merhaba arkadaşlar. bu forumu uzun süredir takip ediyorum ama üye olma gereği duymamıştım fakat yaşadığım soruna çözüm bulamadığım için üye olmak istedim.
adem beyin youtube üzerinde gördüğüm bir inceleme/tavsiye videosu ile
o zamandan beri görüntüde gölgelenme diyerek anlatabileceğim ekede videosunu koyduğum sorunu yaşıyorum.
4 defa servisle muhatap oldum ilkinde yazılımdandır dediler yazılım attılar test edin sorun olursa bilgi verin diye, aynı sorun devam etti tekrar çağrı kaydı açtırdım gene aynı arkadaşlar geldi anakart değişimi yaptılar evde sorun gene devam etti. tekrar bildirdim merkeze tekrar geldiklerinde gene farklı bir yazılım attıklarını tekrar ederse değişim isteyeceklerini merkezden bildirdiler.
merkez en son kiriter dahilinde bazı modellerde hızlı geçişlerde bu sorun olabilir deyip konuyu kapadı.
bende devam ettim aramaya normal geçişlerde yatay hareketlerin hepsinde bu sorunu yaşadığımı v s belirttim müşteri hizmetleri birşey yapamayacağını normal olduğunu belirtip bitiriyor her seferinde konuyu.
işin garibi gelen servis elemanı tüm tv lere kendisinin baktığını bulunduğum ilçede, böyle bir sorunu ilk defa gördüğünü sorunun çözüleceğini değişim yapılağını v.s belirtiyor. müşteri hizmetleri ise tam tersini söylüyor.
Bu durumda sizce napabilirim? nasıl sorunu çözebilirim satıp kurtulmakmıdır çözüm?
adem beyin youtube üzerinde gördüğüm bir inceleme/tavsiye videosu ile
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ye karar kılıp 4 ay kadar önce satın aldım.o zamandan beri görüntüde gölgelenme diyerek anlatabileceğim ekede videosunu koyduğum sorunu yaşıyorum.
4 defa servisle muhatap oldum ilkinde yazılımdandır dediler yazılım attılar test edin sorun olursa bilgi verin diye, aynı sorun devam etti tekrar çağrı kaydı açtırdım gene aynı arkadaşlar geldi anakart değişimi yaptılar evde sorun gene devam etti. tekrar bildirdim merkeze tekrar geldiklerinde gene farklı bir yazılım attıklarını tekrar ederse değişim isteyeceklerini merkezden bildirdiler.
merkez en son kiriter dahilinde bazı modellerde hızlı geçişlerde bu sorun olabilir deyip konuyu kapadı.
bende devam ettim aramaya normal geçişlerde yatay hareketlerin hepsinde bu sorunu yaşadığımı v s belirttim müşteri hizmetleri birşey yapamayacağını normal olduğunu belirtip bitiriyor her seferinde konuyu.
işin garibi gelen servis elemanı tüm tv lere kendisinin baktığını bulunduğum ilçede, böyle bir sorunu ilk defa gördüğünü sorunun çözüleceğini değişim yapılağını v.s belirtiyor. müşteri hizmetleri ise tam tersini söylüyor.
Bu durumda sizce napabilirim? nasıl sorunu çözebilirim satıp kurtulmakmıdır çözüm?
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: