Vestel'in bazı noktalarda okyanusu geçip derede boğulduğunu ben de düşünüyorum ama kıytırık bi' telefon için koca şirket gömülmez ki doğrudan ve dolaylı olarak milyon insanımız ekmek yiyor bu firmadan. Özellikle pil teknolojisi üzerine çinlilerle ortaklığı da var.
Haksızlık etmeyin. Belki kendi konunuz da haklı olabilirsiniz ama Vestel gibi şirketleri tuu kaka yapmak kendinize düşmanlık olur.
Olay sıvı mıvı her neyse onu konuşup güzel bir dil kullansaydınız benim tanıdığım Zorlu, çıkarıp masaya vurmuştu bir üst modelini.
Hakkınızı ararken durduk yere insanları suçlamayın, kötülemeyin. Mesele neyse onu konuşun. Sadece meselenin kendisini konuşarak en yamyam servisten bile hakkınızı kolayca alabilirsiniz. Benim yapmışlığım var ki Vestel servisleri görece melek kabilinden sayılırlar. Biraz da kendinize kızın.
Naçizane tavsiyedir.
Ast üst ilişkilerinde seviyeyi ast belirler.
-Ya ben niye ast olayım, haklıyım, tüketiciyim, Üstünüm...
-O zaman buyur mahkemeye
Hayattaki her atarın bir maliyeti vardır.
En büyük zarar da zamandır.
Şimdi biz bu gibi forumlarda körler sağırlar birbirini ağırlar muhabbeti yaparsak kime ne yararı olacak?
Dahil olduğunuz forumu tanımadan yorum yapmışsınız ne yazık ki.
Donanımhaber forumu dahil olmak üzere bahsi geçen marka için HALEN verdiğimiz mücadele ortada iken ''Körler Sağırlar'' olmayı ASLA kabul etmediğimizi belirtmek isterim.
Eğri oturup doğru konuşalım
Söz konusu VESTEL ise, konuyu yakındna bilen ustalar gelsin buraya yazdıklarıma itiraz etsinler
YAZARKASA Batırdılar
TELSİZ TELEFON Batırıldılar
KÜÇÜK EV ALETİ Batırdılar
CEP TELEFONU Batırdılar
ANGEL AKOM Batırdılar (Zaten kendilerinin değildi ancak sistemi de geliştiremediler)
ÇAMAŞIR MAKİNESİ Beceremiyorlar
TELEVİZYON En çok önerdiğimiz ve güvendiğimiz ürün grubu ancak paneller gün geçtikçe merdiven altı üretimlere dönüyor
BULAŞIK MAKİNESİ Oldukça başarılılar ancak son dönem üretilenlerde sac kesiti inceltildi gönyeler kayık
BUZDOLABI Frost Free Teknolojisine geçtiklerinden beri ABB sorunu ortadan kalkmış olsa da 3 yollu valf konusu halen sıkıntılı
KLİMA Bir ara ''OH be sonunda oldu'' dediğimiz bir model yapabildiler (Flora) onu da sonradan malzemeden kısa kısa bozdular.
SATIŞ SONRASI HİZMET KALİTESİ 2012 yılında aldıkları ivme 2015 de son buldu, sonra yavaşladı, en son çöküş gibi neredeyse. Yönetim acilen değişmeli
YETKİLİ SERVİS ÖDENEKLERİ 2005 yılında ne kadar KÖTÜ ise bu gün halen aynı şekilde. Hiçbir zaman bir ARÇELİK olamadılar
EĞİTİM FALİYETLERİ Bu konuda servis eğitim müdürlüğü harikalar yaratıyor olsa da servisler FAKİR o nedenle eğitilmiş personel durmuyor, işlere yoldan geçen ali dayı hasan amcalar gidiyor çok yerde
TEKNİK MÜDÜRLÜK birçok konuda cevap vermekte ya gecikiyor ya da tatminkar cevap yok, klasik flowchart sistemi ile bu iş yürümez
Düşünün ki bu tespitleri biz cahiller yapıyoruz dışarıdan bir göz ile baksak da yıllardır markanın içinde olan bireyler olarak.
Kendi adıma yazayım, ANGEL dahil olmak üzere yukarıda saydığım HER ÜRÜNÜN bizzat kullanıcısı oldum ve bir çoğunun halen kullanıcısıyım (Bulaşık Çamaşır Buzdolabı Klima Televizyon Angel güvenlik sistemi Telsiz Telefon halen evimde mevcut kullanılan ürünler) Cep telefonu denen o lanetlerin her birisi garantileri bitmeden çöp oldu zira garantisi de bir işe yaramıyordu. Önüne gelen kullanıcı hatası veya sıvı teması yalanları ile çöpe gönderildi. En son V4 diye yeni model çıkmıştı aldığım bir tek o çalışır durumda elimde, onu da hesap makinesinden hallice kamerası var diye kullanamıyorum bir köşede atılacağı günü bekliyor.
Hangi konuda şikayet ettiysek ve ediyorsak o konuda mutlaka deneyim sahibi olarak yazıyoruz
Yani biz burada ne körüz ne de sağır..