AWOX dan güzel haber

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Adem Helvacı hocam 40’’ awox aldık 4000Str model kanal ayarlamasını yapamadık bir türlü yardımcı olur musunuz
İzmir'li Hemşehrim selamlar. Mevcut kanal listesini kullanmama nedeniniz nedir acaba?
İlk Kurulum esnasında karşınıza çıkan ekranda sol ok işaretine basarsanız kanal listesi otomatik yüklenir zaten :ok

Yine de ayar yönergesi istiyorum derseniz seve seve yazarım :ok
 
C Çevrimdışı

Captain

Yeni Üye
12 Ağu 2018
29
üstad olmadı rica etsem yazar mısınız?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İzmir'li Hemşehrim selamlar. Mevcut kanal listesini kullanmama nedeniniz nedir acaba?
İlk Kurulum esnasında karşınıza çıkan ekranda sol ok işaretine basarsanız kanal listesi otomatik yüklenir zaten :ok

Yine de ayar yönergesi istiyorum derseniz seve seve yazarım :ok
üstad olmadı rica etsem yazar mısınız?
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Ben direkt olarak iade ederim, neticede hakem heyetleri bunun için var. 14 gün hak bu nednele tüketicilere veriliyor.

Ürünü aldınız, ertesi gün kanallarda donma mı yaptı? Hemen servis aranır, bu sorun servis formu karşılığı kayıt altına aldırılır ve o formun bir nüshası ile ürün direkt olarak iade edilir bu kadar net.

Eğer sizler ürünleri iade etmezseniz, üreticiler ''Nasılsa satılıyor'' mantığı ile sizlere bu sonuçları yaşatır.

Siz zannediyorsunuz ki ''ben bir kişiyim, iade etsem ne olacak''

O iş öyle değil işte, siz bir kişisiniz birey olarak bakıyorsunuz ancak olay kitleye dönerse bazı önlemler daha hızlı devreye girer.

Darılıp gücenmece yok, bizim ülkemizde işler böyle yürüyor.

Siz satın aldığınız yere bir tane iade edeceksiniz tepkinizi dile getirerek,
Sise satan yer kendi satın aldığı yere bin tane iade edecek tepkisini dile getirerek.
Ona malı satan yer kendisine bağlı 4 toptancıdan 4000 tane iade alınca distribütöre diyecek ki ''Al kardeşim benim depondaki 20.000 tane ürünü, ben bunlarla uğraşamam''

Distribütör üreticiye diyecek ki ''Sözleşmede yer alan x-y maddeleri gereği Z Valör ödemeyi iptal ediyorum zira ürünlerin geri geliyor sahadan.

O zaman ben göreceğim o üreticiyi bak bir haftada sorunların çözümünü içeren bir yazılım Çin-Hng Kong- Güney Kore hangi gerizekalı yazdı ise bu yazılımı, işte oradan düzgün yazılım geliyor mu gelmiyor mu?

Bunun yerine ürünü halen elinizde tutup, ellerinde kıytırık bir A4 kağıdına imzalatılmış sözleşme sıkıştırılmaktan başka bir şey olmayan servislerden medet ummak, ülkemizde çözüm yolu değil maalesef.

Biz neden bütün mecralarda bu ürünlerin falsolarını yazıyoruz?
Neden deşifre ediyoruz her şeyi?

Sizler bunları görüp bilip satın almayın diye.

Satın aldıktan sonra buradaki yazılanlara ben anlam veremiyorum, anlaşamadığımız nokta o.

Bakın mesela coşkun ( C ckoca48 ) kendince şu açıklamayı yapıyor;

''Abi ben tv den memnunum, parasına göre de iyi mal ama bu renk sorunu beni benden alıyor. Fakat iade etmiyorum, beklemeye değer görüyorum düzelteceklerini umut ederek''

Biz ne yapıyoruz?

Üreticilere lisan-ı Münasip şekilde ''Kardeşim çözün şu sorunu'' diyoruz.

Üretici ne diyor? ''ürünlerin sorunları ile ilgili şikayetlere istinaden Çalışmalara başladık, Sizin bahsettiğiniz sarı renk sorunu için bize lütfen veri gönderin ilgilenelim''

Biz ne yaptık?, Sahada bizzat bu sorunu yaşayan vatandaşın evine gidip yerinde tespitini yaptık, ispat ettik ve verileri sunduk.

Şimdi birisi bana şunu söylesin.

Benim ne mecburiyetim var ki bununla uğraşayım?
Hiç kimse bana ''Servissin ondan mecbursun'' demesin, Ahan da bu mecrayı da okuduklarını bildiğim yöneticilerin önünde de açık açık yazıyorum ki kesinlikle hiç ama hiç bir mecburiyetim yok.

Ben neden servisim? İşte bunun için, şu sıkıntıları yukarıdakilere birinci elden iletebilelim diye girdim ben bu işe.

Yani ben de bilirdim Coşkun beni aradığında ''Aaaabi bu modeler böyle yapacak bir şey yok, müşteri hizmetlerini ara'' diyerek kestirip atmayı. Bir Allahın kulu da bana ''Sen neden böyle söyledin'' diyemez.

''BEN DERİM'' diyebileni varsa buyursun gelsin yazsın ahan da açık mecra ve Hodri Meydan diyorum.

Hiç kimse size, o ürünleri kusurları ile kullanın demiyor. Ya almayın, ya aldıysanız iade yollarını kullanın, ya da bunun ötesinde burada 10 yıl boyunca her gün gelip yazsanız da değişen bir şey olmaz, bir noktadan sonra okuyan da sıkılıyor artık açıkçası.

Ben her gün istisnasız şikayet sitelerinde belli markaları takip ederim hemen hemen birçok sektörden. Burada önemli olan ürünlerde sorun çıkması değil, firmaların bu sorunlarla ne kadar ilgilendiğir.

Beni tanıyan ve uzun zamandır bu forumda veya önceden olduğum yerlerde yazılarımı yakip edenler lütfen yazsın şuraya, ben 2 senedir bu üreticilerin üretimlerinde yazılım sorunu olduğunu, kanal listesi silme sorunları olduğunu yazmıyormuyum?

Yazıyorum da ne değişmiş iki senedir?

Hiç bir şey.

Ben aynı raporu sunduğum eskilerden (Şu an işten ayrıldı eski kadrodaydı) bir yöneticiye ''Müdürüm bu sorun ne oldu?'' dediğimde ''Hangi sorun?'' diye bana geri soru sorduğunu bilirim?

Bakarız, yeni gelen arkadaşlar da bize aynı şeyi yapıyor ise biz de tavrımızı o yönde takınırız.

Lakin kimse unutmasın bir önceki mesajımda yazdıklarımı, Biz VESTEL ile de bu yollardan birlikte geçtik.
ağzına sağlık sen çok yaşa hocam.?????
 
Z Çevrimdışı

zkn1982

Yeni Üye
20 Eyl 2019
25
42
Ben direkt olarak iade ederim, neticede hakem heyetleri bunun için var. 14 gün hak bu nednele tüketicilere veriliyor.

Ürünü aldınız, ertesi gün kanallarda donma mı yaptı? Hemen servis aranır, bu sorun servis formu karşılığı kayıt altına aldırılır ve o formun bir nüshası ile ürün direkt olarak iade edilir bu kadar net.

Eğer sizler ürünleri iade etmezseniz, üreticiler ''Nasılsa satılıyor'' mantığı ile sizlere bu sonuçları yaşatır.

Siz zannediyorsunuz ki ''ben bir kişiyim, iade etsem ne olacak''

O iş öyle değil işte, siz bir kişisiniz birey olarak bakıyorsunuz ancak olay kitleye dönerse bazı önlemler daha hızlı devreye girer.

Darılıp gücenmece yok, bizim ülkemizde işler böyle yürüyor.

Siz satın aldığınız yere bir tane iade edeceksiniz tepkinizi dile getirerek,
Sise satan yer kendi satın aldığı yere bin tane iade edecek tepkisini dile getirerek.
Ona malı satan yer kendisine bağlı 4 toptancıdan 4000 tane iade alınca distribütöre diyecek ki ''Al kardeşim benim depondaki 20.000 tane ürünü, ben bunlarla uğraşamam''

Distribütör üreticiye diyecek ki ''Sözleşmede yer alan x-y maddeleri gereği Z Valör ödemeyi iptal ediyorum zira ürünlerin geri geliyor sahadan.

O zaman ben göreceğim o üreticiyi bak bir haftada sorunların çözümünü içeren bir yazılım Çin-Hng Kong- Güney Kore hangi gerizekalı yazdı ise bu yazılımı, işte oradan düzgün yazılım geliyor mu gelmiyor mu?

Bunun yerine ürünü halen elinizde tutup, ellerinde kıytırık bir A4 kağıdına imzalatılmış sözleşme sıkıştırılmaktan başka bir şey olmayan servislerden medet ummak, ülkemizde çözüm yolu değil maalesef.

Biz neden bütün mecralarda bu ürünlerin falsolarını yazıyoruz?
Neden deşifre ediyoruz her şeyi?

Sizler bunları görüp bilip satın almayın diye.

Satın aldıktan sonra buradaki yazılanlara ben anlam veremiyorum, anlaşamadığımız nokta o.

Bakın mesela coşkun ( C ckoca48 ) kendince şu açıklamayı yapıyor;

''Abi ben tv den memnunum, parasına göre de iyi mal ama bu renk sorunu beni benden alıyor. Fakat iade etmiyorum, beklemeye değer görüyorum düzelteceklerini umut ederek''

Biz ne yapıyoruz?

Üreticilere lisan-ı Münasip şekilde ''Kardeşim çözün şu sorunu'' diyoruz.

Üretici ne diyor? ''ürünlerin sorunları ile ilgili şikayetlere istinaden Çalışmalara başladık, Sizin bahsettiğiniz sarı renk sorunu için bize lütfen veri gönderin ilgilenelim''

Biz ne yaptık?, Sahada bizzat bu sorunu yaşayan vatandaşın evine gidip yerinde tespitini yaptık, ispat ettik ve verileri sunduk.

Şimdi birisi bana şunu söylesin.

Benim ne mecburiyetim var ki bununla uğraşayım?
Hiç kimse bana ''Servissin ondan mecbursun'' demesin, Ahan da bu mecrayı da okuduklarını bildiğim yöneticilerin önünde de açık açık yazıyorum ki kesinlikle hiç ama hiç bir mecburiyetim yok.

Ben neden servisim? İşte bunun için, şu sıkıntıları yukarıdakilere birinci elden iletebilelim diye girdim ben bu işe.

Yani ben de bilirdim Coşkun beni aradığında ''Aaaabi bu modeler böyle yapacak bir şey yok, müşteri hizmetlerini ara'' diyerek kestirip atmayı. Bir Allahın kulu da bana ''Sen neden böyle söyledin'' diyemez.

''BEN DERİM'' diyebileni varsa buyursun gelsin yazsın ahan da açık mecra ve Hodri Meydan diyorum.

Hiç kimse size, o ürünleri kusurları ile kullanın demiyor. Ya almayın, ya aldıysanız iade yollarını kullanın, ya da bunun ötesinde burada 10 yıl boyunca her gün gelip yazsanız da değişen bir şey olmaz, bir noktadan sonra okuyan da sıkılıyor artık açıkçası.

Ben her gün istisnasız şikayet sitelerinde belli markaları takip ederim hemen hemen birçok sektörden. Burada önemli olan ürünlerde sorun çıkması değil, firmaların bu sorunlarla ne kadar ilgilendiğir.

Beni tanıyan ve uzun zamandır bu forumda veya önceden olduğum yerlerde yazılarımı yakip edenler lütfen yazsın şuraya, ben 2 senedir bu üreticilerin üretimlerinde yazılım sorunu olduğunu, kanal listesi silme sorunları olduğunu yazmıyormuyum?

Yazıyorum da ne değişmiş iki senedir?

Hiç bir şey.

Ben aynı raporu sunduğum eskilerden (Şu an işten ayrıldı eski kadrodaydı) bir yöneticiye ''Müdürüm bu sorun ne oldu?'' dediğimde ''Hangi sorun?'' diye bana geri soru sorduğunu bilirim?

Bakarız, yeni gelen arkadaşlar da bize aynı şeyi yapıyor ise biz de tavrımızı o yönde takınırız.

Lakin kimse unutmasın bir önceki mesajımda yazdıklarımı, Biz VESTEL ile de bu yollardan birlikte geçtik.
Adem ustam ben sizi anlamış degilim ürünü iade edin bi diyonuz bi biz sahada sorunları çözmeye çalışıyoruz diyonuz sonra awoxtan yazılım aldık diyonuz bakıyoruz sorunlarını çözecek yazılım zaten tvde olanlar ki yazılımları çözümlenmiş giderilmiş şekilde degilki yani zaten millet rengi sesi smartı sorunlu diyor çözüm bunlar daha sahaya inmeden olacak bana göre milleti kobay yapmasınlar al sonra iade et mantgı olmasın sizde zaten sorunu çözülmeyecek durumlarla ugraşmaktan kurtulun .
Sorun var diyorum awoxa servis no verip arıyorum teknisyen geliyo 1 haftaya gelir diyo tv
sonra siteye bakıyorum millet servisten illahlah etmiş bune böyle tm mükemmel olmasında kimse bu kadar sorunları çekmek yani kobay olmak zorunda da degil
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem ustam ben sizi anlamış degilim ürünü iade edin bi diyonuz bi biz sahada sorunları çözmeye çalışıyoruz diyonuz sonra awoxtan yazılım aldık diyonuz bakıyoruz sorunlarını çözecek yazılım zaten tvde olanlar ki yazılımları çözümlenmiş giderilmiş şekilde degilki yani zaten millet rengi sesi smartı sorunlu diyor çözüm bunlar daha sahaya inmeden olacak bana göre milleti kobay yapmasınlar al sonra iade et mantgı olmasın sizde zaten sorunu çözülmeyecek durumlarla ugraşmaktan kurtulun .
Sorun var diyorum awoxa servis no verip arıyorum teknisyen geliyo 1 haftaya gelir diyo tv
sonra siteye bakıyorum millet servisten illahlah etmiş bune böyle tm mükemmel olmasında kimse bu kadar sorunları çekmek yani kobay olmak zorunda da degil

Zaten anlayamıyor olmanız nedeniyle anlaşamıyoruz.

17.000tl ye televizyon satan SAMSUNG markası genleşme sesi sorunu nedeniyle ilk 2 televizyonu değiştirip 3 üncüde de aynı sorun çıkında kullanma kılavuzunun 147 inci sayfasını adres gösterip ''Bu normal'' dediğinde o koskoca SAMSUNG olduğu için her şey normal. AWOX markasının sorunlara çözmeye çalıştığını ve sorunların zaten bilinen şeyler olduğunu, bunları bile bile alıp da burada böyle sızlanmanın anormal olduğunu söylediğimde de konu anlaşılmaz oluyor ise benim daha yazacağım ne kalır ki geriye?

Yukarıda bahsettiğim konuya dair tüketici bana yolladığı görselleri ve tv nin nasıl çalıştığına dair videoyu yayınlamam için birkaç gün müsaade istedi zira konu mahkemeye gidiyor şu an. Yayınladığımda belki bazı konular daha net anlaşılır.

Sorunlu dedik dinlemediniz
Almayın dedik aldınız
Geri verin diyoruz vermiyorsunuz
Tek yaptığınız burada bana laf yetiştirmek

Amaç ne ki şimdi ben onu anlamadım?
 
temhem16 Çevrimdışı

temhem16

Aktif Üye
24 Ağu 2018
110
55
Adem hocam bir ürünü araştırmadan aldıkları için bunlar oluyor.Ben araştırarark aldım.Bundan öncede bir ürün alacaksam günlerce araştırıyorum ondan sonra alıyorum.Biliçli tüketici değiliz.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem hocam bir ürünü araştırmadan aldıkları için bunlar oluyor.Ben araştırarark aldım.Bundan öncede bir ürün alacaksam günlerce araştırıyorum ondan sonra alıyorum.Biliçli tüketici değiliz.

Değerli hocam ben de konuyu bir türlü çözemedim zaten, Ürün yeni, Ürün sorunlu, Ürünün yasal iade hakkı var ama iade etmek yerine burada bana laf yetiştirilmeye çalışılıyor ona anlam veremiyorum.

Yasal iade hakkı var sorunlu tv ise direkt iade etmeli tüketici.

Haydi uyarılarımızı herkes görmemiş olabilir normaldir o derece tanınan forum ve kişiler değiliz ama sorunu yaşadıktan sonra bir şekilde bizi bulmuş ve sorunu yazmış tüketici, biz de burada zaten 2 yıldır bu AWOX ile mücadele ettiğimizi ve halen yol alamadığımızı yazmışız. Kadronun değiştiğini, çözeceklerini söylediklerini ve çalıştıklarını ama henüz bir gelişme görmediğimizi belirtiyoruz ve yine ''İade edin'' diyoruz o da anlaşılmıyor.

Haaaa o zaman ben burada başka şey ararım ister istemez.
 
Z Çevrimdışı

zkn1982

Yeni Üye
20 Eyl 2019
25
42
Zaten anlayamıyor olmanız nedeniyle anlaşamıyoruz.

17.000tl ye televizyon satan SAMSUNG markası genleşme sesi sorunu nedeniyle ilk 2 televizyonu değiştirip 3 üncüde de aynı sorun çıkında kullanma kılavuzunun 147 inci sayfasını adres gösterip ''Bu normal'' dediğinde o koskoca SAMSUNG olduğu için her şey normal. AWOX markasının sorunlara çözmeye çalıştığını ve sorunların zaten bilinen şeyler olduğunu, bunları bile bile alıp da burada böyle sızlanmanın anormal olduğunu söylediğimde de konu anlaşılmaz oluyor ise benim daha yazacağım ne kalır ki geriye?

Yukarıda bahsettiğim konuya dair tüketici bana yolladığı görselleri ve tv nin nasıl çalıştığına dair videoyu yayınlamam için birkaç gün müsaade istedi zira konu mahkemeye gidiyor şu an. Yayınladığımda belki bazı konular daha net anlaşılır.

Sorunlu dedik dinlemediniz
Almayın dedik aldınız
Geri verin diyoruz vermiyorsunuz
Tek yaptığınız burada bana laf yetiştirmek

Amaç ne ki şimdi ben onu anlamadım?
Adem ustam zaten iade ettim ama siz şunu kabullenemiyorsunuz lütfen servisi olabilirsiniz ama sizinde adamlar çalışıyor yok samsung şunu yapmış bunlar böyle demeniz anlamsız ben buiş sahaya çıkmadan çözülmesi lazımdı diyorum yazılım diyosunuz az çok bilgisi olan tvdeki yazılım sitede verilen yazılımlarla aynı oldugu görülüyor hani çalışma neresinde bu işin adamlar tvlerdeki yazılımları verip yazılım vermesi sorun düzeltilmesi degil ki diyorsunz 1 senedir sorunları söylüyorum almayın diye çözen olmamış neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz lütfen ben son kez söylüyorum sahaya çıkmadan problemleri çözsünler zaten millet sizin gibi markanın arkasında durur ozaman sizinde kafanız bu sorunlarla agrımış olmaz kendi adıma konuşuyorum benim istedigim basit olarak tv izlemekti ki tvnin zaten özelligi bu .yok renkmiş yok smart mış .yok ses miş . E bunları yapamıyorsa 2 senedir sorunlar varsa neden hala aynı şekil tv satıp milleti yoruyorlar
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem ustam zaten iade ettim ama siz şunu kabullenemiyorsunuz lütfen servisi olabilirsiniz ama sizinde adamlar çalışıyor yok samsung şunu yapmış bunlar böyle demeniz anlamsız ben buiş sahaya çıkmadan çözülmesi lazımdı diyorum yazılım diyosunuz az çok bilgisi olan tvdeki yazılım sitede verilen yazılımlarla aynı oldugu görülüyor hani çalışma neresinde bu işin adamlar tvlerdeki yazılımları verip yazılım vermesi sorun düzeltilmesi degil ki diyorsunz 1 senedir sorunları söylüyorum almayın diye çözen olmamış neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz lütfen ben son kez söylüyorum sahaya çıkmadan problemleri çözsünler zaten millet sizin gibi markanın arkasında durur ozaman sizinde kafanız bu sorunlarla agrımış olmaz kendi adıma konuşuyorum benim istedigim basit olarak tv izlemekti ki tvnin zaten özelligi bu .yok renkmiş yok smart mış .yok ses miş . E bunları yapamıyorsa 2 senedir sorunlar varsa neden hala aynı şekil tv satıp milleti yoruyorlar


Ben yazdıkça çıkıyor ortaya bir çok şey nedense.

Defalarca mesaj attım iade ettiğinizi şimdi mi yazıyorsunuz?

İyi niyetli ve gerçek vatandaş olarak yazdığınızdan şüpheliyim şu an açıkçası zira kasıtlı olarak yazdıklarımı anlamadığınızı izah ediyorsunuz bu kadar açıklamaya rağmen.

Heceleyerek de olsa size tek tek anlatayım o halde. Zira bunun bir üstünde yazarsam başka ithamlarda bulunacağım o da hoş olmayacak.

1 Size diyorum ki bu markanın sorunlu olduğunu 2 yıldır yazıyoruz (Gayet net ve anlaşılır bak)
2 Size söylediğim gibi üreticiye de söylüyorum
3 Servisi olmamın nedenini kaç kere daha açıklamam lazım size? (aylık geliri 10K üstünde olan birisi olarak sizce awox markasının tv başına 35tl montaj parası ödediği ve ayda 10 tane satılan bölgede benim AWOX gelirine mi ihtiyacım var diye düşünüyorsunuz?)
4 Yazılımları ben yayınladım, hangi tarihler ile ilgili üretimleri ilgilendirdiği yanlarında yazıyor, şu an halen üzerinde çalışıyorlar bunun neresini anlayamıyorsunuz ki?
5 Başka markadan örnek vermemden neden rahatsız oldunuz? Oradaki ana vurgu noktası şu, Hiç bir üretici, fabrika ortamında sorunların tamamını tespit E-DE-MEZ bak bunu da heceleyerek yazdım. Siz de bana karşı tes olarak ''Hayır şu markanın şu modelinin üretimleri tamamen sorunsuz'' diyebilirsiniz, Ben de size elimdeki imkanlar ile o üretimin tüm verilerini ve saha döngülerini sunarım (Samimiyim)
6 Şu kadar yazdığım yazıya rağmen siz halen markanın ARKASINDA durduğumu düşünüyorsanız cidden ya gözlerinizde sorun var, ya da gerçekten yazılanları okumuyorsunuz.

Markanın arkasında değil, sizin negatif fikrinizin ve karalama kampanyanızın karşısındayım ben.

İade edilmiş bir tv nin haklarını burada arıyor olmanız ise enteresan bir durum ;)
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
C ckoca48

K55 için youtube apk sı içine gömülmüş yeni yazılım verileceği bilgisi geldi az önce. (Biliyorsun youtube güncel apk sı manuel yükleniyordu)

2 saate kadar yüklerim dedi mühendis ama bunun içinde renk çalışması yoktur henüz bilgin olsun.
 
Z Çevrimdışı

zkn1982

Yeni Üye
20 Eyl 2019
25
42
Ben yazdıkça çıkıyor ortaya bir çok şey nedense.

Defalarca mesaj attım iade ettiğinizi şimdi mi yazıyorsunuz?

İyi niyetli ve gerçek vatandaş olarak yazdığınızdan şüpheliyim şu an açıkçası zira kasıtlı olarak yazdıklarımı anlamadığınızı izah ediyorsunuz bu kadar açıklamaya rağmen.

Heceleyerek de olsa size tek tek anlatayım o halde. Zira bunun bir üstünde yazarsam başka ithamlarda bulunacağım o da hoş olmayacak.

1 Size diyorum ki bu markanın sorunlu olduğunu 2 yıldır yazıyoruz (Gayet net ve anlaşılır bak)
2 Size söylediğim gibi üreticiye de söylüyorum
3 Servisi olmamın nedenini kaç kere daha açıklamam lazım size? (aylık geliri 10K üstünde olan birisi olarak sizce awox markasının tv başına 35tl montaj parası ödediği ve ayda 10 tane satılan bölgede benim AWOX gelirine mi ihtiyacım var diye düşünüyorsunuz?)
4 Yazılımları ben yayınladım, hangi tarihler ile ilgili üretimleri ilgilendirdiği yanlarında yazıyor, şu an halen üzerinde çalışıyorlar bunun neresini anlayamıyorsunuz ki?
5 Başka markadan örnek vermemden neden rahatsız oldunuz? Oradaki ana vurgu noktası şu, Hiç bir üretici, fabrika ortamında sorunların tamamını tespit E-DE-MEZ bak bunu da heceleyerek yazdım. Siz de bana karşı tes olarak ''Hayır şu markanın şu modelinin üretimleri tamamen sorunsuz'' diyebilirsiniz, Ben de size elimdeki imkanlar ile o üretimin tüm verilerini ve saha döngülerini sunarım (Samimiyim)
6 Şu kadar yazdığım yazıya rağmen siz halen markanın ARKASINDA durduğumu düşünüyorsanız cidden ya gözlerinizde sorun var, ya da gerçekten yazılanları okumuyorsunuz.

Markanın arkasında değil, sizin negatif fikrinizin ve karalama kampanyanızın karşısındayım ben.

İade edilmiş bir tv nin haklarını burada arıyor olmanız ise enteresan bir durum ;)
Adem ustam iade edilen tv hakları degil ,yazınızda iyi niyetli gerçek vatandaş oldugunuzdan şüpheliyim yazmışsınız ben size awox marka ürün haricinde farklı bi marka ve ürün yazmadım ve siz halkı nasıl ürünler hakkında aydınlatma ihtiyacınız varsa bende ve benim gibi kobay olmaya çalışan arkadaşları sizin gibi aydınlatmaya çalışıyorum .negatif fikir ve karalama kampanyası malesef böyle olmaz daha önceki yazılarımda okuyun lütfen arızanın sonuç alınamadıgını servisten diger müşterilerinde çıldırdıgını .baska markadan rahatsız olmadım vurgunuzda fabrıka ortamında sorunları tespıt edemez demissiniz e peki nasıl 2 senedir ürün üretiliyor hiçmi fabrika bantı bakımı yapılmaz hiçmi son kontrol olmaz sonuç hüsran
neyse kurtulduk ama acı tecrübe oldu sizede tavsiyem evet aynı şeyi söylüyoruz aynı şeyden müzdaribiz ama siz karalama yapıyorsunuz diyosunuz bense adamlar sat kurtul diyip sizin gibi insanlarda onların sorunları yüzünden boşuna kafanız agrıyor diyorum size kolay gelsin awox sorunları ile boguşmalarınıza devam diyorum
 
C Çevrimdışı

ckoca48 

Aktif Üye
24 Ara 2017
260
C ckoca48

K55 için youtube apk sı içine gömülmüş yeni yazılım verileceği bilgisi geldi az önce. (Biliyorsun youtube güncel apk sı manuel yükleniyordu)

2 saate kadar yüklerim dedi mühendis ama bunun içinde renk çalışması yoktur henüz bilgin olsun.
valla abi tvdeki begenmedigim tek şey renk sorunu. youtube olmassa bile olur :) ama deneyelım tabiki yüklersen :p
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem ustam iade edilen tv hakları degil ,yazınızda iyi niyetli gerçek vatandaş oldugunuzdan şüpheliyim yazmışsınız ben size awox marka ürün haricinde farklı bi marka ve ürün yazmadım ve siz halkı nasıl ürünler hakkında aydınlatma ihtiyacınız varsa bende ve benim gibi kobay olmaya çalışan arkadaşları sizin gibi aydınlatmaya çalışıyorum .negatif fikir ve karalama kampanyası malesef böyle olmaz daha önceki yazılarımda okuyun lütfen arızanın sonuç alınamadıgını servisten diger müşterilerinde çıldırdıgını .baska markadan rahatsız olmadım vurgunuzda fabrıka ortamında sorunları tespıt edemez demissiniz e peki nasıl 2 senedir ürün üretiliyor hiçmi fabrika bantı bakımı yapılmaz hiçmi son kontrol olmaz sonuç hüsran
neyse kurtulduk ama acı tecrübe oldu sizede tavsiyem evet aynı şeyi söylüyoruz aynı şeyden müzdaribiz ama siz karalama yapıyorsunuz diyosunuz bense adamlar sat kurtul diyip sizin gibi insanlarda onların sorunları yüzünden boşuna kafanız agrıyor diyorum size kolay gelsin awox sorunları ile boguşmalarınıza devam diyorum

Buradaki sorun, bence bana itimat etmiyor olmanız.

Ukalalık olarak algılanmasını istemem lakin öyle fabrikalarda öyle test ortamları gördüm ki dibim düştü.

Mesela VESTEL fabrikasında özel olarak kurulmuş Kamyon kasası gördüm, piston sistemi ile sürekli değişik simetrilerde darbe alan, hoplayıp zıplayan bir kasa bu. Yerden belli yükseklilerde ve belli açılarda mühendislik hesapları yapılarak bilinçli şekilde yere bırakılan, paketlenmiş halde içinde gerçek sağlam tv olan koliler gördüm.
Mesela bu testlerdeki amaç, Manisada üretilen ancak Diyarbakıra kadar Tren, Kamyon, Avrupanın değişik ülkelerine İhraç edilen ürünlerde gemi seyahatlerinde ürünlerin başına gelebilecek olası tüm senaryolar üzerinden testler yapılıyor ürünlere.
Yere bırakılan her koli açılıp, sensör sonuçları ve görsel kontrolleri sağlanıyor hangi açıdan hangi darbeye karşı strafor ne derece koruma sağlıyor diye.

Veya bir Bulaşık makinesinin kapağı, kapı menteşeleri ve kapı kilit sisteminin kaç bin veya kaç yüzbin defa kullanıma dayanıklı diye anlayabilmek için yine bir piston ve redükte sistem ile aylarca aynı yerde kayıt altında sayaç bağlı şekilde aç/kapa yapan makineler gördüm.

TV sistemnlerinde bir sessiz oda var mesela, özel olarak arındırılmış, sesten tam izole edilmiş bir oda burası, toplamda 18m2 bir alan. Tam ortada masa, masada sadece 1 adet tv. Odada duvarlara kurulmuş özel raylı bir sistem ve bir frekansmetre. Tv ye her açıdan, her mesafeden ve her köşeden uygulanan radyofrekansa karşı tv nin verdiği tepkiler burada simüle edilip kontrolleri sağlanıyor mesela.

Veya 54 derece odada haftalarca çalıştırılan tv ler gördüm ki buranın adı ısı odasıdır zaten. Amaç, yüksek ısıda uzun süre çalışan tv lerin verdiği tepkileri kayıt altına alabilmek. Ve bu testlerin her birisi mutlaka mühendislik hesapları yapılmış sensörler ile kayıt altına alınıp tüm veriler de üretim mühendisliğinin personeli tarafından kontrol ediliyor.

Buzdolapları için ayrı, klimalar için ayrı onlarca yüzlerce test alanı vardır şu an yazmama gerek olmayan bir dünya senaryo.
Bunları ben yazdım diye doğru kabul etmeyin ve gidip araştırın, soruşturun, ARÇELİK yetkililerini arayın, VESTEL yetkililerini arayın bu tarz testlerin gerçekten uygulanıp uygulanmadığını sorgulayın.

Sonra gelin ve buraya yine yazın, diyin ki ''Yok yahu bu üreticiler hiç bir şeyi test etmiyor'' :ok


Yukarıda yazabildiğim bir kaç örnek fakat gerçekte ürünlere uygulanan yüzlerce örneğe rağmen, Sahada ürünlerde sorun çıkıyor mu çıkmıyor mu bana onu yazın.

Şu verdiğim örnekler bizim fabrikalarımız, Bir de Avrupalı, koreli üreticilerin ellerindeki imkanları düşünün ve bana söyleyin, uygulanan bu kadar test sonucu 17bin tl lik tv de halen kronik ve epidemik genleşme sorunu çıkmış mı çıkmamış mı bana bunun cevabını verin lütfen.

Milyar dolar bütçeli cep telefonu üreticileri sizce Yaptım bir telefon, sürün sahaya gitsin mi diyordur.? Binlerce test uygulanan bu telefonlarda SAHADA sorun çıkıyor mu çıkmıyor mu lütfen bunun cevabını yazın bana.

Demek ki neymiş?

Fabrikalarda testler zaten yapılıyormuş.

''Olmaz efendim demek ki yeterli yapmıyorlar biz haklıyız biz vatandaşız'' mı diyeceksiniz?

Tamam o halde ''Siz haklısınız'' diyorum ki konu kapansın, boşuna enerjimi ve zamanımı harcamayayım :ok


Hiç bir fabrika testi, sahada çalışan ürünün verdiği sonucu vermez. O nedenle VESTEL yetkilileri buzdolabı ve beyaz eşya konusunda belli aralıklara SAHA TESTİ ÜRÜN adı altında tamamen rastgele seçilen ve önceden bilgilendirilmiş vatandaşların evine ücretsiz ürün gönderir. Yıllarca çalışır o ürün. Tek ricaları, belli aralıklarla ziyaret edip makineden veri almaktır. Bu dahi, tüketici kayıt altında olduğunu bildiği şekilde kullandığı için gerçek saha verisini yansıtmaya yetmiyor.

Artık daha ne diyeyim :)
 
Geri
Üst Alt