Umut Barış
VIP
- 23 Kas 2017
- 21,011
Vodafone su sekilde bilgi paylasmis ;sizin tarifenizide ilgilendiriyor büyük ihtimalle
- Avantajlı Aşım Paketi kapsamında müşterilerin ilk 25 MB’lık kullanımı
ücretlendirilmeyecektir.
- İlk 25 MB bittikten sonra aboneye 500 MB yüklenir ve Avantajlı Aşım Paketi kapsamında
ücretlendirme yapılır. Avantajlı Aşım Paketi stepli bir pakettir. Her 500MB bittiğinde yeni
500MB yüklenir ve Avantajlı Aşım Paketi kapsamında ücretlendirme yapılır. Fatura
dönem sonuna kadar internet kullanımına devam edilebilir.
- Avantajlı Aşım Paketi, Avantajlı Konusma Aşım Paketi ve Avantajlı SMS Aşım Paketleri
birbirlerine bağımlı paketler değildir. Ayrı ayrı iptal edilebilirler. Avantajlı Aşım Paketi
IPTAL AVANTAJLI ASIM yazıp 7000’e SMS gönderilerek , Avantajlı Konusma Aşım Paketi
IPTAL AVANTAJLI KONUSMA yazıp 7000’e SMS gönderilerek, Avantajlı SMS Aşım Paketi
IPTAL AVANTAJLI SMS yazıp 7000’e SMS gönderilerek iptal edilebilir. Aynı zamanda
paketler müşteri hizmetleri kanalından da iptal edilebilir.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.yazinin tamami incelemek isterseniz.
Kota dolunda otomatik durmayı bile ücretle satmasalar keşke.
Otomatik ek paket saçmalıktan başka bir şey değil bence.
Vodafone'un çağrı merkezi ile sorun halletmek ayrı bir olay zaten.
Yeni faturalı tarife yaptım ama gel gör ki çağrı merkezi çalışanı onu taahhütsüz fiyattan kaydetmiş.
Oysa benden teyit alırken belirttiği fiyat farklıydı.
Yani bu şirketin Türkiye'de nasıl bir risk yönetimi var, nasıl bir çağrı merkezi çalışanı eğitim süreci var anlamak güç.