WHIRLPOOL CORP. Yani Hotpoint Ariston İndesit grubu TÜRKİYE'den Çekilme Kararı aldı.

meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
malesef şuan ki yönetim tamamen anket müşteri memnuniyeti vs. işlere odaklanmış servisin sorunları varmı yokmu kale almıyorlar eski müdürler cihazlar hakkında bilgiliydi.daha fazla yetkiye sahiplerdi. simdi olumsuz bir durumunu yakaladıklarında ceza olmadı kapatmaya kadar gidiyor. önüne gelene servislik veriliyor adam işten anlamıyor digitürk yada dsmart bayisi servislik veriliyor.buadam buişi yaparmı yapamazmı diye düşünen yok.

sizler kadar muhabbetin içersinde olmasam da gerek servisteki arkadaşlarla gerekse son cıkardığı ürünlerle yaptığım incelemelerde bende beğenmiyorum vesteli artık.Hele ki müşteri hizmetleri tam bir iki yüzlü sorun olduğun da ürünün arkasındayız , sizi üzmek istemeyiz iş icraate gelince merkez kabul etmiyor , sizi ücretli onarım ile mağdur etmeyeceğiz gibi kelimeler kullanıyorlar.Sözde samimi yaklaşıyorlar ancak bilenler biliyor çamaşır makinenimizin değişimi için neredeyse 2 ay uğraşmıştım.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
malesef şuan ki yönetim tamamen anket müşteri memnuniyeti vs. işlere odaklanmış servisin sorunları varmı yokmu kale almıyorlar eski müdürler cihazlar hakkında bilgiliydi.daha fazla yetkiye sahiplerdi. simdi olumsuz bir durumunu yakaladıklarında ceza olmadı kapatmaya kadar gidiyor. önüne gelene servislik veriliyor adam işten anlamıyor digitürk yada dsmart bayisi servislik veriliyor.buadam buişi yaparmı yapamazmı diye düşünen yok.
Ah ustam, hepsini toplasan, ikiye çarpsan, Mustafa hocamızın bir tırnağı etmezler. Adam gibi adam, teknik bilen, adil, emektar, güleryüzlü, iş bitirici ve daha aklına ne gelirse.

Bir de mevcut yönetime bak.

Servisler işi gücü bıraktı puan toplama derdine düştü. 0 ile 10 arası puanlama yap, ama ne hikmetse 8den aşağısı sıfır kabul edilsin.

Facebook, Twitter, şikayetvar gibi yerlerde yazanlara tribünlere oynayarak şirin şirin konuşup ilgilen.

Köylü Ali dayımın sesini kimse duymayacak nasılsa diye hiç umursama.

Bağırıp çağıran, yere ürün çarpan adamın işini çöz, çünkü kötü imaj. Hakkı olan ama sesini çıkartmayan vatandaşı görmezden gel nasılsa sesi çıkmıyor, kimse de görmüyor.

İşleri güçleri tribünlere oynamak. Öte yandan servis bir sorun rapor ettimi 2 hafta cevap verme, sorunu çözemeyen mühendis yüzünden servisin açık çağrı süresi uzasın, ay sonu nps sonuçları kötü gelince ceza faturası yolla. Nasılsa servis sözleşmeye imzayı atmış boynu kıldan ince..

Allah sizin adalet anlayışınızın belasını versin.
 
T Çevrimdışı

tekinpasa

Yeni Üye
27 Ara 2018
8
48
''Gönderildi'' diyen sizin arkadaşlarınızdan birisi değerli kardeşim yoksa bana da vahiy yolu ile gelmiyor bilgiler. O halde ''Ben yanlış anlamışım demek ki '' diyeyim ortalık kızışmasın.

Ayrıca bu platformda size yapılanı reva görecek veya gördüğümüzü belirten tek bir cümle bulamazsınız. Servislerin hangi hazırlıkta olduğunu, Bu davaya talip avukat veya avukatların da ne talep ettikleri, karşılığında ne derece kesin bir şey vaat edemediklerini az çok biliyorum.

Sizlerin sözleşmesi devam ediyor lakin 1 Mart itibariyle hiç birinizin hizmet akitlerinin geçerli olmayacağı, Vestel ile anlaşma açıklanmadan bir ay öncesinde dahi sizler tarafından biliniyor, sizin wp grubunda bunlar yazılıp çiziliyordu. Kaldı ki bu konu bildiğim kadarıyla sınırlı sayıda kalan müdürleriniz tarafından sizlere bildirilmişti.

Haaa bunu kurum içi kanaldan bildirmiş de resmi yazı yollamamışlardır (Henüz) onu bilemem elbette.

Şunu da bilmenizi isterim ki, Zamanında Defalarca yetkili servislik sözleşmesi imzalamış birisi olarak size ''O sözleşmelerde açık bulmak zordur'' diyorum üzülerek. Yine de etkili bir avukat işi gücü bırakıp bu haksızlığa karşı mücadele verirse, ''Sömürüye karşı emekçinin zaferi'' olarak seve seve yaygarasını kopartırız burada :ok

Merhaba, son cümlen için yoğun bir çaba içerisindeyiz,dayatma sözleşmelerin geçerliliği, rekabet kanunlarına uyumu,borçlar kanunu ne der, adaletimiz aslında çok sağlam ama biz haklarımızı bilememişiz.Avukatımız, dediğiniz gibi işi gücü bıraktı bu iş üzerine çalışıyor.İnşallah tüm markalara örnek bir sonuç elde edeceğizki, ezilen,sömürülen, sözleşme adı altındaki dayatmalara boyun eğmeyen daha fazla hizmet odaklı,haklarını daha fazla bilen servis ağları ile tüketicilere GERÇEK hizmetleri verecekler... 1 mart duyurusu yapıldı tabiki ama ikale sözleşmesi diye bir sözleşme var.Whirlpool bunu yapmadı.Nasılsa servistir,eziktir mantığı ile halen bizi sömürmeye çalışıyor.Ama artık iş Türkiye Cumhuriyeti adaletinde. Bekleyip göreceğiz. Herşeyin hayırlısı
 
T Çevrimdışı

tekinpasa

Yeni Üye
27 Ara 2018
8
48
''Gönderildi'' diyen sizin arkadaşlarınızdan birisi değerli kardeşim yoksa bana da vahiy yolu ile gelmiyor bilgiler. O halde ''Ben yanlış anlamışım demek ki '' diyeyim ortalık kızışmasın.

Ayrıca bu platformda size yapılanı reva görecek veya gördüğümüzü belirten tek bir cümle bulamazsınız. Servislerin hangi hazırlıkta olduğunu, Bu davaya talip avukat veya avukatların da ne talep ettikleri, karşılığında ne derece kesin bir şey vaat edemediklerini az çok biliyorum.

Sizlerin sözleşmesi devam ediyor lakin 1 Mart itibariyle hiç birinizin hizmet akitlerinin geçerli olmayacağı, Vestel ile anlaşma açıklanmadan bir ay öncesinde dahi sizler tarafından biliniyor, sizin wp grubunda bunlar yazılıp çiziliyordu. Kaldı ki bu konu bildiğim kadarıyla sınırlı sayıda kalan müdürleriniz tarafından sizlere bildirilmişti.

Haaa bunu kurum içi kanaldan bildirmiş de resmi yazı yollamamışlardır (Henüz) onu bilemem elbette.

Şunu da bilmenizi isterim ki, Zamanında Defalarca yetkili servislik sözleşmesi imzalamış birisi olarak size ''O sözleşmelerde açık bulmak zordur'' diyorum üzülerek. Yine de etkili bir avukat işi gücü bırakıp bu haksızlığa karşı mücadele verirse, ''Sömürüye karşı emekçinin zaferi'' olarak seve seve yaygarasını kopartırız burada :ok
Merhaba, son cümlen için yoğun bir çaba içerisindeyiz,dayatma sözleşmelerin geçerliliği, rekabet kanunlarına uyumu,borçlar kanunu ne der, adaletimiz aslında çok sağlam ama biz haklarımızı bilememişiz.Avukatımız, dediğiniz gibi işi gücü bıraktı bu iş üzerine çalışıyor.İnşallah tüm markalara örnek bir sonuç elde edeceğizki, ezilen,sömürülen, sözleşme adı altındaki dayatmalara boyun eğmeyen daha fazla hizmet odaklı,haklarını daha fazla bilen servis ağları ile tüketicilere GERÇEK hizmetleri verecekler... 1 mart duyurusu yapıldı tabiki ama ikale sözleşmesi diye bir sözleşme var.Whirlpool bunu yapmadı.Nasılsa servistir,eziktir mantığı ile halen bizi sömürmeye çalışıyor.Ama artık iş Türkiye Cumhuriyeti adaletinde. Bekleyip göreceğiz. Herşeyin hayırlısı

Merhaba, gelişmeleri takip ediyor musunuz ? Takip ediyorsanız düşünceniz nedir ?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Merhaba, gelişmeleri takip ediyor musunuz ? Takip ediyorsanız düşünceniz nedir ?
Selamlar;

Yakından olmasa da haftalık rutin sohbetlerde mutlaka konusu halen geçmekle birlikte, konunun Vestel ayağında aktif bir hareketlilik görülmemektedir. Henüz oturtulmuş bir sistem yok. İşgüzar ve açgözlü bazı yetkili servislerin (Vestel), Emekçi diğer servis arkadaşına (Hotpoint) destek olmaya çalışması varken, Hotpoint bayilerine gidip ''Satış sonrası montajları erteleyin 1 Marttan itibaren biz yapalım'' şeklindeki aşağılık tekliflerin söylemlerini içim acıyarak dinliyor olsam da, Bu gün 2 mart ve halen henüz montaja dair bir altyapı mevcut görünmemektedir.

Yukarıdaki tekifi sunacak kadar şeref yoksunu kişiliksiz tiplerden ne Vestel'e ne de Hotpoint'e hiç bir fayda olmayacağından hareketle bu pisliklerin içimizden bir an önce temizlenmesi, HAK sahibi emekçi kardeşlerimizin de haklarına bir an önce kavuşmasını bekliyoruz :ok
Sizler de gelişmeler ile ilgili bizlri haberdar ederseniz çok sevinirim.

Tanıdığınız bildiğiniz diğer arkadaşlarımızın da burada sesi olmaya çalışırız elimizden geldiğince. Kapımız herkese açık ustacım. :ok
 
T Çevrimdışı

tekinpasa

Yeni Üye
27 Ara 2018
8
48
Merhaba, Kendi tarafımız yargıya taşındığı için o konuda şuanda yorum yapmam çok doğru olmayacak. Ama bizlere "yedek parça ve aksesuarlarınızı almayacağız,tazminat vermeyeceğiz" diyen firma şuanda dava açmayan,ihtar çekmeyen Türkiye geneli tüm servisleri ile bölgesel toplantılar yapıyor ve belli oranlarda iade alıp sözleşmeden kalan aylarada ortalama tazminat ödeyerek sözleşmenin feragati imzalarını alıyorlar. Vestel ayağında ise gelişmeler oldukça fazla. Sanırım gizli bir anlaşma yapıldı ve Vestel servis akedemisinden online eğitimler veriliyor ve servis teknisyenleri Manisa'da eğitim alıyorlar. Buna rağmen Vestel resmi açıklama yapamıyor ama yazışmaları ve duyurularından bu anlaşmanın yapıldığı anlaşılıyor. Herşeyin herkes için hayırlısı...
 
P Çevrimdışı

Pudinkk

Yeni Üye
19 Mar 2019
2
37
Arkadaşlar bir süpürge var almayi düşünüyoruz yalnız bu servis konusu nedeniyle kararsızım. İşim servise düşerse cok üzülür muyum tam da çekilme döneminde... Fikir ve yorumlarinizi rica ederim
Model
Hotpoint Ariston SL M07 A4H B 700 W Toz Torbasız Süpürge
 
S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
Arkadaşlar bir süpürge var almayi düşünüyoruz yalnız bu servis konusu nedeniyle kararsızım. İşim servise düşerse cok üzülür muyum tam da çekilme döneminde... Fikir ve yorumlarinizi rica ederim
Model
Hotpoint Ariston SL M07 A4H B 700 W Toz Torbasız Süpürge

Merhaba,

Bizde Hotpoint-Ariston dikey süpürge var. Modelini hatırlamıyorum. Made in Turkey ibaresini görünce araştırmıştım, meğer Arzum (veya Arzum'u üreten yerli üretici) üretiyormuş. Arzum marka süpürgelerin torbası, motoru falan uyuyor. Eğer benzer durum varsa ve fiyat cazipse alın derim.
 
P Çevrimdışı

Pudinkk

Yeni Üye
19 Mar 2019
2
37
Merhaba,

Bizde Hotpoint-Ariston dikey süpürge var. Modelini hatırlamıyorum. Made in Turkey ibaresini görünce araştırmıştım, meğer Arzum (veya Arzum'u üreten yerli üretici) üretiyormuş. Arzum marka süpürgelerin torbası, motoru falan uyuyor. Eğer benzer durum varsa ve fiyat cazipse alın derim.

Su anda 789 tlye, halı dövme aparatı ( turbo başlık ) bizim için çok önemli olduğundan ve muadili aparatlara sahip en yakın cihaz 1099 tlye rowenta toz torbalı cihaz almayı düşünüyoruz, arzum aparatları uyması bilgisi faydali oldu teşekkür ederim
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Arkadaşlar kabul etmek lazım ki ÜLKE den çekilme kararı var ortada ama ÜLKE bu, yani daire boşaltılmıyor :)
Süreç elbette sancılı olacak lakin HOTPOİNT servisi arkadaşlarımız halen harıl harıl işlerini yapmaya devam ediyor. Bölgemdeki Servis kardeşim daha 2 ün önce 6 klima montajı aynı anda yaptı tek villaya. Satışlar da servis hizmetleri de devam ediyor halen. Kaldı ki sonrasında yine siz hizmet almaya devam edebileceksiniz yasal olarak.

Her şeyi düşünerek alışveriş yapmak lazım :ok
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
Arkadaşlar bir süpürge var almayi düşünüyoruz yalnız bu servis konusu nedeniyle kararsızım. İşim servise düşerse cok üzülür muyum tam da çekilme döneminde... Fikir ve yorumlarinizi rica ederim
Model
Hotpoint Ariston SL M07 A4H B 700 W Toz Torbasız Süpürge


Bence risk almayın derin.Ayrıca toz torbasızlar başta pratik gibi gelse de zamanla çekim gücünün düşmesi , temizlerken toz dağılması , tıkanması gibi sorunları var.Tavsiye toz torbalı almanız ve size arnica terra premium modelini tavsiye ederi.3 arkadaş 3 sene önce aldık herkes memnun.Arıza kronik sorun gibi durum da yok.


turbo başlık , koldan uzaktan kumanda da var.

Ayrıca çekim gücü 450 watt ki çoğu makine bu güçte çekmiyor.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Bence risk almayın derin.Ayrıca toz torbasızlar başta pratik gibi gelse de zamanla çekim gücünün düşmesi , temizlerken toz dağılması , tıkanması gibi sorunları var.Tavsiye toz torbalı almanız ve size arnica terra premium modelini tavsiye ederi.3 arkadaş 3 sene önce aldık herkes memnun.Arıza kronik sorun gibi durum da yok.


turbo başlık , koldan uzaktan kumanda da var.

Toz torbasızlarda çekim gücü düşüyor ancak hazneyi boşaltmak da zor bir iş değil bence.
Toz torbasız süpürgelerin tek kötü yanı, belirli aralıklarla yeni kağıt filtre almanız gerekmesi.
Kağıt filtre zamanla işlevini yitiriyormuş sanırım.

Toz torbası bence fazla pratik bir yöntem değil.
Sökerken tozun etrafa yayılması sıkıntı.
Kağıt filtre senede 2 kere değişse yetiyor sanırım.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
Toz torbasızlarda çekim gücü düşüyor ancak hazneyi boşaltmak da zor bir iş değil bence.
Toz torbasız süpürgelerin tek kötü yanı, belirli aralıklarla yeni kağıt filtre almanız gerekmesi.
Kağıt filtre zamanla işlevini yitiriyormuş sanırım.

Toz torbası bence fazla pratik bir yöntem değil.
Sökerken tozun etrafa yayılması sıkıntı.
Kağıt filtre senede 2 kere değişse yetiyor sanırım.


Yok hocam toz torbalıların kağıt torbalarında girişinde kapak var sökünce hemen kapağı kapatıyorsunuz sıfır toz oluyor.Hop hemen çöpe atıyorsunuz.

Tam tersi toz torbasızların haznesi genelde küçük oluyor 2.5 litre falan buda sürekli boşaltmak gerek demek.

Toz torbalılar ise 4.5 ile 5 litre falan oluyor.

Klasik haftada 2 kere süpürülen bir ev için yılda 4 ila 6 torba yeterli oluyor.Toz torbalarının fiyatı ise 1.25 tl civarı.

Kolaylık ve maximum çekim gücü için yılda 5 lira hiçbir şey değil.

Ayrıca miele gibi büyük bu işin kralı firmalar bile hala toz torbasında iddalı.
 
T Çevrimdışı

tekinpasa

Yeni Üye
27 Ara 2018
8
48
Arkadaşlar bir süpürge var almayi düşünüyoruz yalnız bu servis konusu nedeniyle kararsızım. İşim servise düşerse cok üzülür muyum tam da çekilme döneminde... Fikir ve yorumlarinizi rica ederim
Model
Hotpoint Ariston SL M07 A4H B 700 W Toz Torbasız Süpürge
Al kardeşim, kullanma kılavuzuna uygun kullanırsan (düzenli filitre temizliği vs.) hiçbir sorun yaşamazsın. Servis anlamında da firma her ne kadar çekiliyor olsa da 1 nisana kadar şuanki yetkili servisler (yani biz) aynı özveri ile işlerine devam ediyor, sonrasında ise açıklayamamış olsalar da Vestel hizmet vermeye devam edecek. Kanunen 10 yıl hizmet zorunluluğu var,endişe etmeyin. Ürünlerde gerçek anlamda kaliteli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt