grezimonk
Süper Üye
- 21 May 2018
- 752
en kötü haliyle bile vestelden iyi...Ben onların da bir farkının olduğunu düşünmüyorum açıkçası.
en kötü haliyle bile vestelden iyi...Ben onların da bir farkının olduğunu düşünmüyorum açıkçası.
Geçmiş olsun, ilginç bir arıza pek duymadımF fikoloji , üstad gecen konuda belırttım 9710 cmı makine den koku gelıyordu makine körük degişimi yapıldı yanmıs , ama baska bır sorun var takılan körük yenı cıkan bir ürünmüş servisin dedıgı, makina da Twinjet sistemi var bu dogrudan çamasıra suyu fıskırtıyo takılan körük te su akan yer geri de oldugu için suyu cam a verıyor ılk gelen servise bunu söyledım bırsey demedı normal dedı çamasır yıkadık suyu cama verdiğini gördüm, ertesi gün servıs cagırdım servis elamanı bunun normal oldugunu bu sıstemın sadece camı temızlemek, deterjanlı suyu akıtmak oldugunu söyledı normal dedı bnde pek üstelemedım o sistemin ne işe yaradıgını bilmediğini anladım çünki kullanma klavuzunda o seklıde yazmıyor du birde 1 yıllık kullandıgımız makina dırekt camasıra suyu fıskırtıyo F fikoloji ben şimdi napıyım ? o takılan körükler 9710 makinasına uygun degıl yada gelen körük kod u farklı anlamadım üstelemek ıstemıyorum ama sonucta makina o görevini yerine getirmiyor
Geçmiş olsun, ilginç bir arıza pek duymadım
Cihazın tiwinjet teknolojisi sadece içinde devir dayim yaparak deterjanın iyi erimesini, camisirlara daha iyi nüfus etmesini sağlar.
Görsel alsak daha iyi olur
ya şimdi burda suyu camasıra fıskırtma sırasında kapaga carptıgı için su dırekt kapaktan asagı verıyo ama degısım öncesı dırekt camasıra suyu verıyordu hanı takıntılı degılm de normalı nasılsa o olsun isterdim makina da , makina bos calıstırdıgım da da aynı işlem uyguluyor , servis normal dıyor bn anlamdım birsey
O beyaz nozullari biraz çek aşağı doğru gelir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ya şimdi burda suyu camasıra fıskırtma sırasında kapaga carptıgı için su dırekt kapaktan asagı verıyo ama degısım öncesı dırekt camasıra suyu verıyordu hanı takıntılı degılm de normalı nasılsa o olsun isterdim makina da , makina bos calıstırdıgım da da aynı işlem uyguluyor , servis normal dıyor bn anlamdım birsey
bugun ki servis te asagı dogru cektı bu böyle dedı bır nevı sabıt duruyor bu yeni körük sanırsam bu seklıde . tekrar servisi arasam yıne aynı dıyecek degişen ne olucakkı öncesi durumu görmesem tmm dıyecegım deO beyaz nozullari biraz çek aşağı doğru gelir.
Nuzullar bı kaç modelde sahip geri kalan sökülebilir yönü değiştirilebilir.bugun ki servis te asagı dogru cektı bu böyle dedı bır nevı sabıt duruyor bu yeni körük sanırsam bu seklıde . tekrar servisi arasam yıne aynı dıyecek degişen ne olucakkı öncesi durumu görmesem tmm dıyecegım de
üstad, servis actı kapattı böyle dedı normal bu dıye cevp verdi .olmasa bn ugrasacagım yön konusun da, bir video cekeyim, servis cagırmaktan sa servis e gıdıp bu konuyu devam ettırıcem servis eve cagırmak olmuyor , sonuc olarak sorun var bu körük te ben çok tşk ederim cevaplar için hayırlı geceler .Nuzullar bı kaç modelde sahip geri kalan sökülebilir yönü değiştirilebilir.
normal değil arcelik 2100 modelinde rulman arızası olmadan 30 yıl çalışan olmuş... ki hala çalışan var... hatta sıfır duranını bile görmüştüm...adem abi bu iş çözüldümü şimdi, yılda 1 kere dahi çamaşır makinesinin rulmanı bozulsa, uzatılmış garanti bu arızayı her seferinde garanti kapsamına sokarmı.
regal 5 kiloluk çamaşır makinesi kullanıyorum, faturasına baktım 2019'un 4'üncü ayında satın almışım, garantiyi uzatmak zorunda olduğumu fark ettim az önce.
söz konusu 5 kiloluk regalin 10 ay önce rulmanı garanti kapsamı dahilinde değişti, şimdi tekrar rulman sesi gelmeye başladı makineden.
makinenin 5 kilo olduğunu gözeterek dikkatli kullanıyorum ve çamaşırla doldurmuyorum makineyi, buna rağmen rulmanları 1 yıl en fazla 1.5 yıl dayanıyor anlaşılan.
makinenin 10 ay garantisi kalmış, garantisi bitmeye yakın tekrar rulmanı için servise başvurup ücretsiz rulman değişimi yaptıracağım.
önümüzdeki günlerde benim için en avantajlı paket olan +3 yıl ek garantiyi satın almayı düşünüyorum.
makinenin kendi garantisi bittiğinde, benim satın aldığım +3 yıl garanti süresi içinde, tekrar rulman arızası olursa, her seferinde ücretsiz onarımdan faydalanırım değilmi adem abi.
bu arada bendemi birşey var anlayamıyorum normalmi bu her yıl rulmanın ötmesi yahu, o kadar da dikkatli kullanıyorum makineyi.
ah hocam ah nerede o eski beyaz eşyaların kalitesi...normal değil arcelik 2100 modelinde rulman arızası olmadan 30 yıl çalışan olmuş... ki hala çalışan var... hatta sıfır duranını bile görmüştüm...
Aslında göğsümüzü kabarta kabarta ''Çözdük'' diyebiliriz, bu konuda tevazuya gerek görmeyeceğizadem abi bu iş çözüldümü şimdi, yılda 1 kere dahi çamaşır makinesinin rulmanı bozulsa, uzatılmış garanti bu arızayı her seferinde garanti kapsamına sokarmı.
regal 5 kiloluk çamaşır makinesi kullanıyorum, faturasına baktım 2019'un 4'üncü ayında satın almışım, garantiyi uzatmak zorunda olduğumu fark ettim az önce.
söz konusu 5 kiloluk regalin 10 ay önce rulmanı garanti kapsamı dahilinde değişti, şimdi tekrar rulman sesi gelmeye başladı makineden.
makinenin 5 kilo olduğunu gözeterek dikkatli kullanıyorum ve çamaşırla doldurmuyorum makineyi, buna rağmen rulmanları 1 yıl en fazla 1.5 yıl dayanıyor anlaşılan.
makinenin 10 ay garantisi kalmış, garantisi bitmeye yakın tekrar rulmanı için servise başvurup ücretsiz rulman değişimi yaptıracağım.
önümüzdeki günlerde benim için en avantajlı paket olan +3 yıl ek garantiyi satın almayı düşünüyorum.
makinenin kendi garantisi bittiğinde, benim satın aldığım +3 yıl garanti süresi içinde, tekrar rulman arızası olursa, her seferinde ücretsiz onarımdan faydalanırım değilmi adem abi.
bu arada bendemi birşey var anlayamıyorum normalmi bu her yıl rulmanın ötmesi yahu, o kadar da dikkatli kullanıyorum makineyi.