Yazılım verildi bildirimi kontrol edin talimatı uygulayın.selamlar televizyonumda netflix youtube kullanamıyorum yardımcı olur musunuz? 2-3 sene önce forumdaki dosyalar ile güncellemiş netflix kullanabilmiştim. Tv yi sıfırladığımdan beri kullanamıyorum.![]()
Hej, programvaran vi delar i det här forumet tillhör tv-apparater som producerats för Turkiet, du är inte i Turkiet. Programvaran vi ger dig kommer inte att vara kompatibel med din tv.![]()
![]()
Ingen hårdvara har bytts ut, inga tidigare problem med programvara .
DDR-installation = NOK
Kan starta Netflix-appen, men kan inte starta någon serie.
Vid varje start måste jag installera det som om jag använde det för första gången.
Alright, then I hope yokoono can help me.Hej, programvaran video delar i det här forumet tillhör tv-apparater som produceras för Turkiet, du är inte i Turkiet. Programvaran vi ger dig kommer inte att vara kompatibel med din tv.yokoono master hanterar programvara för Turkiet jag taggade honom. Nu när du har loggat in måste du logga in på forumet.
güncellemeyi yaptım netflix çalışıyor lakin youtube ve kumandadan açtığımız internet menüsü çalışmıyor.Yazılım verildi bildirimi kontrol edin talimatı uygulayın.
In the service menu it says that the TV has 1 minute of operation. Did you change the motherboard? Did you rewrite another software?![]()
![]()
Ingen hårdvara har bytts ut, inga tidigare problem med programvara .
DDR-installation = NOK
Kan starta Netflix-appen, men kan inte starta någon serie.
Vid varje start måste jag installera det som om jag använde det för första gången.
Timern återställs varje gång jag startar TV:n och måste se den första avbetalningen.I servicemenyn står det att TV:n har varit i drift i 1 minut. Har du bytt moderkort? Har du skrivit om en annan programvara?
full yazılım için yardımcı olabilir misiniz?Yazılım verildi bildirimi kontrol edin talimatı uygulayın.
Yazılım sonrası tv yi ilk kuruluma döndürmeniz gerekir.güncellemeyi yaptım netflix çalışıyor lakin youtube ve kumandadan açtığımız internet menüsü çalışmıyor.
döndürdüm ama olmadı herhangi bir şey değişmedi. Menüde netflixde gözükmüyor zaten telefon üzerinde veya evimdeki diğer televizyonun kumandasında netflix tuşu üzerinden açılıyor.Yazılım sonrası tv yi ilk kuruluma döndürmeniz gerekir.