Merhaba tekrardan.
Parçalar servise ulaşmış fakat benim evde olduğum gün işlem için gelemiyorlar. Ben de risk etmemek adına yeni cihaz talep ettim.
Önce eski cihazda arıza belirlenip sonrasında yeni cihaz gönderilecekmiş ama ne zaman gönderilecek vs. bir bilgi verilmiyor. Süreç böyle mi olacak diyorum süreç belli olmaz değişebilir deniliyor.
Servisin benim evime gelip işlem yaptığına dair elimde bir kağıt yok ya da yeni cihaz istediğime dair bir kağıt falan da yok herşey sözlü olarak yürüyor şuanlık. Bunu live supporta sorduğumda kayıt numarası içinde yazdığını ve teknik servis formuna falan gerek olmadığını belirtti.
Duruma göre yazarım tekrar
Bu arada bugün arıza tespiti yapılacak, içi açılacak ve bende yine belge olmayacak servisin işlem yaptığına dair.
Parçalar servise ulaşmış fakat benim evde olduğum gün işlem için gelemiyorlar. Ben de risk etmemek adına yeni cihaz talep ettim.
Önce eski cihazda arıza belirlenip sonrasında yeni cihaz gönderilecekmiş ama ne zaman gönderilecek vs. bir bilgi verilmiyor. Süreç böyle mi olacak diyorum süreç belli olmaz değişebilir deniliyor.
Servisin benim evime gelip işlem yaptığına dair elimde bir kağıt yok ya da yeni cihaz istediğime dair bir kağıt falan da yok herşey sözlü olarak yürüyor şuanlık. Bunu live supporta sorduğumda kayıt numarası içinde yazdığını ve teknik servis formuna falan gerek olmadığını belirtti.
Duruma göre yazarım tekrar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bu arada bugün arıza tespiti yapılacak, içi açılacak ve bende yine belge olmayacak servisin işlem yaptığına dair.