Digitürk' ün 2 Aylık Durduğu Yerde Bozulan Cihazına Servis Ücreti! Talep Etmesi

S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
merhaba arkadaşlar, tüm tv de problem olduğunu düşünmüştüm ancak arıza kutu da.
cihazdan ne denediysem ses alamadım.
bu yüzden servis kaydı oluşturdum. bu sabah servis aradı ve 350 TL servis ücreti alacaklarını belirtti.
hayatımda böyle saçma sey duymadığımı yeni üye olduğumu söyledim. adam digiturk un bu şekilde olduğunu söyledi.
kabul etmiyorum, digiturk u arayacağım dedim. tüm sıkıntıyı anlattım. 350 tl servis ücreti alacaklarını söylediler.
bu 350 TL bir tek bana mı saçma geliyor?
sporun yıldızı paketi ile çok uygun bir şekilde digiturk bağlattım. ama bu 350 TL cidden beni sinir etti.
eğer ısrarcı olursalar tüketici hakem heyetine gidip iptal etme durumum olabilir mi?
 
catres Çevrimdışı

catres 

Süper Üye
26 May 2018
1,459
41
ilk 1 ayda servis ücreti almıyorlar diye bılıyorum.
bende bağlantı problemi yaşadıgımda aramıştım, aynı fiyatı banada söylediler fakat yeni üye olduğumu söylediğimde ücretsiz olarak servis elemanı yönlendirdiler
 
S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
ilk 1 ayda servis ücreti almıyorlar diye bılıyorum.
bende bağlantı problemi yaşadıgımda aramıştım, aynı fiyatı banada söylediler fakat yeni üye olduğumu söylediğimde ücretsiz olarak servis elemanı yönlendirdiler
kabul etmiyorum dedim elemana digiturk u aradım doğrudur servis ücreti var dediler, bende şikayet var a yazdım bakalım ne diyecekler, ben bu cihazı senelerdir kullanırım bozulur anlarım, 2 ayda bozuluyorsa nasıl bir çöp cihaz bu, şikayet var da biri bilerek bozuk cihaz verdiklerini düşünüyorum yazmış düşünün insanları ne hale getiriyorlar :)
 
catres Çevrimdışı

catres 

Süper Üye
26 May 2018
1,459
41
kabul etmiyorum dedim elemana digiturk u aradım doğrudur servis ücreti var dediler, bende şikayet var a yazdım bakalım ne diyecekler, ben bu cihazı senelerdir kullanırım bozulur anlarım, 2 ayda bozuluyorsa nasıl bir çöp cihaz bu, şikayet var da biri bilerek bozuk cihaz verdiklerini düşünüyorum yazmış düşünün insanları ne hale getiriyorlar :)
dediğim gibi eğer ki 1 ay dolmadı ise abonelikte ücret almıyorlar. ama süre dolduysa maalesef ücret yansıtıyorlar
 
catres Çevrimdışı

catres 

Süper Üye
26 May 2018
1,459
41
iyi de hocam saçma değil mi? neye göre alıyorlar? ben bozmuş olurum anlarım. durduğu yerde bozulan cihaza 2. ay da para almak
servis eve adım attı parası hocam :deli . her yerde aynı değil mi zaten. servis çağırdın ( atıyorum kombi bakımı yapacak ) kombi kapağını sökmek 100 tl diyor. exrtralara ayrı ücret gibi....:hmm:hayir
 
S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
servis eve adım attı parası hocam :deli . her yerde aynı değil mi zaten. servis çağırdın ( atıyorum kombi bakımı yapacak ) kombi kapağını sökmek 100 tl diyor. exrtralara ayrı ücret gibi....:hmm:hayir
bu senin dediğin mevzu bambaşka hocam, ben yayın hizmeti alıyorum, verdiği kutu durduk yerde bozuluyor, dediğim gibi ben bozsam okey. o zaman her internet arızasında türk telekom herkese servis ücreti yansıtır mesela. digiturk un verdiği kıçı kırık kutudan daha değerli modem takıyor adamlar, modem arızalansa gelip değiştiriyolar acaba biz bozduk mu bozmadık mı bakmıyorlar. araştırmalarım sonucu şikayet var a benim gibi yazanlara servis ücreti yansıtılmamış, bakalım nasıl geri dönecekler
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,291
Vaay bee eskiden cihaz bozuldumu hemen ücretsiz gelir değiştirirlerdi.
 
catres Çevrimdışı

catres 

Süper Üye
26 May 2018
1,459
41
bu senin dediğin mevzu bambaşka hocam, ben yayın hizmeti alıyorum, verdiği kutu durduk yerde bozuluyor, dediğim gibi ben bozsam okey. o zaman her internet arızasında türk telekom herkese servis ücreti yansıtır mesela. digiturk un verdiği kıçı kırık kutudan daha değerli modem takıyor adamlar, modem arızalansa gelip değiştiriyolar acaba biz bozduk mu bozmadık mı bakmıyorlar. araştırmalarım sonucu şikayet var a benim gibi yazanlara servis ücreti yansıtılmamış, bakalım nasıl geri dönecekler
hocam ben sinyal alamadım ilk abone oldugumda. servis kaydı oluşturdum fiyat yansıttılar. sordugumda servis gelip bakıcak diye söylediler. başka bir sorun varsa onu da ayrıyetten yansıtacaklarını söylemişlerdi. yani dediğim gibi servis ayak bastı parası alıyor :)
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
fabrikadan üretim bantından yeni çıkmış cihaz kontrolde arıza yapsa kullanıcı hatası diyecekler herşeyi kullanıcı hatası demeye alışmışlar para almak için ne yapacaklarını şaşırdılar.
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
dsamarttada benim başıma gelmişti servis geldi 50 tl ücret almıştı(2-3 yıl önce) topu türk telekoma atmıştı.servis telek
omu arayıp arıza kaydı açacaklarını söylediler. sorun çözülmeyince türktelekomu aradım öyle bir arıza kaydı açılmadığı söylendi.(sorun bir türlü çözülmedi) servis ücreti onlara haram olsun bende tahatüm bitiyordu kapattırdım kurtuldum dsmarttan.
 
S Çevrimdışı

serdarkaralar 

Aktif Üye
10 Ocak 2023
66
38
olumlu geri dönüş olmaz ise tüketici hakem heyetine gidicem, ordan da sonuç alamazsam beinconnect üstünden izler cihazı kutusuna kaldırır tahütüm bittiğinde alın bir yerinize monte edin der iptv ye tekrar geri dönerim, insanların parası ile rezil olması bu olsa gerek bakalım ne olacak
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
olumlu geri dönüş olmaz ise tüketici hakem heyetine gidicem, ordan da sonuç alamazsam beinconnect üstünden izler cihazı kutusuna kaldırır tahütüm bittiğinde alın bir yerinize monte edin der iptv ye tekrar geri dönerim, insanların parası ile rezil olması bu olsa gerek bakalım ne olacak
başka bir şey için hakem heyetine başvurdum 6 ayda sonuç çıktı 1-2 ayda çözseler çok iyi olacak.çok bekletiyorlar.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Öncelikle başlığı düzenledim. 😉

Söz konusu itilaflarda zaten T.H.H. de hatırladığım kadarıyla önce hizmeti alıp evrak karşılığında ödemeyi yapmanızı, daha sonra itiraz yoluna başvurmanızı salık veriyor diye hatırlıyorum. Söz konusu hizmeti talep ettiğinizde ücrete mukabil servis formu, tahsilat belgesi gibi belgeleri eksiksiz edinin.

Ancak yaşadığınız problemle ilgili By_Trol By_Trol ustamızın bir yönlendirmesi vardı. Önce TV' nin yetkili servisi ile görüşüp HDMI portuna ilişkin yapılması gereken müdahaleyi istemeniz, problem çözülmez ise o zaman digitürk tarafından ilerlemeniz daha sağlıklı olur kanaatindeyim. :ok Son olarak benim hatırladığım kadarıyla TV HDMI portunu farklı bir cihazla denediğinizi söylemiştiniz. Digitürk cihazını farklı bir TV' ye takıp test etme şansınız oldu mu?
 
Geri
Üst Alt