SKRY86' Alıntı:
Adem bey merhaba,
Verdiginiz bilgiler icin tekrar teşekkür ederim. Mb 120 kartima guncel yazilimi yukledim goruntude biraz duzelme var. Yan acilardan baktigimizdada bu görülüyor. Tabiki ips gibi degil. Muhtemelen ips ekranlarda daha belirgin olacaktir.
Tvnin va olmasi daha once ips ekranli tvim olmasi nedeniyle bir türlü alisamadim. Ozellik olarak cok iyi. Bunun icin daha oncede dedigim gibi servis geldi, mh aradim defalarca, teknik destekten bir arkadas aradi panel farklarindan bahsetti ben degisim veya panel degisimi talep ettim. Fakat hala donus yok. Son olarak yine aradim mh yi. Servis kaydi acildi. Servisten aradilar ayni bilgileri verip geldiklerinde ariza olmadigi icin rapor tutamayacaklarini bildirdiler.
Tüketici haklarina basvurmak istemiyorum cunku tvyi internetten aldim antepten geldi iade karari ciksa bile yollarda telef olabilir diye düşünüyorum.
Bunun direk vestel ile bir cozumu yokmudur? Sonucta ben tvyi magazada incelediğimde bu sekilde degildi ekranedaha netti ips ekranliymis demekki. Yazilimla ilerida daha iyi sonuclar alinabilir mi?
Uzun yazdim hakkinizi helal edin. Teşekkürler.
Her güncellemede daha da iyi sonuçlar alınsa da, Birincisi, yazılım desteği bir noktadan sonra talepleri karşılayamaz (donanım kapasitesi bu kadardır) ikincisi ise bir süre sonra bu yazılım destekleri zaten kesilecektir.
IPS ile VA farklılıklarından muzdarip olan üyelerimizi okuyoruz elbette. Her iki panel tipinin de birbirine nazaran artıları ve eksileri olduğunu da zaten hem kurumdan hem de servisten size detaylı anlatımı yapılmış. Tüm bunlara rağmen halen üründen memnun değilseniz ve içinize sinmiyor ise, VESTEL de bu konuda sizin beklentilerinizi karşılamıyor ise hukuk dışında yolunuz kaldığını düşünmüyorum.
İlginçtir ki hukuk yolu da her zaman çözüm olmuyor. Mesela kendi cep telefonumda arızasının dahi ne olduğunu bildiğim halde, ürünle ilgili bilirkişi ''Tüketici hatası'' kararı verdi çıktı işin içinden
) Ben diyorum ki ''Kardeşim telefon sağlam, benim sorunum, internet paylaştığımda telefon donup kalıyor, pili çıkartıp takınca her şey normal'' Sebep belli, düşük ram kapasiteli ürün, firma bana DEĞİŞİM dedi ama muadil ürün yok. Ben zaten değiştirin demedim ki, tamir edin dedim. Muadil ürün yok diye üst modele ücretli değiştirmek istediler, teklif ettikleri değişim bedeli ile ürünün sıfırı arasında 20TL vardı (Daha bir kaç aylık mevzu) ben de hakem heyetine verdim.
Bakınız konu buradan sonra kopuyor, firma ürünün arızalı olduğunu, arızanın ne olduğunu bildiklerini ama müdahale edilemeyeceği için değişim kararı aldığını zaten belirtmiş, ancak tüketiciyi korumakla mükellef hakem heyetinin bilirkişisi, dokunmatik ekranın çatlak olmasından yola çıkarak ''Tüketici ürünü, garanti belge koşullarında belirtildiği gibi kullanmamıştır, AĞIR HASARLIDIR, tüketici kaynaklı arızadır'' demiş ve bu rapora istinaden de hakem heyeti benim talebimi reddetmiştir.
Yani düşünün ki telefonu üreten firma dahi bunun ARIZA olduğunu kabul edip DEĞİŞİM kararı alıyor ancak biz ücretlimi ücretsizmi konusunda anlaşamamışken, Hakem heyeti konuya başka boyut getirip ürünü garanti koşullarında da çıkaratacak bir noktaya taşıdı.
Ben şimdi hangi adaleten medet umayım onu da bilemedim
:
Mahkeme yolu açık ama ''Lanet olsun'' dedim bıraktım.