Merhaba arkadaşlar,
2016 yılının Şubat son haftası n11 üzerinden ürün satan bir bayiden Vestel 55CA9550 tv aldım ve her yerde 3 yıl garanti yazıyordu. Yani bildiğim kadarıyla daha 1 ay garantisi olması gerekiyor tv'nin. TV'mde HDMI sorunu var ve vestel teknik desteği aradığımda garantinin 1 mart 2018'de bittiğini, +1 yılın firma tarafından verildiğini ama bununla ilgili çağrı kaydı açabileceğini söylediler ve salı gününden bu yana ne arayan var ne bir sonuç.
TV'de ki sorun: HDMI-1 ve 2'de 4k 60 hz'de görüntü gidip geliyor, hdmi-3'de sorun yok gibiydi ama onda da oyunlarda nadiren yapıyor. Ayarlardan HDMI gelişmiş yaptığımda görüntü tamamen gidiyor.
Ne yapmalıyım?
2016 yılının Şubat son haftası n11 üzerinden ürün satan bir bayiden Vestel 55CA9550 tv aldım ve her yerde 3 yıl garanti yazıyordu. Yani bildiğim kadarıyla daha 1 ay garantisi olması gerekiyor tv'nin. TV'mde HDMI sorunu var ve vestel teknik desteği aradığımda garantinin 1 mart 2018'de bittiğini, +1 yılın firma tarafından verildiğini ama bununla ilgili çağrı kaydı açabileceğini söylediler ve salı gününden bu yana ne arayan var ne bir sonuç.
TV'de ki sorun: HDMI-1 ve 2'de 4k 60 hz'de görüntü gidip geliyor, hdmi-3'de sorun yok gibiydi ama onda da oyunlarda nadiren yapıyor. Ayarlardan HDMI gelişmiş yaptığımda görüntü tamamen gidiyor.
Ne yapmalıyım?