Digitürk' ün 2 Aylık Durduğu Yerde Bozulan Cihazına Servis Ücreti! Talep Etmesi

S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
başka bir şey için hakem heyetine başvurdum 6 ayda sonuç çıktı 1-2 ayda çözseler çok iyi olacak.çok bekletiyorlar.

Öncelikle başlığı düzenledim. 😉

Söz konusu itilaflarda zaten T.H.H. de hatırladığım kadarıyla önce hizmeti alıp evrak karşılığında ödemeyi yapmanızı, daha sonra itiraz yoluna başvurmanızı salık veriyor diye hatırlıyorum. Söz konusu hizmeti talep ettiğinizde ücrete mukabil servis formu, tahsilat belgesi gibi belgeleri eksiksiz edinin.

Ancak yaşadığınız problemle ilgili By_Trol By_Trol ustamızın bir yönlendirmesi vardı. Önce TV' nin yetkili servisi ile görüşüp HDMI portuna ilişkin yapılması gereken müdahaleyi istemeniz, problem çözülmez ise o zaman digitürk tarafından ilerlemeniz daha sağlıklı olur kanaatindeyim. :ok Son olarak benim hatırladığım kadarıyla TV HDMI portunu farklı bir cihazla denediğinizi söylemiştiniz. Digitürk cihazını farklı bir TV' ye takıp test etme şansınız oldu mu?
yardımlarınız için teşekkürler hocam, digiturk u farklı bir tv de denemedim açıkçası akşam denerim, tv yi denedim, laptopu aynı hdmi ile bağladım ses sıkıntısız geldi. digiturk u açınca ses gelir gibi olup sn sinde gidiyor.
bu arada servis ücretinin bir sonraki ay faturaya yansıtılacağını bildirdiler ben şimdilik kabul etmedim, şikayet var üstünden bir sonuç alamazsam servisi isteyeceğim, dediğiniz şekilde ilerlerim.
servis formu ve digiturk faturası T.H.H başvurusunda işimi görür değil mi?
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
yardımlarınız için teşekkürler hocam, digiturk u farklı bir tv de denemedim açıkçası akşam denerim, tv yi denedim, laptopu aynı hdmi ile bağladım ses sıkıntısız geldi. digiturk u açınca ses gelir gibi olup sn sinde gidiyor.
bu arada servis ücretinin bir sonraki ay faturaya yansıtılacağını bildirdiler ben şimdilik kabul etmedim, şikayet var üstünden bir sonuç alamazsam servisi isteyeceğim, dediğiniz şekilde ilerlerim.
servis formu ve digiturk faturası T.H.H başvurusunda işimi görür değil mi?
Tabii ki. Evraklar mutlaka elinizde olsun. Faturada kesin olarak yapılan işlemin detayı yer alsın ve ödemeyi tamamladıktan sonra başvurun. Hatta bu işlemi kesin olarak gerçekleştireceğinizi önceden firmaya kesin bir dille bildirin.
 
S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
WhatsApp-Image-2023-10-03-at-10.31.43.jpg


buyrun, 2 ay önce bağlanan digiturk kutusunun hdmi giriş yeri fotosu, cihaz zaten bariz işlem görmüş bilmem kaçıncı kullanıcı olarak bana bağlanmış, arıza yapınca 350 tl indiregandi isteyen de digiturk, bu arıza yapmasın da ben mi yapayım, ilk taktığında çalıştığına şükür
 
U Çevrimdışı

umut101010 

Aktif Üye
23 Eyl 2020
127
32
Digitürkün çoğu cihazı 2. hatta 5. el siz sıkıntı yapmayın ücretini ödeyin gelip yapsınlar sonra thh ye başvuru yapın paşa paşa faturanızdan düşecek digitürk ne yazık ki ülke dingonun ahırına döndü.
 
S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
Digitürkün çoğu cihazı 2. hatta 5. el siz sıkıntı yapmayın ücretini ödeyin gelip yapsınlar sonra thh ye başvuru yapın paşa paşa faturanızdan düşecek digitürk ne yazık ki ülke dingonun ahırına döndü.
bakalım beklicem hocam, şikayet var da tarafınıza geri dönüş sağlayacağız dediler, acelem yok, digiturk u zaten sadece maç seyretmek için kullanıyordum bir süre beinconnect ten izlerim, dönüş sağlamazlarsa yaptırıcam thh ye başvurucam fatura ve servis dökümanı ile fotoyu da eklicem hdmi görüntüsünün
 
U Çevrimdışı

umut101010 

Aktif Üye
23 Eyl 2020
127
32
bakalım beklicem hocam, şikayet var da tarafınıza geri dönüş sağlayacağız dediler, acelem yok, digiturk u zaten sadece maç seyretmek için kullanıyordum bir süre beinconnect ten izlerim, dönüş sağlamazlarsa yaptırıcam thh ye başvurucam fatura ve servis dökümanı ile fotoyu da eklicem hdmi görüntüsünün
artık şikayetvar vs çok işlevsiz hale geldi firmalar bildiğini okuyor digitürk de öyle muhtemelen ücret kısmından vazgeçmeyecekler.
 
S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
Abonesi olduğunuz bir yayın kuruluşu, yayın izlemek için kullanılan aparatı güncel ve çalışır durumda tutmak zorunda. Şikayet var vs değil direk tüketici haklarına başvuru yapın
hocam işte servis çağırdık durduk yerde bozulan cihaz için 350 TL ücreti var, bir sonraki faturanıza yansıtılacak dedi. bana bu keriz söğüşlemek gibi geliyor, başka birşey değil

digitürk cevap verdi, hayatımda gördüğüm en pişkin firma, resmen pişman oldum. keşke IPTV alsaymışım
foto gönderiyorum, cihaz bariz edepli cihaz, belki de 10. sahibiyim, eski, 31. gün arızalansa tekrar yapıştır 350 TL, ne güzel keriz söğüşleme


Üyeliğiniz süresince herhangi bir teknik desteğe ihtiyaç duyduğunuzda size iletişim kanallarımızdan 7/24 hizmet veriyoruz. Ancak yerinde teknik müdahale gerektiren durumlarda teknik servislerimiz ücret karşılığında adresinize gelerek size yardımcı olmaktadır. Kullandığınız uydu alıcısı ve malzemeleri ilgili firmalardan döviz karşılığı satın alıyor, size bu ücretleri yansıtmadan kullanımınıza sunuyoruz. Yaşanan arıza durumlarında size sadece bu cihazların bakım maliyetleri teknik servis ücreti olarak yansıyor. Aldığınız teknik servis hizmetinin 30 gün içerisinde tekrarlanması durumunda ise herhangi bir ücret ödemeden yani ücretsiz olarak teknik servis hizmetimizden yararlanıyorsunuz.

Benzer hizmet veren tüm firmalarda teknik servis hizmet bedeli alınmakta olup bu ücret Digiturk faturanıza paket hizmet bedelinden ayrı bir bedel olarak yansıtılmaktadır.

Kullandığınız ürün ve servislerimizle ilgili tüm detaylara adresinden ulaşabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,731
40
6-7 yıl kadar bunların abonesi olarak kaldım. Bu süreç zarfında hiç memnun kaldığımı hatırlamıyorum. 4K diye verdikleri maçlar 1080i'den upscale edilme, HD diye verdikleri görüntünün de kesinlikle HD olmadığını düşünüyorum.

Abonesi olduğum süre boyunca hem Türksat hem de Eutelsat'ta sürekli sorun yaşadım, hiç çözülemedi bu sorunlar. Durduk yere kanallar eksiliyordu, görüntüde mozaiklenmeler oluyordu, suçu da hep kullanıcıya atarlar. Ya anten kablonuz, ya HDMI kablonuz ya da televizyonunuz bozuk oluyor, onların cihazlarında hiç sorun olmuyor nedense. Aynı kabloyu tv'nin anten girişine takınca hiçbir sorun yok, bunların Vestel üretimi dandik kutusuna takınca sürekli problem.

540P yayınları için bir dünya para isterler, Ahmet'e ucuz verirken Mehmet'e astronomik fiyat çekerler. Sözde sinema kanallarının hiçbirinde Dolby Digital ses bile alamazsınız, hepsi PCM'dir. Müşteri Hizmetleri'ndeki personelleri birbirinden çok farklıdır; bazıları çok iyidir, hemen işini çözer. Bazıları ise standart prosedürleri uygular, bir şeyden anlamaz.

Müşteri Hizmetleri'nden insaflı birine denk gelirseniz yardımcı olabilir. Veya müsait bir zamanınızda bölgenizdeki bir Digitürk bayisine gidip durumu anlatın, cihazı yanınıza alıp onu da gösterin. En kötü ihtimalle THH'ye başvurursunuz.
 
S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
6-7 yıl kadar bunların abonesi olarak kaldım. Bu süreç zarfında hiç memnun kaldığımı hatırlamıyorum. 4K diye verdikleri maçlar 1080i'den upscale edilme, HD diye verdikleri görüntünün de kesinlikle HD olmadığını düşünüyorum.

Abonesi olduğum süre boyunca hem Türksat hem de Eutelsat'ta sürekli sorun yaşadım, hiç çözülemedi bu sorunlar. Durduk yere kanallar eksiliyordu, görüntüde mozaiklenmeler oluyordu, suçu da hep kullanıcıya atarlar. Ya anten kablonuz, ya HDMI kablonuz ya da televizyonunuz bozuk oluyor, onların cihazlarında hiç sorun olmuyor nedense. Aynı kabloyu tv'nin anten girişine takınca hiçbir sorun yok, bunların Vestel üretimi dandik kutusuna takınca sürekli problem.

540P yayınları için bir dünya para isterler, Ahmet'e ucuz verirken Mehmet'e astronomik fiyat çekerler. Sözde sinema kanallarının hiçbirinde Dolby Digital ses bile alamazsınız, hepsi PCM'dir. Müşteri Hizmetleri'ndeki personelleri birbirinden çok farklıdır; bazıları çok iyidir, hemen işini çözer. Bazıları ise standart prosedürleri uygular, bir şeyden anlamaz.

Müşteri Hizmetleri'nden insaflı birine denk gelirseniz yardımcı olabilir. Veya müsait bir zamanınızda bölgenizdeki bir Digitürk bayisine gidip durumu anlatın, cihazı yanınıza alıp onu da gösterin. En kötü ihtimalle THH'ye başvurursunuz.
hocam her yolu denedim diyelim, cihazı yaptırmadan THH ye başvuru yapabilir miyim sizce? digiturk un mailini eklerim diye düşünüyorum başvuruya
 
S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
Tabi ki başvurabilirsiniz, HDMI slotunun hali belli zaten. İsterseniz son kez Müşteri Hizmetleri'ni arayıp THH'ye başvuracağınızı söyleyin.
tamamdır hocam teşekkürler. ben bir arayım bakalım müşteri hizmetlerini baktım olmuyor cihazla beraber thh ye gideceğim. yardımlarınız için teşekkür ederim

tamamdır hocam teşekkürler. ben bir arayım bakalım müşteri hizmetlerini baktım olmuyor cihazla beraber thh ye gideceğim. yardımlarınız için teşekkür ederim
tabi ki de yardımcı olmadılar, şaşırdım mı şaşırmadım :) cihazla thh ye gideceğim. ordan da sonuç alamazsam kaldırırım kutuyu, beinconnect üstünden maçları izlerim, taahhüt bittiği gibi elvada der iptv ye geçerim, ulan verdikleri hizemete bak ya :) bir de kaçak yayın kaçak yayın diye ağlıyorlar, bunlara hak müstehak kaçak yayın izlemek, nerden bulaştım
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
engüzeli digitürk modül (istediğin modül yuvalı tvye veya uydu alıcısına tak kullan)ama onuda çok az sayıda satıyorlar .dandik ucuz kutularını bulaşmayın modül harici digitürk alınmaz.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
598
45
Cihazın mülkiyeti digitürk'te olduğuna göre size bu hizmeti ücretsiz vermek zorundalar. Taahütünüz bile olsa sözleşmede belirtilen hizmeti vermedikleri için ücretsiz cayma hakkınız var. Tamir ettirip THH'ye başvursanız dahi karar çıkıp size geri ödenene kadar paranız pul olacak.
 
Geri
Üst Alt