Rica ederiz.Güncellemeyi sağlıklı şekilde yaptım. Sorunun devam edip etmediğini ilk müsaitliğimde bildireceğim. Teşekkür ediyorum..
2 yıl önce yine bu forumdan Bi güncelleştirme alıp yüklemiştim. Yakın zamanda herhangi bir yükleme yapmadım. Yalnız son 20 gündür bu televizyonun, wewd uygulama menüsü ve ss-iptv uygulamasını aktif kullanıyordum ta ki bu arızayı verene kadar. Şimdi o uygulamaya giremiyorum. Paylaştığım security ekranı geliyor, back tuşuna basınca siyah ekranda sabit kalıyor. Hiçbir işlem yapılamıyor. Exit ten çıkana kadar. Sorun bu. Yardımcı olduğunuz(olacağınız) için teşekkür ederim.Görsellerde Kişisel Görsel, KVKK' na aykırı olabilecek konudan ayrı içerik bulunduğu için resminizi düzenleyip tekrar yükledim.
Söz konusu problem sertifika hatası. Marketle ilgili şu anda sunucu tarafından kaynaklanan bir sertifika sorunu bulunuyor. O yüzden bir süre bekleyin ve forumu takip edin. Farklı zamanlarda erişimi tekrar deneyin.
Ayrıca servis menüsünde cihazın 24 saattir (1 gün) açık olduğunu görüntülüyorum. Ancak Led BAR kaynaklı Mavi görünüm problemi var gibi görünmekte. Yakın zamanda yazılım yüklemesi gerçekleştirdiniz mi?
Sertifika sorunu portal ile üretici firma arasında çözümlenir son kullanıcının beklemekten başka yapacağı hiç bir işlem yoktur. Sorun düzelmiş olması lazım tekrar kontrol edin.2 yıl önce yine bu forumdan Bi güncelleştirme alıp yüklemiştim. Yakın zamanda herhangi bir yükleme yapmadım. Yalnız son 20 gündür bu televizyonun, wewd uygulama menüsü ve ss-iptv uygulamasını aktif kullanıyordum ta ki bu arızayı verene kadar. Şimdi o uygulamaya giremiyorum. Paylaştığım security ekranı geliyor, back tuşuna basınca siyah ekranda sabit kalıyor. Hiçbir işlem yapılamıyor. Exit ten çıkana kadar. Sorun bu. Yardımcı olduğunuz(olacağınız) için teşekkür ederim.
Konunun ilk mesajını OKUYUN! Gerekli bilgileri GÖRSEL olarak paylaşın! Güncellemeye ne için ihtiyacınız olduğunu yazın!televizyonumun sürümü (ronesans) (v.0.1.33.11) (mb100) (1.5GB) bunu güncellemek istiyorum hangi sürümü önerirsiniz? en güncelini indirmeye çalıştım, talep etmelisiniz diye hata verdi.
Önce mesajınızı küçük harflerle tekrar düzenleyin! 2018' den itibaren foruma üye olup halen büyük harfin BAĞIRMAK anlamına geldiğini bilmiyorsanız bu son uyarım. Bir sonraki tekrarda doğrudan forumdan uzaklaştırılırsınız.
VESTEL MB110 KURTARMA YAZILIMINI PAYLAŞIRMISINIZ..
Takılan anakart aynı model koduna sahipse anakart üzerindeki etiketin görselini paylaşın.Öncelikle büyük harfle yazmanın hata olduğunu cevabinizla öğrenmiş oldum bundan sonra dikkatli yazarım kopyala yapıştır olayı da daha önceden yazılım talebinde bulunduğum da fotoğraf yükleyemedim o yuzden olmuştu durumu sizlere talepte bulunduğum zamanda bildirmiştim. şimdi talep etmemin sebebi ise anakartin modül girişi bozulduğundan ikinci el bir anakart aldım ama bütün ayarları denememe rağmen ses vermedi o yuzden kurtama yazılımını paylaşırsanız memnun olurum
kulaklıkta denedim ses verdi ama diğer şekilde vermiyor. rica etsem kurtarma yazlımı ile bir deneyim paylaşırsanız memnun olurumTakılan anakart aynı model koduna sahipse anakart üzerindeki etiketin görselini paylaşın.
Not: Ses problemi anakart üzerindeki ses chip' inin arızalı olmasından da kaynaklanabilir. Yazılım yüklemesi ile çözülmeyebilir.
Ayrıca orjinal mesajdaki büyük harfli içeriği henüz düzeltmediniz.
Takılan anakart aynı model koduna sahipse anakart üzerindeki etiketin görselini paylaşın.
Not: Ses problemi anakart üzerindeki ses chip' inin arızalı olmasından da kaynaklanabilir. Yazılım yüklemesi ile çözülmeyebilir.
Ayrıca orjinal mesajdaki büyük harfli içeriği henüz düzeltmediniz.
Yeni aldığınız anakartın kodu ile eski anakartın kodu aynı mı? Her iki ana kart resmini buraya ekleyin televizyon arka kapak etiket resmini ekleyin.
Lütfen kurtarma yazılımını paylaşırsanız memnun olurum