Önemli Vestel Mb82-Mb100-Mb110-Mb120-Mb130-Mb140-Mb211-Mb230 Güncelleme-Çekirdek Yazılım Konusu

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
E ewerer1 Azizim aklıma gelmişken, Servislerin neler çektiğini, Ne kadar ileri düzeyde personel sorunu yaşadığını ve buna benzer yüzlerce konuyu da masaya yatırmışlığımız vardır yani burada sizi sanki günah keçisi ilan etmiş gibi olmayayım :ok
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,463
32
Selamlar;

Peşin peşin yazayım ki birazdan yazacaklarım şahsınıza özel değil, Ülkemizin Yetkili Servis sektörünün içler acısı haline ithafen yazılmış yazılar olacaktır hem de firmaların büyük bir özveri ile kalifiye Personel yetiştirmeye yönelik akademiler kurmalarına rağmen.

Öncelikle sizler servisler olarak yeterli olsaydınız, Teknik bilgisi yetersiz personelinizle günlerce haftalarca insanları bekletmeseydiniz ve USB den attığınız bir kurtarma yazılımı için insanlardan 100-150TL para istemeseydiniz bu tarz platformlara ihtiyaç doğmazdı zaten. Eski bir servis olarak bunu üzülerek belirtmek isterim.

Yazdıklarınıza satır satır cevap yazayım

1 ‘’Oncelikle servislere özel yazımlari izinsiz sekilde insanlara veriyorsunuz’’
Bu yazılımlar servislere özel değil, VESTEL müşteri hizmetleri genel müdürlüğünün, Tüketicilerine verdiği önem doğrultusunda iyileştirme çalışmaları çerçevesinde hazırlanmış ve TÜKETİCİLERE ÖZEL hazırlanmış yazılımlardır.



2- ‘’sagdan soldan duyma bilgiler ile yazilimlari yukluyolar sonra yetkili servisler ugrassin’’ dediğiniz bilgileri, zamanında büyük bir emek harcayarak sayfasını dahi kendi imkanları ile kuran Bar... Kan....'in yazdığını hatırlatmak isterim. Ayrıca uğraşmak işinize gelmiyorsa kapatın servisinizi kardeşim sizi VESTEL zorla mı servis yaptı? Uğraşmak ne demek yahu bu sizin göreviniz, Böyle mi bakıyorsunuz siz kendi müşteri kitlenize? İşi gücü olmayan, servisleri uğraştıran insanlar topluluğumu yani yüzinlerce belki de milyonlarca insan? Onu da geçtim şu linki hiçbir yerde görmediniz mi siz ki gelip bu saçma yazıları yazmışsınız burada?, tıklayın burayı bakın bakalım sizin SAĞDAN SOLDAN DUYMA BİLGİLER dediğiniz yazıları kim yazmış? Efendim? VESTEL mi yazmış? Hay Allah bak sen :))

3- ‘’siz bilr paylastiginiz yazimlars bi sorun oldugunda garanti. Veremiyosun garanti veremedigi yazilim neye gore paylasabiliyosunuz’’ Yazılıma BEN garanti tabi ki vermiyorum, peki SEN X bir müşterinin evinde tv sine yazılım yüklerken %100 çökmeyeceğine dair garanti verebiliyormusun? Sakın bana Sevgili Mus... Öz... hocamızın tavsiye ettiği gibi müşteri evine yazılım yüklemeye giderken UPS ile gittiğinizi söylemeyin gülerim :)) (Elbette olması gereken bu ancak uygulayan 1 tane dahi servis yok) Siz garanti harici yaptığınız tv lerde yazılım yüklerken tv çökünce müşteriye garanti dahilinde hizmet mi veriyorsunuz?

4- Siz şimdi ne istiyorsunuz? Tüketici TV alsın, servis kursun para kazansın, TV çöksün servis 1,5 daikada yazılım yüklesin para kazansın, tv yine çöksün servis yine gitsin yine para kazansın, tv tamamen çöksün servis anakart değiştirsin para kazansın. Sizin müşteri memnunyeti anlayışınız bu mu peki? Eğer gerçekten servisseniz özel kanaldan servis kodunuzu paylaşın bana, Son 2 ay kurulmuş bütün tv lerinizi kontrol edelim ve bakalım montajını yaptığınız her tv ye güncel çekirdek yazılım yüklemişmişiniz yoksa tv yi olduğu gibi masaya koyup ''Buradan açıp, buradan kapatıyorsunuz' diyerek evden çıkmışmısınız müşterilerinizle görüşelim öğrenelim :)

5- ''Önüne gelen yazılım atabilecek seviyede olsa'' dediğiniz şey, MENÜ 1505 kodlayıp EVET diyememek mi? Veya flash belleği tv ye takıp fişi takamamak mı? Siz tv ye yazılım atarken kendinizi atomu parçaçıklarına ayırırken falan hayal ediyorsunuz diye düşünmeye başladım :)) Bence tüketicilerinizi çok küçümsemişsiniz, Lütfen darılmayın ama şu forumda ve/veya donanımhaber forumunda technopat da vs vs sizin teknisyenlerinize sempozyum düzenleyecek düzeyde bilgi sahibi 1000 tane üye bulurum. Bu gün bir @meebbe kurutmalı çamaşır makinesini teknisyenden daha iyi tanıyor ve evine gelen teknisyene makinenin nasıl çalışacağını kendisi gösteriyorsa, Bu gün bir @rfve evine gelen teknisyenin servis menüsüne nasıl giriş yapıldığını bilmediğini görünce kibarca yardım ediyorsa, @newrophat akademi salonlarında teknisyenlere bulaşık makinelerinin rejenerasyon sistemi hakkında brifing verebilecek kapasitedeyse, @Umut Barış kardeşimiz SSIPTV nin nasıl çalıştırılabileceğini bilmeyen VESTEL teknisyeni kardeşlerimize yönergeleri anlatabiliyorsa ve daha size sayacağım yüzlerce isim bir çok VESTEL teknisyeninden daha ileri düzeyde VESTEL ürünleri hakkında bilgi sahibi ise bunda bizim gibi MENFAAT GÖZETMEKSİZİN VE ÜCRET BEKLEMEKSİZİN hizmet eden forumların payı inkar edilemez.

6- ''her sorunu yazilim cozebilecek olsa televizyolarin icindeki otamatik kanal guncelleme sistemlerine sunucular uzerinde. Yazilim verilebilirdi'' demişsiniz de azizim Allah aşkına siz hangi dünyada yaşıyorsunuz anlayamadım bu sistem zaten var, VESTEL zaten FTP üzerinden bu desteği sağlıyor yapmayın lütfen, lütfen bunu bari biliyor olun. TV nin kablo ile internete bağlı olması ve VESTEL in de FTP ye yazılımı sunması yeterli TV zaten gerisini kendisi hallediyor. Var yani bu azizim :)) Ayrıca bilmediğiniz bir konuyu daha öğretelim size, Yazılım güncellemeleri sayesinde TV lerde OLASI arızaların önüne %40 gibi oranlarda geçilebilmektedir. Mesela X1 yazılımında led drive booster 5 birim iken, bu seviyenin chipleri overload a sürmesi ve erken arıza yapmasına neden olduğu tespit edilip, sahadaki tüm tv ler arıza yapmadan evvel X2 güncel yazılım ile bu seviye 4 birim seviyesine çekilerek arıza yapması önlenmiş olur. Bu bilgiyi de şikayet ettiğiniz birimlerden teyit edebilirsiniz. Aslında bu bilgileri sizlere zaten sunuyorlar da okumuyorsunuz belli ki, ‘’Nerede sunuyorlar?’’ dediğinizi duyar gibiyim, Tamam tamam adresi size de paylaşırım ;)

7- ''vesteldriver.com. Neden suanda kapatildi bilinçsizce onune gelen yazilim atip sorun yasadigi icin'' demişsiniz azizim yalnız bunu da bilmiyorsunuz siz nasıl bir servissiniz inanın anlayamadım zira evet vesteldriver.com sitesi kapatıldı çünkü o site VESTEL bünyesinde değildi, O siteyi hazırlayan çok çok değerli bir kardeşimizdi, halen de görevinin başındadır şu an, Yıllarca da binlerce sadık VESTEL müşterisine hizmet vermiş bir sitedir ancak VESTEL kendi bünyesinde sitesini kurduğu için artık misyonunu tamamlamasından dolayı kapatılmıştır. Yine bilginiz yoktur diye yazayım 2 yıl önce bir toplantımızda Öz... Aş... kardeşimizden de VESTEL in tüm tüketicilerinin bütün yazılımlara rahatlıkla erişebileceği bir alan çalışması yapıldığı bilgisini alıp o zamanlar yönetici olduğum donanımhaber forumlarında bu bilgiyi yüzbinlerce insanla paylaşmıştık. Yani tekrar yazıyorum bunlar sizin yazılımlarınız değil, size özel değil, siz bu işten para kazanın diye yazmıyor VESTEL bunları, Tüketicileri ürünlerini daha uzun ömürlü kullanabilsin, Yazılımlara daha rahat erişebilsin, Ürünlerinden daha da iyi performans alabilsin diye yazıyorlar sanırım siz konuyu farklı algılamışsınız :)


8- ‘’sizi gerekli vestel birimlerine şikayette bulunduk.’’ Benim kim olduğum belli, statüm belli ki VESTEL ile resmi hiçbir bağım yok lakin şikayet ettiğiniz birimde ADEM HELVACI ile başlayıp, 0546…. İle devam eden tüm bilgilerim var. Ben kendilerinin hoşgörüsü ve iyiniyetimi biliyor olmalarının verdiği güç ile ve kendilerinin müsaade ettiği ölçüde burada hiçbir menfaat gözetmeksizin abartısız onbinlerce VESTEL müşterisinin sorununu VESTEL in verdiği destek sayesinde çözen birisi olarak size diyorum ki VESTEL bu gün beni arayıp ‘’Adem Helvacı Buraya Kadarmış’’ dediğinde konu da benim için kapanır.


Bu yaptıklarıma sizin anlam verememeniz ve dar düşünmenizin sebebi ise olaya tamamen ticari yaklaşmanız. Aramaızdaki fark bu zira benim bu işten bir çıkarım veya bir kazancım yok lakin anlıyorum ki yazılımlar serbest platfromlarda yayınlanınca sizler için kolay para kazanmanın yolu kapanıyor :)



Sizleri burada şu şekilde görmek isterdik mesela, ‘’Ado hocam selamlar, ben de Kastamonu servisi Haydar, Gördüm ki burada müşterilerimize destek olmaya çalışıyormuşsunuz, benim de uzmanlık alanım pişirici gurubu, Bizim ürünlerimizde Fırını ile ilgili sorunu olan arkadaşlar var ise ben de yardıma hazırım’’

Başka bir arkadaşımız gelip ''Ben de Çayeli servisi Dursun, Klima ürün gurubunda Uzman teknisyen olarak desteğe hazırım'' diyebilirdi mesela.


Fakat gelin görün ki siz yıllarca şuralara gelip insanlara bir kere ‘’Arkadaşlar var mı bir sorununuz’’ dememişsiniz, Ama bakmışsınız ki birileri Yazlım paylaşıyor, ekmek elden gidiyor, ‘’Dur hemen şikayet edelim sayfayı kapatsınlar’’ demişsiniz. Bunu da üyelere, Sizin müşterilerinize ve Allaha havale etmekten başka benim yapacağım hiçbir şey yok zira bana dokunan bir şey yok.


Kim bizim forumumuzu kapatabilir? Hiç kimse. @Sota koş forum elden gidiyor :kiskis

Kim beni arayıp ‘’Ado bu kadar kafi’’ diyebilir? VESTEL

Kim bütün VESTEL müşterilerine hiçbir karşılık beklemeden yardımcı olabilmek için gece gündüz çalışan birisine ‘’Yapma’’ der? Bak işte onu zaman gösterecek. Bakalım kim diyecek ? :ok

Diyeceğim o ki azizim, çok yanlış bir yerde çok yanlış yazılar yazmışsınız. Bizim göbeğimiz kimseye bağlı değil. Benim VESTEL ile gönül bağı dışında başka bir bağım bulunmaması nedeniyle kendileri bana yarın ulaşıp ''istemiyoruz artık'' dediklerinde benim için hiiiiiiiç sorun değil, Gecelerce binlerce insanla ilgilenmek yerine sizin gibi yatar uyurum ben de :kiskis Yalnız azizim siz de çok uyumuşsunuz darılmayın lütfen. O eskidendi servislerin asıp kestiği dönemler, 6502 sayılı Tüketiciyi koruma kanununu okumanızı tavsiye ederim (Gerçi siz hiç bir şey okumuyorsunuz belli )

Nesye tüm bu bilgi birikiminin detaylarını da BU TOPRAKLARDA SERVİS OLMAK isimli kitabımda okuyabilirsiniz.



Sağlıcakla kalınız :ok

NOT: Şahsınıza dair en ufak bir saygısızlığım olmamıştır, ülkemizin ve servis yaklaşımlarının genel durumuna bir cevap olarak yazılmıştır. Çok daha derin sohbet etmek isterseniz bir şekilde bana ulaşabilirsiniz VESTEL de telefonlarım kayıtlı zaten, CRM e yazsanız karşınıza çıkarım ;)

Şahsıma övgünüz için teşekkür ederim hocam .Evet bugün gelen abi bile biraz zayıftı makine hakkında bilgisi motorunu bile zor anlattı invertermi deyince ha yaşa dedi kendisi.Hatta elektrik gidince tarih saatin sıfırlanacağını söyledi ki içindeki pil 15 günden fazla saklayabiliyor hafızayı.

Kendisiyle sürekli görüştüğümüz için önemsemedim ki severim kendilerinini her konuda yardımcı oluyorlar.

Sizler takmayınn kafaya Adem hocam .Böyle insanlar hep yıkıcı olurlar zaten yok tv çöküyormuş bilmem ne ben 50 kere attım hemde yanlış yazılım çöktü tam yazılım verdiniz düzelttim.Bilmeyen yapmasın zaten.

Hem nereden biliyormuş o kişi tv lerin çöktüğünü?Kaç kişi demiş ona ben bu forumdan buldum yazılımı attım tv çökmüş diye söylesin .

neyse sizi seviyoruz Adem hocam iyiki varsınız hayırlı akşamlar...
 
M Çevrimdışı

murican 

Aktif Üye
7 Tem 2018
130
49
ADEM HOCAM SİZ ŞU ANDA BU FORUMU KAPATIN SİZİ TAKİP EDEN YÜZLERCE VETEL MÜŞTERİSİ MAGDUR OLUR.ŞAHSIM OLARAK TEKNİK SERVİSLERİN BİLGİ EKSİKLİGİNİ ,KONULARA DUYARSIZLIGINI YAŞAMIŞ BİR KİŞİYİM.SİZKİ HİÇ BİR MENFAAT BEKLEMEDEN YAZDIGIM KONULARA HASSASİYETLE YAKLAŞMIŞ BANA VERDİGİNİZ BİLGİLERLE İLK DEFA TELEVİZYONUMU İSTESTEDİGİM ŞEKİLDE KULLANABİLMEMİ SAGLADINIZYORGUN OLDUGUNUZ HALDE BİZLERİN SORUNLARIA BİR NEBZE KATKI SAGLAYABİLMEK İÇİN UGRAŞ VERİYORSUNUZ.ŞAHSIM ADINA SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.İYİKİ VARSINIZ HOCAM.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
ADEM HOCAM SİZ ŞU ANDA BU FORUMU KAPATIN SİZİ TAKİP EDEN YÜZLERCE VETEL MÜŞTERİSİ MAGDUR OLUR.ŞAHSIM OLARAK TEKNİK SERVİSLERİN BİLGİ EKSİKLİGİNİ ,KONULARA DUYARSIZLIGINI YAŞAMIŞ BİR KİŞİYİM.SİZKİ HİÇ BİR MENFAAT BEKLEMEDEN YAZDIGIM KONULARA HASSASİYETLE YAKLAŞMIŞ BANA VERDİGİNİZ BİLGİLERLE İLK DEFA TELEVİZYONUMU İSTESTEDİGİM ŞEKİLDE KULLANABİLMEMİ SAGLADINIZYORGUN OLDUGUNUZ HALDE BİZLERİN SORUNLARIA BİR NEBZE KATKI SAGLAYABİLMEK İÇİN UGRAŞ VERİYORSUNUZ.ŞAHSIM ADINA SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.İYİKİ VARSINIZ HOCAM.


Murican kardeşim güzel dileklerin için teşekkür ediyorum lakin arada sırada böyle negatif gelen kardeşlerimiz olunca biz de yaptığımız işin hayırlara vesile olup olmadığını sorgulama gereği duyuyoruz. Bu doğrultuda senin de aşağıdaki ankete katılamnı rica ediyorum kardeşim ok

https://tavsiyeforumu.com/konu/foru...zmet-sunuyor-mu-lutfen-ankete-katiliniz.2290/
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Merhaba Adem Helvacı Ado hocam 47pf9090 cihaz kullaniyorum smart içeriğinde sadece işe yaramaz uygulamalar var tarayicida cok ağır şuanki sürüm 3.3.6t. Vewd app store bu cihaz için sürüm güncelleme ile gelirmi uygun çekirdek yazılım tavsiyesi verirmisiniz şimdiden çok teşekkürler çok degerli bir iş yaptiğinizi belirtmek isterimisterim
Ürünü kısa süreli de olsa kullanmış birisi olarak ben de Mert ( meebbe meebbe ) kardeşimize katılıyorum. Tek sorun anakartının artık gündem dışı kalmış olması.

Yıllardır ısrarla yazarım ve derim ki ''Yeni alacağınız ürünlere yüksek bedeller ödemeyin zira ürününüz sağlam dahi olsa artık kullanamazsınız 4-5 yıl sonra''

İşte bu da onlara bir örnek

Çok güzel bir tv

Tasarım harikası

Döneminin zirvesi

Gelin görün ki bu gün ürüne yazılımsal destek yok, Güncel uygulamaları kaldıramıyor vs.
 
M Çevrimdışı

murican 

Aktif Üye
7 Tem 2018
130
49
A Çevrimdışı

acar07

Yeni Üye
7 Eyl 2018
7
35
Ürünü kısa süreli de olsa kullanmış birisi olarak ben de Mert ( meebbe meebbe ) kardeşimize katılıyorum. Tek sorun anakartının artık gündem dışı kalmış olması.

Yıllardır ısrarla yazarım ve derim ki ''Yeni alacağınız ürünlere yüksek bedeller ödemeyin zira ürününüz sağlam dahi olsa artık kullanamazsınız 4-5 yıl sonra''

İşte bu da onlara bir örnek

Çok güzel bir tv

Tasarım harikası

Döneminin zirvesi

Gelin görün ki bu gün ürüne yazılımsal destek yok, Güncel uygulamaları kaldıramıyor vs.
Hocam elektronik cihaz konusunda titizimdir aslinda iyice arastirmadan hareket etmem ancak bu cihazi alirken herseyi bi kenara birakip o dönem çoğu markada bulunmayacak tasarimi ve çifte ekran özelliği beni bu tv ye aşık etmişti. Sizi daha önce tanımış olsaydım tavsiyenize kesinlikle uyardım. Şuan için bu cihaza yüklenebilcek en güncel cekirdek sürüm nedir peki kullanmış oldugum sürüm 3.3.6t cok eski yükseltmeme degermi degerli görüşlerinizi alabilirmiyim üstadım.
 
M Çevrimdışı

mesutank 

Süper Üye
4 Şub 2018
656
45
Selamlar;

Peşin peşin yazayım ki birazdan yazacaklarım şahsınıza özel değil, Ülkemizin Yetkili Servis sektörünün içler acısı haline ithafen yazılmış yazılar olacaktır hem de firmaların büyük bir özveri ile kalifiye Personel yetiştirmeye yönelik akademiler kurmalarına rağmen.

Öncelikle sizler servisler olarak yeterli olsaydınız, Teknik bilgisi yetersiz personelinizle günlerce haftalarca insanları bekletmeseydiniz ve USB den attığınız bir kurtarma yazılımı için insanlardan 100-150TL para istemeseydiniz bu tarz platformlara ihtiyaç doğmazdı zaten. Eski bir servis olarak bunu üzülerek belirtmek isterim.

Yazdıklarınıza satır satır cevap yazayım

1 ‘’Oncelikle servislere özel yazımlari izinsiz sekilde insanlara veriyorsunuz’’
Bu yazılımlar servislere özel değil, VESTEL müşteri hizmetleri genel müdürlüğünün, Tüketicilerine verdiği önem doğrultusunda iyileştirme çalışmaları çerçevesinde hazırlanmış ve TÜKETİCİLERE ÖZEL hazırlanmış yazılımlardır.



2- ‘’sagdan soldan duyma bilgiler ile yazilimlari yukluyolar sonra yetkili servisler ugrassin’’ dediğiniz bilgileri, zamanında büyük bir emek harcayarak sayfasını dahi kendi imkanları ile kuran Bar... Kan....'in yazdığını hatırlatmak isterim. Ayrıca uğraşmak işinize gelmiyorsa kapatın servisinizi kardeşim sizi VESTEL zorla mı servis yaptı? Uğraşmak ne demek yahu bu sizin göreviniz, Böyle mi bakıyorsunuz siz kendi müşteri kitlenize? İşi gücü olmayan, servisleri uğraştıran insanlar topluluğumu yani yüzinlerce belki de milyonlarca insan? Onu da geçtim şu linki hiçbir yerde görmediniz mi siz ki gelip bu saçma yazıları yazmışsınız burada?, tıklayın burayı bakın bakalım sizin SAĞDAN SOLDAN DUYMA BİLGİLER dediğiniz yazıları kim yazmış? Efendim? VESTEL mi yazmış? Hay Allah bak sen :))

3- ‘’siz bilr paylastiginiz yazimlars bi sorun oldugunda garanti. Veremiyosun garanti veremedigi yazilim neye gore paylasabiliyosunuz’’ Yazılıma BEN garanti tabi ki vermiyorum, peki SEN X bir müşterinin evinde tv sine yazılım yüklerken %100 çökmeyeceğine dair garanti verebiliyormusun? Sakın bana Sevgili Mus... Öz... hocamızın tavsiye ettiği gibi müşteri evine yazılım yüklemeye giderken UPS ile gittiğinizi söylemeyin gülerim :)) (Elbette olması gereken bu ancak uygulayan 1 tane dahi servis yok) Siz garanti harici yaptığınız tv lerde yazılım yüklerken tv çökünce müşteriye garanti dahilinde hizmet mi veriyorsunuz?

4- Siz şimdi ne istiyorsunuz? Tüketici TV alsın, servis kursun para kazansın, TV çöksün servis 1,5 daikada yazılım yüklesin para kazansın, tv yine çöksün servis yine gitsin yine para kazansın, tv tamamen çöksün servis anakart değiştirsin para kazansın. Sizin müşteri memnunyeti anlayışınız bu mu peki? Eğer gerçekten servisseniz özel kanaldan servis kodunuzu paylaşın bana, Son 2 ay kurulmuş bütün tv lerinizi kontrol edelim ve bakalım montajını yaptığınız her tv ye güncel çekirdek yazılım yüklemişmişiniz yoksa tv yi olduğu gibi masaya koyup ''Buradan açıp, buradan kapatıyorsunuz' diyerek evden çıkmışmısınız müşterilerinizle görüşelim öğrenelim :)

5- ''Önüne gelen yazılım atabilecek seviyede olsa'' dediğiniz şey, MENÜ 1505 kodlayıp EVET diyememek mi? Veya flash belleği tv ye takıp fişi takamamak mı? Siz tv ye yazılım atarken kendinizi atomu parçaçıklarına ayırırken falan hayal ediyorsunuz diye düşünmeye başladım :)) Bence tüketicilerinizi çok küçümsemişsiniz, Lütfen darılmayın ama şu forumda ve/veya donanımhaber forumunda technopat da vs vs sizin teknisyenlerinize sempozyum düzenleyecek düzeyde bilgi sahibi 1000 tane üye bulurum. Bu gün bir @meebbe kurutmalı çamaşır makinesini teknisyenden daha iyi tanıyor ve evine gelen teknisyene makinenin nasıl çalışacağını kendisi gösteriyorsa, Bu gün bir @rfve evine gelen teknisyenin servis menüsüne nasıl giriş yapıldığını bilmediğini görünce kibarca yardım ediyorsa, @newrophat akademi salonlarında teknisyenlere bulaşık makinelerinin rejenerasyon sistemi hakkında brifing verebilecek kapasitedeyse, @Umut Barış kardeşimiz SSIPTV nin nasıl çalıştırılabileceğini bilmeyen VESTEL teknisyeni kardeşlerimize yönergeleri anlatabiliyorsa ve daha size sayacağım yüzlerce isim bir çok VESTEL teknisyeninden daha ileri düzeyde VESTEL ürünleri hakkında bilgi sahibi ise bunda bizim gibi MENFAAT GÖZETMEKSİZİN VE ÜCRET BEKLEMEKSİZİN hizmet eden forumların payı inkar edilemez.

6- ''her sorunu yazilim cozebilecek olsa televizyolarin icindeki otamatik kanal guncelleme sistemlerine sunucular uzerinde. Yazilim verilebilirdi'' demişsiniz de azizim Allah aşkına siz hangi dünyada yaşıyorsunuz anlayamadım bu sistem zaten var, VESTEL zaten FTP üzerinden bu desteği sağlıyor yapmayın lütfen, lütfen bunu bari biliyor olun. TV nin kablo ile internete bağlı olması ve VESTEL in de FTP ye yazılımı sunması yeterli TV zaten gerisini kendisi hallediyor. Var yani bu azizim :)) Ayrıca bilmediğiniz bir konuyu daha öğretelim size, Yazılım güncellemeleri sayesinde TV lerde OLASI arızaların önüne %40 gibi oranlarda geçilebilmektedir. Mesela X1 yazılımında led drive booster 5 birim iken, bu seviyenin chipleri overload a sürmesi ve erken arıza yapmasına neden olduğu tespit edilip, sahadaki tüm tv ler arıza yapmadan evvel X2 güncel yazılım ile bu seviye 4 birim seviyesine çekilerek arıza yapması önlenmiş olur. Bu bilgiyi de şikayet ettiğiniz birimlerden teyit edebilirsiniz. Aslında bu bilgileri sizlere zaten sunuyorlar da okumuyorsunuz belli ki, ‘’Nerede sunuyorlar?’’ dediğinizi duyar gibiyim, Tamam tamam adresi size de paylaşırım ;)

7- ''vesteldriver.com. Neden suanda kapatildi bilinçsizce onune gelen yazilim atip sorun yasadigi icin'' demişsiniz azizim yalnız bunu da bilmiyorsunuz siz nasıl bir servissiniz inanın anlayamadım zira evet vesteldriver.com sitesi kapatıldı çünkü o site VESTEL bünyesinde değildi, O siteyi hazırlayan çok çok değerli bir kardeşimizdi, halen de görevinin başındadır şu an, Yıllarca da binlerce sadık VESTEL müşterisine hizmet vermiş bir sitedir ancak VESTEL kendi bünyesinde sitesini kurduğu için artık misyonunu tamamlamasından dolayı kapatılmıştır. Yine bilginiz yoktur diye yazayım 2 yıl önce bir toplantımızda Öz... Aş... kardeşimizden de VESTEL in tüm tüketicilerinin bütün yazılımlara rahatlıkla erişebileceği bir alan çalışması yapıldığı bilgisini alıp o zamanlar yönetici olduğum donanımhaber forumlarında bu bilgiyi yüzbinlerce insanla paylaşmıştık. Yani tekrar yazıyorum bunlar sizin yazılımlarınız değil, size özel değil, siz bu işten para kazanın diye yazmıyor VESTEL bunları, Tüketicileri ürünlerini daha uzun ömürlü kullanabilsin, Yazılımlara daha rahat erişebilsin, Ürünlerinden daha da iyi performans alabilsin diye yazıyorlar sanırım siz konuyu farklı algılamışsınız :)


8- ‘’sizi gerekli vestel birimlerine şikayette bulunduk.’’ Benim kim olduğum belli, statüm belli ki VESTEL ile resmi hiçbir bağım yok lakin şikayet ettiğiniz birimde ADEM HELVACI ile başlayıp, 0546…. İle devam eden tüm bilgilerim var. Ben kendilerinin hoşgörüsü ve iyiniyetimi biliyor olmalarının verdiği güç ile ve kendilerinin müsaade ettiği ölçüde burada hiçbir menfaat gözetmeksizin abartısız onbinlerce VESTEL müşterisinin sorununu VESTEL in verdiği destek sayesinde çözen birisi olarak size diyorum ki VESTEL bu gün beni arayıp ‘’Adem Helvacı Buraya Kadarmış’’ dediğinde konu da benim için kapanır.


Bu yaptıklarıma sizin anlam verememeniz ve dar düşünmenizin sebebi ise olaya tamamen ticari yaklaşmanız. Aramaızdaki fark bu zira benim bu işten bir çıkarım veya bir kazancım yok lakin anlıyorum ki yazılımlar serbest platfromlarda yayınlanınca sizler için kolay para kazanmanın yolu kapanıyor :)



Sizleri burada şu şekilde görmek isterdik mesela, ‘’Ado hocam selamlar, ben de Kastamonu servisi Haydar, Gördüm ki burada müşterilerimize destek olmaya çalışıyormuşsunuz, benim de uzmanlık alanım pişirici gurubu, Bizim ürünlerimizde Fırını ile ilgili sorunu olan arkadaşlar var ise ben de yardıma hazırım’’

Başka bir arkadaşımız gelip ''Ben de Çayeli servisi Dursun, Klima ürün gurubunda Uzman teknisyen olarak desteğe hazırım'' diyebilirdi mesela.


Fakat gelin görün ki siz yıllarca şuralara gelip insanlara bir kere ‘’Arkadaşlar var mı bir sorununuz’’ dememişsiniz, Ama bakmışsınız ki birileri Yazlım paylaşıyor, ekmek elden gidiyor, ‘’Dur hemen şikayet edelim sayfayı kapatsınlar’’ demişsiniz. Bunu da üyelere, Sizin müşterilerinize ve Allaha havale etmekten başka benim yapacağım hiçbir şey yok zira bana dokunan bir şey yok.


Kim bizim forumumuzu kapatabilir? Hiç kimse. @Sota koş forum elden gidiyor :kiskis

Kim beni arayıp ‘’Ado bu kadar kafi’’ diyebilir? VESTEL

Kim bütün VESTEL müşterilerine hiçbir karşılık beklemeden yardımcı olabilmek için gece gündüz çalışan birisine ‘’Yapma’’ der? Bak işte onu zaman gösterecek. Bakalım kim diyecek ? :ok

Diyeceğim o ki azizim, çok yanlış bir yerde çok yanlış yazılar yazmışsınız. Bizim göbeğimiz kimseye bağlı değil. Benim VESTEL ile gönül bağı dışında başka bir bağım bulunmaması nedeniyle kendileri bana yarın ulaşıp ''istemiyoruz artık'' dediklerinde benim için hiiiiiiiç sorun değil, Gecelerce binlerce insanla ilgilenmek yerine sizin gibi yatar uyurum ben de :kiskis Yalnız azizim siz de çok uyumuşsunuz darılmayın lütfen. O eskidendi servislerin asıp kestiği dönemler, 6502 sayılı Tüketiciyi koruma kanununu okumanızı tavsiye ederim (Gerçi siz hiç bir şey okumuyorsunuz belli )

Nesye tüm bu bilgi birikiminin detaylarını da BU TOPRAKLARDA SERVİS OLMAK isimli kitabımda okuyabilirsiniz.



Sağlıcakla kalınız :ok

NOT: Şahsınıza dair en ufak bir saygısızlığım olmamıştır, ülkemizin ve servis yaklaşımlarının genel durumuna bir cevap olarak yazılmıştır. Çok daha derin sohbet etmek isterseniz bir şekilde bana ulaşabilirsiniz VESTEL de telefonlarım kayıtlı zaten, CRM e yazsanız karşınıza çıkarım ;)

Cihazlarımı VESTEL servislerine teslim etmektense çöp e atarım.en azından sinir hastası olmam...
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Geri
Üst Alt