VESTEL 55UD9650 Piramitin Tepesi 4K TV

M Çevrimdışı

membranoz

Aktif Üye
16 Ağu 2018
50
43
Adem Helvacı Ado Üstadım merhaba,55 UD9360 siparişi vermiştim önerilerin üzerine elime bugün yarın ulaşır inşallah ama araştırınca ekranda dikey cizgilenmevs şikayetleri olduğunu gördüm, ola ki benim üründe de benzer durum ortaya çıkarsa ve değişim derlerse hangi modelle değişim kabul etmeliyim.. 55 UD 9650 herhalde servislerin daha çok önerdiği arkadaşların yazdıklarına bakılırsa ama senin tavsiyen ne olur? HDR yok sanki bu cihazda.. Saygılar
 
A Çevrimdışı

AKTAŞ32

Yeni Üye
28 Kas 2018
31
30
Öncelikle geçmiş olsun tv 120 anakarlı olan eski modelidir değişim 1 hafta içinde olur büyük ihtimalle 9650 yada 9460 modelini ile değişim verirler tv geldiği zaman yandaki seri numarasında üretildiği ay ve yıla dikkat edin mesela benim ki 012019 ocak 2019 da üretilmis...
MAĞAZA ÜRÜNÜ KABUL ETMEDİ KARGOYU ALMAMIŞLAR KABUL ETMEMİŞLER N11 ÜZERİNDENDE İADE VE DEĞİŞİM TALEBİMDE REDDEDİLDİ TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNEMİ BAŞVURSAM YARDIMCI OLABİLECEK VARMI
 
A Çevrimdışı

apollonx

Aktif Üye
3 Mar 2018
140
MAĞAZA ÜRÜNÜ KABUL ETMEDİ KARGOYU ALMAMIŞLAR KABUL ETMEMİŞLER N11 ÜZERİNDENDE İADE VE DEĞİŞİM TALEBİMDE REDDEDİLDİ TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNEMİ BAŞVURSAM YARDIMCI OLABİLECEK VARMI

Vay şerefsizlere bak hele. Kaça almıştınız, birde neden 4 ay beklettiniz ürünü? n11 ile görüştünüz mü?
 
A Çevrimdışı

AKTAŞ32

Yeni Üye
28 Kas 2018
31
30
Vay şerefsizlere bak hele. Kaça almıştınız, birde neden 4 ay beklettiniz ürünü? n11 ile görüştünüz mü?
4300 E ALMIŞTIM NİSANDA EVLENECEM DİYE BEKLETMEK ZORUNDA KALMIŞTIM HATA ETMİŞİM KEŞKE KURDURUP TEKRAR KUTUSUNA KOYARDIM
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

4300 E ALMIŞTIM NİSANDA EVLENECEM DİYE BEKLETMEK ZORUNDA KALMIŞTIM HATA ETMİŞİM KEŞKE KURDURUP TEKRAR KUTUSUNA KOYARDIM
N11 İLE GÖRÜŞTÜM TALEP OLUŞTURDULAR BAKALIM GERİ DÖNÜŞ OLACAKMI OLSA BİLE NE YAPABİLCEKKİ MAGAZA KABUL ETMEDİKTEN SONRA MAHKEMEYE BAŞVURAYIM DİYORUM TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE
 
A Çevrimdışı

awsedrzxc

Aktif Üye
22 Eyl 2018
105
37
Adem Helvacı Ado hocam 55 9360 ve 55 9460 arasındaki 1000 tl lik fark neyden kaynaklanıyor acaba ? , bir de bu iki cihaza ilave 9650 ile 3ü arasında kalsak hangisini tercih edelim ? hangisini tercih etmeyelim =)
 
C Çevrimdışı

cmy1903

Yeni Üye
18 Şub 2019
4
43
4300 E ALMIŞTIM NİSANDA EVLENECEM DİYE BEKLETMEK ZORUNDA KALMIŞTIM HATA ETMİŞİM KEŞKE KURDURUP TEKRAR KUTUSUNA KOYARDIM
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


N11 İLE GÖRÜŞTÜM TALEP OLUŞTURDULAR BAKALIM GERİ DÖNÜŞ OLACAKMI OLSA BİLE NE YAPABİLCEKKİ MAGAZA KABUL ETMEDİKTEN SONRA MAHKEMEYE BAŞVURAYIM DİYORUM TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE
Servis fişinde teşhir ürünü olduğu yazıyorsa sizde bunu teşhir olduğunu bilmeden sıfır olarak aldığınızı belgeleyebilirseniz gerek n11 den gerek faturanızdan belli olması lazım tüketici heyettine başvurun oda olmazsa mahkemeye vestele'de şikayet kaydı açın.Kesinlikle bunları yapın n11 firmanın ismi nedir orayada yaşadığınız durumu yorumda açıklayın yanına kar kalmasın
 
A Çevrimdışı

AKTAŞ32

Yeni Üye
28 Kas 2018
31
30
Servis fişinde teşhir ürünü olduğu yazıyorsa sizde bunu teşhir olduğunu bilmeden sıfır olarak aldığınızı belgeleyebilirseniz gerek n11 den gerek faturanızdan belli olması lazım tüketici heyettine başvurun oda olmazsa mahkemeye vestele'de şikayet kaydı açın.Kesinlikle bunları yapın n11 firmanın ismi nedir orayada yaşadığınız durumu yorumda açıklayın yanına kar kalmasın
Vestel servis elemanları zaten birşey bildiği yoktu ben dedim bunun time life süresi çok uzun bu teşhir ürünüdür diye onlar yok saniyedir falan dediler sonra ben işkillenince köşelerine baktım çizikleri renk atmalarını gördüm. onlarda merkezi aradılar hasar raporu tuttular. oradada sadece benim gördüğüm çizikleri yazdı çıktı olarak elime verdi. HAKEM HEYETİNE BAŞVURDUM. ben ürünü sıfır diye aldım faturası dahil hiçbiryerde yazmıyor teşhir diye... bakalım cevap bekliyoruz n11 ve tüketici hakem heyetinden... ROTA PAZARLAMA onlarada baya yorum yazdım beni engellemişler yorumumun altına engelli kullanıcı yazmışlar sahtekarlar ne olcak...
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Vestel servis elemanları zaten birşey bildiği yoktu ben dedim bunun time life süresi çok uzun bu teşhir ürünüdür diye onlar yok saniyedir falan dediler sonra ben işkillenince köşelerine baktım çizikleri renk atmalarını gördüm. onlarda merkezi aradılar hasar raporu tuttular. oradada sadece benim gördüğüm çizikleri yazdı çıktı olarak elime verdi. HAKEM HEYETİNE BAŞVURDUM. ben ürünü sıfır diye aldım faturası dahil hiçbiryerde yazmıyor teşhir diye... bakalım cevap bekliyoruz n11 ve tüketici hakem heyetinden... ROTA PAZARLAMA onlarada baya yorum yazdım beni engellemişler yorumumun altına engelli kullanıcı yazmışlar sahtekarlar ne olcak...
Umarim bi an önce çözüme kavuşursun
 
Geri
Üst Alt