Awox Led Bar Değişimi Sonrası Renk Problemi

TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Hayır servisten geldikten sonra resetlemedim. İşe yarar mı?

IMG-20220212-WA0033.jpg
IMG-20220212-WA0034.jpg
IMG-20220212-WA0030.jpg

Burada üç cihazda da aynı video açık. Bir cihaz Samsung tablet, biri Xiaomi telefon. İkisinde de ekran parlaklığı %100. Televizyonda da aynı şekilde. Farklı açılardan ve mesafeden çektim. Fotoğraf iPhone 13 ile çekildi.

IMG_20220212_222748.jpg
IMG_20220212_222722.jpg


Burada da Samsung Tablet ve iPhone 13'ten kanalı açtım. Ayarlar yine aynı. Parlaklık %100. Bu görüntülerde de alttaki yazı şeritlerinde fark oldukça belli oluyor.
Bu resimlerden sonra sıfırlama işe yaramaz evet..
Bana sorarsanız Led barların kelvin değerleri farklı tonda.. Yaptırdığınız servis ne diyor bu konu hakkında..? Bu aynı konuyu ona taşımak lazım. Eğer ki profesyonel bir servis ise sebebi her ne olursa olsun bu sorunu anlayacaktır..
Mesela geçen yaz yakın bir tanıdığım 55" LG TV için yetkili serviste Led barlar değişti.. Tvnin eski yüksek arka aydınlatması yok.. Yani %10 kısılmış gibi..
Niçin bu tip sorunlar olur onu da anlamış değilim..
Fakat servise mutlaka bu sorunu diretin..
 
U Çevrimdışı

underfire

Yeni Üye
11 Ocak 2021
21
39
Bu resimlerden sonra sıfırlama işe yaramaz evet..
Bana sorarsanız Led barların kelvin değerleri farklı tonda.. Yaptırdığınız servis ne diyor bu konu hakkında..? Bu aynı konuyu ona taşımak lazım. Eğer ki profesyonel bir servis ise sebebi her ne olursa olsun bu sorunu anlayacaktır..
Mesela geçen yaz yakın bir tanıdığım 55" LG TV için yetkili serviste Led barlar değişti.. Tvnin eski yüksek arka aydınlatması yok.. Yani %10 kısılmış gibi..
Niçin bu tip sorunlar olur onu da anlamış değilim..
Fakat servise mutlaka bu sorunu diretin..
Servise sorunu ilettim ancak Awox'un yalnızca bu ledleri kullandığını, bu şekilde kabul etmem gerektiğini söyledi. Şikayetler artarsa markanın belki ileride kullandığı ledleri değiştirebileceğini söyledi.

Ben sonuçta garanti kapsamında değil ücretli olarak yaptırdım, iyi ve kaliteli led kullansaydiniz dedim. Başka led getirmiyor Awox dedi.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Servise sorunu ilettim ancak Awox'un yalnızca bu ledleri kullandığını, bu şekilde kabul etmem gerektiğini söyledi. Şikayetler artarsa markanın belki ileride kullandığı ledleri değiştirebileceğini söyledi.

Ben sonuçta garanti kapsamında değil ücretli olarak yaptırdım, iyi ve kaliteli led kullansaydiniz dedim. Başka led getirmiyor Awox dedi.
Kusura bakmasın da topu awox'a atmış o da..
Yani servise göre awox bu ledleri gönderdi diye normal gözüyle mi bakıyor!?
Servisin yapması gereken awox'a durumu bildirip kayıt açması dicem ama tamda beni buldu bu konu.....
Ledbarları tekrar değiştirmesi gerekir..
Servis fişi aldınız mı?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Çök servisin tepesine y orijinal led taksın beyaz beyaz olsun yada led'lerini söksün alsın paranı iade etsin.

yok cart curt 1200 TL para al sonra müşteriye s....tirr git bu böyle bunu yetkili servis yapıyor çözecekler.

Awox böyle veriyor 850 işçilik almayı biliyor dışardan şipariş geçsin o zaman hayatları hikaye..
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

VIP
26 Haz 2020
1,235
Servise sorunu ilettim ancak Awox'un yalnızca bu ledleri kullandığını, bu şekilde kabul etmem gerektiğini söyledi. Şikayetler artarsa markanın belki ileride kullandığı ledleri değiştirebileceğini söyledi.

Ben sonuçta garanti kapsamında değil ücretli olarak yaptırdım, iyi ve kaliteli led kullansaydiniz dedim. Başka led getirmiyor Awox dedi.

Bence palavra. Kendisi ucuz mal çok kar için uyduruk led takmış. Markaya yazın ne biçim iş yapıyorsunuz, size yakışıyor mu kendi malınızı kepaze etmek, yetkili servisi de zor durumda bırakıyorsunuz uyduruk malzeme gönderip diye. Bakalım ne diyecek Awox. Onlardan gelen cevapla servise çökersiniz dalga mı geçiyorsun benimle diye.

Sorsan yerli teknoloji awox diye hava atarlar öbür taraftan milleti düdüklerler.

Bunu demesen iyiydi. ?
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Bence palavra. Kendisi ucuz mal çok kar için uyduruk led takmış. Markaya yazın ne biçim iş yapıyorsunuz, size yakışıyor mu kendi malınızı kepaze etmek, yetkili servisi de zor durumda bırakıyorsunuz uyduruk malzeme gönderip diye. Bakalım ne diyecek Awox. Onlardan gelen cevapla servise çökersiniz dalga mı geçiyorsun benimle diye.



Bunu demesen iyiydi. ?
Ben dahada farklı düşünmüştüm. İnşallah öyledir.. de bir de awoxun politikasına göre hareket etmemiz isteniyor bu durumda.. Yani iner misin sabaha mı muhabbeti..
Bence yetkili servise durumu tekrar anlatıp kabul edilmemeli.. İnşallah servis fişi vardır.. Eğer olmuyorsa yetkili mecralara başvurmak..
Sizin muhatabınız yetkili servis awox değil ?
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

VIP
26 Haz 2020
1,235
Ben dahada farklı düşünmüştüm. İnşallah öyledir.. de bir de awoxun politikasına göre hareket etmemiz isteniyor bu durumda.. Yani iner misin sabaha mı muhabbeti..
Bence yetkili servise durumu tekrar anlatıp kabul edilmemeli.. İnşallah servis fişi vardır.. Eğer olmuyorsa yetkili mecralara başvurmak..
Sizin muhatabınız yetkili servis awox değil ?

Bakalım Awox gerçekten böyle mi diye düşünüyorum. Şu piyasa şartlarında kimseye güven kalmadı. Kdv yüzde 7 indi, bugün markette etiketler değişiyordu, indirim yerine bindirim gelmiş.
 
U Çevrimdışı

underfire

Yeni Üye
11 Ocak 2021
21
39
Kusura bakmasın da topu awox'a atmış o da..
Yani servise göre awox bu ledleri gönderdi diye normal gözüyle mi bakıyor!?
Servisin yapması gereken awox'a durumu bildirip kayıt açması dicem ama tamda beni buldu bu konu.....
Ledbarları tekrar değiştirmesi gerekir..
Servis fişi aldınız mı?
Evet servis fişim var. 22 Ocakta yapıldı işlem. Süreyle ilgili sorun yaşar mıyım acaba? Çok zaman geçmiş gibi bişey derler mi? Televizyonu aldıktan 2 gün sonra covid olduğumu öğrendim çünkü. İlgilenemedim o yüzden.

eketen eketen, TKartaL TKartaL, @?ℐℒ?ℐℛℐℳ,
Bu durumda ben önce Awox'u daha sonra da işlemi yapan servisi arayarak hakkımı arayacağım. Teşekkür ederim bilgiler için. Sonucu iletirim buradan da.
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Evet servis fişim var. 22 Ocakta yapıldı işlem. Süreyle ilgili sorun yaşar mıyım acaba? Çok zaman geçmiş gibi bişey derler mi? Televizyonu aldıktan 2 gün sonra covid olduğumu öğrendim çünkü. İlgilenemedim o yüzden.

eketen eketen, TKartaL TKartaL, @?ℐℒ?ℐℛℐℳ,
Bu durumda ben önce Awox'u daha sonra da işlemi yapan servisi arayarak hakkımı arayacağım. Teşekkür ederim bilgiler için. Sonucu iletirim buradan da.
Hangi bölgenin servisi bu?

Benim düşüncem şu yönde.
Servis ledleri taktığında ışık geldi mi geldi, görüntü verdi mi verdi, tamam işlem bitti şeklinde yaklaşmış konuya.
Servisin ledleri fabrikadan temin ettiği konusu ise biraz tartışmaya açık zira herkes biliyor ki piyasada 300 ise fabrikada 600.
Bu durumda servisin ledleri fabrikadan alma olasılığını sizlere bırakıyorum.

Bana göre servis bu durumu kendisi de farketmiş olsa, siz söyledikten sonra dikkatini çekmiş olsa da sonuç olarak
1- Eski ledleri iade edebilme şansı yok o nedenle yan çiziyor
2- 55'' panelin kırılma riski (ki o tv yi bilirim panelini sökmek beladır) nedeniyle aynı işlemleri tekrar yapmak istemeyip konuyu Awoxa ihale ediyor.

Sizin her şekilde yasal hakkınız mahfuz. AYIPLI HİZMET statüsüne girer ve belki şaşıracaksınız ama bu hali ile dahi seçimlik haklarınız mevcuttur.
 
U Çevrimdışı

underfire

Yeni Üye
11 Ocak 2021
21
39
Hangi bölgenin servisi bu?

Benim düşüncem şu yönde.
Servis ledleri taktığında ışık geldi mi geldi, görüntü verdi mi verdi, tamam işlem bitti şeklinde yaklaşmış konuya.
Servisin ledleri fabrikadan temin ettiği konusu ise biraz tartışmaya açık zira herkes biliyor ki piyasada 300 ise fabrikada 600.
Bu durumda servisin ledleri fabrikadan alma olasılığını sizlere bırakıyorum.

Bana göre servis bu durumu kendisi de farketmiş olsa, siz söyledikten sonra dikkatini çekmiş olsa da sonuç olarak
1- Eski ledleri iade edebilme şansı yok o nedenle yan çiziyor
2- 55'' panelin kırılma riski (ki o tv yi bilirim panelini sökmek beladır) nedeniyle aynı işlemleri tekrar yapmak istemeyip konuyu Awoxa ihale ediyor.

Sizin her şekilde yasal hakkınız mahfuz. AYIPLI HİZMET statüsüne girer ve belki şaşıracaksınız ama bu hali ile dahi seçimlik haklarınız mevcuttur.
Adem Helvacı Adem Helvacı, Adem Bey, seçimlik haklarınız kısmını anlamadım. Ne anlama geliyor?

Adem Helvacı Adem Helvacı, Adem Bey, seçimlik haklarınız kısmını anlamadım. Ne anlama geliyor?
internetten araştırdım, ürünün tekrar tamiri ve değişimine dair haklarım olması anlamına geliyormuş özetle. teşekkür ederim. konunun peşini bırakmayacağım.

Awox'u aradım. İşlemi yapan yetkili servisi arayıp bilgi vermişler. Onlar da bana dönüş yapacakmış.
 
Son düzenleme:
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Adem Helvacı, Adem Bey, seçimlik haklarınız kısmını anlamadım. Ne anlama geliyor?


internetten araştırdım, ürünün tekrar tamiri ve değişimine dair haklarım olması anlamına geliyormuş özetle. teşekkür ederim. konunun peşini bırakmayacağım.

Awox'u aradım. İşlemi yapan yetkili servisi arayıp bilgi vermişler. Onlar da bana dönüş yapacakmış.
''Hangi bölgenin servisi'' sorusunu yine cevaplamamışsınız :)

''Servis Genel Müdürünü tanırım, gerekirse konuyu kendisine aktarabilirim'' amaçlı sorulmuş bir soruydu, ben bu hali ile kendisine konuyu aktarsam konu havada kalırdı, adam ne bilsin hangi servis :)
 
U Çevrimdışı

underfire

Yeni Üye
11 Ocak 2021
21
39
''Hangi bölgenin servisi'' sorusunu yine cevaplamamışsınız :)

''Servis Genel Müdürünü tanırım, gerekirse konuyu kendisine aktarabilirim'' amaçlı sorulmuş bir soruydu, ben bu hali ile kendisine konuyu aktarsam konu havada kalırdı, adam ne bilsin hangi servis :)
Kusura bakmayın, ilk soruyu gözden kaçırmışım. İzmir ili Konak ilçesindeki yetkili servis. Fen Elektronik.

Ben Awox'u aradım. Onlar da işlemi yapan servisi arayıp bilgi vermişler, servisin beni arayacağını söylediler.
Daha sonra servisten aradılar. Herhangi bir işlem yapılamayacağını, bu şekilde kabul etmem gerektiğini söylediler. Ben de kabul etmeyeceğimi, bir tüketici olarak yasal yollarla haklarımı arayacağımı söyledim. Benden tekrar fotoğraf istediler. Buraya attığım fotoğrafları tekrar gönderdim onlara da. 5 dakika sonra arayıp, Awox'tan yeni led istediklerini, bunların da Çin'den geleceğini, o yüzden de 1-1,5 ay kadar sürebileceğini söylediler. Yeni gelecek ledlerin tam beyaz olacağını söylediler.
İlk işlem üzerinden oldukça zaman geçmiş olacak o zaman dedim. Bu sorun yaratmasın daha sonra bana dedim. Öyle bir şey olmayacağını. Öyle olursa da ücret iadesi yapacaklarını söylediler. Şimdilik durum bu şekilde.

Servis genel müdürü ile bilgi paylaşımı yapmanız durumunda çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler Adem Bey. Adem Helvacı Adem Helvacı,
 
Geri
Üst Alt