HI LEVEL 49UHL650 Led Tv İncelemesi. A101 28 Kasım 2019 Satışı UHD TV

L Çevrimdışı

lord21 

Yeni Üye
13 Ocak 2019
34
41
Hocam bunumu alayim? 5100str yi mi?
iptv izleyecem. onda problem cikatmafin, acilisi v.s hizli olsun kafi.
 
F Çevrimdışı

fatihmese

Yasaklı Üye
29 Kas 2019
11
33
Vicdansızlar ilk kurulum için 110 tl para istedi
Açıkçası bu maliyeti çok fahiş buluyorum.
Emeğin hakkını vermeyi savunurum hep ama sırf zorunlu olduğumuz için giydiriyorlar da giydiriyorlar.

Sırf müşterilerden topladığı paralarla garanti maliyetinin kat be kat fazlasını çıkarırlar.

Hakikaten yerli ve milliymiş, iyi soyuyorlar.
Daha da vestelin yanına bile yaklaşmam.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Vicdansızlar ilk kurulum için 110 tl para istedi
Açıkçası bu maliyeti çok fahiş buluyorum.
Emeğin hakkını vermeyi savunurum hep ama sırf zorunlu olduğumuz için giydiriyorlar da giydiriyorlar.

Sırf müşterilerden topladığı paralarla garanti maliyetinin kat be kat fazlasını çıkarırlar.

Hakikaten yerli ve milliymiş, iyi soyuyorlar.
Daha da vestelin yanına bile yaklaşmam.

Size özel bir video cevap geliyor birazdan ??
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Vicdansızlar ilk kurulum için 110 tl para istedi
Açıkçası bu maliyeti çok fahiş buluyorum.
Emeğin hakkını vermeyi savunurum hep ama sırf zorunlu olduğumuz için giydiriyorlar da giydiriyorlar.

Sırf müşterilerden topladığı paralarla garanti maliyetinin kat be kat fazlasını çıkarırlar.

Hakikaten yerli ve milliymiş, iyi soyuyorlar.
Daha da vestelin yanına bile yaklaşmam.

 
S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
Aslına bakarsanız ilk kurulum da ürünün maliyetinin bir parçası. Gavur memleketlerinde işçilik çok pahalı olduğu için beyaz eşyası elektroniği falan istisnalar hariç müşteri kurulumludur, hatta taşıma dahi çok zaman fiyata dahil değildir. İlla servis kursun derseniz verir parasını yaptırırsınız. Bize göre biraz ucuz olmalarının bir sebebi de budur.

Ücretsiz kurulum lafına inanmıyorum, bir maliyet varsa bunu müşteri bir şekilde öder ve fiyata dahil edilir. Etmemek ve ayrı istemek de bir tercihtir. Ancak, illa servisim kuracak dediğiniz ürün için +sonsuza kadar keyfe göre belirlediğiniz fiyatı sürpriz olarak müşteriye sunmak da doğru değildir bence. O nedenle, fiyat listesinde, broşürde veya etiket üzerinde kurulum maliyetleri de ona göre belirtilmelidir. herkes toplam maliyetini değerlendirir ona göre alır. A101 etiketinde Kurulum 110 TL'dir yazsa kimse laf edemezdi.

Bu arada, geçen sene ve bu sene 40 ve 55 inç olmak üzere internetten iki Vestel TV aldık. Bayi falan değil. Servis geldi ücretsiz kurdu, sormadı nereden aldın diye, para da istemedi. Garanti işi de muamma. 2 yıl mı 3 yıl mı bilmiyoruz. Allah vermesin de, başa bir iş gelince öğreneceğiz sanırım :)

Belli ki Vestel de olsa standart yok bu işlerde.
 
Ç Çevrimdışı

Çerkezoğlu 

Aktif Üye
12 Nis 2019
377
35
Aslına bakarsanız ilk kurulum da ürünün maliyetinin bir parçası. Gavur memleketlerinde işçilik çok pahalı olduğu için beyaz eşyası elektroniği falan istisnalar hariç müşteri kurulumludur, hatta taşıma dahi çok zaman fiyata dahil değildir. İlla servis kursun derseniz verir parasını yaptırırsınız. Bize göre biraz ucuz olmalarının bir sebebi de budur.

Ücretsiz kurulum lafına inanmıyorum, bir maliyet varsa bunu müşteri bir şekilde öder ve fiyata dahil edilir. Etmemek ve ayrı istemek de bir tercihtir. Ancak, illa servisim kuracak dediğiniz ürün için +sonsuza kadar keyfe göre belirlediğiniz fiyatı sürpriz olarak müşteriye sunmak da doğru değildir bence. O nedenle, fiyat listesinde, broşürde veya etiket üzerinde kurulum maliyetleri de ona göre belirtilmelidir. herkes toplam maliyetini değerlendirir ona göre alır. A101 etiketinde Kurulum 110 TL'dir yazsa kimse laf edemezdi.

Bu arada, geçen sene ve bu sene 40 ve 55 inç olmak üzere internetten iki Vestel TV aldık. Bayi falan değil. Servis geldi ücretsiz kurdu, sormadı nereden aldın diye, para da istemedi. Garanti işi de muamma. 2 yıl mı 3 yıl mı bilmiyoruz. Allah vermesin de, başa bir iş gelince öğreneceğiz sanırım :)

Belli ki Vestel de olsa standart yok bu işlerde.
İllaki olur Vestel ana markane kadara satiliyor diger alt markalari ne kadara satiliyor Skoda ile Audi ayni mi olsun maliyet hesabi yapmak lazim adamlar Sunny fiyatina tv satiyor daha ne yapsin Vestel ve diger alt marka tvleri tr için nimettir.
 
A Çevrimdışı

ahmetozturk

Yeni Üye
25 Kas 2019
6
26
A Adem Helvacı abi bugün kurdular tv yi.Ancak kontrol etmeme rağmen servis gittikten sonra farkettim. Tv nin üst iki köşesinde 1-2 mm kadar açıklık var. Panel içe doğru girip çıkıyor.Alt köşelerde yok denecek kadar az oluyor bu durum.Normal midir?Ne yapmalıyım?4725 testlerini yaptım onlarda sıkıntı yok anladığım kadarıyla.
 
Ç Çevrimdışı

Çerkezoğlu 

Aktif Üye
12 Nis 2019
377
35
A Adem Helvacı abi bugün kurdular tv yi.Ancak kontrol etmeme rağmen servis gittikten sonra farkettim. Tv nin üst iki köşesinde 1-2 mm kadar açıklık var. Panel içe doğru girip çıkıyor.Alt köşelerde yok denecek kadar az oluyor bu durum.Normal midir?Ne yapmalıyım?4725 testlerini yaptım onlarda sıkıntı yok anladığım kadarıyla.
Normal genlesme payi
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Servisi aradım ;"geliriz probkem varsa yapılır yoksa 50 tl ücret alırız "dedi.Sıkıntı olmaz derseniz iptal ederim

Böyle durumlarda servisi değil müşteri hizmetlerini arayın lütfen.
Direkt olarak servisi aradığınızda kayıt onların elinde, yazmazlar çizmezler kimsenin haberi bile olmaz sizin servisi aradığınızdan.

Müşteri hizmetlerini aradığınızda ise servis ekranına bir çağrı düşer. O çağrının da bir performans değerlendirme süresi var. Servis olumsuz etkilenmemek adına o çağrıyı bir an evvel kapatmak için tüketicisine hizmet sağlamak isteyecektir. Saat sürekli olarak tik tak tik tak servis alehine işliyor zaar. Servise yazdırdığınız talep ise kulak arkası edilir, keyifleri olduğunda gelirler vs. Ayrıca, Servis ekranına çağrı düşmüş bir hizmet sonrası o hizmet belgesi kapatılır kapatılmaz size bir memnuniyet sms i gelir, hizmeti değerlendirmeniz istenir ve burada verdiğiniz puandan servis direkt olarak etkilenir. Bu nedenle paranın bahsini etmeden sizi bilgilendirip, ücreten bahsetmeyip, yukarıda bahsettiğim şekilde ilerlerler (Genelde)

Buna paralel daha kurulalı saatler olmuş bir tv için ''50 TL ni alırım'' diyen servisin ben alnını karışlarım.
Her şeyi geçtim, VESTEL ki koskoca marka tüketicisini düşünerek, Olası bir dalgınlık, içinin rahat etmemesi veya X herhangi bir nedenle, tüketici kusuru olsa dahi, servis bir düğmeye basıp sorunu düzeltmiş olsa dahi sisteme MÜŞTERİ BİLGİLENDİRMESİ adı altında hizmet girip firmadan bu hizmetin bedelini almasını da sağlıyorken servisin konuyu direkt olarak paraya dökmesi cidden abesle iştigal.


Haaaaa, anlattığınız şey sorun mu? bence de değil lakin servisin tavrı da tavır değil.
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,456
49
ben bu gibi durumlarda bozuk bir tl iyi ölçü alarak foto çetiririm teknisyen arkadaşlara sonra teknik desteğe iletirim .dönüş açıklamsı neyse aynısını müşteriye bilgi olarak aktarır çağrıyada açıklamıyı yazar müşteri bilgilendirmesi işçiliği alırım. 50tl olayı cihaz kaynaklı bir durum olmazsa örneğin anten kaynaklı bir problem var ön bilgi olarak 50 tl alınacağı konusunda açıklama yaparım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt