Vestel 50FD7300 Hakkında Genel Bilgi

Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,009
T tamer07 geçmiş olsun. Servis raporu merkeze bildirmiştir, yanıt gelince size ulaşırlar diye tahmin ediyorum.
Sizini ürün değişime gider diye düşünüyorum. COF kablodan veya modülden kaynaklı bir arızaya benziyor.
Ona da servis ortamında yapılabilecek pek birşey yok bildiğim kadarıyla.
 
T Çevrimdışı

tamer07

Yeni Üye
15 Mar 2018
21
T tamer07 geçmiş olsun. Servis raporu merkeze bildirmiştir, yanıt gelince size ulaşırlar diye tahmin ediyorum.
Sizini ürün değişime gider diye düşünüyorum. COF kablodan veya modülden kaynaklı bir arızaya benziyor.
Ona da servis ortamında yapılabilecek pek birşey yok bildiğim kadarıyla.

Teşekkür ederim Umut bey. Umut Barış Umut Barış Adem Helvacı Ado
Bu arada GİTTİGİDİYOR/TEKNOSA üzerinden aldım TV'yi. Ürünü onaylamadım henüz doğal olarak ve sorun bildirimini yapmadım. Öğrenmek istediğim; bu sorun ve süreç artık SERVİS'in yetkisinde ilerleyecek diye düşünüyorum. Hak kaybına uğramamak adına yeni gelen TV'de de bir sorun olma ve para iadesi ihtimaline karşılık GİTTİGİDİYOR/TEKNOSA ile ilgili nasıl bir işlem yapmalıyım. Kafa karışıklığı oluştu şu anda :)
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,009
Teşekkür ederim Umut bey. Umut Barış Umut Barış Adem Helvacı Ado
Bu arada GİTTİGİDİYOR/TEKNOSA üzerinden aldım TV'yi. Ürünü onaylamadım henüz doğal olarak ve sorun bildirimini yapmadım. Öğrenmek istediğim; bu sorun ve süreç artık SERVİS'in yetkisinde ilerleyecek diye düşünüyorum. Hak kaybına uğramamak adına yeni gelen TV'de de bir sorun olma ve para iadesi ihtimaline karşılık GİTTİGİDİYOR/TEKNOSA ile ilgili nasıl bir işlem yapmalıyım. Kafa karışıklığı oluştu şu anda :)

Sizin onay vermeniz için belli bir süre var bildiğim kadarıyla.
Vermediğiniz takdirde sistem otomatik olarak onay veriyordu sanırım.
Siz Teknosa'ya bildirimde bulunun. Ürünü servis kurdu fakat arıza verdi diye.
Sonra size bir sıkıntı çıkmasın.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
https://tavsiyeforumu.com/konu/vestel-panel-bilgi-hatti.449/post-26411 bu konu başlığında belirttiğim üzere 50FD7300 modelinin bir dizi aksilikler sonucu (hafta sonu+ elektrik kesintisi vs) ancak dün sabah 11:00 gibi kurulumunu yaptırdım. Ancak panel testi ve standart kurulum aşamalarından sonra servis yetkilisi evden çıktıktan sonra TV aşağıdaki hatayı verdi. Ve bu sorun tv'yi açıp kapama yaparak sadece 6 dk lıgına düzeliyor. her 6 dk da bir Tv'yi açıp kapamazsam devam ediyor.
Hemen servis yetkilisini aradım ancak başka bir müşteri için yola çıktığını ancak akşama doğru geleceğini belirtti. Saat 17:00 gibi geldi baktı ve raporuna ne yazdı bilmiyorum ama ben değişim talep ettim doğal olarak. Mevcut TV'yi almadılar. (değişim olacağı anlamına mı geliyor?) Servis yetkilisi bana sizi Vestel müşteri hizmetlerinden arayacaklar ve bu şekilde değişim istediğinizi bildirin dedi.
Adem Helvacı Ado üstadım sormak istediğim şu ki; servis kurulumu yaptı ,panel testinde sıkıntı çıkmadı. Hatta renklerini vs beğendim TV'nin. Ve sonuç olarak ben servis kurulumu ile ilgili imzayı attım. Ancak servis evden çıktıktan 10 dk sonra bu hatayı verdi.Ekli dosyayı görüntüle 699 SERVİS YETKİLİSİNE ÖZELLİKLE DEĞİŞİM YAPILMASI ZORUNLULUĞUNU 4-5 KEZ İFADE ETTİM. Değişim yapılmama ve TV'yi tamire gönderme ihtimalleri var mı sizce? Tamir yapılma niyeti olsa TV'yi benden almazlar mıydı? Veya bu tv'yi iade mi edeyim? Çok soru sordum ama şimdiden cevabınız için teşekkürler.
Saygılar.

Selamlar Değerli Kardeşim;

Panelinizde sorun var bunu tartışmaya dahi gerek yok.
Ürününüz %100 değişir bunu tartışmaya hiç gerek yok :ok

TV yi almama sebepleri, değişim kararı verme yetkilerinin kendilerinde olmamasından kaynaklanır.

Kurum sizinle irtibat kuracak ve sonrasında değişim süreci başlayacak yalnız bu süreç muhtemelen 1 hafta 10 gün sürebilir haftasonu vs araya girince, o nedenle eğer evde tv yok ise servisin bir bayiden aynı ürünü bulup sizin değişim işleminizin yapılmasını ve değişim amaçlı fabrikadan servise yollanan tv yi emanet tv alınan bayiye teslim edilmesi konusunda desteklerini istediğinizi sizi araya VESTEL yetkilisine iletirseniz mutlaka yardımcı olacaktır :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Picture in Picture özelliği Vestel televizyonlarda hiç gördüğümü hatırlamıyorum.

Adem Helvacı Ado ya soralım. :sirit
K kamersah Kardesim selamlar, Umut Barış Umut Barış kardeşim sana da selamlar :ok

VESTEL tv ler yeni üretimlerde artık PİP ve PAP desteği sağlamıyor zira PİP/PAP destekleri artık tüketiciler tarafından çok talep görmüyor, 1000 müşteirden belki 1 tanesi sorar ki bunun için de üretim maliyetlerini yükseltmemek adına bu uygulamaya girmezler.

Yani kısacası yeni jenerasyon LCD tv lerde bu destek yoktur :ok
 
T Çevrimdışı

tamer07

Yeni Üye
15 Mar 2018
21
Adem Helvacı Ado Umut Barış Umut Barış Sorunlu TV min kurulumundan bir gün sonra, yani geçen çarşamba günü değişim kararı onaylandı. Bugun de servisten aradılar. Pazartesi yeni televizyonu getireceklermiş. Böylece ortaya çıkan sorunu 6 gün içerisinde halletmiş olacaklar. Umarım yeni televizyonda problem olmaz ilginiz için teşekkür ederim üstatlar.
 
Deimos Çevrimdışı

Deimos

VIP
6 Nis 2018
861
Picture in Picture özelliği Vestel televizyonlarda hiç gördüğümü hatırlamıyorum.

Adem Helvacı [IMG]https://tavsiyeforumu.com/data/avatars/s/0/363.jpg?1521481144[/IMG] @Ado ya soralım. :sirit

@kamersah Kardesim selamlar, Umut Barış [IMG]https://tavsiyeforumu.com/data/avatars/s/0/764.jpg?1521302888[/IMG] @Umut Barış kardeşim sana da selamlar :ok

VESTEL tv ler yeni üretimlerde artık PİP ve PAP desteği sağlamıyor zira PİP/PAP destekleri artık tüketiciler tarafından çok talep görmüyor, 1000 müşteirden belki 1 tanesi sorar ki bunun için de üretim maliyetlerini yükseltmemek adına bu uygulamaya girmezler.

Yani kısacası yeni jenerasyon LCD tv lerde bu destek yoktur :ok

Birisi PİP mi dedi :kiskis
Rahmetli Ony X aklıma geldi :saskin
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,009
Adem Helvacı Ado Umut Barış Umut Barış Sorunlu TV min kurulumundan bir gün sonra, yani geçen çarşamba günü değişim kararı onaylandı. Bugun de servisten aradılar. Pazartesi yeni televizyonu getireceklermiş. Böylece ortaya çıkan sorunu 6 gün içerisinde halletmiş olacaklar. Umarım yeni televizyonda problem olmaz ilginiz için teşekkür ederim üstatlar.

Rica ederiz. Hayırlı olsun.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado Umut Barış Umut Barış Sorunlu TV min kurulumundan bir gün sonra, yani geçen çarşamba günü değişim kararı onaylandı. Bugun de servisten aradılar. Pazartesi yeni televizyonu getireceklermiş. Böylece ortaya çıkan sorunu 6 gün içerisinde halletmiş olacaklar. Umarım yeni televizyonda problem olmaz ilginiz için teşekkür ederim üstatlar.
Rica ederiz kardeşim, Gelişmeleri haber verin lütfen :ok
 
T Çevrimdışı

tamer07

Yeni Üye
15 Mar 2018
21
Değişim kararı sonrası 1 haftadır kullandığım, Vestel 50 FD7300 (CMO panel MB110S anakart mevcut) televizyonla ilgili kısaca izlenimlerimi yazmak isterim.
Bana 1625 TL'ye mal olan Full Hd Smart ve Dahili Uydu özellikli bu TV'yi (şu an 1750TL ye bulunabilir) uygun fiyatlı TV arayanlara tavsiye ederim. Servisin değişim ve kurulum sırasındaki ilgisinden de memnun kaldım.

Smart özelliklerini çok kullanmamakla beraber, özellikle Youtube da herhangi bir takılma olmadı. Ses kalitesi vasat. Cep telefonundan ekran ve youtube, bilgisayardan yine youtube yansıtma sorunsuz çalışıyor. WİFİ bağlantısı ve yükleme hızı iyi. Bluetooth, DLNA özellikleri var. MB110S anakartda 2 USB 3 HDMİ bağlantısı var. USB'leri denedim sorun yok. Sadece bazı AVİ mp4 dosyalarını oynatmadı. Bazılarını oynattı. Neden olduğunu bilmiyorum.

Görüntü fiyatına göre yeterli. Kanal geçişleri bence iyi. Bulutlanma çok az ve ışık sızması yok.
Sonuç; Farklı ve yüksek beklentileri olanları hariç tutarsak 50 inç bir TV için bu fiyat/performans standart TV kullanıcısını memnun edecektir.
 
Geri
Üst Alt