Domestos
Süper Üye
- 3 Tem 2018
- 4,206
- 51
1- Sim kartlı ürünlerdeki iade prosedürleri netleştirilmeli.
2- Enflasyonist bir ülkede iade edilen ürenlerin iade değerinin enflasyona yenik düşürülmemeli.
3- Satıcı/üretici firmaların sorunlu çıkan ürünleri için pozitif şartlarla hükmetmeleri için projeler geliştirilmeli, tüketici hakem heyetine şikayet et, git savcılığa şikayet et tarzı bakış açısının önü kesilmeli.
4- kendini uyanık zanneden alıcı ve satıcıların zannettiği şeylerin çakallık olduğu gerçeği kabul edilerek bunun önüne geçilmeli.
5- Orta öğretimde bu ve benzeri hukuki konular eğitim öğretim müfredatına eklenmeli ağaç yaş iken eğilir...
2- Enflasyonist bir ülkede iade edilen ürenlerin iade değerinin enflasyona yenik düşürülmemeli.
3- Satıcı/üretici firmaların sorunlu çıkan ürünleri için pozitif şartlarla hükmetmeleri için projeler geliştirilmeli, tüketici hakem heyetine şikayet et, git savcılığa şikayet et tarzı bakış açısının önü kesilmeli.
4- kendini uyanık zanneden alıcı ve satıcıların zannettiği şeylerin çakallık olduğu gerçeği kabul edilerek bunun önüne geçilmeli.
5- Orta öğretimde bu ve benzeri hukuki konular eğitim öğretim müfredatına eklenmeli ağaç yaş iken eğilir...