatıldı
Bunlar hep tecrübe.. Yaşadığımız olumlu olumsuz durumları paylaşmaya devam edelim.
 
K Çevrimdışı

kacmaz7

Yeni Üye
8 Ara 2020
1
28
Hocam taahhüt bitimine kaç gün kala geçiş için teyit verdiniz bende başvuru yaptım 10 Aralık taahhüt bitiyor son gün mü onay vermeliyim cayma bedeli ödememek için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri