Sizin yazdıklarınızın tamamını okumakla birlikte, Sürecin ilerleyişini sizin göremeyeceğiniz mecralardan da takip ettim. Okumasam dahi o yazdıklarınızı yazmadan evvel bir saate yakın benimle telefonda konuştuğunuzu ve size gösterdiğim yolları siz unuttunuz sanırım.
Aylardır, yaşadığınız mağduriyet doğrultusunda bu forumda başınıza gelenleri yazıyorsunuz ve bizler de size elimizden geldiğince destek oluyoruz. Her ne kadar final yazınızda ''Destek görmek istediğim bazılarından destek göremedim'' deseniz de bu forumda sizin sorununuzla ilgilenmeyen ve mesafeli duran hiç kimse olmadığına bütün forum şahittir.
Elbette sorun yaşarsınız, gelir burada yazarsınız, biz de size destek verir ve bildiğimiz bir konu ise yol gösteririz Ancak bu demek değil ki siz burada sorun yaşadığınız için bizler tamamen X bir markaya düşman olacağız.
Aklınıza gelebilecek her markadan birçok isim, yaşadığı sorunlar doğrultusunda bu forumda buluşuyor ve bizim de amacımız bu zaten. Herkes markaların tüketicilerine yaklaşımlarını görsün, adımını ona göre atsın.
Ben normal görüyorum zira sizin gibi salt tüketici mantığı ile yaklaşmıyorum konuya.
Ben normal görüyorum çünkü bu sizin başınıza sadece bir kere geliyor ama ben her gün 3-5 kere yaşıyorum, şahit oluyorum ve içindeyim tüm süreçlerin.
SONY SAMSUNG LG PHILIPS VESTEL ARÇELİK istediğiniz markayı getirin buraya her biriniz tereddütsüz kobaysınız, bu ağırınıza gidiyor ise o biraz sizin sorununuz.
Bu sadece tv dünyası değil çamaşır bulaşık makinesi, araba, cep telefonu, tamamı için geçerlidir.
Fabrikalar istedikleri kadar fabrika testleri uygulasınlar, hiç bir konu hiç bir şekilde sahadan gelen geri dönüşleri engellemiyor ki dünyanın önde gelen otomotiv üreticilerinin o deha mühendisliklerine rağmen dahi bu sorunların önüne geçemediklerini ve sahadan geriye araba çağırdıkları durumları dahi biliyoruz, araba konusundaki derin bilgi birikiminden ötürü sevgili @Domestos iyi bilir diye düşünüyorum.
Tüketici her zaman kobaydır bu bu kadar net.
Buradaki asıl konu üreticinin, yaşanan bir sorunda tüketicinin ne kadar yanında durduğudur.
Sizin markanızın üreticisi yanınızda durmadı ve biz de bunu burada abartısız yüzlerce kere dile getirdik zaten. Ötesinde ne bekliyorsunuz bizden onu anlamadım?
Siz sorun yaşadınız diye ölene kadar bu mecrada AWOX mu kötüleyelim?
O zaman ölene kadar SAMSUNG, Ölene kadar LG burada sabahtan akşama kadar kötüleyelim, tüüüler, kakalar yazalım. Bu mudur sizin forum anlayışınız?
Dünya markası PHILIPS in, binlerce lira para verip satın aldığınız tv ürününüzde KESİNLİKLE ve hem de hiç bir şekilde arıza yapanın yerine SIFIR malzeme yollamadığını biliyormusunuz mesela? ya hurdaya çıkan tv lerden, ya da tamirli malzemelerden tedarik sağlanır her zaman.
PHILIPS markasında eski kartı vermeden yeni bir kart asla alamazsınız mesela. Neden? Çünkü sizden aldıkları kartı da tamir ederek başka servislere sevk ediyorlar da ondan.
LG servislerinin hür fiyat politikası vardır ve LGTÜRKİYE kesinlikle bunu kabul ediyor ve karışmıyor
SAMSUNG markası, hatalı üretim olduğu bilindiği halde bir modeli halen piyasadan toplamıyor
Bunlar yapınca normal ve ''Keşke Samsung kobayı olsaydım'' ama AWOX yapınca tüüü kaka.
Kusura bakmayın siz zaten lütfen benimle aynı fikirde olmayın.
Burada algı yaratmaya çalışmanıza gerek yok, AWOX kötü ise zaten gönül rahatlı ile KÖTÜ diyoruz burada. Fakat hiç bir şekilde bu durum, adamların İYİ yapmaya çalıştıkları şeyleri de görmezden geleceğiz anlamı taşımıyor. İşte buna literatürde
EŞİT ADALET deniyor. bilginize