T
Çevrimdışı
TC Yıldırım
Kayıtsız / Doğrulanmamış
Hayırlı olsun sizede iyi seyirler.Hepsiburada beni şaşırtarak ürünü bugün teslim etti. Hiç beklemiyordum çünkü siparişlerimde hala hazırlanıyor olarak gözüküyordu. Bir baktım kargocu arkadaş elinde televizyonla kapıya geliverdi
Kurulum için önce Toshiba'yı aradım yalnızca bu numaradan Laptop ile ilgili işlemler yapıyoruz dediler Vestel MH'yi arayabilirsiniz dediler bende Vestel MH ile görüştüm. Kurulum için 80₺ duvara askı aparatı içinde 50₺ ücret istediler. Bende kendim video eşliğinde açtım. Çok şükür cihazda herhangi bir sorun yok (MaşAllah). Siz kurulumu nasıl yaptınız? Kendiniz mi açtınız yoksa servis mi kurdu? Gerçi Vestel kurumsal mağazası olduğu için ürünü kendileri getirmiştir size ama kurulumda ücret istemişlerdir diye tahmin ediyorum.. Toshiba'da Android 9 sürümünü kullanıyor ama menüleri çok kısıtlı daha tam kurcalayamadım ama ilk ön görüm bu yönde.
Cihazda şikayetçi olduğum en temel husus SES. Cihazda Onkyo partner desteği var ama cihazın kasa kalitesinden dolayı duvara monte edilecek yerde ki plastik/bombeli kısım titreşimden ötürü iğrenç ve uğultulu/gürültülü bir ses çıkarıyor buda çok kötü bir ses deneyimi sağlıyor. Mecburen cihazın sesini kısık ayarda kullanmak zorunda kalıyorum. Şimdilik TV Ünitesinin üzerinde olduğu için buna göz yumuyorum daha sonra duvara aldığımda o plastik parça duvara askı aparatı ile iyice sıkışıp titreşim yapmayacaktır ve de bu sorunun önüne geçecektir diye düşünüyorum. Kendim sıkayım dedim ama bir an cihazın yeni olduğu ve garantisinin iptaline sebebiyet verebileceği aklıma gelerek müdahale etmedim. Birde sıfır daha 24 saati dolmamış cihazı servise verip orijinalliğine el değmesin istedim.
Aklıma duvarla cihazın arasında kalan boşluğa plastik/tahta/karton bir şeyle sıkıştırıp titreşimi engellemek geldi. Aksi halde bu TV bu sesle insanı çıldırtır.