Vestel 42pf8060 42’’ smart led tv nin ekranı kırıldı. Tamire değer mi?

O Çevrimdışı

Omerrr 

Yeni Üye
25 Ara 2020
44
23
Eski model :) murat124 gibi :) (benimkiler de öyle )
Hacı muro gibi ? Aynısında bi tane daha var ama o sağlam şimdilik . Bi hdmı kablo aldım o vestelde hemen açtı ama küçük 19” axen var yapmadığım şey kalmadı hdmı görmüyor

2FD18D39-4235-4FD9-968E-9948D543FDCB.jpg
5719B2EC-1652-4108-B80F-F260A466823F.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hacı muro gibi ? Aynısında bi tane daha var ama o sağlam şimdilik . Bi hdmı kablo aldım o vestelde hemen açtı ama küçük 19” axen var yapmadığım şey kalmadı hdmı görmüyor

2FD18D39-4235-4FD9-968E-9948D543FDCB.jpg
5719B2EC-1652-4108-B80F-F260A466823F.jpg
Bunun için ayrı yeni konu açmam gerekiyor sanırım
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,329
64
Hacı muro gibi ? Aynısında bi tane daha var ama o sağlam şimdilik . Bi hdmı kablo aldım o vestelde hemen açtı ama küçük 19” axen var yapmadığım şey kalmadı hdmı görmüyor

2FD18D39-4235-4FD9-968E-9948D543FDCB.jpg
5719B2EC-1652-4108-B80F-F260A466823F.jpg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bunun için ayrı yeni konu açmam gerekiyor sanırım
Evet ,yeni konu açmalısın ,ama ben aldırmadım bu axeni :haha1
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Şimdi Öncelikle Konuya farklı bir bakış açısı getirelim.

Öncelikle beni bu konu hakkında bilgilendiren arkadaşa selam olsun (Ben bu konu başlığını görmedim, kendisi linki ulaştırdı bana)

Hemen belirtelim ki bu aslında VESTEL in hatası.

Hatta bu hatayı kendileri zamanında anladığı için acil öncelikli müdahaleye dahi gerek duymuş ve bayi depolarındaki hiç satılmamış ürünler dahi söktürülüp bu CAM olan boyunlar METAL ile değiştirtilmişti ve hatta ben bizzat bu işlemleri yapanlardan birisiydim. Yanılmıyorsam o dönemler ya Bodrum serviste şef, ya da Fethiye serviste servis müdürüydüm ve bayi depolarındaki bu model (Listesi vardı elimizde) tüm ürünleri söküp NECK değişimi yapmış, yaptırmıştık.

Satılmış olan ve bize denk gelmeyenler ise MUTLAKA AMA MUTLAKA montaj esnasında tüketici evinde değiştirilecekti zira bu cam neck denen meretin kırıldığı Vestel tarafından biliniyordu.


Şimdi şartlar böyle olunca VESTEL in üretiminden kaynaklanan bir hatanın tüketiciye mal edilmesi saçmalık, Vatandaşın televizyonu KENDİ KENDİNE intihar ediyorsa bu mevzu için özür dileyip zararını karşılamak yerine kırılan panelin haricinde bir de UTANMADAN diğer donanımın parasını istemek aymazlıktır.

Yarın youtube canlı yayınımızda bu yetkili servis konusunu işleyeceğiz zaten ve orada da dile getireceğim ki bu ülkede VİCDAN SAHİBİ çok sayıda yetkili servis ve çalışanı var fakat kurum ile olan sözleşmeleri nedeniyle sesleri çıkamıyor veya forumumuzdaki onlarca kahraman gibi arka planda insanlara destek olmaya çalışıyorlar. Tabi Vestel efendi, Abimin de vestel servisi olması nedeniyle sürekli olarak abimi Günah Keçisi görüyor, kendisine baskı uyguluyor o ayrı konu.

Buradan Vestel in servis müdürlerini de açık açık uyarıyorum. AİLEMDEN UZAK DURUN. Varsa bir derdiniz ya beni ararsınız ya da direk olarak BENİ mahkemeye verirsiniz ve hukuk önünde bir hakkınız var ise benden alır veya paylaşılmasını istemediğiniz bilgiler için mahkeme kararı çıkartırsınız. Her seferinde bu bilgilerin kaynağı Abimmiş gibi kendisine baskı kurmanızın bir saçmalık olduğunu belirtiyor, ben de burada alenen ve ihtaren beyan ediyorum ki bu konu 2 kere yaşandı, üçüncüsü yaşanırsa, Vestel de çalıştığım süre oyunca gördüğüm ne kadar pislik var ise GERÇEKLERİ ANLATMAK YOLU İLE hayatınızda görmediğiniz kadar büyük bir VESTEL KARALAMA KAMPANYASI nın baş mimarı olurum, sonra yargı önünde ne istiyorsanız sizinle görüşürüz seve seve.. Meydanı boş buldunuz, beni de servislerinizden zannedip ''Hayt Hoyt'' yapıp susturabileceğinizi zannettiniz galiba ama öyle olmadığını acı yoldan öğrenirsiniz.

Tabi gerçekleri halktan saklamak ile halk ile ortak hareket edip sorunları çözmek arasındaki farkı ayırt edebilecek kapasiteniz var ise, haksızlığa uğramış halk için mücadele etmek isterseniz o ayrı konu, elimizden ne gelir ise o konuda da size destek vermeye çalışırız yeter ki bu örnekte olduğu gibi her hatayı ve kusuru vatandaşa yükleme çalışmayın.

Ne yapacaksınız? Vatandaştan bilgi gizlemek için bütün yetkili servislere ve servis çalışanlarına GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ mi imzalatacaksınız? Siz bunu yaptığınızda biz tüketiciler olarak sizin gizlediklerinizi bir şekilde öğrenmeyecekmiyiz sanıyorsunuz? Zaten VESTEL de çalışacak adam bulamıyorsunuz,Servisleriniz personel bulamıyor, bunu da yapıp daha iyi bir şey mi yapmış olacağınızı zannediyorsunuz?

Bu bağlamda konu sahibi sevgili dostumuz öncelikle konuyu ACİLEN şikayetvar sitesine taşısın, görselleri paylaşsın ve konunun tarafı olan VESTEL ' e '' 2013 yılında servislerinize yayınlamış olduğunuz bülten kapsamında bu üretimlerin NECK denen boyun kısımlarının hatalı olduğu tarafınızdan biliniyor olmasına rağmen ne bayi deposunda ne de montaj esnasında evimde değiştirilmemiştir. Dolayısı ile burada bir GÖREV İHMALİ açık ve net olduğu fikrinden hareketle tüm zararımın tarafınızdan karşılanması, aksi takdirde konuyu, elimdeki bilgi ve belgeler ile hukuka taşıyacağımı ihtaren beyan ederim'' tarzı bir yazı ile kendilerine iletin.

Vatandaşın paneli sizin ihmaliniz yüzünden kırıldığı yetmiyormuş gibi bir de utanmadan HATALI ÜRETİM olan materyalin dahi parasını istiyorsunuz vatandaştan. Ayıptır Yahu.

Vestel efendi; Vatandaşa yeni tv vereceksiniz ve bu tv nin parasını kimden isteyeceksin biliyor musunuz?

Bu hatalı tasarımın sahibi olan mühendis dostumuzdan alacaksınız.

2013 yılında yayınladığınız o bültenin gereğini yerine getirmeyen, kırılacağı bilindiği halde cam neck ile bu vatandaşın evine o montajı yapan yetkili servisin sahibi her kim ise o muhterem ödeyecek bu parayı.

Yetkili servis sahibi dostum, sen bu parayı kime ödeteceksin biliyormusun? Senin tebliğine rağmen senin talimatını yerine getirmeyen servis çalışanına ödeteceksin, işten çıkmışsa dahi hukuka gideceksin ve nasıl vatandaş size GÖREV İHMALİ gerekçesi ile dava açabiliyor ise siz de aldığı maaşın hakkını vermeyen, işini yapmayan, görev ihmalinde bulunan montaj personeline ödeteceksiniz yada bunu tasarlayan mühendis e fatura edeceksin hukuk yolundan.

Kim öderse ödesin, sorumsuzluğun TARAFI olan Vestel den birileri ödeyecek bu bedeli, Vatandaş değil..
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
şimdi fark ettim tv ayakları hatalı üretilmiş iç kısmın cam olmaması lazımdı A Adem Helvacı hocamın dediği gibi hatalı üretim hatalı tasarım davalık durum aslında vestel zararını tanzim etmezse thh,ye ver hakkını ara bence birşey kaybetmezsin
 
O Çevrimdışı

Omerrr 

Yeni Üye
25 Ara 2020
44
23
Şimdi Öncelikle Konuya farklı bir bakış açısı getirelim.

Öncelikle beni bu konu hakkında bilgilendiren arkadasimizsa selam olsun zira (Ben bu konu başlığını görmedim, kendisi linki ulaştırdı bana)

Hemen belirtelim ki bu aslında VESTEL in hatası.

Hatta bu hatayı kendileri zamanında anladığı için acil öncelikli müdahaleye dahi gerek duymuş ve bayi depolarındaki hiç satılmamış ürünler dahi söktürülüp bu CAM olan boyunlar METAL ile değiştirtilmişti ve hatta ben bizzat bu işlemleri yapanlardan birisiydim. Yanılmıyorsam o dönemler ya Bodrum serviste şef, ya da Fethiye serviste servis müdürüydüm ve bayi depolarındaki bu model (Listesi vardı elimizde) tüm ürünleri söküp NECK değişimi yapmış, yaptırmıştık.

Satılmış olan ve bize denk gelmeyenler ise MUTLAKA AMA MUTLAKA montaj esnasında tüketici evinde değiştirilecekti zira bu cam neck denen meretin kırıldığı Vestel tarafından biliniyordu.


Şimdi şartlar böyle olunca VESTEL in üretiminden kaynaklanan bir hatanın tüketiciye mal edilmesi saçmalık, Vatandaşın televizyonu KENDİ KENDİNE intihar ediyorsa bu mevzu için özür dileyip zararını karşılamak yerine kırılan panelin haricinde bir de UTANMADAN diğer donanımın parasını istemek aymazlıktır.

Yarın youtube canlı yayınımızda bu yetkili servis konusunu işleyeceğiz zaten ve orada da dile getireceğim ki bu ülkede VİCDAN SAHİBİ çok sayıda yetkili servis ve çalışanı var fakat kurum ile olan sözleşmeleri nedeniyle sesleri çıkamıyor veya forumumuzdaki onlarca kahraman gibi arka planda insanlara destek olmaya çalışıyorlar. Tabi Vestel efendi, Abimin de vestel servisi olması nedeniyle sürekli olarak abimi Günah Keçisi görüyor, kendisine baskı uyguluyor o ayrı konu.

Buradan Vestel in servis müdürlerini de açık açık uyarıyorum. AİLEMDEN UZAK DURUN. Varsa bir derdiniz ya beni ararsınız ya da direk olarak BENİ mahkemeye verirsiniz ve hukuk önünde bir hakkınız var ise benden alır veya paylaşılmasını istemediğiniz bilgiler için mahkeme kararı çıkartırsınız. Her seferinde bu bilgilerin kaynağı Abimmiş gibi kendisine baskı kurmanızın bir saçmalık olduğunu belirtiyor, ben de burada alenen ve ihtaren beyan ediyorum ki bu konu 2 kere yaşandı, üçüncüsü yaşanırsa, Vestel de çalıştığım süre oyunca gördüğüm ne kadar pislik var ise GERÇEKLERİ ANLATMAK YOLU İLE hayatınızda görmediğiniz kadar büyük bir VESTEL KARALAMA KAMPANYASI nın baş mimarı olurum, sonra yargı önünde ne istiyorsanız sizinle görüşürüz seve seve.. Meydanı boş buldunuz, beni de servislerinizden zannedip ''Hayt Hoyt'' yapıp susturabileceğinizi zannettiniz galiba ama öyle olmadığını acı yoldan öğrenirsiniz.

Tabi gerçekleri halktan saklamak ile halk ile ortak hareket edip sorunları çözmek arasındaki farkı ayırt edebilecek kapasiteniz var ise, haksızlığa uğramış halk için mücadele etmek isterseniz o ayrı konu, elimizden ne gelir ise o konuda da size destek vermeye çalışırız yeter ki bu örnekte olduğu gibi her hatayı ve kusuru vatandaşa yükleme çalışmayın.

Ne yapacaksınız? Vatandaştan bilgi gizlemek için bütün yetkili servislere ve servis çalışanlarına GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ mi imzalatacaksınız? Siz bunu yaptığınızda biz tüketiciler olarak sizin gizlediklerinizi bir şekilde öğrenmeyecekmiyiz sanıyorsunuz? Zaten VESTEL de çalışacak adam bulamıyorsunuz,Servisleriniz personel bulamıyor, bunu da yapıp daha iyi bir şey mi yapmış olacağınızı zannediyorsunuz?

Bu bağlamda konu sahibi sevgili dostumuz öncelikle konuyu ACİLEN şikayetvar sitesine taşısın, görselleri paylaşsın ve konunun tarafı olan VESTEL ' e '' 2013 yılında servislerinize yayınlamış olduğunuz bülten kapsamında bu üretimlerin NECK denen boyun kısımlarının hatalı olduğu tarafınızdan biliniyor olmasına rağmen ne bayi deposunda ne de montaj esnasında evimde değiştirilmemiştir. Dolayısı ile burada bir GÖREV İHMALİ açık ve net olduğu fikrinden hareketle tüm zararımın tarafınızdan karşılanması, aksi takdirde konuyu, elimdeki bilgi ve belgeler ile hukuka taşıyacağımı ihtaren beyan ederim'' tarzı bir yazı ile kendilerine iletin.

Vatandaşın paneli sizin ihmaliniz yüzünden kırıldığı yetmiyormuş gibi bir de utanmadan HATALI ÜRETİM olan materyalin dahi parasını istiyorsunuz vatandaştan. Ayıptır Yahu.

Vestel efendi; Vatandaşa yeni tv vereceksiniz ve bu tv nin parasını kimden isteyeceksin biliyor musunuz?

Bu hatalı tasarımın sahibi olan mühendis dostumuzdan alacaksınız.

2013 yılında yayınladığınız o bültenin gereğini yerine getirmeyen, kırılacağı bilindiği halde cam neck ile bu vatandaşın evine o montajı yapan yetkili servisin sahibi her kim ise o muhterem ödeyecek bu parayı.

Yetkili servis sahibi dostum, sen bu parayı kime ödeteceksin biliyormusun? Senin tebliğine rağmen senin talimatını yerine getirmeyen servis çalışanına ödeteceksin, işten çıkmışsa dahi hukuka gideceksin ve nasıl vatandaş size GÖREV İHMALİ gerekçesi ile dava açabiliyor ise siz de aldığı maaşın hakkını vermeyen, işini yapmayan, görev ihmalinde bulunan montaj personeline ödeteceksiniz yada bunu tasarlayan mühendise fatura edeceksiniz. hukuk yolundan.

Kim öderse ödesin, sorumsuzluğun TARAFI olan Vestel den birileri ödeyecek bu bedeli, Vatandaş değil..
Adem abi çok teşekkür ederim. Birazdan şikayetvar a yazacağım durumu. Senin YouTube daki videolarında buldum bu forum u ve hemen kaydoldum . Senim gibi burdaki bütün ustalarımızdan halkı bilinçlendikleri için Allah razı olsun. Bütün gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim. Herkese çok teşekkürler :)
Ben de tüketici haklarına başvurmayı düşünmüştüm ilk gördüğümde tv yi yerde ama bişey çıkmaz diye düşünüp o yolu hiç denemedim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şimdi fark ettim tv ayakları hatalı üretilmiş iç kısmın cam olmaması lazımdı A Adem Helvacı hocamın dediği gibi hatalı üretim hatalı tasarım davalık durum aslında vestel zararını tanzim etmezse thh,ye ver hakkını ara bence birşey kaybetmezsin
Aynen hocam haklısın hemen başlıyorum ne gerekiyorsa yapacağım inşallah
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Adem abi çok teşekkür ederim. Birazdan şikayetvar a yazacağım durumu. Senin YouTube daki videolarında buldum bu forum u ve hemen kaydoldum . Senim gibi burdaki bütün ustalarımızdan halkı bilinçlendikleri için Allah razı olsun. Bütün gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim. Herkese çok teşekkürler :)
Ben de tüketici haklarına başvurmayı düşünmüştüm ilk gördüğümde tv yi yerde ama bişey çıkmaz diye düşünüp o yolu hiç denemedim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Aynen hocam haklısın hemen başlıyorum ne gerekiyorsa yapacağım inşallah
Süreç hakkında bizleri bilgilendirmeyi ihmal etmeyin lütfen :)
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
şimdi fark ettim tv ayakları hatalı üretilmiş iç kısmın cam olmaması lazımdı A Adem Helvacı hocamın dediği gibi hatalı üretim hatalı tasarım davalık durum aslında vestel zararını tanzim etmezse thh,ye ver hakkını ara bence birşey kaybetmezsin
Vestelin durumdan haberi yoktur ki. Servis işine nasıl geldi ise öyle davranmış da olabilir.

Burada bundan sonra Vestelin takınacağı tutum önemli.

bence ücretli değişim önerecekler ama bakalım görelim ne çıkacak.
 
O Çevrimdışı

Omerrr 

Yeni Üye
25 Ara 2020
44
23
Süreç hakkında bizleri bilgilendirmeyi ihmal etmeyin lütfen :)
Herşeyi paylaşacağım burda :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Vestelin durumdan haberi yoktur ki. Servis işine nasıl geldi ise öyle davranmış da olabilir.

Burada bundan sonra Vestelin takınacağı tutum önemli.

bence ücretli değişim önerecekler ama bakalım görelim ne çıkacak.
Yani ücret isteyip aynı modeli mi verecekler yoksa yeni model mi ya da parçayı değiştirip o daha uygun fiyat mı verecek :) bakalım göreceğiz
Aynı tv den bi tane daha var o da öyle cam neck li
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Herşeyi paylaşacağım burda :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yani ücret isteyip aynı modeli mi verecekler yoksa yeni model mi ya da parçayı değiştirip o daha uygun fiyat mı verecek :) bakalım göreceğiz
Aynı tv den bi tane daha var o da öyle cam neck li
Yok bunların artık üretimi yok zaten.

Muadil bir ürünü sıfır kutusunda teklif eder ancak kullandığınız yılları göz önünde bulundurarak fark isterler.

Normalde işleyişte zaten yasal hakkınız ücretli değişim hizmeti almak zira bu tv nin paneli zaten stoklarda yok, onlar da stok olmayan yedek parça için size sıfır yeni ürün sunacvaklar.

Sizin durum ise çok farklı, firma kaynaklı bir zarar ve tazmin talebi söz konusu.

O nedenle bana kalsa ücretsiz ürün vermeleri gerekir lakin bir ihtimal düşük fark ile de ürün teklif edebilirler.

Sizin tavrınızı, onların tavrı belirleyecek ;)


Tanıdığınız var ise Ekşide de konu açılmasını sağlarsanız çok faydası olur zira Vestel efendi o dilden anlıyor. Sesiniz çıkmazsa sesleri çıkmaz onların..
 
O Çevrimdışı

Omerrr 

Yeni Üye
25 Ara 2020
44
23
Yok bunların artık üretimi yok zaten.

Muadil bir ürünü sıfır kutusunda teklif eder ancak kullandığınız yılları göz önünde bulundurarak fark isterler.

Normalde işleyişte zaten yasal hakkınız ücretli değişim hizmeti almak zira bu tv nin paneli zaten stoklarda yok, onlar da stok olmayan yedek parça için size sıfır yeni ürün sunacvaklar.

Sizin durum ise çok farklı, firma kaynaklı bir zarar ve tazmin talebi söz konusu.

O nedenle bana kalsa ücretsiz ürün vermeleri gerekir lakin bir ihtimal düşük fark ile de ürün teklif edebilirler.

Sizin tavrınızı, onların tavrı belirleyecek ;)


Tanıdığınız var ise Ekşide de konu açılmasını sağlarsanız çok faydası olur zira Vestel efendi o dilden anlıyor. Sesiniz çıkmazsa sesleri çıkmaz onların..
Yok abi maalesef tanıdığım yok ama yine de belki ekşi de bu konuyu açılabiecek birileri yardım edebilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yok abi maalesef tanıdığım yok ama yine de belki ekşi de bu konuyu açılabiecek birileri yardım edebilir
Bu tv yi alırken aynısından 2 tane almıştık. Onun cam neck i sağlam şimdilik onu da söylemem gerekir mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yok abi maalesef tanıdığım yok ama yine de belki ekşi de bu konuyu açılabiecek birileri yardım edebilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu tv yi alırken aynısından 2 tane almıştık. Onun cam neck i sağlam şimdilik onu da söylemem gerekir mi?

B12E37F7-D0D8-4AFF-8418-CE0E57C42704.png
B21D28D0-CC97-42A3-8645-849B3D5E45C2.png
DB96FA1D-C412-46EC-9313-E18155409759.png

Böyle gönderiyorum abi
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,329
64
Şimdi Öncelikle Konuya farklı bir bakış açısı getirelim.

Öncelikle beni bu konu hakkında bilgilendiren arkadaşa selam olsun (Ben bu konu başlığını görmedim, kendisi linki ulaştırdı bana)

Hemen belirtelim ki bu aslında VESTEL in hatası.

Hatta bu hatayı kendileri zamanında anladığı için acil öncelikli müdahaleye dahi gerek duymuş ve bayi depolarındaki hiç satılmamış ürünler dahi söktürülüp bu CAM olan boyunlar METAL ile değiştirtilmişti ve hatta ben bizzat bu işlemleri yapanlardan birisiydim. Yanılmıyorsam o dönemler ya Bodrum serviste şef, ya da Fethiye serviste servis müdürüydüm ve bayi depolarındaki bu model (Listesi vardı elimizde) tüm ürünleri söküp NECK değişimi yapmış, yaptırmıştık.

Satılmış olan ve bize denk gelmeyenler ise MUTLAKA AMA MUTLAKA montaj esnasında tüketici evinde değiştirilecekti zira bu cam neck denen meretin kırıldığı Vestel tarafından biliniyordu.


Şimdi şartlar böyle olunca VESTEL in üretiminden kaynaklanan bir hatanın tüketiciye mal edilmesi saçmalık, Vatandaşın televizyonu KENDİ KENDİNE intihar ediyorsa bu mevzu için özür dileyip zararını karşılamak yerine kırılan panelin haricinde bir de UTANMADAN diğer donanımın parasını istemek aymazlıktır.

Yarın youtube canlı yayınımızda bu yetkili servis konusunu işleyeceğiz zaten ve orada da dile getireceğim ki bu ülkede VİCDAN SAHİBİ çok sayıda yetkili servis ve çalışanı var fakat kurum ile olan sözleşmeleri nedeniyle sesleri çıkamıyor veya forumumuzdaki onlarca kahraman gibi arka planda insanlara destek olmaya çalışıyorlar. Tabi Vestel efendi, Abimin de vestel servisi olması nedeniyle sürekli olarak abimi Günah Keçisi görüyor, kendisine baskı uyguluyor o ayrı konu.

Buradan Vestel in servis müdürlerini de açık açık uyarıyorum. AİLEMDEN UZAK DURUN. Varsa bir derdiniz ya beni ararsınız ya da direk olarak BENİ mahkemeye verirsiniz ve hukuk önünde bir hakkınız var ise benden alır veya paylaşılmasını istemediğiniz bilgiler için mahkeme kararı çıkartırsınız. Her seferinde bu bilgilerin kaynağı Abimmiş gibi kendisine baskı kurmanızın bir saçmalık olduğunu belirtiyor, ben de burada alenen ve ihtaren beyan ediyorum ki bu konu 2 kere yaşandı, üçüncüsü yaşanırsa, Vestel de çalıştığım süre oyunca gördüğüm ne kadar pislik var ise GERÇEKLERİ ANLATMAK YOLU İLE hayatınızda görmediğiniz kadar büyük bir VESTEL KARALAMA KAMPANYASI nın baş mimarı olurum, sonra yargı önünde ne istiyorsanız sizinle görüşürüz seve seve.. Meydanı boş buldunuz, beni de servislerinizden zannedip ''Hayt Hoyt'' yapıp susturabileceğinizi zannettiniz galiba ama öyle olmadığını acı yoldan öğrenirsiniz.

Tabi gerçekleri halktan saklamak ile halk ile ortak hareket edip sorunları çözmek arasındaki farkı ayırt edebilecek kapasiteniz var ise, haksızlığa uğramış halk için mücadele etmek isterseniz o ayrı konu, elimizden ne gelir ise o konuda da size destek vermeye çalışırız yeter ki bu örnekte olduğu gibi her hatayı ve kusuru vatandaşa yükleme çalışmayın.

Ne yapacaksınız? Vatandaştan bilgi gizlemek için bütün yetkili servislere ve servis çalışanlarına GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ mi imzalatacaksınız? Siz bunu yaptığınızda biz tüketiciler olarak sizin gizlediklerinizi bir şekilde öğrenmeyecekmiyiz sanıyorsunuz? Zaten VESTEL de çalışacak adam bulamıyorsunuz,Servisleriniz personel bulamıyor, bunu da yapıp daha iyi bir şey mi yapmış olacağınızı zannediyorsunuz?

Bu bağlamda konu sahibi sevgili dostumuz öncelikle konuyu ACİLEN şikayetvar sitesine taşısın, görselleri paylaşsın ve konunun tarafı olan VESTEL ' e '' 2013 yılında servislerinize yayınlamış olduğunuz bülten kapsamında bu üretimlerin NECK denen boyun kısımlarının hatalı olduğu tarafınızdan biliniyor olmasına rağmen ne bayi deposunda ne de montaj esnasında evimde değiştirilmemiştir. Dolayısı ile burada bir GÖREV İHMALİ açık ve net olduğu fikrinden hareketle tüm zararımın tarafınızdan karşılanması, aksi takdirde konuyu, elimdeki bilgi ve belgeler ile hukuka taşıyacağımı ihtaren beyan ederim'' tarzı bir yazı ile kendilerine iletin.

Vatandaşın paneli sizin ihmaliniz yüzünden kırıldığı yetmiyormuş gibi bir de utanmadan HATALI ÜRETİM olan materyalin dahi parasını istiyorsunuz vatandaştan. Ayıptır Yahu.

Vestel efendi; Vatandaşa yeni tv vereceksiniz ve bu tv nin parasını kimden isteyeceksin biliyor musunuz?

Bu hatalı tasarımın sahibi olan mühendis dostumuzdan alacaksınız.

2013 yılında yayınladığınız o bültenin gereğini yerine getirmeyen, kırılacağı bilindiği halde cam neck ile bu vatandaşın evine o montajı yapan yetkili servisin sahibi her kim ise o muhterem ödeyecek bu parayı.

Yetkili servis sahibi dostum, sen bu parayı kime ödeteceksin biliyormusun? Senin tebliğine rağmen senin talimatını yerine getirmeyen servis çalışanına ödeteceksin, işten çıkmışsa dahi hukuka gideceksin ve nasıl vatandaş size GÖREV İHMALİ gerekçesi ile dava açabiliyor ise siz de aldığı maaşın hakkını vermeyen, işini yapmayan, görev ihmalinde bulunan montaj personeline ödeteceksiniz yada bunu tasarlayan mühendis e fatura edeceksin hukuk yolundan.

Kim öderse ödesin, sorumsuzluğun TARAFI olan Vestel den birileri ödeyecek bu bedeli, Vatandaş değil..
İşte bakış açısı sevgili A Adem Helvacı ,ellerine sağlık :ok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt