9650 kenarları rose gold olan 9360 quantum renk paleti teknolojisi olan diye biliyorum. 9650de quantum renk paleti teknolojisi varmı tam emin değilim hiç bir yerde yazmıyor.Şimdi hocam bu tvlere hemen hemen aynı dedik ama
9650-- 4040tl
9360--3600 tl
9460--5000 tl
bu aralarındaki fiyat farkı nedir ?
ve parlak kenar olan 9650 mi sadece bilgisi olan var mı ?
Bende sorunlu 9360 dan fabrikanın gönderdiği 9650 aldım.öyle büyük farklar yok 9360 1 hafta bende kaldı kullandım.Normal HD yayınlarda 9650 bence bı tık daha iyi özellikle insan yüzlerindeki renk tonlarında.Diğer özellikler aynı aradaki tek fark 9360 SMR 1800 Hz 9650 2200 Hz. 3500 e kadar ikisinide alabilirsin. özellikle net flix dolby vision filmler izlemek çok güzelPeki 9650 nin artılarını tespit edebildinizmi?
N11 ile görüştüm bana geri dönüş yaptılar dedikleri şu : Vestel servis yetkililerinin hazırladığı hasar raporunda iade ve değişim uygundur ibaresi olmadığı için mağaza iade ve değişimi kabul etmiyormuş...Hocam şimdi ortada bir kandırma durumu var.siz n11 ile telefonlu temas kurun o firmanın iyi niyetli bir satıcı olamdığını ifade edin.
Siz ürünü almadan önce çeyiz için evlilik için aldığımızla alakalı bir görüşme mesajlaşma yapmış mıydınız mağazayla?
Ayrıca ürünün orjinal kutusu böyle mi vestelde ?
Mağazanın yorumlarını kontrol edin bu tip olumsuz yorumların ekran görüntülerini alıp kayıt edin bunları n11 ile temas kurunca sıralayın ve n11 müşteri temsilcisiile değil yetkili birini telefona ısrarla isteyin telefona yetkili bakmadığı sürece telefonu kapatmayacağınızı belirtin telefonu asla sizin yüzünüze kapatamazlar yetkili ile görüşün elinizdeki olumsuz yorumlarıda yetkiliye iletin ürünü size teşhir olarak belirtmeden sattıklarını ve ürünü çeyiz için aldığınızoda belirtin bu ürünü iade almak durumundalar ortada bir aldatmaca kandırmaca söz konusu.
N11 ile bende çalışmaktayım. Özel bir firmanın eticaret yöneticisiyim. Zaman zaman art niyetli müşterilerde çıkmıyor değil bizimde başımıza iş geldi müşteri ürünleri almış resmini çekmiş kırok geldi diye iade kaydı açıyor sallamasyon bir takip no ile iade süresini başlatmış süre doluyor mal bize gelmiyor para müşteriye aktarılıyor. Müşteriyle irtibata geçtik mal nerde diye çöpe attım demesin mi müşteriye süre verdik istanbul içindeydi öğlen saat 13:00 a kadar ürünler gelmezse hakkınızda suç duyurusunda bulunacağız bilginiz olsun dedik.akabinde n11 ile de yetkiliyi telefona alarak müşteriyle n11 i muattap ederek aynı ürünleri almasını sağladık ve n11 yetkilisi kargo hareketi olmadan alışverişi onayladı paramızı dolandırıcıdan kurtardık.
Sizde n11 in desteği ile bu işi çözebilirsiniz. Tüketici hakem heyetinde sizin lehinize sonuçlanması biraz zor bir durum şahsi fikrim. N11 de hala satış yapıyorlarsa n11 mağduriyetinizi gidermek zorunda.
İnsanları dolandıran kandıran satıcıları n11 bünyesinde barındırmakla sizde suça iştirakçi oluyorsunuz diye kendilerine söyleyin.
O yetkili firmanın yerkilisiyle irtibata geçecektir sorununuzu sonuçlandıracaklardır.
N11 ile görüştüm bana geri dönüş yaptılar dedikleri şu : Vestel servis yetkililerinin hazırladığı hasar raporunda iade ve değişim uygundur ibaresi olmadığı için mağaza iade ve değişimi kabul etmiyormuş...
ben de gittim servisle konuştum onlarda bizim prosedürlerimizde böyle birşey yok dediler n11 müşteri hizmetleriyle de konuşturdum... servisin bana dediği eğer biz böyle birşey yazarsak bu ürünü vestel olarak bizim değiştirmemiz gerek dedi... burdanda anlaşılacağı mağaza uyanıklık yapmış n11 e böyle demiş ki ürünü vestel değiştirsin cidden millet çok uyanık olmuş... N11 de bunu bana böyle söyleyip durdu yani ara bulacağına sadece mağazanın dediğini iletiyor bana kimsenin çözüm için birşey yaptığı yok ... OLAN BİZE OLDU
Sizin dediğiniz gibi bir daha n11 i arayıp diretecem bakalım ne olacak ...
N11 ile görüştüm bana geri dönüş yaptılar dedikleri şu : Vestel servis yetkililerinin hazırladığı hasar raporunda iade ve değişim uygundur ibaresi olmadığı için mağaza iade ve değişimi kabul etmiyormuş...
ben de gittim servisle konuştum onlarda bizim prosedürlerimizde böyle birşey yok dediler n11 müşteri hizmetleriyle de konuşturdum... servisin bana dediği eğer biz böyle birşey yazarsak bu ürünü vestel olarak bizim değiştirmemiz gerek dedi... burdanda anlaşılacağı mağaza uyanıklık yapmış n11 e böyle demiş ki ürünü vestel değiştirsin cidden millet çok uyanık olmuş... N11 de bunu bana böyle söyleyip durdu yani ara bulacağına sadece mağazanın dediğini iletiyor bana kimsenin çözüm için birşey yaptığı yok ... OLAN BİZE OLDU
Sizin dediğiniz gibi bir daha n11 i arayıp diretecem bakalım ne olacak ...
satıcı ile irtibat sağlayamadım ki sadece n11 üzerinden yazdığım mesajlara cevap verdiler ondada 14 günlük süreyi geçtiği için iade ve değişim yapayız dediler, bir soruma engelli kullanıcı yazmışlar yani inkarda etmiyorlar dedikleri tek şey bu telefonumu açmıyorlar başka numaradan aradım yine açılmadı...A AKTAŞ32
durumla alakalı n11 in bu şekilde size dönüş yapması üzücü, size söylenen Vestel servis yetkililerinin hazırladığı hasar raporunda iade ve değişim uygundur ibaresi olmasına gerek yok ki bu ürün ilk çalıştırma kurulum esnasında taaa bilmem kaç dakikada sayaç görülmüş buna ne diyecekler peki.
siz bence servise bizzat gidip yüzyüze ilk kurulum esnasında çektiğiniz raporuda ilk çalıştırma raporuna tespit edilen ürünün kullanıcıya satılmadan önce çalıştırılarak kullanıldığı panel sayacının bilmem kaç dakikada olduğuyla ilgili bir yazı alın. o yazı doğrultusunda n11 ile irtibata geçin ve akabinde n11 satıcı ile görüşsün laftan anlamazlarsa satıcı firma için ayrı n11 için ayrı sikayetvar.com a mutlaka uzun uzun yazılmış içerisinde dolandırcılık kelimeside yer alan bir şikayet döşeme işlemi yapın. n11 den ve satıcı firmadan ayrı ayrı davacı olacağınızı yazın. ürünün iadesini alınıp size fatura bedelinin geri ödenmesi yönünde talepte bulunun bu işin peşini bırakmayın pes etmeyin.
2006 yıllarından bu yana e ticaret ve bilişim işlerinin içindeyim ama ne yazık ki türkiyede vicdanın yerini cüzdan aldığından ticaret gelişmez.
ahlaklı bir toplum değiliz ne yazık ki. satıcı nasıl inkar edebilir teşhir ürünü gönderdiğini aklım almıyor.
hopeve.com dan mı aldınız ürünü ???
satıcı ile irtibat sağlayamadım ki sadece n11 üzerinden yazdığım mesajlara cevap verdiler ondada 14 günlük süreyi geçtiği için iade ve değişim yapayız dediler, bir soruma engelli kullanıcı yazmışlar yani inkarda etmiyorlar dedikleri tek şey bu telefonumu açmıyorlar başka numaradan aradım yine açılmadı...
bakalım sabır tükenene kadar uğrsacaz artık tüketici hakem hetinden olumlu sonuc cıkmazmı bilir kişi istiyecez demişti bana oradaki çalışanlar savunma istendikten sonra...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hopeve.com dan mı aldınız ürünü ???
Aynı yerden aynı ürünü aynı ürün koduyla ben aldım. Mb130s anakart, samsung va panel
Merhabalar. Forumu epeydir takip ediyordum. İlk mesaj bugüne nasipmiş. Umarım daha öncesinde bi tanışma konusu açmam gerekmiyordur
Forumun geleneği olarak ilk sorumu @Ado beyciğime sormuş olayım
9650 ile 9360 arasında gidip geliyorum. 9360 daha yeni bir tv olması hasebiyle daha ağır basıyor. Sizce hangi tv yi neden tercih etmeliyim. Önceliklerim kesinlikle televizyon kanallarından gelen yayınlar değil. Genelde 4K filmler, Netflix gibi içerik sağlayıcılar ve futbol maçı. Televizyonu tam karşıdan görüyorum ve mesafem 3.5 metre civarı.
Teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
@bfikiz, @Ado
Aynı yerden aynı ürünü aynı ürün koduyla ben aldım. Mb130s anakart, samsung va panel