Yine Sorun

albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,217
yaw mallar o kadar dandik ki,MH ne yapsın!

bana kalırsa olay şöyle oluyor;heriflerin fiyatları zaten TR alım gücü standardına göre çok yüksek
üstelik bunlar ithal Çin malı ara ve yarı mamul v.s parçalardır,orada 3-otuz paralık bu parçaları
toplayıp fahiş fiyatlarla satılıyor...

gelelim sonrasına;bu yüksek sebebiyle ve de dandik mallar sebebiyle geri dönüş aşırı fazla olunca
eldeki geçmiş datalara bakılarak bir yüzde hesaplanıyor ve satış fiyatı katlamalı oluyor haliyle...

sonra sana "değişim" le verdikleri malın fiyatını zaten bir şekilde o ilk satışta senden alıyor ya tamamına
yakının veya belli bir yüksek yüzdeyle! yani sana herifler aslında hiç bir şey vermiyor!

X firmanın bilmem ne ürünün de geri dönüş örneğin %25/30 ise zaten senden bunu ilk satışta şak diye
tahsil ediyor! ama sen hala ucuz kaptım diyorsun,böyle bir şey yok,ama herif sana geçirmece satıyor
reklam cart curt paralarını da senden peşin kapıyor v.s

bu taktiği her üretici yapıyor son 30/40 yıldır özellikle geri dönüşün çok olduğu TV işinde!
X marka TV Çin de Y üreticisinden çıkar ama sen bunu bilmem ne "MARKA" sı bilirsin ve kazık fiyat dan
alırsın risk faktörüne göre de zaten sana değişim,panel tamiri v.s olsa bile üretici için bunlar hikayedir
nasılsa senden bunun parasını peşinen tahsil etti bir de herifler "kasar" çamura yatar onu da yapmaz
ve birim bazında sende duble fiyat almış olur!

kalite zaten bitti,bitmese zaten herifler bitecektir! 40 sene bir makine gidermi yaw,10 sene max.süredir hatta o bile
fazladır onlar için 5 sene veya 6/7 sene gittimi eyvallah
 
S Çevrimdışı

Serinsu

Aktif Üye
10 Ara 2019
424
46
Oraya varmadan çözmeye çalışmak için adımlar atmalı
Her hangi üretici.
Öyle bir bakanlık kurulmalı kurulmalı
Şikayer var misal kurulmalı ikisi kesim mağdur edilmeden.
Şikayet eden haklıysa geri para vermesi zorunlu olmalı ya firma yerine yenisini vermeli ya adam akıllı tamir etmeli.
Tüketici kusuru olsa bile ürün dayanıksızsa pühlesen kırılırsa firma yapmalı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

parçalardır,orada 3-otuz paralık bu parçaları
toplayıp fahiş fiyatlarla satılıyor.
?
reklam cart curt paralarını da senden peşin kapıyor v.s
Buna katılmıyorum büyük değilsin müşterin günlük 1000 kişi değil sermayen yok.
Eeee napsın bayi bunlar diğer yüzü?
sen bayisin dükkan kira satış olmasa bile, kirasını elektriğini suyunu telini yiyeceğini sigortanı ödemek ev geçindirmeni düşünmek zorundasın.?
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

Towarscke 

Aktif Üye
20 Kas 2018
296
33
ne alaka yahu garantili cihazda arıza tespiti için ücret mi istediler?İşte bu yüzden yabancı markaların servis hizmetleri yerliler kadar olamıyor.Yerli markalarda servisler daha iyi.
Makinede sorun yokmuş bu sesi duymalarina rağmen cihazda sorun olup olmadığını tespit için bilgisayara bağlamak gerekiyormuş amortisörlerde sensör varmış ? tamam kardeşim yapmayin dedim direkt şikayetvar'a yazdim aninda döndüler bakalım ne olacak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ürünle ilgili değişim kararı çıkartabilirseniz wat24480tr isteyin siz yerli markalara yönelecek gibi durmuyorsunuz
Yerli markalarla işim olmaz profilo öncesi arçelik grubundan makine aldim sorunlu çıktı değişim yaptilar o da bozuk çıktı mieleye gücümüz yetse onu alacağım da yapacak birşey yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3-4 yıllık modeller "eski" mi :)

Bosch seriyi yeniledi wat serisi artik eskidi panel değişmiş yenilerde ek durulama eklenmiş leke fonksiyonları eklenmiş.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt