o çok karışık bazen çıkıyor bqzen çıkmıyor yayına göre değişiyor bir sorun yok yani merak etmeyin,,Ferhat bey sizin dediğiniz sahneye daha bakamadım şu an başka bir sıkıntım var menü de Dolby vision seçeneği yok YouTube videolarda da ibare çıkmıyor sizde durum nasıl önceki TV m de aynı video da ve menü de Dolby vision çıkıyor bunda çıkmıyor
Ne zaman aldınız fiyat çok iyi nerden aldınızVestel 65u9500 aldım ilk izlenim TV mükemmel
20 gündür takipte idim hepsi burada anlık indirim dek fiyata denk geldi n 11 de 11 Kasım'da 5400 TL idi 500 TL kupon vardı ordan da alsam 4900 TL ye gelecekti ama tabii indirimler bitti artık en ucuzu 5400 TLNe zaman aldınız fiyat çok iyi nerden aldınız
bu mu mükemmel ötesi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
pardon yanlış yazmışımya ) siz Lg aşmıştımız değil mi?
Merhaba Ferhat bey dediğiniz filmi açtım koşma sahnesine gelince ekran da mozaiklenme oldu başta inanmak istemedim sonra içeride Regal full HD TV var düşünün panel 4k dahi değil normal full HD panel aynı sahneyi orda actim orda o sahnede ne mozaiklenme ne de takılma oldu sonuç olarak üzüldüm mesele panel mi yoksa ana kart mi bu soru işareti TV ile görüşlerimi aktarim aslında parasının hakkını veriyor TV den memnun kaldim ama uydu yayınlarında da adam yolda yürürken kafası yada saçı moziklenme yapıyor uydu yayında aynı YouTube de aynı netflixte aynı şimdi siz diyeceksiniz yav kardeşim ben uyardim fikoloji uyardı ama sen gittin aldın yani bile bile lades onda haklısınız ama bende Vestel kullanmaya alistim başka marka almak istemiyorum bariz problemler var vestelin de servisinde basvuru halinde gerekeni yapacağına inanıyorum TV de bu problem olmasa TV gerçekten güzel verilen paranın hakkını veriyorçok teşekkür ederim Lg yada Samsung almak istiyorum bakalım kovalıcaz indirimleri,,
rica etsem bu filmin 49.dakikasına bakar mısınız aynı sıkıntı sizde de olcak mı acaba merak ediyorum da
demek ki hepsinde bu var,,,14 gün içinde iade etmek isterseniz vestel servisi çağırıp rapor tutturmanız gerekiyor,,,ama şöyle bi durum var verdiğimiz para da az değil ağaçta da toplamıyoruz bence iade edip farklı bir marka alın derimMb230 ana kartla ilgili hoşuma giden bir kaç şey söyleyim 1.25 gb olmasına rağmen TV de donma takılma olmadı micro dimming ve virtual hdr seçenekleri başarılı birde şu hareketli sahne lerde ki problem olmasa çok başarılı TV idi burada amacım yaşadıklarımı anlatmakti TV yi kötülemek değil keşke bu hareketli görüntülerde mozaiklenme olmasaydı
Galiba bir servis trafiği olacak gibi her zaman yapmasa önemli değil ama her 5 dakika da bir bariz belli Vestel in çok TV sini kullandım hepsine haksızlık yapmak istemem formda gerekli uyarı yapıldı aslında ama 65 inç olarak bu vardıdemek ki hepsinde bu var,,,14 gün içinde iade etmek isterseniz vestel servisi çağırıp rapor tutturmanız gerekiyor,,,ama şöyle bi durum var verdiğimiz para da az değil ağaçta da toplamıyoruz bence iade edip farklı bir marka alın derim
Bilgilendirme ve destek için teşekkürler Ferhat beyGaliba bir servis trafiği olacak gibi her zaman yapmasa önemli değil ama her 5 dakika da bir bariz belli Vestel in çok TV sini kullandım hepsine haksızlık yapmak istemem formda gerekli uyarı yapıldı aslında ama 65 inç olarak bu vardı
65U9400 de de aynı sıkıntı var mıdır acaba?Galiba bir servis trafiği olacak gibi her zaman yapmasa önemli değil ama her 5 dakika da bir bariz belli Vestel in çok TV sini kullandım hepsine haksızlık yapmak istemem formda gerekli uyarı yapıldı aslında ama 65 inç olarak bu vardı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bilgilendirme ve destek için teşekkürler Ferhat bey
Bende onu merak ediyorum açıkçası ama formdaki yazılara göre ve fikoloji üstada göre mb130 ana kartlarda bu sıkıntı yok benim merak ettiğim ama cevap alamadığım bir soru var boe panel yeni bir panel eğer panel Samsung yada LG olsaydı bu hata olur muydu mesala Toshiba 65 inç mb230 ana kart panel samsung daha bu forma gelip Toshiba aldım böyle problem var demedi ama tabii bir yandan mb230 ana kartlı ürünler alıp şikayette bulunan var özet olarak vesteli seviyoruz bu işe bir çözüm üretmesini bekliyoruz eğer TV de bu belirttiğimiz sorun olmasaydı fiyat performans ürünü idi 5 yıl sonra bozulucak bir TV için her model için geçerli Samsung LG TLC sony hepsi için geçerli 9 bin TL para vermenin bir anlami yok ürün hatalı çıkabilir önemli olan firma nin arkasında durması Arçelik Vestel gibi firmalar da ürünün arkasinda duracağına inanıyoruz benim meseleye gelirsek sizler uyardiniz ama ben acaba belki bana denk gelmez diyerek aldım bir de indirimli aldım şu an 5500 TL fiyatlar o da indirimli hali bana boe değil belki LG Samsung gelseydi asıl sorunun panel mi ana kart mi oldugunu daha iyi anlardik ama sana da bana da boe geldi en çok merak ettiğim konu panel mi ana kart mi sıkıntıli ürüne gelirsek hepsi burada servis raporu ile değişim yada iade hakkını hangisini isterseniz kullanabilirsiniz dedi bir de genel merkezle görüşecem sonuca göre bakacaz 65u9400 u düşünüyorum genel merkezle birbirimizi anlarsak65U9400 de de aynı sıkıntı var mıdır acaba?
F fikoloji
ben sordum servise 9400 modeliyle değiştirebilir miyim yada üstüne bir miktar para verip ua9500 modelini alabilir miyim diye hayır dedi servis,,,fakat genel mermezi aramak aklıma gelmedi...bende 4300 tl ye almıştım ama o mozaiklenme katlanılır gibi değildiBende onu merak ediyorum açıkçası ama formdaki yazılara göre ve fikoloji üstada göre mb130 ana kartlarda bu sıkıntı yok benim merak ettiğim ama cevap alamadığım bir soru var boe panel yeni bir panel eğer panel Samsung yada LG olsaydı bu hata olur muydu mesala Toshiba 65 inç mb230 ana kart panel samsung daha bu forma gelip Toshiba aldım böyle problem var demedi ama tabii bir yandan mb230 ana kartlı ürünler alıp şikayette bulunan var özet olarak vesteli seviyoruz bu işe bir çözüm üretmesini bekliyoruz eğer TV de bu belirttiğimiz sorun olmasaydı fiyat performans ürünü idi 5 yıl sonra bozulucak bir TV için her model için geçerli Samsung LG TLC sony hepsi için geçerli 9 bin TL para vermenin bir anlami yok ürün hatalı çıkabilir önemli olan firma nin arkasında durması Arçelik Vestel gibi firmalar da ürünün arkasinda duracağına inanıyoruz benim meseleye gelirsek sizler uyardiniz ama ben acaba belki bana denk gelmez diyerek aldım bir de indirimli aldım şu an 5500 TL fiyatlar o da indirimli hali bana boe değil belki LG Samsung gelseydi asıl sorunun panel mi ana kart mi oldugunu daha iyi anlardik ama sana da bana da boe geldi en çok merak ettiğim konu panel mi ana kart mi sıkıntıli ürüne gelirsek hepsi burada servis raporu ile değişim yada iade hakkını hangisini isterseniz kullanabilirsiniz dedi bir de genel merkezle görüşecem sonuca göre bakacaz 65u9400 u düşünüyorum genel merkezle birbirimizi anlarsak