meebbe
Süper Üye
- 25 Şub 2018
- 2,463
- 32
malesef şuan ki yönetim tamamen anket müşteri memnuniyeti vs. işlere odaklanmış servisin sorunları varmı yokmu kale almıyorlar eski müdürler cihazlar hakkında bilgiliydi.daha fazla yetkiye sahiplerdi. simdi olumsuz bir durumunu yakaladıklarında ceza olmadı kapatmaya kadar gidiyor. önüne gelene servislik veriliyor adam işten anlamıyor digitürk yada dsmart bayisi servislik veriliyor.buadam buişi yaparmı yapamazmı diye düşünen yok.
sizler kadar muhabbetin içersinde olmasam da gerek servisteki arkadaşlarla gerekse son cıkardığı ürünlerle yaptığım incelemelerde bende beğenmiyorum vesteli artık.Hele ki müşteri hizmetleri tam bir iki yüzlü sorun olduğun da ürünün arkasındayız , sizi üzmek istemeyiz iş icraate gelince merkez kabul etmiyor , sizi ücretli onarım ile mağdur etmeyeceğiz gibi kelimeler kullanıyorlar.Sözde samimi yaklaşıyorlar ancak bilenler biliyor çamaşır makinenimizin değişimi için neredeyse 2 ay uğraşmıştım.