Vestel 32FA9500 Android TV

ismail33

Yeni Üye
Puan 3
Çözümler 0
Katılım
11 Kas 2021
Mesajlar
13
Yaş
36
ismail33
Arkadaşlar merhaba, bugün internetten Vestel 32FA9500 32" full HD Android TV siparişi ettim. Fiyatı indirimle 1942 TL ye geldi. TV geldiğinde deneyimlerimi paylaşırım. İyi forumlar.
 
Hayırlı olsun,güle güle kullan.Fotoğraf destekli olsun sevgili ismail :ok
 
Bende Toshiba 32LA3B63DT ile Vestel 32FA9500 arasında çok kaldım ama tercihimi Toshiba'dan yana kullandım. Arada yaklaşık 330 ₺'lik bir fark vardı ama Adem Hocanın incelemesi beni etkiledi ve tercihimi o yönde kullandım umarım ikimizde cihazlarımızdan memnun kalırız :)

Üstadlara sormak istediğim sanırsam ikisi de aynı kasa-cihaz değil mi? Toshiba'nın işlemcisi 4 çekirdekli ve BOE-HKC panel kullanılmış ama Vestel'de 2 çekirdekli işlemci var panel hakkında bilgi yok. Forumdaki FA9500 incelemesinde hocamızın biri VA panel yazmış sadece başkada bir değişiklik göremedim. Fark olarak sadece işlemci ise aradaki para farkına yazık olmuş olacak ama panel ve panelde kullanılan diğer teknik detaylar farklıysa sıkıntı yok :)

Neyse cihazlar ikimize de hayırlı olsun :)
 
Bende Toshiba 32LA3B63DT ile Vestel 32FA9500 arasında çok kaldım ama tercihimi Toshiba'dan yana kullandım. Arada yaklaşık 330 ₺'lik bir fark vardı ama Adem Hocanın incelemesi beni etkiledi ve tercihimi o yönde kullandım umarım ikimizde cihazlarımızdan memnun kalırız :)

Üstadlara sormak istediğim sanırsam ikisi de aynı kasa-cihaz değil mi? Toshiba'nın işlemcisi 4 çekirdekli ve BOE-HKC panel kullanılmış ama Vestel'de 2 çekirdekli işlemci var panel hakkında bilgi yok. Forumdaki FA9500 incelemesinde hocamızın biri VA panel yazmış sadece başkada bir değişiklik göremedim. Fark olarak sadece işlemci ise aradaki para farkına yazık olmuş olacak ama panel ve panelde kullanılan diğer teknik detaylar farklıysa sıkıntı yok :)

Neyse cihazlar ikimize de hayırlı olsun :)
Açıkçası bende Toshiba yi düşünüyordum 4 çekirdekli olması sebebiyle ama bu Kasım indirimlerinden Toshiba en ucuz 2399 TL ye düştü, vestelde 1942 TL ye düşünce arada 457 TL fark olunca tercihimi vestelden yana yaptım. Aslında 1200-1300 TL ye 32" normal full HD TV alıp, 500 TL ye de android box almak daha mantıklı. Bu TV yi 2. TV olarak düşündüğüm için kabloyla uğraşmak istemediğimden tercihim vestelden yana oldu açıkçası.
 
Açıkçası bende Toshiba yi düşünüyordum 4 çekirdekli olması sebebiyle ama bu Kasım indirimlerinden Toshiba en ucuz 2399 TL ye düştü, vestelde 1942 TL ye düşünce arada 457 TL fark olunca tercihimi vestelden yana yaptım. Aslında 1200-1300 TL ye 32" normal full HD TV alıp, 500 TL ye de android box almak daha mantıklı. Bu TV yi 2. TV olarak düşündüğüm için kabloyla uğraşmak istemediğimden tercihim vestelden yana oldu açıkçası.
Benimde 2. TV'm olacak hocam. Bende ayni fikirdeyim mutfağa aldigim için IPTV üzerinden yayınları çekerim diye düşünüyorum. 2279 aldim Toshiba'yi bende. Neyse hayırlısı olsun hocam. Daha kargoya bile vermediler :D Ama senin ki belki yarin bile gelebilir. Vestel Kurumsal satiyordu satici olarak. Benim ki HB'nin kendisiydi bakalim ne zaman gelecek, hala hazırlıyorlar :D
 
Benimde 2. TV'm olacak hocam. Bende ayni fikirdeyim mutfağa aldigim için IPTV üzerinden yayınları çekerim diye düşünüyorum. 2279 aldim Toshiba'yi bende. Neyse hayırlısı olsun hocam. Daha kargoya bile vermediler :) Ama senin ki belki yarin bile gelebilir. Vestel Kurumsal satiyordu satici olarak. Benim ki HB'nin kendisiydi bakalim ne zaman gelecek, hala hazırlıyorlar :)
11 Kasım'da sepette net yüzde 5 indirimden faydalandinjz sanırım :) benim TV yi cuma günü kargoya vermişlerdi bugün ulaşacak yazıyor, bakalım. Vestel kurumsalin satmasıda iyi oldu en azından.

Benimde 2. TV'm olacak hocam. Bende ayni fikirdeyim mutfağa aldigim için IPTV üzerinden yayınları çekerim diye düşünüyorum. 2279 aldim Toshiba'yi bende. Neyse hayırlısı olsun hocam. Daha kargoya bile vermediler :) Ama senin ki belki yarin bile gelebilir. Vestel Kurumsal satiyordu satici olarak. Benim ki HB'nin kendisiydi bakalim ne zaman gelecek, hala hazırlıyorlar :)
Kurulum için servis çağıracak misiniz ? 32" TV için kurulum ücreti alıyorlar, 100 TL
 
Merhaba TV geldi, kurulumunu yaptım ama çok uğraştırdı diyebilirim,özellikle uydu kurulumunda 1 saat uğraştım diyebilirim sonunda her şeyi kurdum. Görüntü kalitesi fiyatına göre iyi. Bu arada otomatik arka ekran karartma diye bir şey var, TV bozuk zannettim ilk başta, parlaklık azalıp artıyor kafasına göre, o yüzden bu ayarı kapattım. Görüntü modunda canlı modu en iyisi diyebilirim. Ses zayıf diyebilirim, özellikle bass sesler yok. Android kısmına gelecek olursam gayet stabil çalışıyor, ekran yansıtma baya iyi, gecikme yok denecek kadar az. Uygulama yüklemede bir sikinti yok. Kablosuz mouse direk çalışıyor. Google Play'de olmayan uygulamaları yükleyebildim. İnternetten film, dizi deneyimi yapmadım henüz.
Şimdilik bu kadar diyebilirim. Bir kaç tane fotoğraf ekliyorum;
h3mhrp7.jpg

8f11qy6.jpg

8afmgm9.jpg

Yaptığım denemeler:
- YouTube 1080p desteği var
- Puffin Web Browser ile 1080p dizi izledim, donma takılma gibi bir sorunla karşılaşmadım
 
Son düzenleme:
Merhaba TV geldi, kurulumunu yaptım ama çok uğraştırdı diyebilirim,özellikle uydu kurulumunda 1 saat uğraştım diyebilirim sonunda her şeyi kurdum. Görüntü kalitesi fiyatına göre iyi. Bu arada otomatik arka ekran karartma diye bir şey var, TV bozuk zannettim ilk başta, parlaklık azalıp artıyor kafasına göre, o yüzden bu ayarı kapattım. Görüntü modunda canlı modu en iyisi diyebilirim. Ses zayıf diyebilirim, özellikle bass sesler yok. Android kısmına gelecek olursam gayet stabil çalışıyor, ekran yansıtma baya iyi, gecikme yok denecek kadar az. Uygulama yüklemede bir sikinti yok. Kablosuz mouse direk çalışıyor. Google Play'de olmayan uygulamaları yükleyebildim. İnternetten film, dizi deneyimi yapmadım henüz. Şimdilik bu kadar diyebilirim. Bir kaç tane fotoğraf ekliyorum;
h3mhrp7.jpg

8f11qy6.jpg

8afmgm9.jpg
Hayırlı olsun iyi seyirler.
 
11 Kasım'da sepette net yüzde 5 indirimden faydalandinjz sanırım :) benim TV yi cuma günü kargoya vermişlerdi bugün ulaşacak yazıyor, bakalım. Vestel kurumsalin satmasıda iyi oldu en azından.


Kurulum için servis çağıracak misiniz ? 32" TV için kurulum ücreti alıyorlar, 100 TL
Hepsiburada beni şaşırtarak ürünü bugün teslim etti. Hiç beklemiyordum çünkü siparişlerimde hala hazırlanıyor olarak gözüküyordu. Bir baktım kargocu arkadaş elinde televizyonla kapıya geliverdi :)

Kurulum için önce Toshiba'yı aradım yalnızca bu numaradan Laptop ile ilgili işlemler yapıyoruz dediler Vestel MH'yi arayabilirsiniz dediler bende Vestel MH ile görüştüm. Kurulum için 80₺ duvara askı aparatı içinde 50₺ ücret istediler. Bende kendim video eşliğinde açtım. Çok şükür cihazda herhangi bir sorun yok (MaşAllah). Siz kurulumu nasıl yaptınız? Kendiniz mi açtınız yoksa servis mi kurdu? Gerçi Vestel kurumsal mağazası olduğu için ürünü kendileri getirmiştir size ama kurulumda ücret istemişlerdir diye tahmin ediyorum.. Toshiba'da Android 9 sürümünü kullanıyor ama menüleri çok kısıtlı daha tam kurcalayamadım ama ilk ön görüm bu yönde.

Cihazda şikayetçi olduğum en temel husus SES. Cihazda Onkyo partner desteği var ama cihazın kasa kalitesinden dolayı duvara monte edilecek yerde ki plastik/bombeli kısım titreşimden ötürü iğrenç ve uğultulu/gürültülü bir ses çıkarıyor buda çok kötü bir ses deneyimi sağlıyor. Mecburen cihazın sesini kısık ayarda kullanmak zorunda kalıyorum. Şimdilik TV Ünitesinin üzerinde olduğu için buna göz yumuyorum daha sonra duvara aldığımda o plastik parça duvara askı aparatı ile iyice sıkışıp titreşim yapmayacaktır ve de bu sorunun önüne geçecektir diye düşünüyorum. Kendim sıkayım dedim ama bir an cihazın yeni olduğu ve garantisinin iptaline sebebiyet verebileceği aklıma gelerek müdahale etmedim. Birde sıfır daha 24 saati dolmamış cihazı servise verip orijinalliğine el değmesin istedim.

Aklıma duvarla cihazın arasında kalan boşluğa plastik/tahta/karton bir şeyle sıkıştırıp titreşimi engellemek geldi. Aksi halde bu TV bu sesle insanı çıldırtır.
 
Hepsiburada beni şaşırtarak ürünü bugün teslim etti. Hiç beklemiyordum çünkü siparişlerimde hala hazırlanıyor olarak gözüküyordu. Bir baktım kargocu arkadaş elinde televizyonla kapıya geliverdi :)

Kurulum için önce Toshiba'yı aradım yalnızca bu numaradan Laptop ile ilgili işlemler yapıyoruz dediler Vestel MH'yi arayabilirsiniz dediler bende Vestel MH ile görüştüm. Kurulum için 80₺ duvara askı aparatı içinde 50₺ ücret istediler. Bende kendim video eşliğinde açtım. Çok şükür cihazda herhangi bir sorun yok (MaşAllah). Siz kurulumu nasıl yaptınız? Kendiniz mi açtınız yoksa servis mi kurdu? Gerçi Vestel kurumsal mağazası olduğu için ürünü kendileri getirmiştir size ama kurulumda ücret istemişlerdir diye tahmin ediyorum.. Toshiba'da Android 9 sürümünü kullanıyor ama menüleri çok kısıtlı daha tam kurcalayamadım ama ilk ön görüm bu yönde.

Cihazda şikayetçi olduğum en temel husus SES. Cihazda Onkyo partner desteği var ama cihazın kasa kalitesinden dolayı duvara monte edilecek yerde ki plastik/bombeli kısım titreşimden ötürü iğrenç ve uğultulu/gürültülü bir ses çıkarıyor buda çok kötü bir ses deneyimi sağlıyor. Mecburen cihazın sesini kısık ayarda kullanmak zorunda kalıyorum. Şimdilik TV Ünitesinin üzerinde olduğu için buna göz yumuyorum daha sonra duvara aldığımda o plastik parça duvara askı aparatı ile iyice sıkışıp titreşim yapmayacaktır ve de bu sorunun önüne geçecektir diye düşünüyorum. Kendim sıkayım dedim ama bir an cihazın yeni olduğu ve garantisinin iptaline sebebiyet verebileceği aklıma gelerek müdahale etmedim. Birde sıfır daha 24 saati dolmamış cihazı servise verip orijinalliğine el değmesin istedim.

Aklıma duvarla cihazın arasında kalan boşluğa plastik/tahta/karton bir şeyle sıkıştırıp titreşimi engellemek geldi. Aksi halde bu TV bu sesle insanı çıldırtır.
Hops , seni atlamışım sanırım,kusura bakma sevgili MoRTaLSouL :) ,güle güle kullanın tvyi :ok
 
Geri
Üst Alt