Netflix yardim sayfasinda ki bilgi su;
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Şu anda bu hatayı araştırıyoruz. Araştırmamıza yardımcı olmak için, lütfenZiyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol..
tv ye yükleme yapmadan önce de telefondan direk aktardığım zamanda da aynı hatayı veriyordu tv nin versyonuyla alakalı olabilr miNetflix yardim sayfasinda ki bilgi su;
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Şu anda bu hatayı araştırıyoruz. Araştırmamıza yardımcı olmak için, lütfenZiyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol..
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
tv ye yükleme yapmadan önce de telefondan direk aktardığım zamanda da aynı hatayı veriyordu tv nin versyonuyla alakalı olabilr mi
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Cihazınız, sadece cihaz üreticisi tarafından çözülebilecek bir donanım veya yazılım sorunu yaşıyor. Netflix'i tekrar izleyebilmek için cihazınızın üreticisiyle görüşüp aşağıdakileri rica edin:
- Cihazın yerleşik yazılımını en son sürüme yükseltmek için yardım isteyin.
- Fabrika ayarlarına dönmek için yardım isteyin.