TV Değişimi mi - Parça Değişimi mi?

duality2

Yeni Üye
1 Nis 2019
11
3
22
Merhaba.
Yeni bir tv aldım fakat sürekli kasma - donma oluyor. Anlamsız bir şekilde servis sıfırlamasına rağmen düzelmedi ve şu an iki seçeneğim var.

1- Aynı model yeni TV
2- Sorun yaratan parça değişimi yapılıp +1 yıl daha garanti süresi uzayacak.

TV daha bir haftalık ve benim en tedirgin olduğum olay dead pixel, ghost screen vs. falandı. Bu açıdan kusursuz ama dediğim gibi büyük ihtimal anakart değişikliği yapılacak.

Sizce yeni ürün mü istemeliyim, yoksa donanımsal parçaların değiştirilip garanti süremin 1 yıl daha arttırılmasını mı?

Şimdiden teşekkürler.
 

muratala53

Onaylı Üye
3 Şub 2019
719
63
Sorun anakartsa anakart değişebilir ama panelde yada başka bişeyse tv değişimi daha mantıklı olur
 

Koro96

Onaylı Üye
24 Şub 2019
365
43
23
Yeni bir Tv isterseniz aynı modelden değil başka model isteyin marka model yazarmısınız ?
Mesajınız Birleştirildi:

panel testlerini başarıyla geçtiyse Anakart değişirse bir problem olmaz bu kasma donma yazılımsalda olabilir kardeşim full yazılımla düzelir belki.yada çekirdek yazılıma yükseltirsen.
 

duality2

Yeni Üye
1 Nis 2019
11
3
22
Merhaba. Sorun tam olarak belli değil fakat panelden kaynaklanacağı hiç söz konusu olmadı. Panel testlerde başarılı, va panel renkler soluklaşır falan da diyorlardı ama gayet başarılı.
Tedirgin olduğum konu yeni takacakları parçalar sıfır mı olacak yoksa tamir edilmiş parçalar mı bilmiyorum, sorarsak tabi ki sıfır diyecekler ama nereden anlayacağım.

Servis işlemi evde yapacağını belirtti yani yaptığımız her işlemi gözünüzün önünde bilginiz dahilinde yapacağız dedi. Eğer tamir istersek.
 

fikoloji

TFC Team
13 Eki 2018
3,693
113
28
Selam,
Donma kasma yayında mi uygulamada mi?
Modem uzak yakınlık ve hız değeri ?
Ana kart değişirse düzelme ihtimali ?
Göz önünde bulundurarak deneye bilirsiniz olmassa değişim talep edin. Onarılmış kart takamazlar çünkü servislerde stok var onu düşmesi lazım ki para kazansın. He buna rağmen çakallık yine olabiliyor bunlarda nadir denk gelebilir
 

duality2

Yeni Üye
1 Nis 2019
11
3
22
Selam,
Donma kasma yayında mi uygulamada mi?
Modem uzak yakınlık ve hız değeri ?
Ana kart değişirse düzelme ihtimali ?
Göz önünde bulundurarak deneye bilirsiniz olmassa değişim talep edin. Onarılmış kart takamazlar çünkü servislerde stok var onu düşmesi lazım ki para kazansın. He buna rağmen çakallık yine olabiliyor bunlarda nadir denk gelebilir
Merhaba.
burada videoya çektim. Smart arayüzünde kasma oluyor. Bir kere kasmaya başladığında bir kanal geçişi bile 7-8sn sürüyor ve bazen tamamen kitleniyor. Ama yayında hiç donma olmuyor, yayın tıkır tıkır.
Servis gelip flashladı ama düzelme yok. Ram boşta, normal tv yayınları izlerken bile kendiliğinden bu duruma giriyor.
Bu duruma getirmenin en kolay yanı ise 4k 60fps video açmak. Bunu yaptığım gibi tv kitleniyor ve fişini çekmekten başka türlü kapatamıyoruz :)

Bana kalırsa donanımsal yetersizlik yapıyor ilginç bir şekilde. Bazen takır takır çalışıyor hiç kasmadan. Tabi bu hiç kasmadan çalışması 5-10dk belki sürer.

Yeni takılacak parçanın sıfır olduğunu nasıl anlarım bilmiyorum, burası TR olduğu için her an herşey olabilir gözüyle bakıyorum ama sıkıntısız panel bulmak mucize gibi birşey olduğu için bu paneli de kaybetmeye elim varmıyor çünkü cidden panel inanılmaz kusursuz.
 

Ado

Adem Helvacı
Administrator
17 Şub 2017
13,240
113
46
Merhaba.
burada videoya çektim. Smart arayüzünde kasma oluyor. Bir kere kasmaya başladığında bir kanal geçişi bile 7-8sn sürüyor ve bazen tamamen kitleniyor. Ama yayında hiç donma olmuyor, yayın tıkır tıkır.
Servis gelip flashladı ama düzelme yok. Ram boşta, normal tv yayınları izlerken bile kendiliğinden bu duruma giriyor.
Bu duruma getirmenin en kolay yanı ise 4k 60fps video açmak. Bunu yaptığım gibi tv kitleniyor ve fişini çekmekten başka türlü kapatamıyoruz :)

Bana kalırsa donanımsal yetersizlik yapıyor ilginç bir şekilde. Bazen takır takır çalışıyor hiç kasmadan. Tabi bu hiç kasmadan çalışması 5-10dk belki sürer.

Yeni takılacak parçanın sıfır olduğunu nasıl anlarım bilmiyorum, burası TR olduğu için her an herşey olabilir gözüyle bakıyorum ama sıkıntısız panel bulmak mucize gibi birşey olduğu için bu paneli de kaybetmeye elim varmıyor çünkü cidden panel inanılmaz kusursuz.

Selamlar; SAMSUNG ise televizyonunuz, Ankartın tamirli olma olasılığı yok o konuda içiniz rahat olsun ve hatta gerekirse seri numarası paylaşırsınız, iş emrinden yedek parça girdi çıktılarını ve sipariş kodlarını da kontrol ederim ben sizin için.

Düzgün panel bulmuşsunuz, üzerine +1 yıl garanti almışsınız, ''Bu fırsat kaçmaz'' diyorum ve onarımı kabul etmenizi tavsiye ediyorum :ok

Aklıma gelmişken yazayım ki ileride içinize kurt düşmesin.

Prosedür gereği Güney Kore den ülkemize anakart gelirken üzerinde olması gereken tuner bölümü monteli gelmez, bunlar servisin eline ayrı ayrı ulaşır ve servis önce tuneri anakarta monte edip sonra televizyonunuza anakart takar. Bunu şu sebeple yazdım, bu müdahaleyi onarım faaliyeti ile karıştırmayın lütfen :ok
 
Son düzenleme:

trkkrsy

Bronz Üye
26 Ara 2017
308
63
37
Merhaba,

Tv yazılım alt versiyon, üst versiyon yükleme; performans değerlendirilmesi yapıldı mı ? (Versiyon olayı Vestel mantığında düşünerek yazıyorum. Çok seçeneklidir belki de daha fazla çok seçenekli)
 

Koro96

Onaylı Üye
24 Şub 2019
365
43
23
Merhaba. Sorun tam olarak belli değil fakat panelden kaynaklanacağı hiç söz konusu olmadı. Panel testlerde başarılı, va panel renkler soluklaşır falan da diyorlardı ama gayet başarılı.
Tedirgin olduğum konu yeni takacakları parçalar sıfır mı olacak yoksa tamir edilmiş parçalar mı bilmiyorum, sorarsak tabi ki sıfır diyecekler ama nereden anlayacağım.

Servis işlemi evde yapacağını belirtti yani yaptığımız her işlemi gözünüzün önünde bilginiz dahilinde yapacağız dedi. Eğer tamir istersek.
fikoloji usta doğru özetlemiş emeğine sağlık ta kardeşim çakallık çok oluyor servislerde ama genelde uğraşmazlar kart tamiriyle direk değişim olur ve gelen kart baskılı poşette gelir bakın kilitli demiyorum baskılı yani yırtmadan açılmayan poşet tipleri gözünüzün önünde olcaksa herşey bir izleyin derim. merak ettiğim bişey var 2 dir denk geliyorum evde servis hizmeti nasıl oluyor donanımsal arızalarda atolyeye götürülüp onarımı yapılır ilginç ha bide kardeşim eğer ki ses sistemi kullanıyorsan tv inde hani olurda müzik zevkin olur maç zevkin kulaklık çıkışına ses sistemi bağla ve tvnin sesi geliyormu kontrol et. kumandadan sesi kapadığın halde ses geliyorsa hoparlörden servise bildir buna çözüm bulun de yazılım atılıyormuş internette araştırdım mutlaka yazılım yüklett Hadi hayırlısı bakalım sonucu bizlere bildirirsin :)
Mesajınız Birleştirildi:

Selamlar; SAMSUNG ise televizyonunuz, Ankartın tamirli olma olasılığı yok o konuda içiniz rahat olsun ve hatta gerekirse seri numarası paylaşırsınız, iş emrinden yedek parça girdi çıktılarını ve sipariş kodlarını da kontrol ederim ben sizin için.

Düzgün panel bulmuşsunuz, üzerine +1 yıl garanti almışsınız, ''Bu fırsat kaçmaz'' diyorum ve onarımı kabul etmenizi tavsiye ediyorum :ok

Aklıma gelmişken yazayım ki ileride içinize kurt düşmesin.

Prosedür gereği Güney Kore den ülkemize anakart gelirken üzerinde olması gereken tuner bölümü monteli gelmez, bunlar servisin eline ayrı ayrı ulaşır ve servis önce tuneri anakarta monte edip sonra televizyonunuza anakart takar. Bunu şu sebeple yazdım, bu müdahaleyi onarım faaliyeti ile karıştırmayın lütfen :ok
harikasın ado ustacım :)
Mesajınız Birleştirildi:

Merhaba.
burada videoya çektim. Smart arayüzünde kasma oluyor. Bir kere kasmaya başladığında bir kanal geçişi bile 7-8sn sürüyor ve bazen tamamen kitleniyor. Ama yayında hiç donma olmuyor, yayın tıkır tıkır.
Servis gelip flashladı ama düzelme yok. Ram boşta, normal tv yayınları izlerken bile kendiliğinden bu duruma giriyor.
Bu duruma getirmenin en kolay yanı ise 4k 60fps video açmak. Bunu yaptığım gibi tv kitleniyor ve fişini çekmekten başka türlü kapatamıyoruz :)

Bana kalırsa donanımsal yetersizlik yapıyor ilginç bir şekilde. Bazen takır takır çalışıyor hiç kasmadan. Tabi bu hiç kasmadan çalışması 5-10dk belki sürer.

Yeni takılacak parçanın sıfır olduğunu nasıl anlarım bilmiyorum, burası TR olduğu için her an herşey olabilir gözüyle bakıyorum ama sıkıntısız panel bulmak mucize gibi birşey olduğu için bu paneli de kaybetmeye elim varmıyor çünkü cidden panel inanılmaz kusursuz.
kardeşim ben vestel zannettim :) neyse Ado hocam ve fikoloji ustam gereken açıklamayı yazmışlar
 

duality2

Yeni Üye
1 Nis 2019
11
3
22
Cevaplar için hepinize çok teşekkürler. Parça değişimini kabul edeceğim o zaman, tabi önce hangi parçalar değişecek onları tespit etmeleri lazım. Herhangi bir gelişme olursa yorum girerim teşekkürler tekrardan.

Koro96 @Koro96
Bu tv'yi kontrole geldiklerinde servis aletleriyle beraber geldiler, büyük bir çantayla komple. Bir aylık süre dolmadığı sürece cihazın garanti kapsamında değişimini veya arızalı parçanın değişimini yaptıklarını söylediler. Bir ay geçtikten sonra teknik servise alınıyormuş. Ses sistemi kullanmıyorum deneme şansım da yok maalesef ama kulaklıkla test edip bilgi verebilirim teşekkürler.
 

fikoloji

TFC Team
13 Eki 2018
3,693
113
28
fikoloji usta doğru özetlemiş emeğine sağlık ta kardeşim çakallık çok oluyor servislerde ama genelde uğraşmazlar kart tamiriyle direk değişim olur ve gelen kart baskılı poşette gelir bakın kilitli demiyorum baskılı yani yırtmadan açılmayan poşet tipleri gözünüzün önünde olcaksa herşey bir izleyin derim. merak ettiğim bişey var 2 dir denk geliyorum evde servis hizmeti nasıl oluyor donanımsal arızalarda atolyeye götürülüp onarımı yapılır ilginç ha bide kardeşim eğer ki ses sistemi kullanıyorsan tv inde hani olurda müzik zevkin olur maç zevkin kulaklık çıkışına ses sistemi bağla ve tvnin sesi geliyormu kontrol et. kumandadan sesi kapadığın halde ses geliyorsa hoparlörden servise bildir buna çözüm bulun de yazılım atılıyormuş internette araştırdım mutlaka yazılım yüklett Hadi hayırlısı bakalım sonucu bizlere bildirirsin :)
Mesajınız Birleştirildi:


harikasın ado ustacım :)
Mesajınız Birleştirildi:


kardeşim ben vestel zannettim :) neyse Ado hocam ve fikoloji ustam gereken açıklamayı yazmışlar
servis yapısına göre atölye veya evde yapılabiliyor, peki bu neye göre yapılıyor ?
servisin kişi sayısı
bulunduğu bölge
gibi durumlar etkilidir.
misal vestelde kırsal alanlarda yani az kişi ile çalışan servislerde sadece elektronikçi beyazeşyacı gibi teknisyenler olmuyor karma iş yapılıyor malum 1 çalışanın gideri patronlara 5000 tl civarındadır. Sabah işe çıkan teknisyen buzdolabı televizyon çamaşırmakinası gibi bir çok cihaza bakıyor. düşünsene psikolojiyi? buzdolabı ayrı bir kavram yıkıayıcı ayrı bir kavram tv ayrı bir kavram. Bu tür servisler atölye ye almak zorunda kalıyor,
bazı iş görüşmelerimde örnek istanbul ümraniye vestel yetkili servisi ''mega inşaat'' 30 a yakın ekip mevcut 5 tanesi sadece elektronik- 10 beyaz eşya-10klima-5 montaj ekibi olarak ayırmışlar vestelin en büyük servislerinden biri sadece bileceğin alanda çalışıyorsun, yada o işi öğrenmek zorunda kalıyorsun, bide gel van'a bakalım; rut dediğimiz köy ler mevcut merkez ve ilçeler mevcut, buralara ayrı ayrı servis koyarsan sıkıntıya düşüyorsun giderler gelirleri ezip geçiyor.
unutmamak gerekir vestelde sms puanlama var, hakedişi almak için bir sürü kural var, osu var busu var, yani patron nasıl yağında kavrulur çalışanlara ekmek verirse yeter diyoruz :)

D @duality2 , için rahat olsun sorun çözülür
 

Koro96

Onaylı Üye
24 Şub 2019
365
43
23
servis yapısına göre atölye veya evde yapılabiliyor, peki bu neye göre yapılıyor ?
servisin kişi sayısı
bulunduğu bölge
gibi durumlar etkilidir.
misal vestelde kırsal alanlarda yani az kişi ile çalışan servislerde sadece elektronikçi beyazeşyacı gibi teknisyenler olmuyor karma iş yapılıyor malum 1 çalışanın gideri patronlara 5000 tl civarındadır. Sabah işe çıkan teknisyen buzdolabı televizyon çamaşırmakinası gibi bir çok cihaza bakıyor. düşünsene psikolojiyi? buzdolabı ayrı bir kavram yıkıayıcı ayrı bir kavram tv ayrı bir kavram. Bu tür servisler atölye ye almak zorunda kalıyor,
bazı iş görüşmelerimde örnek istanbul ümraniye vestel yetkili servisi ''mega inşaat'' 30 a yakın ekip mevcut 5 tanesi sadece elektronik- 10 beyaz eşya-10klima-5 montaj ekibi olarak ayırmışlar vestelin en büyük servislerinden biri sadece bileceğin alanda çalışıyorsun, yada o işi öğrenmek zorunda kalıyorsun, bide gel van'a bakalım; rut dediğimiz köy ler mevcut merkez ve ilçeler mevcut, buralara ayrı ayrı servis koyarsan sıkıntıya düşüyorsun giderler gelirleri ezip geçiyor.
unutmamak gerekir vestelde sms puanlama var, hakedişi almak için bir sürü kural var, osu var busu var, yani patron nasıl yağında kavrulur çalışanlara ekmek verirse yeter diyoruz :)

D @duality2 , için rahat olsun sorun çözülür
vallahi uzun işmiş :) allah sabırlar versin emeğine sağlık ustacım :) ben vestel kariyere başvurdum
 

SONKULLANICI

Aktif Üye
16 Nis 2019
29
3
59
Selamlar; SAMSUNG ise televizyonunuz, Ankartın tamirli olma olasılığı yok o konuda içiniz rahat olsun ve hatta gerekirse seri numarası paylaşırsınız, iş emrinden yedek parça girdi çıktılarını ve sipariş kodlarını da kontrol ederim ben sizin için.

Düzgün panel bulmuşsunuz, üzerine +1 yıl garanti almışsınız, ''Bu fırsat kaçmaz'' diyorum ve onarımı kabul etmenizi tavsiye ediyorum :ok

Aklıma gelmişken yazayım ki ileride içinize kurt düşmesin.

Prosedür gereği Güney Kore den ülkemize anakart gelirken üzerinde olması gereken tuner bölümü monteli gelmez, bunlar servisin eline ayrı ayrı ulaşır ve servis önce tuneri anakarta monte edip sonra televizyonunuza anakart takar. Bunu şu sebeple yazdım, bu müdahaleyi onarım faaliyeti ile karıştırmayın lütfen :ok
Adem Bey,akım korumalı prizle ilgili videonuzu izlerken,aklıma geldi,danışmak istiyorum.LG 50PW450 plasma tv 4.kez gitti.Her gidişinde uydu alıcısı da birlikte gitti.Kimi ,uydu alıcı hdmi dan tv yi yaktı diyor,kimisi tv uydu alıcıyı yaktı diyor.Lakin arızalandıklarında birlikte arızalandıkları gerçek,üstelik iki ayrı marka uydu alıcı bunlar.Bahsettiğim videonuzda söyledikleriniz doğrultusunda,acaba merkezi uydu sistemini kuran arkadaşa,sistemi bir kontrol ettirsem mi diye düşünüyorum.Ama sitede, benden başka bu sorunu 4.kez yaşayan komşuma rastlamadım nedense.Bana gelen uydu hattında bir sorun olabilir mi acaba?Birde aynı merkezi sisteme Kablotv ve kablo net de bağlı.Vakit ayırıp bir kaç kelime edebilirseniz çok sevineceğim.
 

duality2

Yeni Üye
1 Nis 2019
11
3
22
Merhaba tekrardan.
Parçalar servise ulaşmış fakat benim evde olduğum gün işlem için gelemiyorlar. Ben de risk etmemek adına yeni cihaz talep ettim.

Önce eski cihazda arıza belirlenip sonrasında yeni cihaz gönderilecekmiş ama ne zaman gönderilecek vs. bir bilgi verilmiyor. Süreç böyle mi olacak diyorum süreç belli olmaz değişebilir deniliyor.

Servisin benim evime gelip işlem yaptığına dair elimde bir kağıt yok ya da yeni cihaz istediğime dair bir kağıt falan da yok herşey sözlü olarak yürüyor şuanlık. Bunu live supporta sorduğumda kayıt numarası içinde yazdığını ve teknik servis formuna falan gerek olmadığını belirtti.

Duruma göre yazarım tekrar :)
Mesajınız Birleştirildi:

Bu arada bugün arıza tespiti yapılacak, içi açılacak ve bende yine belge olmayacak servisin işlem yaptığına dair.
 

fikoloji

TFC Team
13 Eki 2018
3,693
113
28
Merhaba tekrardan.
Parçalar servise ulaşmış fakat benim evde olduğum gün işlem için gelemiyorlar. Ben de risk etmemek adına yeni cihaz talep ettim.

Önce eski cihazda arıza belirlenip sonrasında yeni cihaz gönderilecekmiş ama ne zaman gönderilecek vs. bir bilgi verilmiyor. Süreç böyle mi olacak diyorum süreç belli olmaz değişebilir deniliyor.

Servisin benim evime gelip işlem yaptığına dair elimde bir kağıt yok ya da yeni cihaz istediğime dair bir kağıt falan da yok herşey sözlü olarak yürüyor şuanlık. Bunu live supporta sorduğumda kayıt numarası içinde yazdığını ve teknik servis formuna falan gerek olmadığını belirtti.

Duruma göre yazarım tekrar :)
Mesajınız Birleştirildi:

Bu arada bugün arıza tespiti yapılacak, içi açılacak ve bende yine belge olmayacak servisin işlem yaptığına dair.
televizyona yapılan her işlem kaydı vardır, genel merkezi aradığınzıda bile servise bilgi gider, servis yaptığı hizmetlerde sistemde kayıt oluşur ve mesaj olarak kullanıcıya servis fişi gelir yada servisten talep edebilirsiniz
hayırlısı bakalım
 
Üst Alt