Arkadaşlar sürecin devamını paylaşayim fabrikadan aradılar 2 adet 65u9500 TV stokta kaldığı söylendi 65u9400 u sordum stokta yok panel sorgulaması yaptırmak istedim çünkü hem Ferhat bey de hem bende aynı panelde sorun yaşadıgimiz için en azindan bu kez Samsung yada LG panel deneyelim en azından yine aynı sorunlar olursa bu kez artık mesele tam anlamıyla ana kartta deme şansımız olur diye düşündüm kendimce ama ne yazikki telefondaki görevli sorgulamayı elbbette yaparız dedi ama iki gun tatil teknik ekip çalışmıyor ama biz yarında calisiyoruz bu iki TV pazartesiye kadar başka bir müşteriye giderse ve ayrıca pandemi dolayısıyla Aralık sonuna kadar uretim olmayacağı bilgisini verince bende tamam demek zorunda kaldım sonuçtan memnun muyum memnumum çünkü fabrika problemli ürünün arkasında durdu bu konuda teşekkür ediyorum ama tek çekindigim konu şansımıza hangi panel gelecek ve en büyük dileğimiz isik sizmasidir ölü pikseldir olmamasıdır hayırlısı artık şansımıza bu süreçte yine tüm form ekibi ve Ferhat kardeş hepinize teşekkürler ?