A
Çevrimdışı
adanaserver
Aktif Üye
- 15 Tem 2019
- 156
- 39
Cihazda tv ile kullanırken tvnin sesi sıfırda iken 2-3 kere ses kesme oldu bende de ilerleyen zamanda da yapar mı bilmem.
Demek ki cihazda böyle bir sıkıntı varCihazda tv ile kullanırken tvnin sesi sıfırda iken 2-3 kere ses kesme oldu bende de ilerleyen zamanda da yapar mı bilmem.
Kronik bir sıkıntıysa iade ederiz.Demek ki cihazda böyle bir sıkıntı var
Ben durumu kayıt altına aldım.Bugün servis gelip cihazı aldı.Bu hafta içinde akıbeti belli olur.Durum sonuçlandığında yazarım.Yalnız bendeki problem ses kesme problemi değil. Hoparlörden gelen sesin Tv den gelen sesle ara ara yer değiştirmesi idi.
Tv nin sesini sıfıra getirdim ve o şekilde kullandım. Şuan için problem tespit edemedim.
Vestelin sorunsuz ürünü yok yok yok.. Almayın aldırmayın Teknosada çalışan arkadaşlar ısrarla alma abi sorun yaşarsın demelerine rağmen ; yerli marka şans ve destek vermek istiyorum diyerek aldığımız ürünlerin maalesef tümünde problemler yaşadık ve yaşıyoruz.
Mağaza çalışanları yıllardır tanıdığım insanlardır.Kaldiki dedikleri zaten doğru çıktı.Tecrübe ettik ve yaşadık..Teknoloji mağazası çalışanı bu hayatta güvenmeyeceğim insanlar arasında yer alır. Kimse kusura bakmasın.
Sorunsuz ürünü mesela, kime göre neye göre?Mağaza çalışanları yıllardır tanıdığım insanlardır.Kaldiki dedikleri zaten doğru çıktı.Tecrübe ettik ve yaşadık..
Sorunsuz ürün yoktur.Ama bunun yanında birde bol sorunları olan ürünler vardır.Önemli olan sorunları doğru algılayıp kısa zamanda müşteriyi mağdur etmeden çözebilmek.Sorunsuz ürünü mesela, kime göre neye göre?
Sorunsuz ürün yoktur.Ama bunun yanında birde bol sorunları olan ürünler vardır.Önemli olan sorunları doğru algılayıp kısa zamanda müşteriyi mağdur etmeden çözebilmek.
İnanın onlarca telefon görüşmesi yapıldı.Manisa Fabrika ile görüşmeler yaptım.Her defasında çözüleceğine söz verdikleri halde olmadı.Bu arada Şişli servisinden memnunum gayet ilgili ve kibarlar ellerinden geleni yaptılar.Sıkıntı ürünlerde maalesef..Kötü servis ve kötü müşteri hizmetleri çalışanı size denk gelmiş olmasın?
Topu Adem Helvacı ya devrediyorum, o detaylıca anlatır.
Hangi üründe ne sıkıntı yaşadınız?İnanın onlarca telefon görüşmesi yapıldı.Manisa Fabrika ile görüşmeler yaptım.Her defasında çözüleceğine söz verdikleri halde olmadı.Bu arada Şişli servisinden memnunum gayet ilgili ve kibarlar ellerinden geleni yaptılar.Sıkıntı ürünlerde maalesef..