Saygıdeğer Tavsiye forum üyeleri
Mevzu bahis geçen konu, vestel firmasının 2019 aralık ayından sonraki üretilen çamaşır makinaları ile ilgili almış olduğu bir firma kararıdır. Adem Bey'in youtube de çekmiş olduğu video ile ilgili düşüncelerine , şahsım olarak aynen katılıyorum, firma gözetmek sizin, müşterilere verilen veya verilecek olan bütün satış sonrası hizmetlerde, firma, yetkili servis ve teknisyen üçgeninde, herkesi bilinçlendirmek ve tabiri caiz ise kitabına göre uygun iş yapılması konusu da, ülkemizde maalesef düzgün yürümüyor.
Adem Bey'in gayretini ve çabalarını takdir ediyorum. Firmaların yanlış olan politikalarını, yetkili servislerin yanlış tutumlarını eleştirerek, müşterileri bilinçlendirme konusunda harcanan emekler için ne kadar teşekkür etsek azdır.
Bu ve bunun gibi konularla ilgili yapışması gereken elbette bir çok şey vardır, ama kendi şahsı düşüncem şudur.
Ülkemizde teknisyen eğitimi ve yetiştirilmesi konusunda müthiş bir eksiklik vardır. Teknisyen arkadaşlarımızın haklarının ve hakediş lerini gözeten herhangi bir kurum veya bir derneğin var olmadığını düşünüyorum, var ise de yeterli herhangi bir faaliyetleri yoktur. Bununla ilgili bir organizasyonun yapışması ihtiyaçtır. Firma gözetmek sizin bütün teknisyen arkadaşların tek bir çatı altında hak ve özgürlükleri korunmalı ve sadece ülkemizin belirlediği tüketici kanunlarının uygulanması için gereken çalışmaları yapması sağlanmalıdır.
Herkese selamlar hayırlı ramazanlar dilerim.
Mevzu bahis geçen konu, vestel firmasının 2019 aralık ayından sonraki üretilen çamaşır makinaları ile ilgili almış olduğu bir firma kararıdır. Adem Bey'in youtube de çekmiş olduğu video ile ilgili düşüncelerine , şahsım olarak aynen katılıyorum, firma gözetmek sizin, müşterilere verilen veya verilecek olan bütün satış sonrası hizmetlerde, firma, yetkili servis ve teknisyen üçgeninde, herkesi bilinçlendirmek ve tabiri caiz ise kitabına göre uygun iş yapılması konusu da, ülkemizde maalesef düzgün yürümüyor.
Adem Bey'in gayretini ve çabalarını takdir ediyorum. Firmaların yanlış olan politikalarını, yetkili servislerin yanlış tutumlarını eleştirerek, müşterileri bilinçlendirme konusunda harcanan emekler için ne kadar teşekkür etsek azdır.
Bu ve bunun gibi konularla ilgili yapışması gereken elbette bir çok şey vardır, ama kendi şahsı düşüncem şudur.
Ülkemizde teknisyen eğitimi ve yetiştirilmesi konusunda müthiş bir eksiklik vardır. Teknisyen arkadaşlarımızın haklarının ve hakediş lerini gözeten herhangi bir kurum veya bir derneğin var olmadığını düşünüyorum, var ise de yeterli herhangi bir faaliyetleri yoktur. Bununla ilgili bir organizasyonun yapışması ihtiyaçtır. Firma gözetmek sizin bütün teknisyen arkadaşların tek bir çatı altında hak ve özgürlükleri korunmalı ve sadece ülkemizin belirlediği tüketici kanunlarının uygulanması için gereken çalışmaları yapması sağlanmalıdır.
Herkese selamlar hayırlı ramazanlar dilerim.