Şimdi Öncelikle Konuya farklı bir bakış açısı getirelim.
Öncelikle beni bu konu hakkında bilgilendiren arkadaşa selam olsun (Ben bu konu başlığını görmedim, kendisi linki ulaştırdı bana)
Hemen belirtelim ki bu aslında VESTEL in hatası.
Hatta bu hatayı kendileri zamanında anladığı için acil öncelikli müdahaleye dahi gerek duymuş ve bayi depolarındaki hiç satılmamış ürünler dahi söktürülüp bu CAM olan boyunlar METAL ile değiştirtilmişti ve hatta ben bizzat bu işlemleri yapanlardan birisiydim. Yanılmıyorsam o dönemler ya Bodrum serviste şef, ya da Fethiye serviste servis müdürüydüm ve bayi depolarındaki bu model (Listesi vardı elimizde) tüm ürünleri söküp NECK değişimi yapmış, yaptırmıştık.
Satılmış olan ve bize denk gelmeyenler ise MUTLAKA AMA MUTLAKA montaj esnasında tüketici evinde değiştirilecekti zira bu cam neck denen meretin kırıldığı Vestel tarafından biliniyordu.
Şimdi şartlar böyle olunca VESTEL in üretiminden kaynaklanan bir hatanın tüketiciye mal edilmesi saçmalık, Vatandaşın televizyonu KENDİ KENDİNE intihar ediyorsa bu mevzu için özür dileyip zararını karşılamak yerine kırılan panelin haricinde bir de UTANMADAN diğer donanımın parasını istemek aymazlıktır.
Yarın youtube canlı yayınımızda bu yetkili servis konusunu işleyeceğiz zaten ve orada da dile getireceğim ki bu ülkede VİCDAN SAHİBİ çok sayıda yetkili servis ve çalışanı var fakat kurum ile olan sözleşmeleri nedeniyle sesleri çıkamıyor veya forumumuzdaki onlarca kahraman gibi arka planda insanlara destek olmaya çalışıyorlar. Tabi Vestel efendi, Abimin de vestel servisi olması nedeniyle sürekli olarak abimi Günah Keçisi görüyor, kendisine baskı uyguluyor o ayrı konu.
Buradan Vestel in servis müdürlerini de açık açık uyarıyorum. AİLEMDEN UZAK DURUN. Varsa bir derdiniz ya beni ararsınız ya da direk olarak BENİ mahkemeye verirsiniz ve hukuk önünde bir hakkınız var ise benden alır veya paylaşılmasını istemediğiniz bilgiler için mahkeme kararı çıkartırsınız. Her seferinde bu bilgilerin kaynağı Abimmiş gibi kendisine baskı kurmanızın bir saçmalık olduğunu belirtiyor, ben de burada alenen ve ihtaren beyan ediyorum ki bu konu 2 kere yaşandı, üçüncüsü yaşanırsa, Vestel de çalıştığım süre oyunca gördüğüm ne kadar pislik var ise GERÇEKLERİ ANLATMAK YOLU İLE hayatınızda görmediğiniz kadar büyük bir VESTEL KARALAMA KAMPANYASI nın baş mimarı olurum, sonra yargı önünde ne istiyorsanız sizinle görüşürüz seve seve.. Meydanı boş buldunuz, beni de servislerinizden zannedip ''Hayt Hoyt'' yapıp susturabileceğinizi zannettiniz galiba ama öyle olmadığını acı yoldan öğrenirsiniz.
Tabi gerçekleri halktan saklamak ile halk ile ortak hareket edip sorunları çözmek arasındaki farkı ayırt edebilecek kapasiteniz var ise, haksızlığa uğramış halk için mücadele etmek isterseniz o ayrı konu, elimizden ne gelir ise o konuda da size destek vermeye çalışırız yeter ki bu örnekte olduğu gibi her hatayı ve kusuru vatandaşa yükleme çalışmayın.
Ne yapacaksınız? Vatandaştan bilgi gizlemek için bütün yetkili servislere ve servis çalışanlarına GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ mi imzalatacaksınız? Siz bunu yaptığınızda biz tüketiciler olarak sizin gizlediklerinizi bir şekilde öğrenmeyecekmiyiz sanıyorsunuz? Zaten VESTEL de çalışacak adam bulamıyorsunuz,Servisleriniz personel bulamıyor, bunu da yapıp daha iyi bir şey mi yapmış olacağınızı zannediyorsunuz?
Bu bağlamda konu sahibi sevgili dostumuz öncelikle konuyu ACİLEN şikayetvar sitesine taşısın, görselleri paylaşsın ve konunun tarafı olan VESTEL ' e '' 2013 yılında servislerinize yayınlamış olduğunuz bülten kapsamında bu üretimlerin NECK denen boyun kısımlarının hatalı olduğu tarafınızdan biliniyor olmasına rağmen ne bayi deposunda ne de montaj esnasında evimde değiştirilmemiştir. Dolayısı ile burada bir GÖREV İHMALİ açık ve net olduğu fikrinden hareketle tüm zararımın tarafınızdan karşılanması, aksi takdirde konuyu, elimdeki bilgi ve belgeler ile hukuka taşıyacağımı ihtaren beyan ederim'' tarzı bir yazı ile kendilerine iletin.
Vatandaşın paneli sizin ihmaliniz yüzünden kırıldığı yetmiyormuş gibi bir de utanmadan HATALI ÜRETİM olan materyalin dahi parasını istiyorsunuz vatandaştan. Ayıptır Yahu.
Vestel efendi; Vatandaşa yeni tv vereceksiniz ve bu tv nin parasını kimden isteyeceksin biliyor musunuz?
Bu hatalı tasarımın sahibi olan mühendis dostumuzdan alacaksınız.
2013 yılında yayınladığınız o bültenin gereğini yerine getirmeyen, kırılacağı bilindiği halde cam neck ile bu vatandaşın evine o montajı yapan yetkili servisin sahibi her kim ise o muhterem ödeyecek bu parayı.
Yetkili servis sahibi dostum, sen bu parayı kime ödeteceksin biliyormusun? Senin tebliğine rağmen senin talimatını yerine getirmeyen servis çalışanına ödeteceksin, işten çıkmışsa dahi hukuka gideceksin ve nasıl vatandaş size GÖREV İHMALİ gerekçesi ile dava açabiliyor ise siz de aldığı maaşın hakkını vermeyen, işini yapmayan, görev ihmalinde bulunan montaj personeline ödeteceksiniz yada bunu tasarlayan mühendis e fatura edeceksin hukuk yolundan.
Kim öderse ödesin, sorumsuzluğun TARAFI olan Vestel den birileri ödeyecek bu bedeli, Vatandaş değil..