Teraspy & By_Trol Cevaplıyor

A Çevrimdışı

alisina

Aktif Üye
5 Ağu 2018
193
50
Ado hocam menü 4725 yaptım Türkçe karakter olmadığından anlamadım buraya fotosunu atsam yardımcı olur musunuz?
 
A Çevrimdışı

alisina

Aktif Üye
5 Ağu 2018
193
50
IMG_20180826_213502.jpg
 
C Çevrimdışı

csgabe

Yeni Üye
20 Ağu 2018
14
Adem Helvacı Ado
Here it is:
IMG_20180820_143646-1fb89488edb5ba482.jpg

And I have a problem with Dolby Vision(in service menu appears D.V.: enabled/NOK), netflix Dolby Vision movies don't work. Please see here how it looks with Dolby Vision movies:
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem Helvacı Ado
Here it is:
IMG_20180820_143646-1fb89488edb5ba482.jpg

And I have a problem with Dolby Vision(in service menu appears D.V.: enabled/NOK), netflix Dolby Vision movies don't work. Please see here how it looks with Dolby Vision movies:
Greetings, your version 3.62.19 is the latest version that is uploaded to your production. In the MB130 motherboards, the latest version is 3.62.13 in domestic production and 3.62.19 in overseas production. Unfortunately, we can not offer a higher version at this time.
 
C Çevrimdışı

csgabe

Yeni Üye
20 Ağu 2018
14
Ok, thank you. Does it have a good panel?
Factory firmware was 3.62.7.3 & with that Dolby Vision worked. This newest update(3.62.19) broke Dolby Vision.
I have tried 17MB130 3.62.7.0 you posted, but that didn't fix Dolby Vision. Should I send it to service? Because my TV is still in warranty.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ok, thank you. Does it have a good panel?
Factory firmware was 3.62.7.3 & with that Dolby Vision worked. This newest update(3.62.19) broke Dolby Vision.
I have tried 17MB130 3.62.7.0 you posted, but that didn't fix Dolby Vision. Should I send it to service? Because my TV is still in warranty.

your panel IPS LG, I do not know how the service works there, but if a feature promised to you does not work, you should absolutely send the service :ok
 
E Çevrimdışı

erola

Yeni Üye
6 Ağu 2018
11
30
Rabbim hepimizden razı olsun kardeşcaazım :ok
Adem abi gönderdiğiniz yazılımı yükledim tv ilk aldığım hale döndü sorunlarım düzeldi bu konuda çok tesekkür ederim
fakat smarta girdiğimde bu görüntü hala var uygulamalar çalışıyor sizinle direkt telefonla görüşebilirsem sevinirim, iyi günler.

IMG_20180308_112251879-1f2ffe2fb5be670db.jpg
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Adem abi gönderdiğiniz yazılımı yükledim tv ilk aldığım hale döndü sorunlarım düzeldi bu konuda çok tesekkür ederim
fakat smarta girdiğimde bu görüntü hala var uygulamalar çalışıyor sizinle direkt telefonla görüşebilirsem sevinirim, iyi günler.

IMG_20180308_112251879-1f2ffe2fb5be670db.jpg
Erol kardeşim Telefon trafiğim oldukça yoğun ve zaman ile ilgili de çok sıkıntım var bu aralar. Yazılı kanaldan çözsek işi olmaz mı? Anlayacağını umuyorum :ok
 
E Çevrimdışı

erola

Yeni Üye
6 Ağu 2018
11
30
Erol kardeşim Telefon trafiğim oldukça yoğun ve zaman ile ilgili de çok sıkıntım var bu aralar. Yazılı kanaldan çözsek işi olmaz mı? Anlayacağını umuyorum :ok
estağfurullah abi ne demek, peki nasıl bir yol izleyeyim servisi en son yöntem olarak düşünüyorum ellerinde bu modelin anakartı olmadığını gelmesininde uzun süreceğini söylemişlerdi
 
Geri
Üst Alt