Ayıplı Ürünlerin Garantileri Bitse Bile Değişim Yapılabilecek

TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Sn.tkartal merhaba öncelikle geçmiş olsun.Benim başımdan böyle bir olay geçti Bosch marka ütü için.Mağaza bana stand'da beklemiş,boyası hafif solmuş teşhir ürünü göndermişti,ayrıca kutusu yırtık ve sonradan toparlanıp bantlanmıştı.Tüketici hakem heyetine başvurdum,genellikle 6 ay içinde sonuçlanıyor,benimki pandemiden dolayı 9 ayı bulmuştu.Bilirkişi eve gelip şikayetimizi dinledi,ürünü inceledi,resimlerini aldı.Daha sonra raporunu tutup Tüketici hakem heyetine göndermiş.Karşı tarafın savunması alındıktan sonra karara bağlanmıştı.Yalnız gelen bilirkişinin tutacağı rapor çok önemli,Thh ona göre karar veriyor.Bize gelen bilirkişi ürünü inceleyip resimler aldıktan sonra haklısınız dedi,ama yavşak!yazdığı raporunda:(iddia edildiği gibi bir kusur yok)diyerek yazmış,sonuçta karar aleyhimize çıktı.Karar geldikten sonra eğer verilen karara itiraz ediyorsanız için 15 gün içinde Tüketici mahkemesine dava açabilirsiniz yazıyor.Ben mahkemede uğraşmamak için lanet olsun dedim dava açmadım,ürünü kullanıyoruz.Size kolay gelsin.
Bilirkişi döneklik yapmış hayret. Benimde hatta burada konu açmıştım. Kiwi marka kattle ile uğraşıyorum. Hala gönderecekler. Müşteri hizmetlerini aradım. Aciliyet notu düşüyorum dedi dalga geçer gibi. Onu da mahkemeye versem veririm ama değmiyor işte. Neyse teşekkür ederim.
 
F Çevrimdışı

fakir kemancı

Yeni Üye
11 Şub 2021
9
35
seg marka tv vardı 2 sene dolduğunda garanti bittiği gibi arıza çıkardı netten araştırdığımda mb82 anakartın kronik sıkıntısı olduğunu gördüm yani ben bunun anakartı değiştirsem bile yine yapıcak yani vestel müşteri hizmetlerine ulaştım tek dedikleri ücreti karşılığında arıza tespiti yaparız oldu. şimdi tekrar tv alma arifesindeyim evde vestel marka mb120 anakartlı tvm var ondan memnunum yeniden vestel bakıyorum ancak bu tutumları yüzünden ortalama 1000 lira fazla verip arçelik alacağım sanırım.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Farklı bir forumdan edindiğim bilgiye göre bir üyenin başından geçmiş. Bilirkişi mahkemenin belirlediği bir kişi gelip kontrol ediyormuş ve rapor tutuyormuş.
Bu arada bu forumun eski tadı kalmamış. O kadar sn Adem Helvacı Adem Helvacı yı etiketledik bir yorumda bulunmadı. teraspy teraspy yok. Sn Domestos Domestos yorumlarda bulunuyordu o da yok. Şuan başrollerde F fikoloji ve TEKNOwest TEKNOwest var.
Geçmiş olsun, Domestos geçen ban yedi ve bidaha görmedim. Adem abi forumda eskisi gibi aktif değil, teraspy şu anlık herşeyi bıraktı.
Anladığım konu olsa yardımcı olayım ama ☺️
Bilir kişi incelemede bulunacak bu şöyle oluyor bulunduğun bölgeden thh bağlı bu konuda uzman yada bu işten anlayan biri gelip kontrol edip rapor düzenleyecek, eğer bunun doküman , belgesi varsa bunun üzerinden de değerlendirme yapılabilir
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,455
50
Farklı bir forumdan edindiğim bilgiye göre bir üyenin başından geçmiş. Bilirkişi mahkemenin belirlediği bir kişi gelip kontrol ediyormuş ve rapor tutuyormuş.
Bu arada bu forumun eski tadı kalmamış. O kadar sn Adem Helvacı Adem Helvacı yı etiketledik bir yorumda bulunmadı. teraspy teraspy yok. Sn Domestos Domestos yorumlarda bulunuyordu o da yok. Şuan başrollerde F fikoloji ve TEKNOwest TEKNOwest var.
kapıdan kovana kadar buradayım kovarlarsa bacadan girebilir miyim:alala onu düşünüyorum:kas teraspy teraspy abi hırsızlık olayından sonra biraz ara verdi. Adem Helvacı Adem Helvacı usta pixel teknoloji devir yaptı Domestos Domestos geri gelir diye düşünüyordum gelmedi herkesin kendine göre işleri var forum işi boş vakit olduğunda
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
kapıdan kovana kadar buradayım kovarlarsa bacadan girebilir miyim:alala onu düşünüyorum:kas teraspy teraspy abi hırsızlık olayından sonra biraz ara verdi. Adem Helvacı Adem Helvacı usta pixel teknoloji devir yaptı Domestos Domestos geri gelir diye düşünüyordum gelmedi herkesin kendine göre işleri var forum işi boş vakit olduğunda
Anlaşıldı. Buraların havası değişti. Ara ara uğrarız artık. Neyse sağlık olsun. ?
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Bilirkişi döneklik yapmış hayret. Benimde hatta burada konu açmıştım. Kiwi marka kattle ile uğraşıyorum. Hala gönderecekler. Müşteri hizmetlerini aradım. Aciliyet notu düşüyorum dedi dalga geçer gibi. Onu da mahkemeye versem veririm ama değmiyor işte. Neyse teşekkür ederim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bu konu ile ilgili bizzat yazdığım ve heyete sunduğum, onaylanan bir yazım var. X marka buzdolabı, gövdede gaz kaçağı. Tamir edilemez bu arızalar. Teknik olarak gövde değişikliği gerekse de lojistik + işçilik maliyetleri düşünülünce saçma sonuçlar çıkar ve gereksiz zaman harcanır hem servis hem yönetim hem de tüketici adına.

O nedenle bu tarz durumlarda ücretli ürün değişimi önerirler.

Benim olayda ise tüketiciye önce kompresör değiştirip parasını almışlar. Kompresör yanmış, garantiden yapmışlar, yine yanınca bakıyorlar ki kılcal kaçak var.

Vatandaşa ücretli değişim önerilmiş o da bu bağlamda şikayeti olmuş.

Ben raporumun eksenini kusurlu hizmet ve gizli ayıp üzerine kurdum o şekilde sonuca bağladım ve elbette ki teknik argümanlarını dosyaya ekledim.

Heyet vatandaşı haklı bulmuş olsa da bu durum bu kararı karşı tarafın mahkemeye götürmeyeceği anlamına gelmiyor.

Aynı zamanda Samsung cep telefonu için de onlar garanti dışı bırakmış ancak ben yine sağlam argüman ile bırakın garantiye sokmalarını, elim o derece sağlamdı ki komple ürün değişimi yazdım, daha bu Cuma heyet onaylandı kararı yazıldı yani bu doğrultuda.

Heyetin ortak görüşü, Samsung markasının bu konuyu mahkemeye götürmeye dahi cesaret edemeyeceği yönde zira o derece sağlam temellere dayandırmışım konuyu ancak bizler finali bilemiyoruz özellikle bize bilgi verilmemişse :)




Gelelim ilgi alaka konusuna.

Bence bu konuda bizi en iyi sizlerin anlaması lazım zira forumda yaz(a)mıyor olsak da sizler adına halen çok ciddi bir mücadele içerisindeyiz arka planda.

Örnek veriyorum mesela bir haftadır youtube kanalımda hiç bir aktivitem yok, eskiden ayda ortalama 7000 civarı soru cevaplardım ancak artık bırakın bu rakamları karşılayabilmeyi, kanalda, forumda, twitter, mail, insta,wp ve aklınıza gelebilecek bana ulaşabildikleri her yerde cevaplayamadığım, birikmiş toplamda 20.000 den fazla soru var.

Yani yazmama hususu foruma özel değil, zaman yetersizliğinden genele özel.


Awox konusuna gelirsek.

İçerisinde iyiniyetli olduğuna inandığım değerli insanlar olmakla birlikte AWOX u eğer bir sistem olarak görüyorsak, hani şu amarigan filmlerinde çok kullanılan bir replik var ya hani ''....... the system'' dedikleri , hah işte AWOX sistemi tam da o yönde bir sistemdir.

Kurum değil kişi kararları üzerinden ilerleyen tipik geleneksel birey şirketi.

Baksanız ''Aaabai koca Can Holding, Koca TECONE Anonim Şirketi'' dersiniz de içini biz biliriz.

Bir tv değişiminden aciz, bir muhasebe tutmayı dahi beceremeyecek yapıya sahipler maalesef.

Servisleri bizden halktan insanlar olsa da büyük çoğunluğu samimiyetle yazıyorum ki şu bizim forumdaki derin teknik bilgiye sahip arkadaşlar kadar dahi bilgiye sahip değiller.

Evet iyi insanlar, eyvallah fakat biz iyilikten ziyade profesyonellik istiyoruz.
Var mı? yok..

Daha yetkili servisi olduğum dönemde dahi evrakını kendi ellerimle hazırlayıp verdiğim arkadaşım var ''Al git heyete teslim et'' diye.

Sonra da kendi ellerimle imzaladım seve seve zira çocuk daha o televizyonu 4 GÜN kullandı sadece, kalan 8 ayını servis(Ben) ve fabrika arasında AYNI ARIZA için git gel yaparak geçirdi..

Bin kere söyledik zamanında, kırk kere yazdık aksaklıklara dair saha görüşlerimizi ancak kimse umursamadı.

Bakınız size 2018 yılında yolladığım sanırım 8-9 maddelik bir sahadan dönüş bilgisinin ekran görüntüsü paylaşayım.

Kimseyi töhmet altında bırakmamak adına bazı bölgeleri sansürledim. Yine de ana tema rahatlıkla anlaşılacaktır.


18f3576b0b189dd2e.jpg
2900e3c0e66b77524.jpg


Bu yazıyı yazma sebebim ise, fabrikadakilerin sanki her işi kendileri mükemmel yapıyormuş gibi sabah sabah yolladıkları SAÇMA içerikli maillerden birisiydi.

Süslü püslü ablaları o koltuklara oturtup, ellerine kıytırık iki yetki vermekle bu işlerin olmayacağını biz bu yönetici tayfasına anlatamadık yıllardır.

Hanım ablamız diyor ki ''Seri numarası işlememişsiniz''

Yahu güzel ablam, seri numarası var da biz mi işlemedik?

Seri numarası neden yok?

E behey ilerizekalı, kırtasiye malzemesi gibi kağıt ile kapağa seri numarası yapıştırmışsın, yapışkanı ayrı dert, kendisi ayrı dert.
Daha SIFIR televizyonu kutusundan çıkartıyorum şekil bu. Sadece kapakta tek seri numarası, iç bölümde yok, başka yerde yok, kutusunu vatandaş attımı iş bitti.

39a14a7aef4c94481e.jpg


2018 de rapor ettiğim ve bin tane örneğini yaşadığım konu ile ilgili olarak yeni yetme süslü ablamız 2020 de hesap sorar neden seri numarası işlenmediğine dair.

2017 2018 yıllarında ''Bu televizyonlar kanal listesi siliyor'' diye rapor etmişim, sene 2021 bu lanet tv ler halen kanal listesi siliyor.

3b27444c2586e938b.jpg


Bu muhteremlerin bir genç mühendisi var ki evlere şenlik.

Adama diyorum ki ''xxx bey, tüketiciler bu konuda bilinçli, forumda yazılım desteği bekliyor insanlar, oradan yazılım sunarsak pozitif sonucu olur''
Beyzade bana cevap olarak ''E tabi alıştırdınız insanları, isterler elbette'' buyurdular.

Alıştırdınız insanları... ?

Adamın tüketicisine bakış açısı bu.

Yahu ADAM GİBİ tv yaptınız, hiç sorun çıkartmadı da, insanlar manyak mı yazılım arayıp dursunlar?

Sonra Adem helvacı Awox için neden destek vermiyor?''

Yahu şu maillere bir bakın, size paylaştığım sadece 2-3 örnek, ben yıllardır bunlarla uğraşıyorum.

Hizmet sunduğum tüketicimi sahiplenmişmiyim? Evet
Hizmet sunmadığım tüketiciyi dahi marka adına sahiplenmişmiyim? (Sosyal mecra desteklerim) Evet
Ekmek yediğim markayı, fabrikayı sahiplenmişmiyim? Evet

Yıllar geçmiş üstünden ancak değişen bir şey olmuş mu ? Hayır

Yahu bırakın onu bunu, kapanışımı istifamı sunalı aylar oldu, daha muhasebeleri hesabımı çıkartmayı BECEREMEDİ

Bir gün beni aradılar

''Adem bey xxxTl borcunuz var ne zaman hesabı kapatacaksınız'' diye. Dedim ki

''Şaka yapıyorsunuz sanırım, benim sizi aramam lazım hesabımı ne zaman kapatırsınız diye, siz mi beni arıyorsunuz para istemek için?''

Evet Adem bey çok malzeme çekmişsiniz.

Bu ikinci şaka olmalı, siz ücretli malzeme yollamazsınız, diğerleri de zaten garantili, garantili cihaza malzeme çekmeyip ne yapacağım öpücüklemi tamir edeceğim tv yi ?

Burada öyle görünüyor

Hanımefendi siz verdiklerinizi görmeyi tercih ediyorsanız o ayrı konu, elinizde yetkili servisin çektiği yedek parça listesi var, siz de sistemde yetkilisiniz, girin sisteme ve giriş yapılan hizmet formları ile kesilen faturaları karşılaştırın

Fatura işine muhasebe bakıyor

Muhasebenizi arayın o zaman


Velhasıl konuşma bu saçma çerçevede ilerledi, anladık ki bu hanımablamız yukarıda bahsettiğim ablalardan, Eşime rica ettim ilgilenmesi için, eşimin fabrikadan birileriyle (Kalanlarla tabi zira kimi arasa işten çıkmış) görüşmesi neticesi anladık ki bu muhteremler bizim AYLAR ÖNCE yolladığımız faturaları dahi işlememişler. İşlemeyi bırakın faturalarımız yok ortada. Allahtan aynı faturaları mail ile de yollamıştık kendilerine yine AYLAR EVVEL.

Vestelci dostlar bilirler, vesteli biz eleştiririz vs lakin bakınız 15 yıla yakın içlerindeydim, 25 indeki ödemelerin bir kere dahi olsun ben 26 sı olduğunu görmedim.. Bitti Bu Kadar.

Daha servisinin faturasını takip edemeyen firmadan biz neyin profesyonelliğini bekleyelim?

Firmalar şunu ARTIk anlamalı ki yıllardır söylediğim üzere mutsuz servis firma batırır bu kadar net yazıyorum


Daha neler neler yazarım da..
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Bu konu ile ilgili bizzat yazdığım ve heyete sunduğum, onaylanan bir yazım var. X marka buzdolabı, gövdede gaz kaçağı. Tamir edilemez bu arızalar. Teknik olarak gövde değişikliği gerekse de lojistik + işçilik maliyetleri düşünülünce saçma sonuçlar çıkar ve gereksiz zaman harcanır hem servis hem yönetim hem de tüketici adına.

O nedenle bu tarz durumlarda ücretli ürün değişimi önerirler.

Benim olayda ise tüketiciye önce kompresör değiştirip parasını almışlar. Kompresör yanmış, garantiden yapmışlar, yine yanınca bakıyorlar ki kılcal kaçak var.

Vatandaşa ücretli değişim önerilmiş o da bu bağlamda şikayeti olmuş.

Ben raporumun eksenini kusurlu hizmet ve gizli ayıp üzerine kurdum o şekilde sonuca bağladım ve elbette ki teknik argümanlarını dosyaya ekledim.

Heyet vatandaşı haklı bulmuş olsa da bu durum bu kararı karşı tarafın mahkemeye götürmeyeceği anlamına gelmiyor.

Aynı zamanda Samsung cep telefonu için de onlar garanti dışı bırakmış ancak ben yine sağlam argüman ile bırakın garantiye sokmalarını, elim o derece sağlamdı ki komple ürün değişimi yazdım, daha bu Cuma heyet onaylandı kararı yazıldı yani bu doğrultuda.

Heyetin ortak görüşü, Samsung markasının bu konuyu mahkemeye götürmeye dahi cesaret edemeyeceği yönde zira o derece sağlam temellere dayandırmışım konuyu ancak bizler finali bilemiyoruz özellikle bize bilgi verilmemişse :)




Gelelim ilgi alaka konusuna.

Bence bu konuda bizi en iyi sizlerin anlaması lazım zira forumda yaz(a)mıyor olsak da sizler adına halen çok ciddi bir mücadele içerisindeyiz arka planda.

Örnek veriyorum mesela bir haftadır youtube kanalımda hiç bir aktivitem yok, eskiden ayda ortalama 7000 civarı soru cevaplardım ancak artık bırakın bu rakamları karşılayabilmeyi, kanalda, forumda, twitter, mail, insta,wp ve aklınıza gelebilecek bana ulaşabildikleri her yerde cevaplayamadığım, birikmiş toplamda 20.000 den fazla soru var.

Yani yazmama hususu foruma özel değil, zaman yetersizliğinden genele özel.


Awox konusuna gelirsek.

İçerisinde iyiniyetli olduğuna inandığım değerli insanlar olmakla birlikte AWOX u eğer bir sistem olarak görüyorsak, hani şu amarigan filmlerinde çok kullanılan bir replik var ya hani ''....... the system'' dedikleri , hah işte AWOX sistemi tam da o yönde bir sistemdir.

Kurum değil kişi kararları üzerinden ilerleyen tipik geleneksel birey şirketi.

Baksanız ''Aaabai koca Can Holding, Koca TECONE Anonim Şirketi'' dersiniz de içini biz biliriz.

Bir tv değişiminden aciz, bir muhasebe tutmayı dahi beceremeyecek yapıya sahipler maalesef.

Servisleri bizden halktan insanlar olsa da büyük çoğunluğu samimiyetle yazıyorum ki şu bizim forumdaki derin teknik bilgiye sahip arkadaşlar kadar dahi bilgiye sahip değiller.

Evet iyi insanlar, eyvallah fakat biz iyilikten ziyade profesyonellik istiyoruz.
Var mı? yok..

Daha yetkili servisi olduğum dönemde dahi evrakını kendi ellerimle hazırlayıp verdiğim arkadaşım var ''Al git heyete teslim et'' diye.

Sonra da kendi ellerimle imzaladım seve seve zira çocuk daha o televizyonu 4 GÜN kullandı sadece, kalan 8 ayını servis(Ben) ve fabrika arasında AYNI ARIZA için git gel yaparak geçirdi..

Bin kere söyledik zamanında, kırk kere yazdık aksaklıklara dair saha görüşlerimizi ancak kimse umursamadı.

Bakınız size 2018 yılında yolladığım sanırım 8-9 maddelik bir sahadan dönüş bilgisinin ekran görüntüsü paylaşayım.

Kimseyi töhmet altında bırakmamak adına bazı bölgeleri sansürledim. Yine de ana tema rahatlıkla anlaşılacaktır.


18f3576b0b189dd2e.jpg
2900e3c0e66b77524.jpg


Bu yazıyı yazma sebebim ise, fabrikadakilerin sanki her işi kendileri mükemmel yapıyormuş gibi sabah sabah yolladıkları SAÇMA içerikli maillerden birisiydi.

Süslü püslü ablaları o koltuklara oturtup, ellerine kıytırık iki yetki vermekle bu işlerin olmayacağını biz bu yönetici tayfasına anlatamadık yıllardır.

Hanım ablamız diyor ki ''Seri numarası işlememişsiniz''

Yahu güzel ablam, seri numarası var da biz mi işlemedik?

Seri numarası neden yok?

E behey ilerizekalı, kırtasiye malzemesi gibi kağıt ile kapağa seri numarası yapıştırmışsın, yapışkanı ayrı dert, kendisi ayrı dert.
Daha SIFIR televizyonu kutusundan çıkartıyorum şekil bu. Sadece kapakta tek seri numarası, iç bölümde yok, başka yerde yok, kutusunu vatandaş attımı iş bitti.

39a14a7aef4c94481e.jpg


2018 de rapor ettiğim ve bin tane örneğini yaşadığım konu ile ilgili olarak yeni yetme süslü ablamız 2020 de hesap sorar neden seri numarası işlenmediğine dair.

2017 2018 yıllarında ''Bu televizyonlar kanal listesi siliyor'' diye rapor etmişim, sene 2021 bu lanet tv ler halen kanal listesi siliyor.

3b27444c2586e938b.jpg


Bu muhteremlerin bir genç mühendisi var ki evlere şenlik.

Adama diyorum ki ''xxx bey, tüketiciler bu konuda bilinçli, forumda yazılım desteği bekliyor insanlar, oradan yazılım sunarsak pozitif sonucu olur''
Beyzade bana cevap olarak ''E tabi alıştırdınız insanları, isterler elbette'' buyurdular.

Alıştırdınız insanları... ?

Adamın tüketicisine bakış açısı bu.

Yahu ADAM GİBİ tv yaptınız, hiç sorun çıkartmadı da, insanlar manyak mı yazılım arayıp dursunlar?

Sonra Adem helvacı Awox için neden destek vermiyor?''

Yahu şu maillere bir bakın, size paylaştığım sadece 2-3 örnek, ben yıllardır bunlarla uğraşıyorum.

Hizmet sunduğum tüketicimi sahiplenmişmiyim? Evet
Hizmet sunmadığım tüketiciyi dahi marka adına sahiplenmişmiyim? (Sosyal mecra desteklerim) Evet
Ekmek yediğim markayı, fabrikayı sahiplenmişmiyim? Evet

Yıllar geçmiş üstünden ancak değişen bir şey olmuş mu ? Hayır

Yahu bırakın onu bunu, kapanışımı istifamı sunalı aylar oldu, daha muhasebeleri hesabımı çıkartmayı BECEREMEDİ

Bir gün beni aradılar

''Adem bey xxxTl borcunuz var ne zaman hesabı kapatacaksınız'' diye. Dedim ki

''Şaka yapıyorsunuz sanırım, benim sizi aramam lazım hesabımı ne zaman kapatırsınız diye, siz mi beni arıyorsunuz para istemek için?''

Evet Adem bey çok malzeme çekmişsiniz.

Bu ikinci şaka olmalı, siz ücretli malzeme yollamazsınız, diğerleri de zaten garantili, garantili cihaza malzeme çekmeyip ne yapacağım öpücüklemi tamir edeceğim tv yi ?

Burada öyle görünüyor

Hanımefendi siz verdiklerinizi görmeyi tercih ediyorsanız o ayrı konu, elinizde yetkili servisin çektiği yedek parça listesi var, siz de sistemde yetkilisiniz, girin sisteme ve giriş yapılan hizmet formları ile kesilen faturaları karşılaştırın

Fatura işine muhasebe bakıyor

Muhasebenizi arayın o zaman


Velhasıl konuşma bu saçma çerçevede ilerledi, anladık ki bu hanımablamız yukarıda bahsettiğim ablalardan, Eşime rica ettim ilgilenmesi için, eşimin fabrikadan birileriyle (Kalanlarla tabi zira kimi arasa işten çıkmış) görüşmesi neticesi anladık ki bu muhteremler bizim AYLAR ÖNCE yolladığımız faturaları dahi işlememişler. İşlemeyi bırakın faturalarımız yok ortada. Allahtan aynı faturaları mail ile de yollamıştık kendilerine yine AYLAR EVVEL.

Vestelci dostlar bilirler, vesteli biz eleştiririz vs lakin bakınız 15 yıla yakın içlerindeydim, 25 indeki ödemelerin bir kere dahi olsun ben 26 sı olduğunu görmedim.. Bitti Bu Kadar.

Daha servisinin faturasını takip edemeyen firmadan biz neyin profesyonelliğini bekleyelim?

Firmalar şunu ARTIk anlamalı ki yıllardır söylediğim üzere mutsuz servis firma batırır bu kadar net yazıyorum


Daha neler neler yazarım da..
Eyvah eyvah.. Bizde zamanında bunlardan TV aldık. Başımıza gelecek varmış demek ki. Allahtan çok paralar vermedik. Birde bu vaziyette ürün de satıyorlar. Biz olsak iflas ederdik. Allah bunlara ne güzel iş nasip etmiş bunlar eğitimden yoksun... Bana fabrika dönüşü yazdıkları not defterinden koparılmış kağıttan belli..
Ben bu forumda bu konuyla alakalı yıllar öncede yazdım. Ben hayatımda yeryüzünde böyle bir marka ilk defa görüyorum diye... Sokakta teknomarket diye açılan esnaf dahi bunlardan bin kat daha profesyonel..
Bir defasında bunların fuar gibi bir şeyi vardı. İki yıl önceydi galiba.. Facebook ta takip ediyordum. Ve olumsuz yorumlarda bulundum. Siz önce gidin müşterilerinizin ürünlerinizin vs vs. yazdım beni engelleyip gruptan attılar.
İlerleme adına hiç bir adım atmıyorlar. Kendi kafalarına göre üretim yapıp sonuç odaklı çalışıyorlar. Kendisi servisi hepsi bir garip. Merdiven altı dahi bence daha profesyoneldir emin olun. Bana inanın bedava verseler ben bu markayı alıp kullanmam.
Aklıma geldi yine. TV fabrikadan geldiğinde AWOX logosu 3-5 cm sağdaydı ?? Birde benim faturamı göndermeyi unutmuşlar. Dedim h...ı bey benim faturam yok. Birde bana logo varsa logo gönderin dedim. Tamam gönderiyorum dedi. O kişide işten çıkmış galiba. Elinden geldiğince ilgilenmişti. Logoyu ben yapıştırdım tvye.. 5-6 tane göndermişti ? Birde tvyi servise göndereceklerdi az kalsın dedim TV'yi size servis göndermediki ben gönderdim dedim. Zar zor onuda hallettik. Kısacası lanet olsun..
Adem Helvacı Adem Helvacı herkes çekti bu AWOXdan...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ha birde VESTELin eline su dahi dökemezler ?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bugün bilirkişi geldi. Olayı baştan aşağı anlattım. Onun da garibine gitti. Ekranın yaptığı arıza fotoğraflarını çekti. Kendisine sordum. Bu durum hakkında ne diyorsunuz diye? İki ay gibi bir zamanda büyük ihtimalle sonuçlanır dedi. Bakalım hayırlısı.
Bilirkişilerin genel tutumu bu, uğraşmak ve derin diyaloğa girmek istemedikleri için yüzeysel ve yuvarlak konuşuyorlar her zaman.

Hele ki görüşü negatif ise hiç topa dahi girmiyorlar.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Bilirkişilerin genel tutumu bu, uğraşmak ve derin diyaloğa girmek istemedikleri için yüzeysel ve yuvarlak konuşuyorlar her zaman.

Hele ki görüşü negatif ise hiç topa dahi girmiyorlar.
Gelen kişi benden olur not aldı. İlgili bir kişiydi. Ki zaten ekstra da bir şey yapmadık. Herşey ortada.. Eğerki hakim tarafı aykırı bir durum yapmazsa ben bu davayı %80 alırım ?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Gelen kişi benden olur not aldı. İlgili bir kişiydi. Ki zaten ekstra da bir şey yapmadık. Herşey ortada.. Eğerki hakim tarafı aykırı bir durum yapmazsa ben bu davayı %80 alırım ?
Hayırlısı olsun yüzüne gülüp hadiya öylemi deyip sonra olumsuz görüş veren bilirkişiler de var onlardan değilse %99 lehinize sonuçlanır kazanırsınız☺️
 
Geri
Üst Alt