MPorsuk
Yeni Üye
- 7 Tem 2021
- 42
- 33
Herkese Merhaba, konuyu mümkün olduğunca çok insana ulaştırmak adına forumlarda ve sosyal mecralarda paylaşmak için açıyorum. Foruma ilk mesajımı da bu şekilde atmak istiyorum. ( Bu niyet ve doğrudan sayın
Adem Helvacı ağabeyede mail attım. Derdim sadece kendi sorunum çözülsün değil. Bunu zaten THH ile sağlamak mümkün yada ürünü alıp Corsair'e göndermekle çözebilirim. Fakat ŞikayetVar ve diğer forum sitelerinde bu konu üzerinden o kadar çok şikayet ve mağduriyet var ki daha da fazla insana ulaşmak isteme sebebimde budur.)
Öncelikle sormak istediğim daha önce başıma gelmediği için; THH sürecinde olan bir konu süreç devam ederken sonuca kadar beklenir mi ? Yoksa firma uzlaşı için tarafımıza ulaşılır mı bunu bilmiyorum.
İncehesap.com üzerinden geçtiğimiz 28.05.2021 tarihinde Corsair HS35 satın aldım. 03.06.21 tarihinde teslim edildi. Ürünü paketten çıkardım denedim üründe temas problemi vardı. Hemen kendilerine durumu ilettim bu sırada kutu açılış videolarında fark ettiğim bir ayrıntı dikkatimi çekti. Kulaklığın tamamında jelatin var her iki kulakta da. Benim ürünümde bunlar çıkmadı. Ayrıca kutu içeriğinin poşetleri de bir enteresandı. Tüm bunlara rağmen kulaklık arızalı diye değişim istedim. 04.06.21 tarihinde verdikleri kod ile kargoladım. Ürünü teslim alıp servise gönderdiler. Sanki ürünü ben kullanıp bozmuşum gibi normal garanti süreci başladı. Peki dedik bekleyelim. Baktım ki değişim ya da iade işlemi olmayacak, kendileriyle yeniden iletişime geçerek ürünü kabul etmeyeceğimi tarafıma yeniden kargolanmaması gerektiğini söyledim. Kabul etmeyip geri gönderirsiniz dediler. 2-3 gün kargo bekledim, daha sonra ürünü getiren kargo görevli arkadaşa durumu açıklarken de kendi adıma özür diledim. Ben bunun olmasını istemedim ama onlar zorla gönderdi diye. Gelen arkadaş " abi zaten bilerek gönderiyorlar belki vicdan yapar kabul edersiniz zihniyetiyle sizin bir suçunuz yok " diye açıklama yaptı. Sağ olsun güler yüzle iade olarak işaretledi. Yaklaşık olarak 39 gündür ürünü satın almış ama kullanamamış biri olarak tavsiyem kendilerinden alışveriş yapmamanızdır. Ayrıca " Gaming gecelerinde iade, arızalı, ayıplı veya kargoda hasar görmüş ürünleri sattıkları iddiası bu açıdan bakılınca gayet mantıklı duruyor.
Neyse, gerisin geriye ürünü geri gönderdim, iletişime geçme zahmetini "şikayet var" üzerinden yaptıktan sonra gösterdikleri için konuyu tekrar anlattım. O da ne ürünü almalarına rağmen yeniden servise göndermeyi düşünüyorlar. Pek tabii ürün ellerinde bekliyor.
Günlerdir yazışmalar, her gün müşteri hizmetleriyle telefonda konuşmalar sürüyor.
Ürün faturasını, fotoğraflarını, kendi sistemleri üzerinde bulunan mesajlaşma ve mailleri dilerseniz iletebilirim.
Ayrıca ilk iade/değişim talebi oluşturduğum notu sizinle paylaşmak istiyorum.
Ürün bugünün 07.07.2021 tarihi ile tarafıma 3.kez gönderilmiştir. Fakat dediğim gibi SIFIR alınan bir ürünü tamir edilmiş olarak kullanmak istemiyorum. Ayrıca jelatinlerinden de anlaşılacağı üzere zaten daha önceden açılmış bir üründü. Dolayısıyla geçtiğimiz cuma günü elime ulaşan kargoyu, gelen kargo görevlisi ile beraber yeniden kendilerine ilettim. Bunun üzerine kendileriyle iletişime geçtiğimde sürecin THH'ye göre devam edeceği cevabını aldım. Düşünsenize bir ürün alıyorsunuz yasal süresi 14 gün olan değişim iade zamanı bunu kabul etmeyip süreci 39 güne kadar uzatabiliyorlar. THH'den gelecek karara göre aksiyon alacağız. Fakat ciddi anlamda bu süreci duyurabildiğim kadar çok insana duyurup 269 TL'ye ne kadar kötü bir reklam yapılabilir kendilerine de göstermek istiyorum.
Sözün özü " İncehesap bozuk ve kullanılmış ürünleri ya tutarsa diye düşünerek gönderiyor. Müşteri hizmetlerinin sabrı ve çözüm sunma gayreti var ama kategori sorumluları insanların sabrını zorluyor. Sinir stres sahibi olmak istiyorsanız boşa harcayacak zaman ve paranız varsa İncehesap.com 1 numaralı adres "
Ayrıca her dönüş yapan da farklı bir cevap verip size kafayı yedirir, biri değiştireceğiz der öteki olmaz der.
İade koşulları sözleşmeyle sabittir. Başınıza gelirse hakkınızı aramaktan çekinmeyin.
Ekonomik olsun diye indirim kovaladığımız kötü zamanlardan geçsek bile almayın arkadaşlar sorun yaşarsanız çözümü çok çok vakit alıyor. O da bakalım çözülecek mi? Akıl vermek haddime olmasa da gidin Amazon'un kendi mağazasından alın hem 24 saatte elinize ulaşsın hem de dert edinmeyin.( ürünü aldığım gece Amazon'da da aynı fiyattan satılıyordu ben satın alana kadar stoklara yetişemedim, dedim ne fark eder 0 ürün alıyoruz. Buradan alalım. Demez olaydım.)
Durumu tüm delilleriyle beraber Corsair'e de ayrıca bildirdim.( Corsair'den cevap geldi, ürünü kendilerine Hollanda'ya yollamamı hem para iadesi hem de ürünün değişimini sağlayacağını söylediler.)
Son olarak eğer problem olmayacaksa
Bu da mesela başka bir tüketicinin aynı sorun için açtığı şikayet konusu;
Ayrıca kendileri hakkında özellikle kulaklık ve bilumum teknolojik ürünler hakkında 2.el ürün satışı iddiası ve bunları iade değişim yapmama konuları için ;
Bakalım altı üstü bir kulaklık değişimi daha kaç gün sürecek. Arızalı ve açılmış bir ürün olduğunu da tekrar hatırlatayım.
Bilginiz olsun paranız ya cebinizde kalsın ya da başka satıcılardan ürün alın.
Süreç şuan THH ile devam ediyor. Fakat ne paramı kullanıp başka ürün alabiliyorum. Ne de ürünü kullanabiliyorum. Aldığım tarih itibariyle ihtiyacım olduğu için satın aldığım ürünün yerine şuan telefon kulaklığımla idare etmek durumundayım.
Konunun başında belirttiğim gibi siz diğer tüketicilere ulaşmak adına paylaşmak istedim.
Saygılarımla.
Kendileriyle aramda geçen tüm mesaj ve mailleri de isterseniz paylaşabilirim.
Öncelikle sormak istediğim daha önce başıma gelmediği için; THH sürecinde olan bir konu süreç devam ederken sonuca kadar beklenir mi ? Yoksa firma uzlaşı için tarafımıza ulaşılır mı bunu bilmiyorum.
İncehesap.com üzerinden geçtiğimiz 28.05.2021 tarihinde Corsair HS35 satın aldım. 03.06.21 tarihinde teslim edildi. Ürünü paketten çıkardım denedim üründe temas problemi vardı. Hemen kendilerine durumu ilettim bu sırada kutu açılış videolarında fark ettiğim bir ayrıntı dikkatimi çekti. Kulaklığın tamamında jelatin var her iki kulakta da. Benim ürünümde bunlar çıkmadı. Ayrıca kutu içeriğinin poşetleri de bir enteresandı. Tüm bunlara rağmen kulaklık arızalı diye değişim istedim. 04.06.21 tarihinde verdikleri kod ile kargoladım. Ürünü teslim alıp servise gönderdiler. Sanki ürünü ben kullanıp bozmuşum gibi normal garanti süreci başladı. Peki dedik bekleyelim. Baktım ki değişim ya da iade işlemi olmayacak, kendileriyle yeniden iletişime geçerek ürünü kabul etmeyeceğimi tarafıma yeniden kargolanmaması gerektiğini söyledim. Kabul etmeyip geri gönderirsiniz dediler. 2-3 gün kargo bekledim, daha sonra ürünü getiren kargo görevli arkadaşa durumu açıklarken de kendi adıma özür diledim. Ben bunun olmasını istemedim ama onlar zorla gönderdi diye. Gelen arkadaş " abi zaten bilerek gönderiyorlar belki vicdan yapar kabul edersiniz zihniyetiyle sizin bir suçunuz yok " diye açıklama yaptı. Sağ olsun güler yüzle iade olarak işaretledi. Yaklaşık olarak 39 gündür ürünü satın almış ama kullanamamış biri olarak tavsiyem kendilerinden alışveriş yapmamanızdır. Ayrıca " Gaming gecelerinde iade, arızalı, ayıplı veya kargoda hasar görmüş ürünleri sattıkları iddiası bu açıdan bakılınca gayet mantıklı duruyor.
Neyse, gerisin geriye ürünü geri gönderdim, iletişime geçme zahmetini "şikayet var" üzerinden yaptıktan sonra gösterdikleri için konuyu tekrar anlattım. O da ne ürünü almalarına rağmen yeniden servise göndermeyi düşünüyorlar. Pek tabii ürün ellerinde bekliyor.
Günlerdir yazışmalar, her gün müşteri hizmetleriyle telefonda konuşmalar sürüyor.
Ürün faturasını, fotoğraflarını, kendi sistemleri üzerinde bulunan mesajlaşma ve mailleri dilerseniz iletebilirim.
Ayrıca ilk iade/değişim talebi oluşturduğum notu sizinle paylaşmak istiyorum.
Ürün bugünün 07.07.2021 tarihi ile tarafıma 3.kez gönderilmiştir. Fakat dediğim gibi SIFIR alınan bir ürünü tamir edilmiş olarak kullanmak istemiyorum. Ayrıca jelatinlerinden de anlaşılacağı üzere zaten daha önceden açılmış bir üründü. Dolayısıyla geçtiğimiz cuma günü elime ulaşan kargoyu, gelen kargo görevlisi ile beraber yeniden kendilerine ilettim. Bunun üzerine kendileriyle iletişime geçtiğimde sürecin THH'ye göre devam edeceği cevabını aldım. Düşünsenize bir ürün alıyorsunuz yasal süresi 14 gün olan değişim iade zamanı bunu kabul etmeyip süreci 39 güne kadar uzatabiliyorlar. THH'den gelecek karara göre aksiyon alacağız. Fakat ciddi anlamda bu süreci duyurabildiğim kadar çok insana duyurup 269 TL'ye ne kadar kötü bir reklam yapılabilir kendilerine de göstermek istiyorum.
Sözün özü " İncehesap bozuk ve kullanılmış ürünleri ya tutarsa diye düşünerek gönderiyor. Müşteri hizmetlerinin sabrı ve çözüm sunma gayreti var ama kategori sorumluları insanların sabrını zorluyor. Sinir stres sahibi olmak istiyorsanız boşa harcayacak zaman ve paranız varsa İncehesap.com 1 numaralı adres "
Ayrıca her dönüş yapan da farklı bir cevap verip size kafayı yedirir, biri değiştireceğiz der öteki olmaz der.
İade koşulları sözleşmeyle sabittir. Başınıza gelirse hakkınızı aramaktan çekinmeyin.
Ekonomik olsun diye indirim kovaladığımız kötü zamanlardan geçsek bile almayın arkadaşlar sorun yaşarsanız çözümü çok çok vakit alıyor. O da bakalım çözülecek mi? Akıl vermek haddime olmasa da gidin Amazon'un kendi mağazasından alın hem 24 saatte elinize ulaşsın hem de dert edinmeyin.( ürünü aldığım gece Amazon'da da aynı fiyattan satılıyordu ben satın alana kadar stoklara yetişemedim, dedim ne fark eder 0 ürün alıyoruz. Buradan alalım. Demez olaydım.)
Durumu tüm delilleriyle beraber Corsair'e de ayrıca bildirdim.( Corsair'den cevap geldi, ürünü kendilerine Hollanda'ya yollamamı hem para iadesi hem de ürünün değişimini sağlayacağını söylediler.)
Son olarak eğer problem olmayacaksa
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
bırakmak isterim.Bu da mesela başka bir tüketicinin aynı sorun için açtığı şikayet konusu;
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ayrıca kendileri hakkında özellikle kulaklık ve bilumum teknolojik ürünler hakkında 2.el ürün satışı iddiası ve bunları iade değişim yapmama konuları için ;
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
linkinden takip edebilirsiniz.Bakalım altı üstü bir kulaklık değişimi daha kaç gün sürecek. Arızalı ve açılmış bir ürün olduğunu da tekrar hatırlatayım.
Bilginiz olsun paranız ya cebinizde kalsın ya da başka satıcılardan ürün alın.
Süreç şuan THH ile devam ediyor. Fakat ne paramı kullanıp başka ürün alabiliyorum. Ne de ürünü kullanabiliyorum. Aldığım tarih itibariyle ihtiyacım olduğu için satın aldığım ürünün yerine şuan telefon kulaklığımla idare etmek durumundayım.
Konunun başında belirttiğim gibi siz diğer tüketicilere ulaşmak adına paylaşmak istedim.
Saygılarımla.
Kendileriyle aramda geçen tüm mesaj ve mailleri de isterseniz paylaşabilirim.
Son düzenleme: