AWOX dan güzel haber

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
ADEM BEY MERHABA 55 K5500RST TV ALDIM FAKAT DAHA ÖNCE HARICI UYDULU SEG TVDE İZLERKEN UYDU KANALLARINDA SORUN YOKKEN BU TVDE TV8 DE ATV DE A HABER DE DEVAMLI DONMALAR OLUYOR TESISATIMI YENILEDIM AMA BU TVDE BU KANALLAR DONUYOR MERKEZİ SİSTEMDE BASKA KOMSULARDA SORUNSUZ YENİ YAZILIM İLE BU SORUN ÇÖZÜLÜRMÜ YADA İADE ETMEM GEREKLİMİ?

ATV frekansının olduğu pakette sinyal zayıflığı olduğu konusu 3 gün önce itibari ile fabrika bilgisinde, tv ile şimdilik uğraşmanıza gerek yok, yetiştirebilirsem bu gün, yoksa en geç pazartesiye kadar forumda AWOX YAZILIM KONUSU altında mümkün olan güncel tüm yazılımları, tarih mantığına göre yayınlayacağım :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
valla hocam arkadaşın kayınpederin mutfağa aldığı 24 inç awox u ben beğendim .Kasa üzerine tam takım menü tuşları , kumandası görüntüsünü beğendim.Ancak yağtığımız denemelerde mkv dosyalarını oynayamadığı gibi bazı mp4 lerde de görüntü var ses yoktu.En azından bir vestel olgunluğuna erişmeleri epey vakit alacak gibi görünüyor.Eskiler boşuna demiyormuş beyaz eşya elektronik tecrübe işidir diye.:cigara:hayir:hihi
Hatırlıyorum da, bundan 5 sene kadar evvel Donanımhaber de VESTEL için ''onun bir SAMSUNG olgunluğuna erişmesi için dah a10 yıl lazım'' deniliyordu :kiskis

O açık kolay kolay hiç bir zaman kapanmaz zira o 10 yıl içerisinde SAMSUNG da yerinde sayacak değil :kiskis

Lakin ne olursa olsun ısrarla her mecrada yazdığım üzere televizyon konusunda VESTEL kesinlikle kendisini açmış durumdadır.

AWOX un bir VESTEL olgunluğuna erişmesi için gerçekten bir 10 yıla ihtiyacı var.

O yüzden abartısız bin kere yazdım şu AWOX konusunda, beklentinizi büyük tutmayın.

TV var mı var, annem babam dizi izlesin yeter mi yeter, smart olsun arada youtube bakayım yeter mi yeter. Ötesinde kimse bu tv lerden bir VESTEL SAMSUNG LG performansı beklemesin zira donanımlarını bilinen markalardan alıyor olsalar da yazılımları ciddi derecede yetersiz şu an için.

Her şeyi geçtim, 5bintl ye satılan SAMSUNG tv yi almayıp, 2500TL ye bu tv yi alıp sonra da SAMSUNG performansı bekleyenlere ben ancak :kop
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Diğer yanları güzel ya işte mert , ne yapacan mkv-mp4 dü :)
Ben size daha büyük bir saçmalık yazayım mı ALO abicim.

K5500 ü ilk test ettiğimizde, TRT4K da görüntü var ses yok du, USB den 4K yayın veriyorum ses var, kendi uydusundan aldığı 4K yayında yok.

Ama ne yapacan 4K yayında sesi yahu, diğer tarafları güzel nasılsa :kop
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Sizin yazdıklarınızın tamamını okumakla birlikte, Sürecin ilerleyişini sizin göremeyeceğiniz mecralardan da takip ettim. Okumasam dahi o yazdıklarınızı yazmadan evvel bir saate yakın benimle telefonda konuştuğunuzu ve size gösterdiğim yolları siz unuttunuz sanırım.

Aylardır, yaşadığınız mağduriyet doğrultusunda bu forumda başınıza gelenleri yazıyorsunuz ve bizler de size elimizden geldiğince destek oluyoruz. Her ne kadar final yazınızda ''Destek görmek istediğim bazılarından destek göremedim'' deseniz de bu forumda sizin sorununuzla ilgilenmeyen ve mesafeli duran hiç kimse olmadığına bütün forum şahittir.

Elbette sorun yaşarsınız, gelir burada yazarsınız, biz de size destek verir ve bildiğimiz bir konu ise yol gösteririz Ancak bu demek değil ki siz burada sorun yaşadığınız için bizler tamamen X bir markaya düşman olacağız.

Aklınıza gelebilecek her markadan birçok isim, yaşadığı sorunlar doğrultusunda bu forumda buluşuyor ve bizim de amacımız bu zaten. Herkes markaların tüketicilerine yaklaşımlarını görsün, adımını ona göre atsın.

Ben normal görüyorum zira sizin gibi salt tüketici mantığı ile yaklaşmıyorum konuya.
Ben normal görüyorum çünkü bu sizin başınıza sadece bir kere geliyor ama ben her gün 3-5 kere yaşıyorum, şahit oluyorum ve içindeyim tüm süreçlerin.
SONY SAMSUNG LG PHILIPS VESTEL ARÇELİK istediğiniz markayı getirin buraya her biriniz tereddütsüz kobaysınız, bu ağırınıza gidiyor ise o biraz sizin sorununuz.

Bu sadece tv dünyası değil çamaşır bulaşık makinesi, araba, cep telefonu, tamamı için geçerlidir.

Fabrikalar istedikleri kadar fabrika testleri uygulasınlar, hiç bir konu hiç bir şekilde sahadan gelen geri dönüşleri engellemiyor ki dünyanın önde gelen otomotiv üreticilerinin o deha mühendisliklerine rağmen dahi bu sorunların önüne geçemediklerini ve sahadan geriye araba çağırdıkları durumları dahi biliyoruz, araba konusundaki derin bilgi birikiminden ötürü sevgili @Domestos iyi bilir diye düşünüyorum.

Tüketici her zaman kobaydır bu bu kadar net.

Buradaki asıl konu üreticinin, yaşanan bir sorunda tüketicinin ne kadar yanında durduğudur.

Sizin markanızın üreticisi yanınızda durmadı ve biz de bunu burada abartısız yüzlerce kere dile getirdik zaten. Ötesinde ne bekliyorsunuz bizden onu anlamadım?

Siz sorun yaşadınız diye ölene kadar bu mecrada AWOX mu kötüleyelim?

O zaman ölene kadar SAMSUNG, Ölene kadar LG burada sabahtan akşama kadar kötüleyelim, tüüüler, kakalar yazalım. Bu mudur sizin forum anlayışınız?

Dünya markası PHILIPS in, binlerce lira para verip satın aldığınız tv ürününüzde KESİNLİKLE ve hem de hiç bir şekilde arıza yapanın yerine SIFIR malzeme yollamadığını biliyormusunuz mesela? ya hurdaya çıkan tv lerden, ya da tamirli malzemelerden tedarik sağlanır her zaman.

PHILIPS markasında eski kartı vermeden yeni bir kart asla alamazsınız mesela. Neden? Çünkü sizden aldıkları kartı da tamir ederek başka servislere sevk ediyorlar da ondan.

LG servislerinin hür fiyat politikası vardır ve LGTÜRKİYE kesinlikle bunu kabul ediyor ve karışmıyor

SAMSUNG markası, hatalı üretim olduğu bilindiği halde bir modeli halen piyasadan toplamıyor

Bunlar yapınca normal ve ''Keşke Samsung kobayı olsaydım'' ama AWOX yapınca tüüü kaka.

Kusura bakmayın siz zaten lütfen benimle aynı fikirde olmayın. :ok

Burada algı yaratmaya çalışmanıza gerek yok, AWOX kötü ise zaten gönül rahatlı ile KÖTÜ diyoruz burada. Fakat hiç bir şekilde bu durum, adamların İYİ yapmaya çalıştıkları şeyleri de görmezden geleceğiz anlamı taşımıyor. İşte buna literatürde EŞİT ADALET deniyor. bilginize :ok
Telefonla konuştuğumuzu unutmadım ayrıca sizinle görüşmekten memnun olduğumu sevindiğimi belirttim.Bana tüketici hakem heyetine başvurmamı gerektiğimi sizinde awoxla ilgili bir çok sıkıntıları yaşadığınızı bir vestel olmayacağını anlattınız.Bununla birlikte awox yetkili servis olduğunuzdan dolayı fabrikayla görüşüp duruma bir el atabileceğinizi düşündüm.

Bu forumda bu konuyla alakalı awox düşünenler buraya bir baksın konuma yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum.Ki ben yaşadığım mağduriyeti dile getirmek istedim.Forum ışığı altında...Aynı zamanda ben kimsenin bu markaya düşman olun demiyorum.Aslında üzülüyorum da bu duruma diye de belirttim.

Ben sadece yaşadığım sorunları üretici görsün ona göre adım atsın diye yazmıyorum.Üretici buradan gördüğüne göre adım atmaz.Ki atsa belli olurdu.Tüketici de görsün ki ona göre parasını sokağa atmasın..

Siz normal görebilirsiniz.Ben salt tüketiciyim haliyle..Çünkü bir bedel ödedim.Garanti şartları tüketici kanunları doğrultusunda bir ürün satın alıyorsam hakkımı aramak zorundayım.Ben aldığımda vestel ud8400 2400 civarı awox 1850 tl idi..

Ben kobay değilim niye ağrıma gitsin.Kobay ürünün deneme aşamasında olur..Müşteriye sunarsın..Binlerce kobay olmaz..Siz kobaysanız bilemem sizin sorununuz...

Tüketici her zaman kobay değildir...Müşterinin vay haline o zaman...

Evet üretici yanımda durmadı...Benim yanımda durmadıysa diğer müşterilerinin de yanında durmayacak..Bende burada bunu dile getirmeye çalışıyorum.Artı cep telefonu laptop gibi ürünlerde bir çok kez birebir değişim yaşadım.Beyaz eşyad da benzer durumları yaşadım mağdur olmadım.Demek ki olması gerektiği gibi.. Ötesinde daha ne bekleyebilirim ki sayın ado ???

Ben sorun yaşadım diye sürekli awoxu kötüleyelim mi diyorum ?? Tüketici yada sizde sorun yaşayın ben sizi o zaman anlarım..

Evet gerekirse ölene kadar hakeden ne ise onu yazalım tabiki...Samsungsa samsung lg ise lg...Profesyonel kalite ne ise başta gider...Yada awoxa awox...Sizin bu markayı yetkili servis olmanız bir şeyi değiştirmez..

Philips lg markalarının politikalarını yazmışsınız tamam işte madem öyle onları da yazalım buraya..Ben awoxu yazdım sizde bunları dile getirin o zaman..Ama samsung siz yazmıştınız arızalı ürünü değiştiriyorsa kobay olunacaksa tabiki samsung kobayı olayım o zaman...Niye awox kaka olmasın sayın ado ?? (Ki tüketici kanunları zaten böyle).Ve forum anlayışı budur tabiki burada yaşanan sorunları vs. dile getiriyoruz değil mi? Sizinle de aynı fikirde değilim zaten kusura bakmayn...

Ben burada algı yaratmaya çalışmıyorum hem ne alaka algı yaratmak....? Ben yaşadığım sorunları dile getirmeye çalıştım.Bazı tüketiciler yaşananları görsün diye ışık tutmaya çalıştım.Gidipte bu saatten sonra awoxu metedicek halim yok..Adamların iyi yapmaya çalıştığı bir şeyi görürsek onuda yazarız adalet buysa... Avukatlığını yapmıyorum sonuçta..Sizinde bilginize .. :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Philips lg markalarının politikalarını yazmışsınız tamam işte madem öyle onları da yazalım buraya..Ben awoxu yazdım sizde bunları dile getirin o zaman..

Şu satırları buraya salim bir kafa ile yazmışsanız eğer, forumda yazılanları kimin okumadığı gayet ortada bence. Binlerce, onbinlerce mesajım var bu markalarla ilgili pozitif ve negatif bilgilendirici içeriğe sahip.

AWOX un yetkili servisiyim, AWOX un yetkili servisi olarak da bu markayı yerden yere vuruyorum bu mecrada zira benim önceliğim yetkili servislik değil vatandaş dır. Ancak ikinci önceliğim de ilgili markanın eleştirilerimden ders alması, vatandaşın sesini/tepkisini duymasıdır.

AWOX yönetimi de benim bu tavrımı bilir, burada olduğumu da bilir, yazdıklarımı da görür. Yetki kendi ellerinde, dilerler ise hemen bu gün sözleşmemi sonlandırabilirler bu konuda hiç korku yaşamadım bu güne kadar. Ancak burada kimsenin derdi bağcı dövmek değil, herkes üzüm yemek istiyor.

İşte algı dan kastım bu. Sizin şu yaklaşımınız, benim bu markanın servisi olmam nedeniyle koruduğum veya ön plana çıkarttığım yönde. Ben ise aksine böyle bir niyetim olmadığı, bu manevraların adamı olmadığımı size anlatabilmek yönde. Sizin mantıkla yaklaşırsak ben VESTEL in de adamı olmalıyım, veya çok miktarda NU7100 NU8000 MU7000 vs önerdiğim için SAMSUNG dan da komsiyon alıyorum demek ki. Hatta istediğim parayı LG den alamadığım için de onu kötülüyorum sanırım.

Şu an burada değil ancak kulakları çınlasın sevdiğimiz bir abimiz vardı eskilerden, @Sota anlamıştır kimden bahsettiğimi, o abimiz ile yıllar önce yaptığımız telefon konuşmasında dahi kendisine, ''Tüketicilere en sağlıklı bilgiyi vermek, bu markaların içinde olmaktan geçer' demiştim. Belki buradan anlarsınız kafamdakileri.

Kobaylık sizin inkar etmenizle üzerinizden atılmıyor maalesef. Kobay değilseniz aynı ürünü neden halen kullanıyorsunuz o halde? Neden hakem heyetine gidip para iadesi talep etmediniz? Neden hatalı üretim olan bir ürün kullanmaya halen devam ediyorsunuz? Neden bu mecrada yayınlayacağım yeni yazılımı tv nize yükleyip sonucu kontrol edeceksiniz mesela? Yüklemeyin o halde zira yeni yazılımda da ne gibi hataların çıkacağının garantisini kimse vermiyor size. Siz yükleyeceksiniz, kontrol edeceksiniz, kusur bulacaksınız, şikayet edeceksiniz, bu tepkilere göre firma yeniden aksiyon alacak. Şimdi bir daha düşünün bakalım kobaymısınız değilmisiniz?

Bu gün eğer tamamen karşılıksız şekilde bu mecrada insanlar firmaların ürettiği yazılımları, açıklanabilir düzeyde gizli bilgileri, kritik detayları bu forumda bulabiliyorsa bunu tamamen @teknovest @fikoloji ve/veya ben ve benim gibi içimizde bulunan cesur isimler sayesinde elde edebiliyorsunuz. Bizler bu cesur adımları atmadıkça vatandaş her şeyden habersiz oluyor. Sizlerden gelen bu negatif bakış açılarına rağmen halkı bilinçlendirmeye gayret ediyoruz ısrarla.

Yani sonuç olarak burada benim AWOX yetkili servisi olduğumu sübliminal şekilde vurgulamanıza gerek yok zaten yedi düvel biliyor benim ne iş yaptığımı. Her mecrada haykırıyoruz ne iş yaptığımızı :ok

Sonuç olarak;
Yaklaşım tarzınızı, başlangıç noktanızdan sapmış olarak gördüğüm için bu noktadan sonrasında şahsi olarak sizinle bir bilgi alışverişimin olamayacağını düşünüyorum. Bu doğrultuda Allah yolunuzu bahtınızı açık eylesin diyorum.

Saygı ile, Selametle.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Şu satırları buraya salim bir kafa ile yazmışsanız eğer, forumda yazılanları kimin okumadığı gayet ortada bence. Binlerce, onbinlerce mesajım var bu markalarla ilgili pozitif ve negatif bilgilendirici içeriğe sahip.

AWOX un yetkili servisiyim, AWOX un yetkili servisi olarak da bu markayı yerden yere vuruyorum bu mecrada zira benim önceliğim yetkili servislik değil vatandaş dır. Ancak ikinci önceliğim de ilgili markanın eleştirilerimden ders alması, vatandaşın sesini/tepkisini duymasıdır.

AWOX yönetimi de benim bu tavrımı bilir, burada olduğumu da bilir, yazdıklarımı da görür. Yetki kendi ellerinde, dilerler ise hemen bu gün sözleşmemi sonlandırabilirler bu konuda hiç korku yaşamadım bu güne kadar. Ancak burada kimsenin derdi bağcı dövmek değil, herkes üzüm yemek istiyor.

İşte algı dan kastım bu. Sizin şu yaklaşımınız, benim bu markanın servisi olmam nedeniyle koruduğum veya ön plana çıkarttığım yönde. Ben ise aksine böyle bir niyetim olmadığı, bu manevraların adamı olmadığımı size anlatabilmek yönde. Sizin mantıkla yaklaşırsak ben VESTEL in de adamı olmalıyım, veya çok miktarda NU7100 NU8000 MU7000 vs önerdiğim için SAMSUNG dan da komsiyon alıyorum demek ki. Hatta istediğim parayı LG den alamadığım için de onu kötülüyorum sanırım.

Şu an burada değil ancak kulakları çınlasın sevdiğimiz bir abimiz vardı eskilerden, @Sota anlamıştır kimden bahsettiğimi, o abimiz ile yıllar önce yaptığımız telefon konuşmasında dahi kendisine, ''Tüketicilere en sağlıklı bilgiyi vermek, bu markaların içinde olmaktan geçer' demiştim. Belki buradan anlarsınız kafamdakileri.

Kobaylık sizin inkar etmenizle üzerinizden atılmıyor maalesef. Kobay değilseniz aynı ürünü neden halen kullanıyorsunuz o halde? Neden hakem heyetine gidip para iadesi talep etmediniz? Neden hatalı üretim olan bir ürün kullanmaya halen devam ediyorsunuz? Neden bu mecrada yayınlayacağım yeni yazılımı tv nize yükleyip sonucu kontrol edeceksiniz mesela? Yüklemeyin o halde zira yeni yazılımda da ne gibi hataların çıkacağının garantisini kimse vermiyor size. Siz yükleyeceksiniz, kontrol edeceksiniz, kusur bulacaksınız, şikayet edeceksiniz, bu tepkilere göre firma yeniden aksiyon alacak. Şimdi bir daha düşünün bakalım kobaymısınız değilmisiniz?

Bu gün eğer tamamen karşılıksız şekilde bu mecrada insanlar firmaların ürettiği yazılımları, açıklanabilir düzeyde gizli bilgileri, kritik detayları bu forumda bulabiliyorsa bunu tamamen @teknovest @fikoloji ve/veya ben ve benim gibi içimizde bulunan cesur isimler sayesinde elde edebiliyorsunuz. Bizler bu cesur adımları atmadıkça vatandaş her şeyden habersiz oluyor. Sizlerden gelen bu negatif bakış açılarına rağmen halkı bilinçlendirmeye gayret ediyoruz ısrarla.

Yani sonuç olarak burada benim AWOX yetkili servisi olduğumu sübliminal şekilde vurgulamanıza gerek yok zaten yedi düvel biliyor benim ne iş yaptığımı. Her mecrada haykırıyoruz ne iş yaptığımızı :ok

Sonuç olarak;
Yaklaşım tarzınızı, başlangıç noktanızdan sapmış olarak gördüğüm için bu noktadan sonrasında şahsi olarak sizinle bir bilgi alışverişimin olamayacağını düşünüyorum. Bu doğrultuda Allah yolunuzu bahtınızı açık eylesin diyorum.

Saygı ile, Selametle.
Hepsini geçtim farkındamısınız bilmiyorum ama AWOX iki kişiyi birbirine düşürdü ya bu bile yeter bana...
Temenniniz yürekten ise teşekkür ederim. Aynı dilekleri bende size sunarım. Bu foruma sizin vesileniz ile üye olmuştum. Sizin vesileniz ile kopuyorum....
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Hepsini geçtim farkındamısınız bilmiyorum ama AWOX iki kişiyi birbirine düşürdü ya bu bile yeter bana...
Temenniniz yürekten ise teşekkür ederim. Aynı dilekleri bende size sunarım. Bu foruma sizin vesileniz ile üye olmuştum. Sizin vesileniz ile kopuyorum....
Forumdan kopmanıza gerek yok, her konuda aynı fikirde olmak zorunda değiliz.
Firmaya olan kızgınlığınızı bizden veya benden çıkartmanız üzücü sadece.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Forumdan kopmanıza gerek yok, her konuda aynı fikirde olmak zorunda değiliz.
Firmaya olan kızgınlığınızı bizden veya benden çıkartmanız üzücü sadece.
Başlangıç ve sonuç noktam aynı.. Bilgi ve düşünce paylaşımı yapıyorum sadece.. Siz niye bu kadar tepki gösteriyorsunuz anlamadım. Hepsi salim kafayla yazılmıştır..
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Başlangıç ve sonuç noktam aynı.. Bilgi ve düşünce paylaşımı yapıyorum sadece.. Siz niye bu kadar tepki gösteriyorsunuz anlamadım. Hepsi salim kafayla yazılmıştır..
Sıkıntı yok sevgili TKartaL tkartal biz de halen olduğumuz gibiyiz, 3 kuruşa adam satan tiplerden olmadık hiç bir zaman.
Dediğim gibi bakış açılarımız bir noktada ayrılıyor, bu açı farkına da saygımız olduğuna göre ortada bence bir sorun da yok.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
abi sserı numarası televızyonda yazmıyor televizyonun ustunde herhangi bir ibare gormedım. kutuya baktım bir barkod var 8680998013385 diye baska göremedim
TV nin arka kapakta ince uzun beyaz renkli ve üzerinde bolca rakam yazan bir etiket yok mu? :alala

kutusunun kenarında da var aynı etiket ama senin verdiğin gibi değil 1022010150 vs diye gider
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
52
Adem Helvacı Adem Helvacı televızyonda yok abi ole bir barkod ama garanti belgesinin ustunde var oyle birşey şu yazıyor 1022000551404KS32706190354


Tamam bak şimdi, bu seri numarasındaki 1022000551404KS32706190354 kısmı sizin televizyonun 27 Haziran 2019 da üretildiğini söylüyor. Bu durumda sizin bu televizyona güncel yazılım yüklemiş olmanız gerekli. Forumda yayınladığım, yaklaşık 970mb boyutlarında bir yazılım vardı onu yüklediniz mi acaba?
 
Geri
Üst Alt