Merhaba çok sevgili dostlar, 11.09.2019 tarihinde piyasa değeri 1400 TL iken sırf fiyatı, yerli ve milli olması birde kâğıt üzerinde kalan cihazın özelliklerinden dolayı hiçbir inceleme yapmadan 1200 TL ye a101 marketinden aldım. Ancak resim ve video çekimlerinde karanlık ortamlarda vasat çekmesi, birde insan yüzlerini sarartıp kızartması sebebiyle cihazı 1 haftadan sonra geri iade etmek istedim, fakat ürünü elden aldığım için 15 günlük cayma hakkının olmadığı internetten uzaktan satış sistemiyle alınan ürünlerin cayma hakkının olduğu söylenip, tüketici hakem heyeti kararı ile ancak alacaklarını söylediler.. hakem heyetine çekilen resimlerin kopyalarını vede YouTube da inceleme videolarındaki aynı sorunu olan yerleri belirtmiş olmama rağmen olumsuz karar çıktı. Daha sonra mecburen kullanım yaptım aradan 1 yıla yakın bir zamanda cihazımda açılıp kapanma sorunu başladı Garanti servisine gönderdiğimde 2.bir şokla karşılaştım, sıvı teması bahanesiyle garanti dışı olduğu ana kartının değişmesi gerektiği vede 870 TL ücret istendi. Halbuki ne sıvı teması nede başka birşey vardı. Daha sonra şikayetvar sitesine baktığımda bu z20 modeliyle ilgili birhayli şikayetin olduğu benim gibide cihazlarını garantiye gönderenlerin hepsine aynı sıvı teması bahanesiyle ücret istenildiği ni üzülerek öğrendim... Şimdi firma hiçbir şekilde şikayetlere cevap vermemiş, tüm kişiler mağdur olmuştur... Vestel gibi Türkiye nin en ünlü firmasının bu konuda yaptığı vurdum duymazlık bizi üzmüştür. Benim gibi sizler veya çevrenizdekilerde mağdur olanlar var mı, bu durumu hazmedemedim bir türlü sizlerle paylaşmak istedim, kalın sağlıcakla...