- 23 Kas 2017
- 21,009
T tamer07 geçmiş olsun. Servis raporu merkeze bildirmiştir, yanıt gelince size ulaşırlar diye tahmin ediyorum.
Sizini ürün değişime gider diye düşünüyorum. COF kablodan veya modülden kaynaklı bir arızaya benziyor.
Ona da servis ortamında yapılabilecek pek birşey yok bildiğim kadarıyla.
Teşekkür ederim Umut bey. Umut Barış Ado
Bu arada GİTTİGİDİYOR/TEKNOSA üzerinden aldım TV'yi. Ürünü onaylamadım henüz doğal olarak ve sorun bildirimini yapmadım. Öğrenmek istediğim; bu sorun ve süreç artık SERVİS'in yetkisinde ilerleyecek diye düşünüyorum. Hak kaybına uğramamak adına yeni gelen TV'de de bir sorun olma ve para iadesi ihtimaline karşılık GİTTİGİDİYOR/TEKNOSA ile ilgili nasıl bir işlem yapmalıyım. Kafa karışıklığı oluştu şu anda
Bu tv nin pip özelliği varmıydı acaba?
https://tavsiyeforumu.com/konu/vestel-panel-bilgi-hatti.449/post-26411 bu konu başlığında belirttiğim üzere 50FD7300 modelinin bir dizi aksilikler sonucu (hafta sonu+ elektrik kesintisi vs) ancak dün sabah 11:00 gibi kurulumunu yaptırdım. Ancak panel testi ve standart kurulum aşamalarından sonra servis yetkilisi evden çıktıktan sonra TV aşağıdaki hatayı verdi. Ve bu sorun tv'yi açıp kapama yaparak sadece 6 dk lıgına düzeliyor. her 6 dk da bir Tv'yi açıp kapamazsam devam ediyor.
Hemen servis yetkilisini aradım ancak başka bir müşteri için yola çıktığını ancak akşama doğru geleceğini belirtti. Saat 17:00 gibi geldi baktı ve raporuna ne yazdı bilmiyorum ama ben değişim talep ettim doğal olarak. Mevcut TV'yi almadılar. (değişim olacağı anlamına mı geliyor?) Servis yetkilisi bana sizi Vestel müşteri hizmetlerinden arayacaklar ve bu şekilde değişim istediğinizi bildirin dedi.
Ado üstadım sormak istediğim şu ki; servis kurulumu yaptı ,panel testinde sıkıntı çıkmadı. Hatta renklerini vs beğendim TV'nin. Ve sonuç olarak ben servis kurulumu ile ilgili imzayı attım. Ancak servis evden çıktıktan 10 dk sonra bu hatayı verdi.Ekli dosyayı görüntüle 699 SERVİS YETKİLİSİNE ÖZELLİKLE DEĞİŞİM YAPILMASI ZORUNLULUĞUNU 4-5 KEZ İFADE ETTİM. Değişim yapılmama ve TV'yi tamire gönderme ihtimalleri var mı sizce? Tamir yapılma niyeti olsa TV'yi benden almazlar mıydı? Veya bu tv'yi iade mi edeyim? Çok soru sordum ama şimdiden cevabınız için teşekkürler.
Saygılar.
K kamersah Kardesim selamlar, Umut Barış kardeşim sana da selamlar
Picture in Picture özelliği Vestel televizyonlarda hiç gördüğümü hatırlamıyorum.
[IMG]https://tavsiyeforumu.com/data/avatars/s/0/363.jpg?1521481144[/IMG] @Ado ya soralım.
@kamersah Kardesim selamlar, [IMG]https://tavsiyeforumu.com/data/avatars/s/0/764.jpg?1521302888[/IMG] @Umut Barış kardeşim sana da selamlar
VESTEL tv ler yeni üretimlerde artık PİP ve PAP desteği sağlamıyor zira PİP/PAP destekleri artık tüketiciler tarafından çok talep görmüyor, 1000 müşteirden belki 1 tanesi sorar ki bunun için de üretim maliyetlerini yükseltmemek adına bu uygulamaya girmezler.
Yani kısacası yeni jenerasyon LCD tv lerde bu destek yoktur
Ado Umut Barış Sorunlu TV min kurulumundan bir gün sonra, yani geçen çarşamba günü değişim kararı onaylandı. Bugun de servisten aradılar. Pazartesi yeni televizyonu getireceklermiş. Böylece ortaya çıkan sorunu 6 gün içerisinde halletmiş olacaklar. Umarım yeni televizyonda problem olmaz ilginiz için teşekkür ederim üstatlar.
Amanın bir de 100hz ONYX geldi aklımaBirisi PİP mi dedi
Rahmetli Ony X aklıma geldi
Rica ederiz kardeşim, Gelişmeleri haber verin lütfenAdo Umut Barış Sorunlu TV min kurulumundan bir gün sonra, yani geçen çarşamba günü değişim kararı onaylandı. Bugun de servisten aradılar. Pazartesi yeni televizyonu getireceklermiş. Böylece ortaya çıkan sorunu 6 gün içerisinde halletmiş olacaklar. Umarım yeni televizyonda problem olmaz ilginiz için teşekkür ederim üstatlar.