Vestel ve Vestel üretimi mb97 anakart li tv lerde Netflix acilmiyor veya hala Netflix aktif ise

hosbulduk 

Süper Üye
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
3,246
Edit: Geri bildirimlere göre Netflix mb97/98 anakart serisinde tekrar aktif hale gelmistir.. 13.12.2020


Son 2 aylik dönemde mb97 karta sahip tv lerde Netflix uygulamasinin artik kullanilamadigina dair geri dönüsler oldu.Bu sikayet tüm mb97 ler icin gecerli olmustur diyebilir miyiz henüz bir fikrim simdilik yok,ayrica netflix üyeligim olmadigi icin düsündügüm cözümleri test etme imkanim da yok.Bu yüzden tahminen olanlari ve yapilabilecekleri paylasacagim.
Yaziyi yazma amaclarimdan bir tanesi Mb97 sahibi olup Netflixi aktif olarak kullanip, su anda hala kullanabilen kimse olup olmadigini anlamak ve onlar icin olasi bir cözüm önermek, yazinin altina aktif olarak kullanan kimse varsa paylasan olursa cözümün bir süre sonra ise yarayip yaramadigini da anlamis oluruz.
Tahmini olarak yasanan problem Vestel artik mb97 anakartlardan cok büyük ihtimalle Netflix destegini kaldirdi ve isin garibi bunu evimizde ki tv ye müdahale ederek,bizim tv yi tekrar modifiye ederek tekrar aktif etmemizi de engellemis görünüyor.Su an benim aktif olarak kullanmadigim tv de Netflix uygulamalar icinde görünmüyor ayrica modifiye ile aktif edilemiyor ayrica yapilan islemi tv ye yüklemek mümkün olmuyor, diger modifiye islemleri simdilik hala aktif etmek mümkün ama smart menüye yapilan müdahaleler su anda mümkün degil..Sadece netflix tusu ile uygulamayi acmaya calisabiliyorum ama üyelik giris sayfasina yönlenme olmuyor, uygulama netflix yazili ekranda takili kaliyor..
**Eger hala bu uygulamayi kullanabilen kisiler varsa tv sinden profilini alip resimdeki secenekteki sifreyi degistirerek bir önlem alabilirler.Eger bilmiyorsaniz nasil Profil alabileceginiz ile bilgiler buradaki linkte. Büyük ihtimalle gecicide olsa bu islem su an uygulamayi kullanabilen kisiler icin ise yarayacaktir diye tahmin ediyorum

20200904_1144441.jpg


-
**Uygulamayi su an kullanamayan üyeler icin cözüm önerisi olarak uygulamayi sitenin normal adresini tv nin tarayicisini kullanarak acmaya calismalarini öneririm.Bendeki tv de tarayicidan sayfa acildiginda üyelik bilgi girislerinin oldugu sayfayi görüntülemek mümkün,fakat üyeligim olmadigi icin sonrasini test edemiyorum.Öneriyi deneyip olumlu sonuc alanlar geri bildirim yaparsa sevinirim.

 
Son düzenleme:

yshinmaru

Yeni Üye
Katılım
27 Ağu 2020
Mesajlar
1
Yaş
21
Sizinde söylemiş olduğunuz gibi netflix yazılı ekranda kalıyoruz. Haziran ayından beri kullanıyordum mb97 vestel smart TV de lakin 2 haftaya yakın bir süredir netflix yazılı ekranda kalıyorum. Güncelleme yaptım modlama da yaptım ama düzelen birşey yok. Ayrıca tv nin tarayıcısından netflix in sitesine girdiğimde oturum açamıyorum şifre yada kullanıcı adı yanlış diyor ama telefonda kullanabiliyorum ve telefon ekran yansıtmada da aynı sorun var yine netflix yazılı ekranda kalıyor ve telefon hedef cihaz ile bağlantı kurulamadı sscr-s4010-2002-N hatası veriyor

IMG_20200902_144841e15313b2584dcb76.jpg
 

hosbulduk 

Süper Üye
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
3,246
Modlama yaptiktan sonra tv den tekrar profil alip kontrol ettiniz mi, yaptiginiz degisiklikler kaydedilmis mi?Telefonla ilgili probleminiz icin eger miracast ile baglanti yapiliyor ise telefonu güc dügmesinden kapatip actiktan sonra netflix e baglanmaniz önerilmis belki denemek istersiniz.
 

capar

Yeni Üye
Katılım
31 May 2020
Mesajlar
3
Yaş
22
merhabalar 05 eylül 2020 itibariyle vestel mb97'de netflix açılmaz oldu. modlamayı ve tavsiyeforumu'da önerilen tüm yöntemleri (yanlış veya eksik şeyler yapmış olabilirim diye) defalarca denedim ama sonuç olumsuz. netflix menüde şurda burda görünüyor ama açılma aşamasında takılıp kalıyor. sanırım mb97'de netflixe veda edeceğiz, yeni bir yol-yöntem bulunmazsa tabii.
 

hosbulduk 

Süper Üye
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
3,246
merhabalar 05 eylül 2020 itibariyle vestel mb97'de netflix açılmaz oldu. modlamayı ve tavsiyeforumu'da önerilen tüm yöntemleri (yanlış veya eksik şeyler yapmış olabilirim diye) defalarca denedim ama sonuç olumsuz. netflix menüde şurda burda görünüyor ama açılma aşamasında takılıp kalıyor. sanırım mb97'de netflixe veda edeceğiz, yeni bir yol-yöntem bulunmazsa tabii.
Evet smart menüde yapilan modlamayi vestel engellemis görünüyor,diger modlama islemleri yapilabiliyor cünki ,ama smart menüde yapilan islem tv ye kaydedilmiyor.Bir ihtimal tarayicidan acmayi denemek ,tarayicidan üyelik bilgilerinin oldugu sayfaya giris simdilik mümkün.Üyelik bilgileri girildikten sonra calisiyor mu bilgim üyeligim olmadigi icin yok.Su anda uygulamanin calistigi tv sahiplerinin yukardan anlattigim sekilde modlama yaparak disardan müdahaleyi engellemesi gerek.
Tarayici kullanarak uygulamanin acildigi ama seyretmenin mümkün olmadigi hakkinda geri dönüs oldu 2 üyemizden
 

hosbulduk 

Süper Üye
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
3,246
Smart menüsünde Netflix uygulamasi normalde var olan tv ler(modlama yapilmadan) eger uygulamaniz calismiyorsa factory reset yaptiktan sonra yukardaki anlatildigi sekilde sifreyi degistirdikten sonra tekrar youube güncellemesini yükleyip sonucu bildirirse sevinirim,belki düsük bir ihtimalde olsa olumlu sonuc alinabilinir.
Denenebilecek 2. bir olasilik starturl ile netflixi yüklemek ,bu mümkün netflix tusuna basinca sayfa aciliyor ama üyelik sayfasina yönlendirme asamasinda kumanda zor calisiyor olsada üyelik sayfasi aciliyor,burada sistem ile ilgili verilen hatayi yazilan adres ile düzeltmek mümkün olabilir.Üyeligi olan bir arkadas denemek isterse ayrintilari paylasirim.
 
Son düzenleme:

hosbulduk 

Süper Üye
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
3,246
Bende mb100 anakart olmadigi icin kontrol etme sansim yok,modlama yapilmasi engellenmisse destek büyük ihtimalle kesilmis olabilir.Kontrol icin tv de modlama yapildiktan sonra yapilan islem tv ye kaydedilmediyse engellenmistir diye tahmin edilebilinir.Modifiye Islemi yapildiktan sonra tekrar profil dosyasi alinip kontrol edilmesi gerekiyor.
 

fikoloji 

Youtube; Vesteloji
TFC Team
Katılım
13 Eki 2018
Mesajlar
15,026
Bende mb100 anakart olmadigi icin kontrol etme sansim yok,modlama yapilmasi engellenmisse destek büyük ihtimalle kesilmis olabilir.Kontrol icin tv de modlama yapildiktan sonra yapilan islem tv ye kaydedilmediyse engellenmistir diye tahmin edilebilinir.Modifiye Islemi yapildiktan sonra tekrar profil dosyasi alinip kontrol edilmesi gerekiyor.
Bunu nasıl yapıyor Vestel ?
Uzaktan müdahale mı ediyor acaba ?
 

hosbulduk 

Süper Üye
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
3,246
mb120 icin en son 18.06.2020 de bir güncelleme görüyorum vestel ftp de ,bu güncelleme sizin indirdiginiz güncelleme listesinde görünüyor mu?
 

hosbulduk 

Süper Üye
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
3,246
Tv de otomatik güncelleme icin bilgiler mevcut,fakat bu sistem normalde calismiyor vestel bu gitis/cikisi kullanarak müdahale etmis olmali ..yoksa modifiye isleminin sadece smart menü ve uygulamalari icin yapilamiyor olmasinin mantikli bir aciklamasi olmamasi gerekirdi.Bende uygulama calisan tv lerin bu sistemi engellemesini önermistim bu yüzden.
 

fikoloji 

Youtube; Vesteloji
TFC Team
Katılım
13 Eki 2018
Mesajlar
15,026
Tv de otomatik güncelleme icin bilgiler mevcut,fakat bu sistem normalde calismiyor vestel bu gitis/cikisi kullanarak müdahale etmis olmali ..yoksa modifiye isleminin sadece smart menü ve uygulamalari icin yapilamiyor olmasinin mantikli bir aciklamasi olmamasi gerekirdi.Bende uygulama calisan tv lerin bu sistemi engellemesini önermistim bu yüzden.
Yani bir kullanıcı ilk halde modlamali haline cevirse ve bı yerde şifreleme demiştin onu yapsa düzeliyor mu ? Yada müdahale Vestel tarafından yapılmıyor mu ?
 

Benzer konular